Bu lastiğin yanakları nerede eriyecek?
Reklamlar
-
28 Ağustos 2015, 23:58
#21
000000 adlı üyeden alıntı
Sanırım her ikinizde rosso nun nasıl bir lastik olduğundan bihabersiniz.
1- O lastik istanbulda çukurda yarılıyor. ( 2 kullanıcısından, yüzyüze kontrol ederek teyit etmiştim)
2- yumuşak hamur olduğu küçük cam parcaları, ufacık taşlar bile lastik üzerinde yırtıklara sebep oluyor. ( 3 kullanıcıdan ( bir tanesi konuyu açan @bune) yüz yüze teyit etmiştim)
Bu koşullar 6 ay içerisinde o ufacık yarıklar hızla artıyor, lastiği kullanılamaz hale getiriyor. O lastiğin yeri pist, bizim yollarımız değil.
İnanmıyorsanız kullanıcılarına sorun.
Sonuç olarak parasını harcamış, bırakın yol tutuşu güzel lastikle her türlü itliği yapsın. kendini geliştirsin.
Not: @EMRE ÇITIR, sana mevzuyu anlatmak çok uzun zaman alır. Senin motorun kazasız/belasız hep dik gitsin. Kaskını asfalta sürmeye çalışan arkadaşlara selam verip, satırlarımı sonlandırırım.
Rosso 2 kullanıyorum, ufak kesikler konusunda haklısın, 1200 km oldu alalı, ufak bir çizik var sadece. Ufak çiziklerin sıkıntı yaratacağını zannetmiyorum. Ayrıca hiçbir cadde lastiği çukura uyumlu değildir. Çukur her lastiği hırpalar. Pist lastiği supercorsadır. Pirellinin sitesine bakarsan Rosso 2 %100 YOL Rosso Corsa %50 %50 YOL PİST Supercorsa %100 PİST dir. Umarım yeterli bir cevap olmuştur.
Reklamlar
-
29 Ağustos 2015, 00:18
#22
Tüm sorulara elimden geldiğince tek tek cevap vereyim elimden geldiğince ama bir kaç arkadaş yanlış anlamış benim lastiklerim bitmedi sadece orta noktası biraz düzleşti altta resimde çizmeye çalıştım, eğer 1. numara sıfır bi alstikse benim ki 2 numara gibi duruyor. Lastiğin dişleri vs. herşeyi yerli yerinde.
Karalı adlı üyeden alıntı
Riva beach clube gelmeden 5km önce bozhane tabelası var gir oraya devam et yavaş 50-60km hizlarla viraj yaparsın
çatalcaya git otobandan Çatalca ' nın içinden 3 . köprü için yapılan yeni yol var ama en az140km hızlarda viraj yaparsın yerse tabi
Oralarida begenmezsen haber ver
Keramet süratle viraja girmek değil ki.... karasu - sakarya arasına yeni asfalt yapılmış paso 4-5 oklu viraj tabelaları dolu yolda en düşük 145 ile giriyordum virajlara hatta bi noktada öyle süratli girdim ki yol içinde yatmışken gösterge de 165 gördüm ama bu kırk yılda bi karşıma çıkan yol o yoldan çıktım kocaeli - istanbul arası yine temde sopa gibi dümdüz gittim zaten benim lastiğin sırtıda ay başında üst üste iki gün silivriye gittim geldim o ara düzleşti (ki o zaman da motorumla kendi top speed rekorumu yapmıştım 185 ile ama viraj namına bişey yoktu yolda)
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
10 km de lastikde isinmazki...bunu kapali bir pazar alaninda bile yapabilirsin manevra calis peglere kadar surteceksin..biz kapali alan egitimlerinde lastik izlerine bakar daha da yatirirdik..
kapali alanda manevra egitominden sonra cbr 125 imin lastik izleri..
http://i.hizliresim.com/ZVX47Z.jpg
Sırf bu fotoğrafta ki zeminin görüntüsü bile ne kadar güzel bir tutuşa sahip olduğunu gösteriyor, böyle geniş bi alan bulsam inanın çıkmam ama çevrem de yok maalesef Sırf bu yüzden ciddi ciddi para verip piste girmeyi düşünüyorum.
