Honda CBR 125R mi yoksa Yamaha YZF R125 mi
Reklamlar
-
24 Ağustos 2015, 17:37
#21
her ikisine de 4-5 yıl binmezsin. o yüzden en ucuza alıp en kolay satacağını al.
Reklamlar
-
24 Ağustos 2015, 17:58
#22
Maksimum 7 ay sonra motorcu çevren olacak asfalta çıkacaksınız ve tüm grubun plakasını ezberlediğinde sana yetersiz gelecek
-
24 Ağustos 2015, 18:39
#23
Hicbiri. Ya commuter alin ya da bekleyin. Az paralar degil, gerci bilemem butcenizi ama maximum 6 aylik bir masraf olarak bence cok.
-
25 Ağustos 2015, 00:22
#24
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
Sorunuza cevap binlerce defa verildigi icin yazmicam ancak sunu soyleyebilirim ki cbr250 de olsa 4-5 yil kullanmak cok dusuk bi ihtimal...
Ehliyetim 125cc den sonrasına müsaade etmediği için 4-5 yıl kullanmak zorundayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
copycat adlı üyeden alıntı
her ikisine de 4-5 yıl binmezsin. o yüzden en ucuza alıp en kolay satacağını al.
4-5 yıl ikisinede binmezsin derken sıkılırsın manasında dediyseniz ehliyet 125 cc den yukarısına müsaade etmiyor maalesef 4-5 yıl kullanmak zorundayım hangisi olursa olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------
Sepya adlı üyeden alıntı
Maksimum 7 ay sonra motorcu çevren olacak asfalta çıkacaksınız ve tüm grubun plakasını ezberlediğinde sana yetersiz gelecek
Efkarlandım şimdi be kardeşim,
ehliyet yüzünden 4-5 yıl böyle olmak zorunda, millet 600 cc lerle gezerken bizde 125cc takılırız farkımız olur.
Beyin bedava bu arada kendimi iii teselli ediyorum galiba kardeşim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
Iron&Road adlı üyeden alıntı
Hicbiri. Ya commuter alin ya da bekleyin. Az paralar degil, gerci bilemem butcenizi ama maximum 6 aylik bir masraf olarak bence cok.
Hocam süpersport tarzını daha çok seviyorum zaten 125 cc den pek performans beklememek lazım,
Performans olmayacağına göre tipli, karizmatik olması kesinlikle daha iiidir bence.
-
25 Ağustos 2015, 00:24
#25
ya abi herkes biliyor ıkısıde cöp yani sorulması ayıp hadi o arkadaş bilmiyo sizde alma bunları elınde kalır aldıgın kısıyı sevındırırsın elden cıkartır cbr 250 al arkaşım alımı satımı kolay para varsa başka motorlara yönel
-
25 Ağustos 2015, 00:25
#26
18 yaşına geldiğinde 125 cc sınırı kalkıp 48 beygire girebiliyorsun
-
25 Ağustos 2015, 02:02
#27
[QUOTE=Iron&Road;3708461]
emre xt125 adlı üyeden alıntı
he aprilia nin götünde roket var ya aynı cc motor gaz açınca uçuyor..!
ben yzf ile sivas nevşehir yaptım, nevşehirde de gezdim bi hayli ve toplamda 500 km yol yaptım zerre yorgunluk, rahatsızlık yoktu. Yolda gayet güzel araç solladim genelde 105 ile gittim 139u da gördüğüm oldu 1defa. Ha gerek var miydi? Yoktu. Bu arada motorun son hızı 142 ha çok önemli mi hayır! Zaten belli bir hızdan sonra motor kağıt gibi savruluyor adeta çok tehlikeli şeyler bunlar. Ilk motorun olacaksa yzf alma. Evet çok kalıpli, otur seyret tadında bir motor ancak bi düşecek olursan parçalari çok pahalı. Ben yıllardır motosiklet kullanırım hala 125cc deyim ve bana göre 125liklerde son nokta motordayim. Yzf ile.[COLOR="Silver"]
Burada olay Aprilia'nın bir tarafında bir şey olması değil, 2 zamanlı olması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
Burada olay Aprilia'nın bir tarafında bir şey olması değil, 2 zamanlı olması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Burada olay Aprilia'nın bir tarafında bir şey olması değil, 2 zamanlı olması.
