Valla ben tip olarak konuşacağım, geçen gün bor er6n gördüm bu motormu dedim. O kadar heybetli ve seksi duruyorduki onunla bir çay içmek istedim. Benim oyum er6n.
Valla ben tip olarak konuşacağım, geçen gün bor er6n gördüm bu motormu dedim. O kadar heybetli ve seksi duruyorduki onunla bir çay içmek istedim. Benim oyum er6n.
MT07 ve MT09 bu konudaki tartışmaları bitirdi sanıyordum. Hala kararsızlık yaşanabiliyormuş demek.
adam 3 motor arasında kalmıs bırsey dıyo bırısı ducatı yazmıs bırısı suzıkı vs... komedı acıkcası
Ben olsam xj6 derım nedenı hem uzun yoldu hemde artcılı surebılırsın
mt7 tek suruceksen cok ıyı cunku artcı alıyorsan uzun yolda ve sehır ıcınde ıskence
kawa yı kullanmadım o yuzden yorumsuzum ama en ıyısı xj6 gıbı duruyor bence
Er6n motorum olduğu için değil,bende senin gibi uzun araştırmalar sonucu karar vererek aldım onun için birkaç satır yazamadan edemeyeceğim.
Artçı konforu tatmin edici düzeyde hele birde topcase takarsanız tadından yenmez.Bu konuda mt07 den avantajlı.mt07 ye topcase takılınca topcase motora değil motor topcaseye monte edilmiş gibi görünüyor.
Yakıt konusunda çift silindir motor neticede alt devirlerde sakin sakin kullanırsanız 4-4,5 lt yakıyor. Orantılı olarak gazı actığınızda bu 6-7 lt lere çıkabiliyor.
Sürücü selesi olarakta mt07 den daha yumusak ve konforlu mt07 bir müddet sonra popoyu ısırmaya başlıyor.
xj6 ya konfor olarak birşey diyemem denemedim lakin 4 silindir yakıt olarak er6 dan fazla yakacaktır. Birde youtube xj6 yı hacamat eden er6 videoları var onlarada göz atmanızı tavsiye ederim
mt07,er6 dan daha hafif ve oynaşmayı daha seven bir şirinliği var.
Benim kriterlerim vardı (artçılı kullanım,topcasesiz gezmem abi gibi,çift silindir yakıt ekonomisi gibi ) birde artcılı sakin kullanıcı bir profilim olduğu için kararımı er6n den yana kullandım.
Kriterlerini belirle ona göre secimini yap bence.
mt07 kullanıcısı arkadaşalar ve xj6 kullanan arkadaşlarda motorları hakkında olumlu olumsuz yanlar neler yazarlar ona göre sizde bir fikir oluşur.
uzun yol konforu demiş bazı arkadaşlar daha uzun yol deneyimim olmadı bu hafta karadenize gideceğim eşimle,en az 3000 km teker cevireceğim,dönüşte uzun yol deneyimlerimide yazarım.
şimdiden hayırlı olsun.
Uzun yolda ortalama 150 160 larda seyrettiğm için sıkıntı olmuyor. Sonrasında elbette rüzgar alıyorsunuz. Ön cam ile bi nebze azaltmak mümkün ruzgari. Ama hem şehiriçi hem sehirdisinda hornet candir. 17 bin kmdir birlikteyiz. Her yola çıktığımda motoruma aşık oluyorum diyebilirim. Daha önce er6n kullanicisiydum. Aralarinda bariz bir güç farki var. Biri2 biri4 silindir. Ama er 6 da iyi motor. Hornet başka tabi.
elit motogaraj
Mt-07 vergisi 591 TL :(
Er-6n ise 231 TL
O yüzden Er-6n de karar kıldım ben.
Allahını seviyosan kawasaki alma,xj6'yı hiç kullanmadım ama dışardan görüldüğü üzre o makina şehir içi rahat gider
Arkadaşlar değerli cevaplarınız için teşekkürler. Foruma bi süre giremedim cevap yazamadım kusuruma bakmayın Büyük kararsızlık sonucu 4 silindir oluşundan dolayı xj6n almaya karar verdim ve aldım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)