EMRE ÇITIR adlı üyeden alıntı
Rosso 2 kullanıyorum, ufak kesikler konusunda haklısın, 1200 km oldu alalı, ufak bir çizik var sadece. Ufak çiziklerin sıkıntı yaratacağını zannetmiyorum. Ayrıca hiçbir cadde lastiği çukura uyumlu değildir. Çukur her lastiği hırpalar. Pist lastiği supercorsadır. Pirellinin sitesine bakarsan Rosso 2 %100 YOL Rosso Corsa %50 %50 YOL PİST Supercorsa %100 PİST dir. Umarım yeterli bir cevap olmuştur.
Yeterli bi cevap değil aslında neden diyecek olursan o adamların yolları bizim pistlerimizin kalitesinde, o yüzden o lastiğe yol için kullanılabilir diyorlar. O adamların gözünde bizim yollarımız asfalt değil, hani biz nasıl hindistanın çamurlu yollarını küçümsüyoruz ya onlar da bizi öyle görüyor. Hatta zamanında bir formula 1 pilotu ben ömrüm boyunca bir yolda bu kadar çukur ve tümsek görmemiştim demişti adama turistik tur attırmışlar sahilde vs. bi de sokak arasına girse meseleği bırakırmış demek ki.
ilkerabi adlı üyeden alıntı
Virajlı yol yok tamam da hiç mi döner kavşaktan geçmiyorsun arkadaş, bu lastiklerle motor kendi yatıyor zaten...
Evim kağıthane de iş yerim şişli de yol boyunca doğru düzgün tek viraj şişli caminin önündeki yol orada da paso ışığa denk geliyorum yine yatamıyorsun sopa gibi düz durarak saatte en fazla 20 ile dönüyorsun virajı.....
-
29 Ağustos 2015, 02:23
#23
15 binde irc bitirecek babayiğit 160dan düşmüyor herhalde.
En kötü 20bin gider ircler
-
29 Ağustos 2015, 04:19
#24
000000 adlı üyeden alıntı
Sanırım her ikinizde rosso nun nasıl bir lastik olduğundan bihabersiniz.
1- O lastik istanbulda çukurda yarılıyor. ( 2 kullanıcısından, yüzyüze kontrol ederek teyit etmiştim)
2- yumuşak hamur olduğu küçük cam parcaları, ufacık taşlar bile lastik üzerinde yırtıklara sebep oluyor. ( 3 kullanıcıdan ( bir tanesi konuyu açan @bune) yüz yüze teyit etmiştim)
Bu koşullar 6 ay içerisinde o ufacık yarıklar hızla artıyor, lastiği kullanılamaz hale getiriyor. O lastiğin yeri pist, bizim yollarımız değil.
İnanmıyorsanız kullanıcılarına sorun.
Sonuç olarak parasını harcamış, bırakın yol tutuşu güzel lastikle her türlü itliği yapsın. kendini geliştirsin.
Not: @EMRE ÇITIR, sana mevzuyu anlatmak çok uzun zaman alır. Senin motorun kazasız/belasız hep dik gitsin. Kaskını asfalta sürmeye çalışan arkadaşlara selam verip, satırlarımı sonlandırırım.
öyle diyosan öyledir bizim kullandığımız rossolar çin malıydı demkki :D
-
29 Ağustos 2015, 04:57
#25
Hazir konu varken soram yav bu dizler acik motoru nasil yaturiyoz motogpde adamlar diz acik ve kotorun ustunden hareket edip yattigi tarafa sarkiyor bilgi verir misiniz lutfen
-
29 Ağustos 2015, 07:08
#26
toyoglu adlı üyeden alıntı
Hazir konu varken soram yav bu dizler acik motoru nasil yaturiyoz motogpde adamlar diz acik ve kotorun ustunden hareket edip yattigi tarafa sarkiyor bilgi verir misiniz lutfen
Bizler sehir motorcusuyuz virajda sarkmadan donus yapariz, pegler yere deysede dizin surtmez istedigin kadar yatirabilirsin.
Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...
-
29 Ağustos 2015, 07:26
#27
Kardeşim sende beni yanlış anlama ben sana viraj yapamazsın demedim dolomitler gibi paslari nerden bulalım sana yazdığım yerlere gitcen aynı virajları dönüp durcan viraj yapmak için yada piste git 4seans al 5.bedavaya gelsin
-
29 Ağustos 2015, 08:40
#28
Bugün pist günü var. Gel baba. Yolda yapamayacağın aksiyon orada. Ne yanak kalır ne dudak
-
29 Ağustos 2015, 08:51
#29
Aga bende zaten pist motorcusu degilim sadece merak ettim birde ben virajda motosikleti ortalama kac derece yatirabilirim bu hiz ile dogru orantili sanirim merkezkactan dolayi ama yinede bilem ki yusuf yusuf oluyo bazen bide yeniyim motosiklette ortalama " \ " gordugunuz bu slas kadar yatirabiliuorum motosikletim su anda ybr ama 250lik racing alacam
-
29 Ağustos 2015, 10:24
#30
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
BatuhanK adlı üyeden alıntı
öyle diyosan öyledir bizim kullandığımız rossolar çin malıydı demkki :D
Sen lastiğin hakkını vermeden kullanıyorsan ben ne yapayım? Ayrıca açık açık istanbul diye belirtmişim.
brooklynnn adlı üyeden alıntı
15 binde irc bitirecek babayiğit 160dan düşmüyor herhalde.