aprilia nin 2 zamanki modelleri hem bakımi zor hem de 2. Elleri bildiğim kadarıyla eski modeller. Ben yeni gelen 4zamanli yi kastettim
-
26 Ağustos 2015, 19:44
#28
Sepya adlı üyeden alıntı
18 yaşına geldiğinde 125 cc sınırı kalkıp 48 beygire girebiliyorsun
Yaş 19 buçuk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
aslan557 adlı üyeden alıntı
ya abi herkes biliyor ıkısıde cöp yani sorulması ayıp hadi o arkadaş bilmiyo sizde alma bunları elınde kalır aldıgın kısıyı sevındırırsın elden cıkartır cbr 250 al arkaşım alımı satımı kolay para varsa başka motorlara yönel
İkiside kendini kanıtlamış motorlar sonuçta, bence böyle bişey söylemeniz yanlış gibi geldi bana.
-
26 Ağustos 2015, 20:52
#29
Naçizane tavsiyem olur, evet supersport cok yakisikli ve karizmatik ancak madem 125cc olucak illa bi ciplak motorun ustune de oturun derim... MT-125 bence daha guzel bir tercih olurdu, en az R125 kadar sekil ve ayni motor blogunu kullaniyo. Rahat ferah oturup kolay kontrol etmek varken yatarak oturmak cok sacma gercekten. Ikisine de oturun ve ayaklarinizi peglere koyup oturun, tek ayak yerde "hmm evet guzelmis" olarak degil. Bunu yaptiktan sonra dedigimi anlarsiniz muhtemelen.
(Rc200'den vazgecip Duke200 alan birinin sozleri)
-
26 Ağustos 2015, 21:00
#30
Yzf alma bileklerin ödem toplar bel ağrısından olursun o oturuş pozisyonu yüksek süratlerde yormaz ama şehir içi 60-70-80 öldürür seni hayata kusersin
Yzfnin frenleri brembo kesinlikle çok iyi ama amortisoru o kadar yumuşak yapmışlar ki çabuk kapanıyor bence biraz riskli cbr125 surmedim ama 250 vardi bende fena degil dır herhalde
..
Bu arada KTM duke125 veya mt125 öneririm ikisi de bence 125 ccnin nirvana sidir
-
26 Ağustos 2015, 21:37
#31
Senin tercihine bağlı. Yzf nin sekil 10 numara parça kalitesi de iyi ama rahatsız bir motor. Benim için önemli olan sekil dersen yamaha öneririm ama ben rahatıma duskunum servisleri nispeten daha iyi olsun yedek parçası daha ucuz olsun dersen cbr öneririm. Yalnız sıfır alacaksan yzf onermem sıfırı anormal pahalı. Tabi para senin sonuçta.
-
26 Ağustos 2015, 22:05
#32
-
26 Ağustos 2015, 22:11
#33
Cbr 125 aldim cok memunum daha 500 km de cok guzel kullanmasi cok eglenceli
-
26 Ağustos 2015, 23:04
#34
Motosiklet tecrübeniz yoksa veya biraz varsa cbr125 daha mantıklı bir seçim olur. Haricinde yzf r125 seni şekliyle sürdürebilir ama kullanımıyla üretilir. Tercih senin eminim ikisi de çok keyifli aletlerdir
-
26 Ağustos 2015, 23:24
#35
harung adlı üyeden alıntı
Yzf alma bileklerin ödem toplar bel ağrısından olursun o oturuş pozisyonu yüksek süratlerde yormaz ama şehir içi 60-70-80 öldürür seni hayata kusersin
Yzfnin frenleri brembo kesinlikle çok iyi ama amortisoru o kadar yumuşak yapmışlar ki çabuk kapanıyor bence biraz riskli cbr125 surmedim ama 250 vardi bende fena degil dır herhalde
..
