Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bu lastiğin yanakları nerede eriyecek?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Ataşehir
    Motosikleti
    KTM RC 200
    Alıntı 000000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım her ikinizde rosso nun nasıl bir lastik olduğundan bihabersiniz.
    1- O lastik istanbulda çukurda yarılıyor. ( 2 kullanıcısından, yüzyüze kontrol ederek teyit etmiştim)
    2- yumuşak hamur olduğu küçük cam parcaları, ufacık taşlar bile lastik üzerinde yırtıklara sebep oluyor. ( 3 kullanıcıdan ( bir tanesi konuyu açan @bune) yüz yüze teyit etmiştim)

    Bu koşullar 6 ay içerisinde o ufacık yarıklar hızla artıyor, lastiği kullanılamaz hale getiriyor. O lastiğin yeri pist, bizim yollarımız değil.

    İnanmıyorsanız kullanıcılarına sorun.

    Sonuç olarak parasını harcamış, bırakın yol tutuşu güzel lastikle her türlü itliği yapsın. kendini geliştirsin.

    Not: @EMRE ÇITIR, sana mevzuyu anlatmak çok uzun zaman alır. Senin motorun kazasız/belasız hep dik gitsin. Kaskını asfalta sürmeye çalışan arkadaşlara selam verip, satırlarımı sonlandırırım.
    Rosso 2 kullanıyorum, ufak kesikler konusunda haklısın, 1200 km oldu alalı, ufak bir çizik var sadece. Ufak çiziklerin sıkıntı yaratacağını zannetmiyorum. Ayrıca hiçbir cadde lastiği çukura uyumlu değildir. Çukur her lastiği hırpalar. Pist lastiği supercorsadır. Pirellinin sitesine bakarsan Rosso 2 %100 YOL Rosso Corsa %50 %50 YOL PİST Supercorsa %100 PİST dir. Umarım yeterli bir cevap olmuştur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Tüm sorulara elimden geldiğince tek tek cevap vereyim elimden geldiğince ama bir kaç arkadaş yanlış anlamış benim lastiklerim bitmedi sadece orta noktası biraz düzleşti altta resimde çizmeye çalıştım, eğer 1. numara sıfır bi alstikse benim ki 2 numara gibi duruyor. Lastiğin dişleri vs. herşeyi yerli yerinde.




    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Riva beach clube gelmeden 5km önce bozhane tabelası var gir oraya devam et yavaş 50-60km hizlarla viraj yaparsın
    çatalcaya git otobandan Çatalca ' nın içinden 3 . köprü için yapılan yeni yol var ama en az140km hızlarda viraj yaparsın yerse tabi
    Oralarida begenmezsen haber ver
    Keramet süratle viraja girmek değil ki.... karasu - sakarya arasına yeni asfalt yapılmış paso 4-5 oklu viraj tabelaları dolu yolda en düşük 145 ile giriyordum virajlara hatta bi noktada öyle süratli girdim ki yol içinde yatmışken gösterge de 165 gördüm ama bu kırk yılda bi karşıma çıkan yol o yoldan çıktım kocaeli - istanbul arası yine temde sopa gibi dümdüz gittim zaten benim lastiğin sırtıda ay başında üst üste iki gün silivriye gittim geldim o ara düzleşti (ki o zaman da motorumla kendi top speed rekorumu yapmıştım 185 ile ama viraj namına bişey yoktu yolda)



    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 km de lastikde isinmazki...bunu kapali bir pazar alaninda bile yapabilirsin manevra calis peglere kadar surteceksin..biz kapali alan egitimlerinde lastik izlerine bakar daha da yatirirdik..

    kapali alanda manevra egitominden sonra cbr 125 imin lastik izleri..
    http://i.hizliresim.com/ZVX47Z.jpg
    Sırf bu fotoğrafta ki zeminin görüntüsü bile ne kadar güzel bir tutuşa sahip olduğunu gösteriyor, böyle geniş bi alan bulsam inanın çıkmam ama çevrem de yok maalesef Sırf bu yüzden ciddi ciddi para verip piste girmeyi düşünüyorum.