En kötü 20bin gider ircler
Lastiği boşver al sana sliderların durumu. Motorun rodajı bitince lastiklerinde resmini koyarım senin için.
Not: sliderlar pist dışında eritilmiştir.
-
29 Ağustos 2015, 10:26
#31
konya bak;
rossso kullanmadan rossonun tüm handiklaplarını bilen, 5bin km de rossoyu öldürenler,
15bin kmde naylon lastik bitirenler,
hızla viraja girip virajda gösterge paneline bakıp 165 görenler
pey maşallah.
forum uçmuş yahu
-
29 Ağustos 2015, 10:54
#32
Bune adlı üyeden alıntı
Rosso 2 kullanıyorum malumunuz buz gibi eriyor lastik, işim ve evim arası motoru yatırabileceğim hiç bir yer yok topu topu 10km bile yoktur belki gidiş geliş ve sürekli dur kalk yapmak zorundayım haliyle gaz, fren, gaz, fren yapa yapa arka lastiğin ortası düzleşmeye başladı. Dün servisteki eleman çok mu lastik yakıyorsun dedi, bugün motor bakmak için başka bir servise uğradım orda da aynı lafı duydum abi hiç mi yatırmıyorsun diye. Yani yatırmayı bende isterim ama yol yok ki arkadaş. Zorla doğru düzgün viraj olmayan yerlerde motoru yatırıp üstünde sopa gibi duruyorum artık sırf yokluktan viraj üretiyorum kendi kendime, ya milleti kulak arkası etmeye devam edeceğim ya da istanbul içinde semt semt viraj arayacağım ama o da sakat havalar sıcak tüm yollar cam gibi yeni asfalt yok motoru yatırabilecek.
Buna çözüm bulan (bana kalsa sorun bile değil ki çözümü olsun) ya da bi fikri olan var mı? Olmadı yarın çıkıp riva yolunu arşınlayacağım sizin önerileriniz nelerdir?
işte bende tamda bundan bahsetmek istiyodum şirketler lastik satsın diye yaslıyolar pahalı lastikleri sizlere sonra yanakları nerde bitirecem diye düşünür durursunuz oysamki fabrika lastiklerinle gayet güzel gidebilirsiniz ekstra masraf yapmadan.
ben geçen hafta R25 ten çıkma IRC leri sıfır tabi 200 tl ye alıp duke taktım ve bide ne göreyim bu lastikler gayet iyi yol tutuyo istanbul içinde her gün 150 200 km arası yol yapıyom ve virajlarda lastiği sonuna kadar yatırıyom ve kayma yok.
yani demek istediğim sizler piste çıkmıcaksınız ki yumuşak ve pahalı lastik alasınız bunlar hep firmaların satış politikası..
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
29 Ağustos 2015, 11:04
#33
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
işte bende tamda bundan bahsetmek istiyodum şirketler lastik satsın diye yaslıyolar pahalı lastikleri sizlere sonra yanakları nerde bitirecem diye düşünür durursunuz oysamki fabrika lastiklerinle gayet güzel gidebilirsiniz ekstra masraf yapmadan.
ben geçen hafta R25 ten çıkma IRC leri sıfır tabi 200 tl ye alıp duke taktım ve bide ne göreyim bu lastikler gayet iyi yol tutuyo istanbul içinde her gün 150 200 km arası yol yapıyom ve virajlarda lastiği sonuna kadar yatırıyom ve kayma yok.
yani demek istediğim sizler piste çıkmıcaksınız ki yumuşak ve pahalı lastik alasınız bunlar hep firmaların satış politikası..
o konuda ki farkı,hafif ıslak zeminde anlarsınız hocam. ben ordu-giresun arası 130-140 ile viraja girdiğim yattığım ve hiç kaymadığı halde, arkada arkadaşımda irc varken 80le motor sağa sola kaya kaya geliyordu.
