Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motosikletin Yapısı ve Rüzgar

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok yanlış bir yorum oldu sanırım bu
    aslında tam tersidir durum ön kısım kalın olur ki sürtünme ile havada kalabilsin
    arka kısımda bıçak gibi olur ki buda kanat arkasında girdap olmasın hız kesilmesin arkaya doğru bir çekim olmasın diyedir...
    Ewt dostum ters yazmisim senin dedigin gibi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xj6
    Bakın bilmeyen adamlar burda ortaya çıkıyor. Racinge en çok rüzgar alan demiş, naked motorlar daha az rüzgar alır demiş. Hadi bilmiyosun tamamda az mantık kur. Naked adı üstünde çıplak rüzgar alır korumaz rüzgardan, racing krenaj çok dizleri kapatıyor kafayı sokmak için önde cam var bilmiyorsan yazma bilmeyen adamı yanlışa götürme. Cem yılmazın dediği gibi bizde bilmiyorum kelimesi yok bilmiyosan bilmiyorum de kardeşim.

  3. #23
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Alıntı serkan24 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakın bilmeyen adamlar burda ortaya çıkıyor. Racinge en çok rüzgar alan demiş, naked motorlar daha az rüzgar alır demiş. Hadi bilmiyosun tamamda az mantık kur. Naked adı üstünde çıplak rüzgar alır korumaz rüzgardan, racing krenaj çok dizleri kapatıyor kafayı sokmak için önde cam var bilmiyorsan yazma bilmeyen adamı yanlışa götürme. Cem yılmazın dediği gibi bizde bilmiyorum kelimesi yok bilmiyosan bilmiyorum de kardeşim.
    Yan rüzgardan bahsediliyor, önden gelen değil. Bu sebeple kütle naked a göre daha geniş.
    Şehir içi çalışan vapurlarda orta kısmı eskilerinde boştur, yandan vuran rüzgar kolayca ortadan geçsin.

  4. #24

    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağdan soldan önden veya arkadan bilmem fakat genel olarak konuşayım.

    İlk motorum mondial 150 mash ti. Scooter. Acayip savrulurdu.Hem sürücüyü hem motoru etkiliyordu.

    Sonra cbr 250r a geçtim. Mashtan iyiydi ama oda çok etkileniyordu. Hem motor hem sürücü etkileniyordu rüzgardan. Eğer sürücü etkilenmesin dersek ozamanda kafayı camın altına sokmak lazım oda acayip konforsuz bir pozisyon.

    Sonra dl 650 vstroma geçtim. Oh be dedim. Hava rüzgarlı veya rüzgarsız çokta umursamıyordum. Tank gibiydi mübarek. Birde tur camım vardı. Ne motor nede ben rüzgarsan hiç etkilenmiyorduk.

    Bilen bilen bursa balıkesir yolunun rüzgarı meşhur. Dl 650 ile rüzgarlı saatinde 160-170 ile güvenle seyahat ediyorum o yolda.
    Fakat cbr la 130 bile sıkıntı yaratabiliyordu.

    Şuan xmax 250 kullanıyorum. Azıcık rüzgar olsun şeritte geziyorum. Acayip etkiliyor.
    Yanlız bu motorda ben değil sadece motor etkileniyor rüzgarda.

    Benim gözlemlediğim motorun ağırlığı arttıkça rüzgardan daha az etkileniyor.
    Bu DL-650'den nasıl iyi bahsedebiliyorsunuz anlamıyorum.Bunun eski kasaları falan mı iyidi acaba? Yan rüzgarda motorun üstünde durmak mümkün değil. Hiç rüzgar almıyor demişsiniz. Bu tür yorumlara inanarak gidip sıfırını aldım. Hayatımın hatası. Tek iyi yönü aşırı sağlam, yan sanayi parçası bol ve ucuz.

    Konuyla ilgili söyleyeceklerim de şöyle. Motosiklet ne kadar yüksekse O kadar rüzgar alır. Ne kadar alçaksa o kadar az rüzgar alır.
    Ayrıca benim kendi gözlemim şu şekilde. Motorun kendisi rüzgardan etkilenmiyor. Kontra ile falan motorun çizgisini bozmadan kolayca götürürsünüz. Rüzgarın derdi benimle. Resmen beni motorun üstünden atmaya çalışıyor. Motor yükseldikçe sürücünün rüzgarla mücadelesi artar. Alçak motor iyidi. Boşuna bu vstromu aldık.

  5. #25

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı mayko33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu DL-650'den nasıl iyi bahsedebiliyorsunuz anlamıyorum.Bunun eski kasaları falan mı iyidi acaba? Yan rüzgarda motorun üstünde durmak mümkün değil. Hiç rüzgar almıyor demişsiniz. Bu tür yorumlara inanarak gidip sıfırını aldım. Hayatımın hatası. Tek iyi yönü aşırı sağlam, yan sanayi parçası bol ve ucuz.

    Konuyla ilgili söyleyeceklerim de şöyle. Motosiklet ne kadar yüksekse O kadar rüzgar alır. Ne kadar alçaksa o kadar az rüzgar alır.
    Ayrıca benim kendi gözlemim şu şekilde. Motorun kendisi rüzgardan etkilenmiyor. Kontra ile falan motorun çizgisini bozmadan kolayca götürürsünüz. Rüzgarın derdi benimle. Resmen beni motorun üstünden atmaya çalışıyor. Motor yükseldikçe sürücünün rüzgarla mücadelesi artar. Alçak motor iyidi. Boşuna bu vstromu aldık.
    Scooter'lar, V-Strom'dan çok daha alçaktır ve rüzgar vursun bakalım. En çok hangisi savruluyor?


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)