    Alıntı EMRE ÇITIR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rosso 2 kullanıyorum, ufak kesikler konusunda haklısın, 1200 km oldu alalı, ufak bir çizik var sadece. Ufak çiziklerin sıkıntı yaratacağını zannetmiyorum. Ayrıca hiçbir cadde lastiği çukura uyumlu değildir. Çukur her lastiği hırpalar. Pist lastiği supercorsadır. Pirellinin sitesine bakarsan Rosso 2 %100 YOL Rosso Corsa %50 %50 YOL PİST Supercorsa %100 PİST dir. Umarım yeterli bir cevap olmuştur.
    Yeterli bi cevap değil aslında neden diyecek olursan o adamların yolları bizim pistlerimizin kalitesinde, o yüzden o lastiğe yol için kullanılabilir diyorlar. O adamların gözünde bizim yollarımız asfalt değil, hani biz nasıl hindistanın çamurlu yollarını küçümsüyoruz ya onlar da bizi öyle görüyor. Hatta zamanında bir formula 1 pilotu ben ömrüm boyunca bir yolda bu kadar çukur ve tümsek görmemiştim demişti adama turistik tur attırmışlar sahilde vs. bi de sokak arasına girse meseleği bırakırmış demek ki.


    Alıntı ilkerabi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Virajlı yol yok tamam da hiç mi döner kavşaktan geçmiyorsun arkadaş, bu lastiklerle motor kendi yatıyor zaten...


    Evim kağıthane de iş yerim şişli de yol boyunca doğru düzgün tek viraj şişli caminin önündeki yol orada da paso ışığa denk geliyorum yine yatamıyorsun sopa gibi düz durarak saatte en fazla 20 ile dönüyorsun virajı.....

  3. #23
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    15 binde irc bitirecek babayiğit 160dan düşmüyor herhalde.
    En kötü 20bin gider ircler

  4. #24
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı 000000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım her ikinizde rosso nun nasıl bir lastik olduğundan bihabersiniz.
    1- O lastik istanbulda çukurda yarılıyor. ( 2 kullanıcısından, yüzyüze kontrol ederek teyit etmiştim)
    2- yumuşak hamur olduğu küçük cam parcaları, ufacık taşlar bile lastik üzerinde yırtıklara sebep oluyor. ( 3 kullanıcıdan ( bir tanesi konuyu açan @bune) yüz yüze teyit etmiştim)

    Bu koşullar 6 ay içerisinde o ufacık yarıklar hızla artıyor, lastiği kullanılamaz hale getiriyor. O lastiğin yeri pist, bizim yollarımız değil.

    İnanmıyorsanız kullanıcılarına sorun.

    Sonuç olarak parasını harcamış, bırakın yol tutuşu güzel lastikle her türlü itliği yapsın. kendini geliştirsin.

    Not: @EMRE ÇITIR, sana mevzuyu anlatmak çok uzun zaman alır. Senin motorun kazasız/belasız hep dik gitsin. Kaskını asfalta sürmeye çalışan arkadaşlara selam verip, satırlarımı sonlandırırım.
    öyle diyosan öyledir bizim kullandığımız rossolar çin malıydı demkki :D

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R6
    Hazir konu varken soram yav bu dizler acik motoru nasil yaturiyoz motogpde adamlar diz acik ve kotorun ustunden hareket edip yattigi tarafa sarkiyor bilgi verir misiniz lutfen

  6. #26
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı toyoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazir konu varken soram yav bu dizler acik motoru nasil yaturiyoz motogpde adamlar diz acik ve kotorun ustunden hareket edip yattigi tarafa sarkiyor bilgi verir misiniz lutfen
    Bizler sehir motorcusuyuz virajda sarkmadan donus yapariz, pegler yere deysede dizin surtmez istedigin kadar yatirabilirsin.
    barodi bunu beğendi.
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  7. #27
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Kardeşim sende beni yanlış anlama ben sana viraj yapamazsın demedim dolomitler gibi paslari nerden bulalım sana yazdığım yerlere gitcen aynı virajları dönüp durcan viraj yapmak için yada piste git 4seans al 5.bedavaya gelsin

  8. #28
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Bugün pist günü var. Gel baba. Yolda yapamayacağın aksiyon orada. Ne yanak kalır ne dudak
    dundanbiri bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R6
    Aga bende zaten pist motorcusu degilim sadece merak ettim birde ben virajda motosikleti ortalama kac derece yatirabilirim bu hiz ile dogru orantili sanirim merkezkactan dolayi ama yinede bilem ki yusuf yusuf oluyo bazen bide yeniyim motosiklette ortalama " \ " gordugunuz bu slas kadar yatirabiliuorum motosikletim su anda ybr ama 250lik racing alacam

  10. #30
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öyle diyosan öyledir bizim kullandığımız rossolar çin malıydı demkki :D
    Sen lastiğin hakkını vermeden kullanıyorsan ben ne yapayım? Ayrıca açık açık istanbul diye belirtmişim.