-
29 Ağustos 2015, 11:05
#34
braveguy adlı üyeden alıntı
konya bak;
rossso kullanmadan rossonun tüm handiklaplarını bilen, 5bin km de rossoyu öldürenler,
15bin kmde naylon lastik bitirenler,
hızla viraja girip virajda gösterge paneline bakıp 165 görenler
pey maşallah.
forum uçmuş yahu
Bayılıyorum senin gibi tiplere, forumda çok var, hayatında sakarya ya adım attın mı? Karasuya gittin mi? Gitmediysen ben anlatayım çok güzel virajları var bir giriyorsun 200 metre boyunca virajda çay kahve demliyorsun motor aynı istikamette gitmeye devam ediyor öyle 30 metrelik köşe başı değil duble yol virajından bahsediyoruz. Bilmiyorsan öğren, biliyorsan yapamıyorsan söyle gidip beraber yapalım.
Daha önce yazdım zaten ben bunu R25 başlığında en fazla nerede top speed yaptım nerede tatlı viraj buldum diye ama bi işkembeden sallayanlar vardır (cevap verdiğim bu konu gibi) bir de yaptım bakın şurada diye ispatını koyanlar vardır. Bundan ders alırda forum uçmuş mu yoksa siz mi uçtunuz anlarsınız.
Güzergah bu, arada kafana göre nokta eklersen yer eyer iki viraj arasının 2 km olduğunu bile görebilirsin.
https://harita.yandex.com.tr/103843/...94623&rtt=auto
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
işte bende tamda bundan bahsetmek istiyodum şirketler lastik satsın diye yaslıyolar pahalı lastikleri sizlere sonra yanakları nerde bitirecem diye düşünür durursunuz oysamki fabrika lastiklerinle gayet güzel gidebilirsiniz ekstra masraf yapmadan.
ben geçen hafta R25 ten çıkma IRC leri sıfır tabi 200 tl ye alıp duke taktım ve bide ne göreyim bu lastikler gayet iyi yol tutuyo istanbul içinde her gün 150 200 km arası yol yapıyom ve virajlarda lastiği sonuna kadar yatırıyom ve kayma yok.
yani demek istediğim sizler piste çıkmıcaksınız ki yumuşak ve pahalı lastik alasınız bunlar hep firmaların satış politikası..
Hocam iyi diyorsun hoş diyorsun da yazın en güzel zamanındayız şu an nylon lastikler bile canavar gibi ısınıyor ve tutunuyor ilk yağmur düştüğünde o lastiklerle yapılacak en ufak yatırma sizi direk asfaltla buluşturacak bu Allah' ın emri. İnşallah kaza bela görmezsiniz ama dikkatli olun.
-
29 Ağustos 2015, 11:23
#35
Bune adlı üyeden alıntı
Bayılıyorum senin gibi tiplere, forumda çok var, hayatında sakarya ya adım attın mı? Karasuya gittin mi? Gitmediysen ben anlatayım çok güzel virajları var bir giriyorsun 200 metre boyunca virajda çay kahve demliyorsun motor aynı istikamette gitmeye devam ediyor öyle 30 metrelik köşe başı değil duble yol virajından bahsediyoruz. Bilmiyorsan öğren, biliyorsan yapamıyorsan söyle gidip beraber yapalım.
Daha önce yazdım zaten ben bunu R25 başlığında en fazla nerede top speed yaptım nerede tatlı viraj buldum diye ama bi işkembeden sallayanlar vardır (cevap verdiğim bu konu gibi) bir de yaptım bakın şurada diye ispatını koyanlar vardır. Bundan ders alırda forum uçmuş mu yoksa siz mi uçtunuz anlarsınız.
Güzergah bu, arada kafana göre nokta eklersen yer eyer iki viraj arasının 2 km olduğunu bile görebilirsin.
https://harita.yandex.com.tr/103843/...94623&rtt=auto
bizi ukala diyerek beğenmiyorsun da ukalanın ağababası sensin.
kocaalide adam gibi ev yokken yazlık yaptırdık, 10 yıl gittim kocaaliye.
oraları yobaz basınca sattık yazlığı.(8 yıl oluyor)
sence bahsettiğin yerlere gitmiş miyimdir? forumda "bayıldığın" tipler sana kendini hatırlatıyor sanırım.
viraja girip hız göstergesinde baktıysan ve 165 km hız gördüysen 3 ihtimal var;
ya ağır cahilsin- saniyede 45,8 metre ilerlediğinden haberin yok, önüne birşey çıkması durumunda sen "a" diyemeden osuruğun kitlenir kalırsın.
ya apaçisin tek derdin kaçla viraja girdiğinin hesabını yapıp hava atmak,
ya da hayatın umurunda değil, bu durumda da umarım başkalarına zarar vermezsin.
