arka lastiğimdeki fitil hakkında
Reklamlar
-
27 Ağustos 2015, 15:54
#1
3 hafta önce Bozcaada turumdan dönerken 3 aylık cillop gibi diablo II arka lastiğime çivi girdi. Haliye lastik patladı ve en yakın lastikçiden dış yama (fitil) yaptılar. Şimdi yine uzun yola çıkacağım, 1600 km ege turuna dayanır mı dersiniz arka lastiğim? yoksa değiştirmem gerekir mi?
Reklamlar
-
27 Ağustos 2015, 16:04
#2
bu olaylar diablo alacaklara acaba dedirtiyor
siteden abimin de aynı problemi mevcut
-
27 Ağustos 2015, 16:06
#3
3 haftalık rosso 2 lastiklerime motoru alalı 1000 km olmadan çivi girdi, dün 5000 bakımını yaptırdım motorumun bu süre zarfında üç uzun yol yaptım (iki kere sakaryaya ve bi kez rodaj için tekridağa gidip geldim) hergün işe gidip gelirken kullanıyorum, top speed denemeleri de yaptım ve hiç bir sorun yok. Lastik eridi fitil hala bi tepki göstermedi.
-
27 Ağustos 2015, 16:48
#4
benimde 800 km deki pilot street e bildigin 20lik civi girdi tekerin icinde yamulup lastigi birde yan tarafindan yardı mecbur degistirdim tekrardan 350 tl havaya gitti ustune atlattigim kazada cabası
-
27 Ağustos 2015, 17:07
#5
Süper Moderatör
fitil yama süratli motorlar için tehlikelidir, en kısa zamanda lastiği söküp içten sıcak yama yaptırın.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
27 Ağustos 2015, 18:48
#6
Fitil acil durumlar icindir. Ne zaman ne yapacağı hiç belli olmaz. Bir lastikci olarak yola cikmadan fitili sokturup icten yama yaptirmani tavsiye ederim. Olcay Avsar dogru ama biraz eksik soylemis. Sicak yama isidan dolayi lastigi bozabilir. En iyisi soguk yamadir.
-
27 Ağustos 2015, 18:55
#7
başlıklara bakarken arkamdaki fitil hakkında okudum bunu ,dedim noluyo telefondan girmicem bidaha foruma :D
-
27 Ağustos 2015, 19:52
#8
hız sınırları içinde sürecekseniz bişey olmaz. ama yüksek hızlarda yine rahat olamıyor insan. hız yapıyorsanız hiç güvenmemek gerek bence.
-
27 Ağustos 2015, 20:29
#9
-
27 Ağustos 2015, 20:37
#10
Benim arka lastiğe de fitil yaptılar hem içten hem dıştan. 600 km dayandı şuan fitil yapılan yerden kaçırıyor yeni lastik bakıyorum
-
27 Ağustos 2015, 20:54
#11
ben fitilli 10 bin km kullandim hemde 5 yerden fitil vardi iyi hoş ama bir sure sonra fitilden hava sizdirmaya basliyor
-
27 Ağustos 2015, 21:21
#12
Süper Moderatör
selimm07 adlı üyeden alıntı
Fitil acil durumlar icindir. Ne zaman ne yapacağı hiç belli olmaz. Bir lastikci olarak yola cikmadan fitili sokturup icten yama yaptirmani tavsiye ederim. Olcay Avsar dogru ama biraz eksik soylemis. Sicak yama isidan dolayi lastigi bozabilir. En iyisi soguk yamadir.
bak bunu yeni duydum, sicak yama lastigi bozar mi gerçekten?
bana da soğuk yama güvensiz gelir hep.
-
27 Ağustos 2015, 22:23
#13
Bundan önceki motorumu tam satma arifesinde arka tekerime vida girmişti benim de. inegöl bursa taraflarında bir gezideydim. Yakınlardaki mahalle arası tamirci de fitil attırmıştım. Sonra istanbula gelince gösterdim lastiği fitil çok sakıncalı dediler zamanla atıyormuş fitil giderken mazallah. Yama da olmaz dedi tamirci bu lastiğe çünkü fitili sokarken vidanın deliği 3-4 kat büyümüş.
Sonra gittim sıfır lastik aldım 700 liraya falan (Pirelli angel GT idi lastiklerim). 100 km ya bindim ya binmedim sonra biri çıktı sahibinden ve sattım motoru. Lastiği değiştirmesem fitili farketmezdi alan ama sonra vicdan azabı çekmek var Allah korusun.
Eğer fitil lastiğin yapısını bozmuş ise içindeki telleri falan kırmış ise sıfır lastik alın derim ben hem kendinizi hem de sevdiklerinizi düşünün
-
27 Ağustos 2015, 23:41
#14
Motorum 4000 km civarinda iken arka lastige koca bi vida girmisti.
Sadece Motorsiklet Lastik tamiri yapan lastikcime gittim.
Ozel bir mantar kafali fitil temelli bir yama yapti icerden.
Su an 16000 km ye geldim. Bir sorunla karsilasmadim.
Ama dedigim gibi, mantar kafaliydi, ozeldi ve lastigi sokup icerden uyguladi.
-
28 Ağustos 2015, 08:53
#15
kadiköy civarlarında ya da Anadolu yakasında lastik tamiri yapan bildiğiniz lastikçi var mı motor için?
-
28 Ağustos 2015, 12:05
#16
Sicaklik ve baski lastigin yapisinda etki yaratabilir. Sonucta çelik barli lastik kullanmiyoruz. Baski olan bolgede lastigin yuvarlak yapisinda duzlenme olabilir. Ondan sonra ziplaya ziplaya gidersin. RMMUR yamanin babasi atasi Mantar yamadir. Hem civi yuzunden açılan deligi kapatir hemde icten tampon gorevi yapar.
-
28 Ağustos 2015, 14:21
#17
Klasik yama veya mantar yama tavsiye edilir diye bir dip not atayım ben de
Selimm çoktan yapmış
-
28 Ağustos 2015, 15:45
#18
demirteker adlı üyeden alıntı
kadiköy civarlarında ya da Anadolu yakasında lastik tamiri yapan bildiğiniz lastikçi var mı motor için?
Zenn Motor, Hasanpaşa'da açıkgöz sokak, KTM'nin yanından girince. Çoğu kişide orda yaptırmıştır zannedersem.
-
28 Ağustos 2015, 17:15
#19
benimde lasitkler 7000km de diablo rosso II . iki hafta arayla iki kez farklı yerden patladı. birinde vida girdi, diğerine ne sebep oldu bilmiyorum. hepsi lastiğin tam ortasından. ilkinde içten sıcak yama yapıldı. diğeride şu mantar yama denilenden yapıldı. Lastiğin tekrar balansıda ayarlandı. Fakat yüksek hizlarda 150- 160 gibi, arka lastik güven vermiyor. Bir gezinme ekstra bir sarsıntı hissediyorum. Bu yüzden değiştirecem sanırım lastiğimi.
-
29 Ağustos 2015, 10:13
#20
Lastigin yapisindaki bozukluk derken bahsettigim sey tam da bu iste.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)