Bu arada KTM duke125 veya mt125 öneririm ikisi de bence 125 ccnin nirvana sidir
Ben 3 günde 1500km yol yaptım. Sen bence oturmayı bilmiyorsun :D
-
26 Ağustos 2015, 23:34
#36
burakmetu adlı üyeden alıntı
Ben 3 günde 1500km yol yaptım. Sen bence oturmayı bilmiyorsun :D
o oturuş pozisyonu yüksek süratlerde yormaz ama şehir içi 60-70-80 öldürür seni
git kumda oyna..
"Bildiğini sandığın bir şeyi asla öğrenemezsin."
Epiktetos
-
27 Ağustos 2015, 00:56
#37
Cbr250 sahibiyim ve geçen gün arkadaşımın R125 ini kullanmış biri olarak tavsiyem kesinlikle cbr125. Bana kalırsa yzf125 ten koşarak uzaklaş :D performans olarak söylemiyorum tavsiyem tamamen kullanım ve konfora bağlı ya yzf125 nasıl bi motordur arkadaş öyle adamı motordan soğutur
-
27 Ağustos 2015, 01:03
#38
Yzf 125 alacaksan çeşmeyi unut. Bir kere sureyim dedim surmeseydim daha iyi olurdu aleti çok rahatsiz ediyo :D
-
27 Ağustos 2015, 01:40
#39
ilk motorum yamaha xt 125 krostu. Çok yüksek ve beşik gibi motordu. Genelde 18km ötede köyümüz var oraya giderdik pikniğe filan, yolun yarısında sele rahatsız etmeye başlardı. Sonra sattım yzf r125 2014 model aldım.
bazılari işkembeden sallamis: topuk ödem toplar, bel fıtık olurmus..
motorumu aldığımdan şu yana nokta kadar şikayetim yok. Sivas nevşehir yaptım 500km böyle rahat bir sele olamaz.
şehir içi günlük mutlaka kullanıyorum son derece rahat, muhteşem bir motor. Geçenlerde müşterisi çıktı kârli bir satış oluyordu benim için , düşündüm ve yzf nin üstüne 125 lik bilmediğim için geri vazgeçtim. Yakıti da 500 km yolda 50tl lik benzin yaktı. Bel ağrısı oluyormus, ödem oluyormuş bunu tasarlayan mühendis armut kafalıydı ya bunları hesaplayamadi demi? Ha honda al, yamaha, pulsar,ktm ne alırsan al ancak milletin yzf yi sindirememesine anlam veremiyorum ben.
-
27 Ağustos 2015, 02:33
#40
emre xt125 adlı üyeden alıntı
ilk motorum yamaha xt 125 krostu. Çok yüksek ve beşik gibi motordu. Genelde 18km ötede köyümüz var oraya giderdik pikniğe filan, yolun yarısında sele rahatsız etmeye başlardı. Sonra sattım yzf r125 2014 model aldım.
bazılari işkembeden sallamis: topuk ödem toplar, bel fıtık olurmus..
motorumu aldığımdan şu yana nokta kadar şikayetim yok. Sivas nevşehir yaptım 500km böyle rahat bir sele olamaz.
şehir içi günlük mutlaka kullanıyorum son derece rahat, muhteşem bir motor. Geçenlerde müşterisi çıktı kârli bir satış oluyordu benim için , düşündüm ve yzf nin üstüne 125 lik bilmediğim için geri vazgeçtim. Yakıti da 500 km yolda 50tl lik benzin yaktı. Bel ağrısı oluyormus, ödem oluyormuş bunu tasarlayan mühendis armut kafalıydı ya bunları hesaplayamadi demi? Ha honda al, yamaha, pulsar,ktm ne alırsan al ancak milletin yzf yi sindirememesine anlam veremiyorum ben.