şahsi kanaatim 110la girdiğin virajda kendini 165le gidiyor zannetmen başka birşey değil.
düz yolda da 210km hız yapıyorsundur sen r25inle.
-
29 Ağustos 2015, 11:26
#36
Hocam iyi diyorsun hoş diyorsun da yazın en güzel zamanındayız şu an nylon lastikler bile canavar gibi ısınıyor ve tutunuyor ilk yağmur düştüğünde o lastiklerle yapılacak en ufak yatırma sizi direk asfaltla buluşturacak bu Allah' ın emri. İnşallah kaza bela görmezsiniz ama dikkatli olun.[/QUOTE]
sen iyi okumadın galiba yazdıklarımı ben duke ile kuryelik yapıyom bu zamana kadar 1.500.000km üstünde yol geçmişliğim var ve tecrubeye dayanarak yazdım.
ama senin paran çoktur sıkıtı yok ne istersen al tak ama ben yine söyliyom bunlar mağazaların satış politikası IRC ıslakta tutmaz diyosunda sen zaten yamur görünce yola çıkmican ki ben bunu anlatmaya çalışıyom.
benim duke nin kötü dedikleri MRF lastiklerle 40.000km.yaptım geçtiğimiz kış bir hafta karda çalıştım neye bindiğini bildiğin zaman sıkıntı olmuyo.
diyeceğim bizler piste yarışmıyoruz sadece işe git gel bence gereksiz masraf o lastikleri almak.
neyse uzatmayalım sana hayırlı sürüşler tekerin düz bassın herdaima..
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
29 Ağustos 2015, 11:35
#37
düzlükte göstergeye anlık bakarsın ama virajda nasıl bakıyorsunuz viraja girdiğimde kafam baya uzaklaşıyor göstergeden arada yarım metre mesafe kalıyor baya yetenekli olmak lazım heralde yada ben işi bilmiyorum
-
29 Ağustos 2015, 11:41
#38
Karalı adlı üyeden alıntı
düzlükte göstergeye anlık bakarsın ama virajda nasıl bakıyorsunuz viraja girdiğimde kafam baya uzaklaşıyor göstergeden arada yarım metre mesafe kalıyor baya yetenekli olmak lazım heralde yada ben işi bilmiyorum
aa sen çay da demlemiyorsundur virajda. beceriksiz karalı
-
29 Ağustos 2015, 11:46
#39
braveguy adlı üyeden alıntı
bizi ukala diyerek beğenmiyorsun da ukalanın ağababası sensin.
kocaalide adam gibi ev yokken yazlık yaptırdık, 10 yıl gittim kocaaliye.
oraları yobaz basınca sattık yazlığı.(8 yıl oluyor)
sence bahsettiğin yerlere gitmiş miyimdir? forumda "bayıldığın" tipler sana kendini hatırlatıyor sanırım.
viraja girip hız göstergesinde baktıysan ve 165 km hız gördüysen 3 ihtimal var;
ya ağır cahilsin- saniyede 45,8 metre ilerlediğinden haberin yok, önüne birşey çıkması durumunda sen "a" diyemeden osuruğun kitlenir kalırsın.
ya apaçisin tek derdin kaçla viraja girdiğinin hesabını yapıp hava atmak,
ya da hayatın umurunda değil, bu durumda da umarım başkalarına zarar vermezsin.
şahsi kanaatim 110la girdiğin virajda kendini 165le gidiyor zannetmen başka birşey değil.
düz yolda da 210km hız yapıyorsundur sen r25inle.
Ben 1.5 kilometre gösteriyor virajı yandex harita diyorum sen 45 metre diyorsun, ben duble yol kaasu sakarya diyorum sen trafik diyorsun, ne zaman gittiysem yol o kadar boştu ki yan yana iki araba görme ihtimalin akşam vakti metrobüste boş yer bulma ihtimaline denkti, ben viraja girip çay kahve demliyorsun motor üstünde viraj hala devam ediyor diyorum sen hala kaçla viraja girdiğini hesaplıyorsun apaçisin diyorsun, yaptığın sürati sürekli takip etmekse ben ağır apaiçiyimdir haberin olsun nerede ne bastığımın çetelesini tutarım (ben tutmasamda devlet sağolsun tutup yolluyor cezayı) 185 düz yolda en fazla gördüğüm hız 165 de en fazla viraja girdiğim hız. Eğer cidden sıkıntın varsa bu kadar öde benzin parasını gidelim basalım bu hafta sonu müsaitim hem gezme olmuş olur.
