100 cc CG 200 cc ye nasıl yükseltirim?
-
22 Ağustos 2015, 20:47
#1
Selamun aleykum arkadaslar 100 cc falcon sk 100 cg var arkadaşımda komple 200 cc yükseltmek için hangi parçaları takıcaz tektek eksiksiz parçaları yazarsanız tedarik edicem.
Reklamlar
-
22 Ağustos 2015, 21:11
#2
Motoru şaseden sök gönder bide banka hesabıma 800 lira. 10 gün içinde Full Set Cg 210 veya isteğe bağlı 220cc olarak yapıp gönderirim Tüm parçaları aldıktan sonra motoru yarma toplama 2 gün.
-
22 Ağustos 2015, 21:14
#3
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motoru şaseden sök gönder bide banka hesabıma 800 lira. 10 gün içinde Full Set Cg 210 veya isteğe bağlı 220cc olarak yapıp gönderirim
Tüm parçaları aldıktan sonra motoru yarma toplama 2 gün.
bu arkadaşa güvenme benim snpapiye cbr1000 rr motoru takması için gönderdim takmamış üstüne üstlük 100lük motorumu alıp mobilet motoru takmış...
-
22 Ağustos 2015, 21:16
#4
snappy x adlı üyeden alıntı
bu arkadaşa güvenme benim snpapiye cbr1000 rr motoru takması için gönderdim takmamış üstüne üstlük 100lük motorumu alıp mobilet motoru takmış...
Hehe çok şakacısın
-
22 Ağustos 2015, 21:26
#5
bana alınacak parça listesi lazım komple ?
-
22 Ağustos 2015, 21:29
#6
biraz daha katıp ybr al.Ne uğraşıp duruyon?
-
22 Ağustos 2015, 21:31
#7
Ciddi anlamda imkanın varsa menguye bırak Şöyle anlatayım kaliteyi, "Beğenmezsen ben ödeyeceğim"
-
22 Ağustos 2015, 21:38
#8
Sepya adlı üyeden alıntı
Ciddi anlamda imkanın varsa menguye bırak
Şöyle anlatayım kaliteyi, "Beğenmezsen ben ödeyeceğim"
Kendi motoruma yaptım 900km yol yaptım modifiyeden sonra, saat gibi çalışıyo motor Motoru toplarken göz kararı yaptığım subap ayarı bile bozulmadı daha. Yüksek devirde bi vuruntu olayı vardı onu bujinin yaptığını fark ettim bugün. Farklı tipte bir buji alıp o sorunu da çözüme kavuşturucam.
cihanbursa16 adlı üyeden alıntı
bana alınacak parça listesi lazım komple ?
Parça listesi konusunda da cihan kardeş, geçen sana Mondial'in 200cc set linkini atmıştım. O seti alırsan hiç uyum sorunu yaşamazsın, hatta o sette piyasada bulunmayan parçalar da var. 250'lik karbüratöre uygun hava filtresi bağlantısı, Üst kapak şase bağlantı sacı gibi.
http://bizimmotor.com/cg-modelleri-i...-ye-gecis-seti
-
22 Ağustos 2015, 21:55
#9
Reis motor kısmında oynama yapmak muayene de sıkıntı çıkarmıyor değil mi?
-
22 Ağustos 2015, 21:59
#10
Sepya adlı üyeden alıntı
Reis motor kısmında oynama yapmak muayene de sıkıntı çıkarmıyor değil mi?
125'i 150 cc yapıp muayeneden geçirdim ama buna ne derler görücem seneye. 100'lüklerde daha sıkı tutuyolar vergiden dolayı. Belki muayeneye giderken 125'lik üst kapağı takıp giderim o zaman anlamaları çok zor. Yarım gün idare etsin beni o üst kapak diye yanma odasını oyup genişleticem önceden.
-
22 Ağustos 2015, 22:01
#11
Ss olarak ccsi yükseltilmiş bir motor almak ne kadar doğru olur sence?
-
22 Ağustos 2015, 22:06
#12
Sepya adlı üyeden alıntı
Ss olarak ccsi yükseltilmiş bir motor almak ne kadar doğru olur sence?
Modifiyeyi yapan işini düzgün yaptıysa. Sürücü de motorun canını çıkartmadan, yağını eksik bırakmadan sürdüyse bir sorun olacağını sanmıyorum. Benim motoru satmak gibi bir derdim yok ama Pulsar'ı satarım bunu satmam asla.
