3D Motosiklet Modelleme Denemesi
Reklamlar
-
31 Ağustos 2015, 22:25
#21
Reklamlar
-
31 Ağustos 2015, 22:32
#22
Usercom adlı üyeden alıntı
Bir iki sorum daha var
Solidworks ile 3ds max arasında önemli bir fark varmı
Geriye kalan Maya gibi programların kullanılma alanları nelerdir
3ds max ve diğer programları kullanmadığım için bilmiyorum. Biraz önce google görsellerden incelediğime dayanarak konuşacağım,
3ds max ve maya türü programlar autocad ve solidworks ile aynı amacı taşımakta yani amacı bir katı model oluşturmak hatta programın menü bölümü seçenekler ve tuşlar birbirine çok benziyor, hemen hemen aynı yerdeler.
3ds max ve maya programları daha çok çizgi film karikatür vb. çizimlerde kullanılıyor. Çok detaycı, öğrenilmesi zor ve senin işine yaramaz.
Autocad ve solidworks (özellikle solidworks) programlarını öğrenirsen istedigin tasarımları en mükemmel şekilde çizebilir amacına ulaşabilirsin.
İllaki 3ds max ve maya programını öğrenmek istiyorsan adım adım Autocad ve solidworks programlarını öğrendikten sonra bu programlara gecebilirsin.
Bana göre 3ds max ve maya programları Autocad ve solidworks ten sonra gelir. Ve senin ihtiyacını çok çok karşılayacaktır zaten. Umarım yardımcı olmuşumdur.
-
31 Ağustos 2015, 22:33
#23
MotoNoob adlı üyeden alıntı
Bu motoru ilk fotoğraflarda gördüğünüz üzere bir arka bir yan bir ön fotoğraf ile yaptım
Başlamayı düşündüğümde internette haldır haldır blueprint aradım ama hep zor motorlar vardı (harley fat boy goldwing)
Bulamayınca mondialin sitesine girip mfm cup 360 derece seçeneğine girip ekran alıntısı sonra sketcup a import
Blueprint çalışma imkanı veriyorsa gönlüm blenderdan yana sizce şuanki birikim ile blender kullanabilir miyim?
Solidworks zaman istiyor
Not:uçak süper
-
31 Ağustos 2015, 22:37
#24
http://www.motosiklet.net/forum/konu...ml#post3681278
Açılan bir konuda bahsetmiştim. Autocad programı ile çizdiğim bir katı model. Diğer çizimlerimin hepsi maalesef bilgisayarımdan silindi.
-
31 Ağustos 2015, 22:45
#25
06serhat adlı üyeden alıntı
Solidworks ve blender üzerine yoğunlaşacağım
Gölgelendirme gibi efektlerin kullanılmasına bağlı olarak performans düşüşleri olir mu bilgisayar pek uçan kaçan bir şey değil ekran kartı beli bükük mahzun mahzun bakıyor
-
31 Ağustos 2015, 22:52
#26
Usercom adlı üyeden alıntı
Solidworks ve blender üzerine yoğunlaşacağım
Gölgelendirme gibi efektlerin kullanılmasına bağlı olarak performans düşüşleri olir mu bilgisayar pek uçan kaçan bir şey değil ekran kartı beli bükük mahzun mahzun bakıyor
Kursta gördüğüm televizyonlu bilgisayarlar o programları kaldırabiliyorsa senin bilgisayarın hayli hayli kaldırır merak etme
-
31 Ağustos 2015, 23:03
#27
Blender'ı biraz öğren, Gölgelendirmeyi falan güneş veya ışık ile yapabilirsin. Blender İşlemci veya Ekran kartı ile çalışır. Seçeneği bulunmaktadır. Çok yoğun işler Ekran Kartı ile daha hızlı yapılır (Rendering). AMD Ekran kartları tam entegre oldumu bilmiyorum ama, yinede kullanmak için ekleniliyor. Sadece Motoru, Arka görüntüyü ve ışıklandırmayı render'lersen, süper bilgisayar gereği duymazsın. Ama bir detaylı Orman yaparsan, bilgisayar nekadar güçlü ise okadar hızlı biter.