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
Hocam iyi diyorsun hoş diyorsun da yazın en güzel zamanındayız şu an nylon lastikler bile canavar gibi ısınıyor ve tutunuyor ilk yağmur düştüğünde o lastiklerle yapılacak en ufak yatırma sizi direk asfaltla buluşturacak bu Allah' ın emri. İnşallah kaza bela görmezsiniz ama dikkatli olun.
sen iyi okumadın galiba yazdıklarımı ben duke ile kuryelik yapıyom bu zamana kadar 1.500.000km üstünde yol geçmişliğim var ve tecrubeye dayanarak yazdım.
ama senin paran çoktur sıkıtı yok ne istersen al tak ama ben yine söyliyom bunlar mağazaların satış politikası IRC ıslakta tutmaz diyosunda sen zaten yamur görünce yola çıkmican ki ben bunu anlatmaya çalışıyom.
benim duke nin kötü dedikleri MRF lastiklerle 40.000km.yaptım geçtiğimiz kış bir hafta karda çalıştım neye bindiğini bildiğin zaman sıkıntı olmuyo.
diyeceğim bizler piste yarışmıyoruz sadece işe git gel bence gereksiz masraf o lastikleri almak.
neyse uzatmayalım sana hayırlı sürüşler tekerin düz bassın herdaima..[/QUOTE]
Valla hocam ben kıyamet kopmadıkça motor üzerinden inmem, geçen sene sadece iki gün motorsuz gittim işe onda da artık sokağın girişi bulunmuyordu çıkaramadım motoru, caddeden otobüs bile geçmiyordu çağlayana kadar yürüyüp işe öyle gitmiştim.
Geçen seneki hatıralardan iki görüntü michelin vardı o zamanlar ıslak zeminde örümcek gibi yapışıyordu asfalta çok memnundum rossolar bitince yine micheline döneceğim inş.
Ama cümlemi şöyle bitireyim ben herkese laf yetiştiririm ama kuryelere bişey diyemem, 1.500.000km yaptım diyorsun doğrudur sana bişeyler öğretmeye çalışmak hadsizlik olur ama kimse de sizin tecrübenize sahip olmaz kolay kolay onu da unutmamak lazım. Saygılar.
-
29 Ağustos 2015, 11:47
#40
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
braveguy adlı üyeden alıntı
bizi ukala diyerek beğenmiyorsun da ukalanın ağababası sensin.
kocaalide adam gibi ev yokken yazlık yaptırdık, 10 yıl gittim kocaaliye.
oraları yobaz basınca sattık yazlığı.(8 yıl oluyor)
sence bahsettiğin yerlere gitmiş miyimdir? forumda "bayıldığın" tipler sana kendini hatırlatıyor sanırım.
viraja girip hız göstergesinde baktıysan ve 165 km hız gördüysen 3 ihtimal var;
ya ağır cahilsin- saniyede 45,8 metre ilerlediğinden haberin yok, önüne birşey çıkması durumunda sen "a" diyemeden osuruğun kitlenir kalırsın.
ya apaçisin tek derdin kaçla viraja girdiğinin hesabını yapıp hava atmak,
ya da hayatın umurunda değil, bu durumda da umarım başkalarına zarar vermezsin.
şahsi kanaatim 110la girdiğin virajda kendini 165le gidiyor zannetmen başka birşey değil.
düz yolda da 210km hız yapıyorsundur sen r25inle.
Karalı adlı üyeden alıntı
düzlükte göstergeye anlık bakarsın ama virajda nasıl bakıyorsunuz viraja girdiğimde kafam baya uzaklaşıyor göstergeden arada yarım metre mesafe kalıyor baya yetenekli olmak lazım heralde yada ben işi bilmiyorum
Göstergeye bakmak için önce motoru komple indirip, lastikleri söküp, ellerimizi bacak aramızdan geçirdikten sonra kulaklarımızı tutuyoruz. Bu kadar zor bi iş.
Bi bakış çeyrek saniye bile değil yahu. Ne saçmalıyorsunuz siz?
Sadece meraktan soruyorum omuz üzerinden kafayı çevirip yan şeridi (kör noktayı) kolaçan etmek kaç saniye sürüyor sizde?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)