Ben yakın zamanda motor almak istiyorum. Sıfır. En fazla 4000 tl verebilirim. 150 Vulture ve KT 150 düşündüm. Fikir almak istiyorum.
Ben yakın zamanda motor almak istiyorum. Sıfır. En fazla 4000 tl verebilirim. 150 Vulture ve KT 150 düşündüm. Fikir almak istiyorum.
Ben dış görünüş olarak karar verdim kt 150 artık eski model gibi görünüyor.Vulture'de şekil daha iyi
Ben olsam vulture alırdım ikiside aynı marka zaten ama vulture daha bir karizmatik duruyor tam chopper
vulture un daha gideri var sanki
kt 150 alma.
seyhan150 var bende 2009 dan beri. Aynı motosiklet biliyorsundur. Titreşim manyağı yapar adamı.
mr vulture de nasıl birşey bilmiyorum. Ama sonuçta o da çin.
Sana diyeceğim tek şey apache al, bajaj al, cbf, ybr al çin alma. Temiz bir ikinci el ybr denk getirirsin. Emin ol temiz bir ybr sıfır çinden iyidir.
edit: he illa ikisinden birisini alacağım diyorsan, git vulture yi al. vulture yi bilmiyorum. Ama kt den iyiir diye düşünüyorum.
kt ile seyhan aynı motosiklet değil. kt balansörlü. seyhandan daha az titrer. vulture ile aynı titrer. cg olduğu için, yine çinlinin ohc motorundan (vulture) daha az yakar ancak gücü biraz daha azdır. yüksek devir sevmiyorsan kt al. spor kullanıyorsan vulture. ben kt derim.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
açıkçası motorlar hakkında bilgim yok. bir de elegant 150 diye biğr motor gördüm o nasıldır acaba?
Vulture oldukça torklu, vites değişimlerinde bile hafiften tekere gelebilen, torku nedeniyle elbette biraz fazla yakan bir modeldir. Arkadaşların dediği şekil meselesi zevke ve tercihe göre değişken olduğundan o konuda bir şey demeyeceğim. Kıvrak ve atak bir motosiklettir. Ancak uzun boyluysan altında 150 KT'ye göre küçük kalacaktır.
150 KT ise daha az yakan ve elbette torku biraz daha düşük (Vulture'a göre) bir motosiklet ve parçaları çok ucuz. Oturma pozisyonu en rahat modellerden biridir ve uzun yolda oturma pozisyonu nedeniyle asla yormaz. Görünümünden beklenmeyecek bir kıvraklığa sahiptir. Bir topcase ve yan çanta taktığında şekline şekil katarsın
Vulture kullanıcıları onaylayacaktır sanırım, artçı ile kullanım rahat değildir, biraz sıkıştırır
Yani cevap gene KT
Kt kullanmadım öncelikle ama yıllardır kullanan insanlar var forum olsun günlük hayatta olsun. Vulture kullanıyorum. Öncelikle dikkat çekmek istediğim birşey var. Bu motoru gördüğümde memleketim olan kahramanmaraşta 1 tane vardı ve çok beğenmiştim. Alacak olduğum dönem ise 2 3 arttı memlekette.
Sonra üniversiteye başladım birde ne göreyim üniversite rektörü güvenliğe 3 adet almış. Sonra yolda mavili mavili adamlar buna biniyor bir baktım toplum gönüllü polislere de almışlar. 6 ay önce de itfaiye ye uğramam gerekti spor salonu için e yuh dedim kırmızı deri şerit çekip depoya itfaiye stickerı yapıştırmışlar.. İtfaiye de almış..
Şuan 4.sınıfım ve ünide ki vulturelar hala aktif olarak çalışıyor sesi 3bin 5binde ki motorlar gibi, zangur zungur bir ses yok kmleri 30k civarı. Sağlamlık konusunda endişeniz olmasın temiz kullanırsan sizi uzun yıllar götürür. Birde bunlar cg devşirmesi motorlar olduğu için Çinliler türkiyede olduğu sürece parça sıkıntısı çekmezsin.
Vulture da sürücü için sorun olmasa da artçıya baya sıkıntı. Küçük bir bayan olursa çok sıkıntı olmaz. Sele iki kişi için düzgün oturulmaz ise sıkıntı. Ben 1.85 arkadaşı artçı edip, kendimde 1.74 boyunda biri olarak 3 4 K gezmişizdir. Kısa deyince iki kişi buna oturamaz deme. Oturur ama rahatsız.. Merak ettiğin birşey olursa yardımcı olmaya çalışırım. Şimdiden hayırlı olsun.
ben olsam vultera alırdım ktde alınabilir oda balansör var ama tercih olarak vultera
Daha çok tek kişi ile sürülecekse "Vulture".
Daha çok iki kişi ile sürülecekse "150 KT".
İkisinin de alındığı gibi lastiklerinin değişmesi gerekecektir.
Ben tam anlamadım.
Volture balansörsüz mü??? Acaba eskiler mi balansörsüz...
Bşrde eski kt ler balansörsüz diye biliyorum...
Hangisinin hangi modeli balansörlü hangisi balansörsüz...
Kt tek kişi daha rahat ama uzun yolda sele şikayeti vat galiba.
Ne dersiniz...
Birde ankarada satılık az kmli temiz volture veya kt varsa lütfen bana ulaşın lütfen...
15 bin km vulture kullandım. Benzinim bitmedikçe yolda kalmadım. Dağa taşa her yere gittim. OHC motor bloğu biraz fazla yakıp biraz fazla güç üretiyor. Düzde çıkarttığı sürati yokuş yukarı da neredeyse aynen çıkartabilen, küçük, şekli ktden kesinlikle daha güzel, kütüğümsü bir selesi olan, 4lü flaşörü olup selektör düğmesi olmayan bir motor. KT ise bildiğimiz cg bloğuna sahip. Titreşimde çok fark olmaz ama ktnin sele daha rahattır. Tasarımı daha eski. Orjinal bir kt orjinal bir mr ile performans anlamında kıyaslarsak mr daha performanslı ama bunu yaparken 4 litreden fazla yaktığı oluyor.
az daha koy ybr al
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)