    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 binde irc bitirecek babayiğit 160dan düşmüyor herhalde.
    En kötü 20bin gider ircler
    Lastiği boşver al sana sliderların durumu. Motorun rodajı bitince lastiklerinde resmini koyarım senin için.

    Not: sliderlar pist dışında eritilmiştir.


  11. #31
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    konya bak;
    rossso kullanmadan rossonun tüm handiklaplarını bilen, 5bin km de rossoyu öldürenler,
    15bin kmde naylon lastik bitirenler,
    hızla viraja girip virajda gösterge paneline bakıp 165 görenler
    pey maşallah.
    forum uçmuş yahu

  12. #32
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Alıntı Bune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rosso 2 kullanıyorum malumunuz buz gibi eriyor lastik, işim ve evim arası motoru yatırabileceğim hiç bir yer yok topu topu 10km bile yoktur belki gidiş geliş ve sürekli dur kalk yapmak zorundayım haliyle gaz, fren, gaz, fren yapa yapa arka lastiğin ortası düzleşmeye başladı. Dün servisteki eleman çok mu lastik yakıyorsun dedi, bugün motor bakmak için başka bir servise uğradım orda da aynı lafı duydum abi hiç mi yatırmıyorsun diye. Yani yatırmayı bende isterim ama yol yok ki arkadaş. Zorla doğru düzgün viraj olmayan yerlerde motoru yatırıp üstünde sopa gibi duruyorum artık sırf yokluktan viraj üretiyorum kendi kendime, ya milleti kulak arkası etmeye devam edeceğim ya da istanbul içinde semt semt viraj arayacağım ama o da sakat havalar sıcak tüm yollar cam gibi yeni asfalt yok motoru yatırabilecek.


    Buna çözüm bulan (bana kalsa sorun bile değil ki çözümü olsun) ya da bi fikri olan var mı? Olmadı yarın çıkıp riva yolunu arşınlayacağım sizin önerileriniz nelerdir?
    işte bende tamda bundan bahsetmek istiyodum şirketler lastik satsın diye yaslıyolar pahalı lastikleri sizlere sonra yanakları nerde bitirecem diye düşünür durursunuz oysamki fabrika lastiklerinle gayet güzel gidebilirsiniz ekstra masraf yapmadan.
    ben geçen hafta R25 ten çıkma IRC leri sıfır tabi 200 tl ye alıp duke taktım ve bide ne göreyim bu lastikler gayet iyi yol tutuyo istanbul içinde her gün 150 200 km arası yol yapıyom ve virajlarda lastiği sonuna kadar yatırıyom ve kayma yok.
    yani demek istediğim sizler piste çıkmıcaksınız ki yumuşak ve pahalı lastik alasınız bunlar hep firmaların satış politikası..
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  13. #33
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı ucanteneke5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte bende tamda bundan bahsetmek istiyodum şirketler lastik satsın diye yaslıyolar pahalı lastikleri sizlere sonra yanakları nerde bitirecem diye düşünür durursunuz oysamki fabrika lastiklerinle gayet güzel gidebilirsiniz ekstra masraf yapmadan.
    ben geçen hafta R25 ten çıkma IRC leri sıfır tabi 200 tl ye alıp duke taktım ve bide ne göreyim bu lastikler gayet iyi yol tutuyo istanbul içinde her gün 150 200 km arası yol yapıyom ve virajlarda lastiği sonuna kadar yatırıyom ve kayma yok.
    yani demek istediğim sizler piste çıkmıcaksınız ki yumuşak ve pahalı lastik alasınız bunlar hep firmaların satış politikası..
    o konuda ki farkı,hafif ıslak zeminde anlarsınız hocam. ben ordu-giresun arası 130-140 ile viraja girdiğim yattığım ve hiç kaymadığı halde, arkada arkadaşımda irc varken 80le motor sağa sola kaya kaya geliyordu.