Abi bende Sivas lıyım, sen Sivas ın nersindensin
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------
seta34 adlı üyeden alıntı
Yzf 125 alacaksan çeşmeyi unut. Bir kere sureyim dedim surmeseydim daha iyi olurdu aleti çok rahatsiz ediyo :D
250 cc gibi duruyo yzf r125, bi türlü karar vermedim gitti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:08 ----------
KaanD adlı üyeden alıntı
Cbr250 sahibiyim ve geçen gün arkadaşımın R125 ini kullanmış biri olarak tavsiyem kesinlikle cbr125. Bana kalırsa yzf125 ten koşarak uzaklaş :D performans olarak söylemiyorum tavsiyem tamamen kullanım ve konfora bağlı ya yzf125 nasıl bi motordur arkadaş öyle adamı motordan soğutur
Makine 250cc gibi duruyo uzaktan, tipide beni cezbediyo,
hangisini alacağımı bilmiyorum.
İkiside süper makineler, çok kararsızım
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
Naçizane tavsiyem olur, evet supersport cok yakisikli ve karizmatik ancak madem 125cc olucak illa bi ciplak motorun ustune de oturun derim... MT-125 bence daha guzel bir tercih olurdu, en az R125 kadar sekil ve ayni motor blogunu kullaniyo. Rahat ferah oturup kolay kontrol etmek varken yatarak oturmak cok sacma gercekten. Ikisine de oturun ve ayaklarinizi peglere koyup oturun, tek ayak yerde "hmm evet guzelmis" olarak degil. Bunu yaptiktan sonra dedigimi anlarsiniz muhtemelen.
(Rc200'den vazgecip Duke200 alan birinin sozleri)
Hocam görüntü şart, daha doğrusu süpersport görüntü şart.
Maalesef etrafımda deneyebileceğim motor yok şu anda.
Süpersport çok seviyorum hatta 250 cc süpersport 600cc diğerlerinden daha çekici geliyo bana.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------
harung adlı üyeden alıntı
Yzf alma bileklerin ödem toplar bel ağrısından olursun o oturuş pozisyonu yüksek süratlerde yormaz ama şehir içi 60-70-80 öldürür seni hayata kusersin
Yzfnin frenleri brembo kesinlikle çok iyi ama amortisoru o kadar yumuşak yapmışlar ki çabuk kapanıyor bence biraz riskli cbr125 surmedim ama 250 vardi bende fena degil dır herhalde
..
Bu arada KTM duke125 veya mt125 öneririm ikisi de bence 125 ccnin nirvana sidir
Hocam motoru naptınız vurun dedik öldürdünüz.
Motoru yerden yere vurdunuz.
Frenler kampana olmasında ne olursa olsun diyo bazen insan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
Senin tercihine bağlı. Yzf nin sekil 10 numara parça kalitesi de iyi ama rahatsız bir motor. Benim için önemli olan sekil dersen yamaha öneririm ama ben rahatıma duskunum servisleri nispeten daha iyi olsun yedek parçası daha ucuz olsun dersen cbr öneririm. Yalnız sıfır alacaksan yzf onermem sıfırı anormal pahalı. Tabi para senin sonuçta.
Hocam benim için şekil 1. sırada konforada düşkünüm ama şekil şart.
En azından yoldan geçerken motora meraklı gözlerle birileri baksınki, bizimde şeklimiz olsun.Burada gördüğüm motorların çoğu süpersport dışındaki farklı modeller.
Hatta burada motor yok denecek kadar az sayılabilir var olanlarda genelde apaçıların elinde.
"İNLALLAH" beni en sevmediğim insanlar grubu olan apaçilerden ilan etmezler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:25 ----------
EnesBeyter adlı üyeden alıntı
az daha koy ybr 125 al
Hocam ybr125 te çok güzel makine ama süpersport düşünüyorum şekli dolayısıyla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------
ceymier adlı üyeden alıntı
Cbr 125 aldim cok memunum daha 500 km de cok guzel kullanmasi cok eglenceli
Hocam artıları ve eksileri neler peki
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------
DeliDolu'MT adlı üyeden alıntı
Motosiklet tecrübeniz yoksa veya biraz varsa cbr125 daha mantıklı bir seçim olur. Haricinde yzf r125 seni şekliyle sürdürebilir ama kullanımıyla üretilir. Tercih senin eminim ikisi de çok keyifli aletlerdir
Motosiklet tecrübem yok maalesef.Yaşadığım yerde trafik yok sayılabilir.
Trafik kurallarıda biraz sıkı, 80i zor geçeriz artık.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)