Zero Elektrikli Motosiklet - 4 ayrı model detaylı çekimleri
Reklamlar
-
günlük 500 km zaten uzun yolda zorlamadan yapılan km. bu değere ulaşabilecek bir alet yapılırsa , gücü bu ayarda olursa ve fiyatıd da uygun olursa alınır. bunun için de zaman gerekiyor.
ancak tabiki gelecek bunlarla dolu olacak. bir zaman sonra zaten içten yanmalı motorları taşıtlarda yasaklasalar şaşırmam.
Reklamlar
-
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
15 yıl sonra olabilir belki ama şimdilik mantıksız bir seçim,,şarj maliyeti 4,5-5 tl uygun olabilir ama motoru alırken 70 bin lira gibi bir rakam vermek akıl karı değil,,bu parayı amorti etmesine insanın ömrü yetmez
Bakim masraflarını da unutmayın. Zero bir buzdolabı kadar bakım istiyor. Yağ yok, yağ filtresi yok, hava filtresi yok, zincir yok, valf ayarı yok... Fren balatasını bile az kullanıyor, frenden elektrik ürettiği için.
Yüksek performanslı motorsikletlerin ise bakım masrafı az değil. Büyük Ducati ve KTM'lerin ilk bin km bakımı $350, 15 bin kmde bir bakımları $750...
Şimdilik fiyata caydırıcı, ama çok gelecek vadediyor elektrik.
-
Motorlar tip olarak yukinin kralin motorlara benziyor yada onlar buna benziyor bilemiyorum , video guzel olmamis benim kanaatimce ama emeginize elinize saglik daha guzel videolariniz vardi. Diger bi husus da motorlar ile ilgili bilgiler birazcik guven vermiyor yani beyfendi bastaki haric diyor mesela siz araya giriyorsunuz beyfendi bastaki ile sunu yapti soyle guzel diyorsunuz ya ben yanlis hatirliyorum yada bu sekildeydi boyle olunca bir tereddut olustu bende.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bakim masraflarını da unutmayın. Zero bir buzdolabı kadar bakım istiyor. Yağ yok, yağ filtresi yok, hava filtresi yok, zincir yok, valf ayarı yok... Fren balatasını bile az kullanıyor, frenden elektrik ürettiği için.
Yüksek performanslı motorsikletlerin ise bakım masrafı az değil. Büyük Ducati ve KTM'lerin ilk bin km bakımı $350, 15 bin kmde bir bakımları $750...
Şimdilik fiyata caydırıcı, ama çok gelecek vadediyor elektrik.
bakım parası insana pek koymaz arada bir verdiğin için ama 70 bin pilli motora vermek çok koyar,adama gülerler yaa,son model dizel bir araba fiyatını uzun yola gidemeyen pilli motora vermek bana mantıklı gelmiyor,birde eşya koyacak biyeri bile yok,,hoş olsa yük fazlalaştı diye buseferde menzil düşecek,aklım hep pilde olacak ,,bırak yaaaa
ha 15-20 yıl sonra noolur bilemem o ayrı bişey
-
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
bakım parası insana pek koymaz arada bir verdiğin için ama 70 bin pilli motora vermek çok koyar,adama gülerler yaa,son model dizel bir araba fiyatını uzun yola gidemeyen pilli motora vermek bana mantıklı gelmiyor,birde eşya koyacak biyeri bile yok,,hoş olsa yük fazlalaştı diye buseferde menzil düşecek,aklım hep pilde olacak ,,bırak yaaaa
ha 15-20 yıl sonra noolur bilemem o ayrı bişey
Yüksek performans ve yeni teknoloji çoğu zaman pahalıdır. Teslanin fiyatları malum. Hadi onu geç, Ducati, KTM ve BMW'in yüksek performanslı modellerinin hepsi araba fiyati zaten.
Şimdilik çok para hesabı yapan insan için değil bu motorsiklet. Gerçi aynısı yukarıda yazdığım diğer motorsikletler için de geçerli.
-
pilli arabalar yıllardır var ama bizim ülkede hiçmi hiç tutmadı,motor hiç tutmaz görün bak,,çinli akülüler ucuz diye satıldı ama 1 sene sonra çöp olunca oda bitti
kimse parasını çöpe atmak istemez ,hele türk milleti kılı kırk yarar
-
Turkiye'de tutmasi zor.
1. Devletin desteklemesi lazim. Burda elektrikli araba alana $5000, motorsiklet alana $1600 indirim uygulaniyor. Turkiye'de benzinden fahis gelir elde ediliyor.
2. Araba ve motorsikletin sarj edilebilecegi sahsi garaj lazim. Turkiyede buyuk cogunluk apartmanlarda yasayiyor.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Turkiye'de tutmasi zor.
1. Devletin desteklemesi lazim. Burda elektrikli araba alana $5000, motorsiklet alana $1600 indirim uygulaniyor. Turkiye'de benzinden fahis gelir elde ediliyor.
2. Araba ve motorsikletin sarj edilebilecegi sahsi garaj lazim. Turkiyede buyuk cogunluk apartmanlarda yasayiyor.
evet aynen dediğin gibi,tr,de devletin hayatta işine gelmez hatta çomak sokar,gelirinin yarısından fazlası benzin mazot aracılığı ile aldığı vergiler zaten,niye bindiği dalı kessin ,,bırak teşvik etmeyi,devlet elektrikli araçlarlar benzin kullanmayacağı için ,ne yaparımda onlardanda para alabilirim telaşında,,teşvik hiç işine gelmez
-
Ceyranlı motosiklet geleceğin teknolojisi fakat, ben motosikletteki duyguyu en iyi içten yanmalı motosikletin verdiğini düşünüyorum.İş yerimde elektrikli bisiklet bolca var .Çok fazla sürdüm ama hiç bir tadı yok, zırr oraya zırr buraya gidiyorum fakat motordan hiç tad almıyorum. Motosikletin piston dan geldn sesi egzozdan gelen sesi farklı arkadaş. Birde kromajlı V motorların dışardan görünen o güzel görüntüsü bir başka.
Sanırım bu fark ocakta demlenen çay ile semaverde odun ateşiyle demlenen çayın arasındaki fark gibi...
-
darkmotor adlı üyeden alıntı
Ceyranlı motosiklet geleceğin teknolojisi fakat, ben motosikletteki duyguyu en iyi içten yanmalı motosikletin verdiğini düşünüyorum.İş yerimde elektrikli bisiklet bolca var .Çok fazla sürdüm ama hiç bir tadı yok, zırr oraya zırr buraya gidiyorum fakat motordan hiç tad almıyorum. Motosikletin piston dan geldn sesi egzozdan gelen sesi farklı arkadaş. Birde kromajlı V motorların dışardan görünen o güzel görüntüsü bir başka.
Sanırım bu fark ocakta demlenen çay ile semaverde odun ateşiyle demlenen çayın arasındaki fark gibi...
Bu da önemli bir faktör. Şahsen V2 motorun bile 4 silindire göre çok farklı bir tadı var bence, hem ses, hem tork olarak. Ama yine de elektrikli scooter tecrübesiyle Zero SR veya DSR'ı değerlendirmeyin. Arada uçurum var. Litre hacimli motorsikletlerden fazla torku olan, tamamen ayarlanabilir süspansiyona sahip (preload, compression, preload) gerçek bir motorsiklet Zero. Sürüşü ve tepkisi etkileyici.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)