  14. #34
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı braveguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konya bak;
    rossso kullanmadan rossonun tüm handiklaplarını bilen, 5bin km de rossoyu öldürenler,
    15bin kmde naylon lastik bitirenler,
    hızla viraja girip virajda gösterge paneline bakıp 165 görenler
    pey maşallah.
    forum uçmuş yahu
    Bayılıyorum senin gibi tiplere, forumda çok var, hayatında sakarya ya adım attın mı? Karasuya gittin mi? Gitmediysen ben anlatayım çok güzel virajları var bir giriyorsun 200 metre boyunca virajda çay kahve demliyorsun motor aynı istikamette gitmeye devam ediyor öyle 30 metrelik köşe başı değil duble yol virajından bahsediyoruz. Bilmiyorsan öğren, biliyorsan yapamıyorsan söyle gidip beraber yapalım.

    Daha önce yazdım zaten ben bunu R25 başlığında en fazla nerede top speed yaptım nerede tatlı viraj buldum diye ama bi işkembeden sallayanlar vardır (cevap verdiğim bu konu gibi) bir de yaptım bakın şurada diye ispatını koyanlar vardır. Bundan ders alırda forum uçmuş mu yoksa siz mi uçtunuz anlarsınız.


    Güzergah bu, arada kafana göre nokta eklersen yer eyer iki viraj arasının 2 km olduğunu bile görebilirsin.

    https://harita.yandex.com.tr/103843/...94623&rtt=auto


    Alıntı ucanteneke5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte bende tamda bundan bahsetmek istiyodum şirketler lastik satsın diye yaslıyolar pahalı lastikleri sizlere sonra yanakları nerde bitirecem diye düşünür durursunuz oysamki fabrika lastiklerinle gayet güzel gidebilirsiniz ekstra masraf yapmadan.
    ben geçen hafta R25 ten çıkma IRC leri sıfır tabi 200 tl ye alıp duke taktım ve bide ne göreyim bu lastikler gayet iyi yol tutuyo istanbul içinde her gün 150 200 km arası yol yapıyom ve virajlarda lastiği sonuna kadar yatırıyom ve kayma yok.
    yani demek istediğim sizler piste çıkmıcaksınız ki yumuşak ve pahalı lastik alasınız bunlar hep firmaların satış politikası..

    Hocam iyi diyorsun hoş diyorsun da yazın en güzel zamanındayız şu an nylon lastikler bile canavar gibi ısınıyor ve tutunuyor ilk yağmur düştüğünde o lastiklerle yapılacak en ufak yatırma sizi direk asfaltla buluşturacak bu Allah' ın emri. İnşallah kaza bela görmezsiniz ama dikkatli olun.

  15. #35
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı Bune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayılıyorum senin gibi tiplere, forumda çok var, hayatında sakarya ya adım attın mı? Karasuya gittin mi? Gitmediysen ben anlatayım çok güzel virajları var bir giriyorsun 200 metre boyunca virajda çay kahve demliyorsun motor aynı istikamette gitmeye devam ediyor öyle 30 metrelik köşe başı değil duble yol virajından bahsediyoruz. Bilmiyorsan öğren, biliyorsan yapamıyorsan söyle gidip beraber yapalım.

    Daha önce yazdım zaten ben bunu R25 başlığında en fazla nerede top speed yaptım nerede tatlı viraj buldum diye ama bi işkembeden sallayanlar vardır (cevap verdiğim bu konu gibi) bir de yaptım bakın şurada diye ispatını koyanlar vardır. Bundan ders alırda forum uçmuş mu yoksa siz mi uçtunuz anlarsınız.


    Güzergah bu, arada kafana göre nokta eklersen yer eyer iki viraj arasının 2 km olduğunu bile görebilirsin.

    https://harita.yandex.com.tr/103843/...94623&rtt=auto


    bizi ukala diyerek beğenmiyorsun da ukalanın ağababası sensin.

    kocaalide adam gibi ev yokken yazlık yaptırdık, 10 yıl gittim kocaaliye.
    oraları yobaz basınca sattık yazlığı.(8 yıl oluyor)
    sence bahsettiğin yerlere gitmiş miyimdir? forumda "bayıldığın" tipler sana kendini hatırlatıyor sanırım.

    viraja girip hız göstergesinde baktıysan ve 165 km hız gördüysen 3 ihtimal var;
    ya ağır cahilsin- saniyede 45,8 metre ilerlediğinden haberin yok, önüne birşey çıkması durumunda sen "a" diyemeden osuruğun kitlenir kalırsın.
    ya apaçisin tek derdin kaçla viraja girdiğinin hesabını yapıp hava atmak,
    ya da hayatın umurunda değil, bu durumda da umarım başkalarına zarar vermezsin.
    şahsi kanaatim 110la girdiğin virajda kendini 165le gidiyor zannetmen başka birşey değil.
    düz yolda da 210km hız yapıyorsundur sen r25inle.
    Karalı bunu beğendi.