8 çekirdekli İşlemcim 11 sn'lik Ateş hortum animasyonunu, 60fps, 2560x1440 çözünürlük, 512bit detay gücü ve 660 teker fotoğrafı ile 3-4 saatte bitirdi. Materyaların gerçek görünmesi için birçok vidyo bulabilirsin. Karikatür gibide yaparsın, istersen toz gibide yaparsın.
AMD FX 8320 @4,2GHz
16GB DDR3 RAM
AMD HD7970 GPU
ile attığım Söğüt ağaçlı Otlu çiçekli Topraklı Manzara 12GB yiyor ve tek resime 9-10 dk uğraşıyor
Bi yarım saatlik yüksek kalite animasyon yapıyım dersem, 2 ayda ancak biter ;)
sağol =)
uçağı yeniden başlamam gerekecek. acemiliğimle birleşen noktaların çoğu bağlanmamış, ama otomasyonunu çıkarmıştım, şimdi aklıma gelmiyorsada :D
Blueprinti arka plana atıyorsun, büyüklüğünü ayarlıyorsun ve başlıyorsun çizgilerine.
-
31 Ağustos 2015, 23:16
#28
Sakın bırakma peşini bu işin , çalışmalar çok amatörce ama bir bakarsın Murat Günak çıkar içinden
-
31 Ağustos 2015, 23:32
#29
Mirkuza adlı üyeden alıntı
Sakın bırakma peşini bu işin , çalışmalar çok amatörce ama bir bakarsın Murat Günak çıkar içinden
Zamanında bilgisayar konusunda bir beceri edinmediğim için kendime kızıyordum
Kodlama bana göre değil somut bir şey gibi durmuyor çünkü
Tuttuk bir yol devam edeceğiz
-
31 Ağustos 2015, 23:35
#30
Sincanli olsun camurdan olsun
-
31 Ağustos 2015, 23:51
#31
numangokce adlı üyeden alıntı
Sincanli olsun camurdan olsun
:D apaçilerinki gibi motor yapınca sincan yazdım plakaya
-
-
Çok hoş duruyor ya ellerine sağlık
-
Elinize sağlık güzel olmuş
-
Hocam asla pes etmeyin yetenek var
-
eroceto adlı üyeden alıntı
Hocam asla pes etmeyin yetenek var
sinan151 adlı üyeden alıntı
Elinize sağlık güzel olmuş
biosferist adlı üyeden alıntı
Çok hoş duruyor ya ellerine sağlık
hepinize teşekkürler arkadaşlar devamını getireceğim
-
3ds max'te Cg125 modellemiştim. Motor kısmını çok detaylandıramadım ama şase, tekerler falan çok güzel oldu. Akşam gösteririm
-
moralini bozma,
mutlaka bir konuda yeteneğin vardır.
-
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
moralini bozma,
mutlaka bir konuda yeteneğin vardır.
konuyu "modelleme denemesi" olarak açtım
modelleme işi ile uğraşan arkadaşlardan hangi programı kullanacağım nelere dikkat edeceğim konusunda fikir almak istedim
beğenmeseler bile mantıklı cevaplar verdiler
beğenmediysen kapı orada tartışma çıkarmak istiyorsan siyaset bölümüne git
benle bir alıp veremediğin varsa söyle
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
3ds max'te Cg125 modellemiştim. Motor kısmını çok detaylandıramadım ama şase, tekerler falan çok güzel oldu. Akşam gösteririm
cg125 modellerken blueprint mi kullandınız hocam yoksa fotoğraf mı
ben hep fotoğraf kullanıyorum zor oluyor
-
Gidon, ön far ve egzoz ekledim mi tamamdır. Gerçi 1 senedir dokunmadım modele. Android oyunu yapacaktım işim olunca kaldı öyle.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)