  16. #36
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Hocam iyi diyorsun hoş diyorsun da yazın en güzel zamanındayız şu an nylon lastikler bile canavar gibi ısınıyor ve tutunuyor ilk yağmur düştüğünde o lastiklerle yapılacak en ufak yatırma sizi direk asfaltla buluşturacak bu Allah' ın emri. İnşallah kaza bela görmezsiniz ama dikkatli olun.[/QUOTE]

    sen iyi okumadın galiba yazdıklarımı ben duke ile kuryelik yapıyom bu zamana kadar 1.500.000km üstünde yol geçmişliğim var ve tecrubeye dayanarak yazdım.
    ama senin paran çoktur sıkıtı yok ne istersen al tak ama ben yine söyliyom bunlar mağazaların satış politikası IRC ıslakta tutmaz diyosunda sen zaten yamur görünce yola çıkmican ki ben bunu anlatmaya çalışıyom.
    benim duke nin kötü dedikleri MRF lastiklerle 40.000km.yaptım geçtiğimiz kış bir hafta karda çalıştım neye bindiğini bildiğin zaman sıkıntı olmuyo.
    diyeceğim bizler piste yarışmıyoruz sadece işe git gel bence gereksiz masraf o lastikleri almak.
    neyse uzatmayalım sana hayırlı sürüşler tekerin düz bassın herdaima..
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  17. #37
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    düzlükte göstergeye anlık bakarsın ama virajda nasıl bakıyorsunuz viraja girdiğimde kafam baya uzaklaşıyor göstergeden arada yarım metre mesafe kalıyor baya yetenekli olmak lazım heralde yada ben işi bilmiyorum

  18. #38
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düzlükte göstergeye anlık bakarsın ama virajda nasıl bakıyorsunuz viraja girdiğimde kafam baya uzaklaşıyor göstergeden arada yarım metre mesafe kalıyor baya yetenekli olmak lazım heralde yada ben işi bilmiyorum
    aa sen çay da demlemiyorsundur virajda. beceriksiz karalı

  19. #39
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı braveguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizi ukala diyerek beğenmiyorsun da ukalanın ağababası sensin.

    kocaalide adam gibi ev yokken yazlık yaptırdık, 10 yıl gittim kocaaliye.
    oraları yobaz basınca sattık yazlığı.(8 yıl oluyor)
    sence bahsettiğin yerlere gitmiş miyimdir? forumda "bayıldığın" tipler sana kendini hatırlatıyor sanırım.

    viraja girip hız göstergesinde baktıysan ve 165 km hız gördüysen 3 ihtimal var;
    ya ağır cahilsin- saniyede 45,8 metre ilerlediğinden haberin yok, önüne birşey çıkması durumunda sen "a" diyemeden osuruğun kitlenir kalırsın.
    ya apaçisin tek derdin kaçla viraja girdiğinin hesabını yapıp hava atmak,
    ya da hayatın umurunda değil, bu durumda da umarım başkalarına zarar vermezsin.
    şahsi kanaatim 110la girdiğin virajda kendini 165le gidiyor zannetmen başka birşey değil.
    düz yolda da 210km hız yapıyorsundur sen r25inle.
    Ben 1.5 kilometre gösteriyor virajı yandex harita diyorum sen 45 metre diyorsun, ben duble yol kaasu sakarya diyorum sen trafik diyorsun, ne zaman gittiysem yol o kadar boştu ki yan yana iki araba görme ihtimalin akşam vakti metrobüste boş yer bulma ihtimaline denkti, ben viraja girip çay kahve demliyorsun motor üstünde viraj hala devam ediyor diyorum sen hala kaçla viraja girdiğini hesaplıyorsun apaçisin diyorsun, yaptığın sürati sürekli takip etmekse ben ağır apaiçiyimdir haberin olsun nerede ne bastığımın çetelesini tutarım (ben tutmasamda devlet sağolsun tutup yolluyor cezayı) 185 düz yolda en fazla gördüğüm hız 165 de en fazla viraja girdiğim hız. Eğer cidden sıkıntın varsa bu kadar öde benzin parasını gidelim basalım bu hafta sonu müsaitim hem gezme olmuş olur.


    Alıntı ucanteneke5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam iyi diyorsun hoş diyorsun da yazın en güzel zamanındayız şu an nylon lastikler bile canavar gibi ısınıyor ve tutunuyor ilk yağmur düştüğünde o lastiklerle yapılacak en ufak yatırma sizi direk asfaltla buluşturacak bu Allah' ın emri. İnşallah kaza bela görmezsiniz ama dikkatli olun.
    sen iyi okumadın galiba yazdıklarımı ben duke ile kuryelik yapıyom bu zamana kadar 1.500.000km üstünde yol geçmişliğim var ve tecrubeye dayanarak yazdım.
    ama senin paran çoktur sıkıtı yok ne istersen al tak ama ben yine söyliyom bunlar mağazaların satış politikası IRC ıslakta tutmaz diyosunda sen zaten yamur görünce yola çıkmican ki ben bunu anlatmaya çalışıyom.
    benim duke nin kötü dedikleri MRF lastiklerle 40.000km.yaptım geçtiğimiz kış bir hafta karda çalıştım neye bindiğini bildiğin zaman sıkıntı olmuyo.
    diyeceğim bizler piste yarışmıyoruz sadece işe git gel bence gereksiz masraf o lastikleri almak.
    neyse uzatmayalım sana hayırlı sürüşler tekerin düz bassın herdaima..[/QUOTE]


    Valla hocam ben kıyamet kopmadıkça motor üzerinden inmem, geçen sene sadece iki gün motorsuz gittim işe onda da artık sokağın girişi bulunmuyordu çıkaramadım motoru, caddeden otobüs bile geçmiyordu çağlayana kadar yürüyüp işe öyle gitmiştim.

    Geçen seneki hatıralardan iki görüntü michelin vardı o zamanlar ıslak zeminde örümcek gibi yapışıyordu asfalta çok memnundum rossolar bitince yine micheline döneceğim inş.







    Ama cümlemi şöyle bitireyim ben herkese laf yetiştiririm ama kuryelere bişey diyemem, 1.500.000km yaptım diyorsun doğrudur sana bişeyler öğretmeye çalışmak hadsizlik olur ama kimse de sizin tecrübenize sahip olmaz kolay kolay onu da unutmamak lazım. Saygılar.

  20. #40
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    Alıntı braveguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizi ukala diyerek beğenmiyorsun da ukalanın ağababası sensin.

    kocaalide adam gibi ev yokken yazlık yaptırdık, 10 yıl gittim kocaaliye.
    oraları yobaz basınca sattık yazlığı.(8 yıl oluyor)
    sence bahsettiğin yerlere gitmiş miyimdir? forumda "bayıldığın" tipler sana kendini hatırlatıyor sanırım.

    viraja girip hız göstergesinde baktıysan ve 165 km hız gördüysen 3 ihtimal var;
    ya ağır cahilsin- saniyede 45,8 metre ilerlediğinden haberin yok, önüne birşey çıkması durumunda sen "a" diyemeden osuruğun kitlenir kalırsın.
    ya apaçisin tek derdin kaçla viraja girdiğinin hesabını yapıp hava atmak,
    ya da hayatın umurunda değil, bu durumda da umarım başkalarına zarar vermezsin.
    şahsi kanaatim 110la girdiğin virajda kendini 165le gidiyor zannetmen başka birşey değil.
    düz yolda da 210km hız yapıyorsundur sen r25inle.
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düzlükte göstergeye anlık bakarsın ama virajda nasıl bakıyorsunuz viraja girdiğimde kafam baya uzaklaşıyor göstergeden arada yarım metre mesafe kalıyor baya yetenekli olmak lazım heralde yada ben işi bilmiyorum
    Göstergeye bakmak için önce motoru komple indirip, lastikleri söküp, ellerimizi bacak aramızdan geçirdikten sonra kulaklarımızı tutuyoruz. Bu kadar zor bi iş.

    Bi bakış çeyrek saniye bile değil yahu. Ne saçmalıyorsunuz siz?

    Sadece meraktan soruyorum omuz üzerinden kafayı çevirip yan şeridi (kör noktayı) kolaçan etmek kaç saniye sürüyor sizde?
    Bune bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)