-
22 Ağustos 2015, 23:36
#13
Mengu, bu linkteki 200 cc set, 100cc motor için de uygulanabilir mi ?
Ayrıca siteye ne kadar güvenebiliriz ?
-
22 Ağustos 2015, 23:41
#14
muAff adlı üyeden alıntı
Mengu, bu linkteki 200 cc set, 100cc motor için de uygulanabilir mi ?
Ayrıca siteye ne kadar güvenebiliriz ?
100'lüğe oluyo. Ben piston-silindir krank ve bikaç parçayı burdan aldım 1 günde geldi sorunsuz.
-
22 Ağustos 2015, 23:46
#15
Mengu müsaitsen bu işlerin profosyoneli olarak sana bir sorum olacak.
Biliyosun ki benim motorun aynı şekilde 150cc versiyonu var. Daha önce de bu konuda bir konu açtım ama sen gelmedin, cevap da bulamadım...
Benim motor 100 fakat aynı motorun 150'liğinde silindir kısmında hiçbir fark yok gibi gözüküyor. Balansör zaten yok. Ama silindir ve üst kapak acayip büyük 150'de.
Şimdi sormak istiyorum. Aynı motor oldupu için, 150cc yapmak istesem 150 modelinin hangi parçalarını alıp değiştirmem lazım ?
Aynı model olduğu ve fabrika çıkışı orjinal yedek parçaları olduğu için bu şekilde daha sorunsuz olur diye tahmin ediyorum. Sen ne düşünüyorsun ?
Yoksa en temiz böyle bir siteden set alıp yan sanayi uydurmak da sorunsuz olur mu ? Çünkü sağda solda hep sıkıntı çıkarabilir diyorlar.
-
23 Ağustos 2015, 00:14
#16
muAff adlı üyeden alıntı
Mengu müsaitsen bu işlerin profosyoneli olarak sana bir sorum olacak.
Biliyosun ki benim motorun aynı şekilde 150cc versiyonu var. Daha önce de bu konuda bir konu açtım ama sen gelmedin, cevap da bulamadım...
Benim motor 100 fakat aynı motorun 150'liğinde silindir kısmında hiçbir fark yok gibi gözüküyor. Balansör zaten yok. Ama silindir ve üst kapak acayip büyük 150'de.
Şimdi sormak istiyorum. Aynı motor oldupu için, 150cc yapmak istesem 150 modelinin hangi parçalarını alıp değiştirmem lazım ?
Aynı model olduğu ve fabrika çıkışı orjinal yedek parçaları olduğu için bu şekilde daha sorunsuz olur diye tahmin ediyorum. Sen ne düşünüyorsun ?
Yoksa en temiz böyle bir siteden set alıp yan sanayi uydurmak da sorunsuz olur mu ? Çünkü sağda solda hep sıkıntı çıkarabilir diyorlar.
Bu sitedeki set yan sanayi değil Mondial marka. Deltaforce Mondial'in yedek parça markası, çinli veya japon malı bir sürü motor için parça satıyolar artık. 150'lik yapacaksan üst kapak Kuba Çitanınki gibi 4 köşe bişeyse Kuba parçaları kullan yoksa başka markalar da olur. Motor bloğu siyahsa yine siyah parçalar alki dikkat çekmesin trafikte. 150'lik yapacaksan Piston-silindir krank ve üst kapak değişecek. Ve tabiki zincir dişli.
-
23 Ağustos 2015, 02:30
#17
mengu abimiz hepimizi aydınlattı teşekkürler abi
-
08 Haziran 2016, 01:32
#18
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Kendi motoruma yaptım 900km yol yaptım modifiyeden sonra, saat gibi çalışıyo motor
Motoru toplarken göz kararı yaptığım subap ayarı bile bozulmadı daha. Yüksek devirde bi vuruntu olayı vardı onu bujinin yaptığını fark ettim bugün. Farklı tipte bir buji alıp o sorunu da çözüme kavuşturucam.
Parça listesi konusunda da cihan kardeş, geçen sana Mondial'in 200cc set linkini atmıştım. O seti alırsan hiç uyum sorunu yaşamazsın, hatta o sette piyasada bulunmayan parçalar da var. 250'lik karbüratöre uygun hava filtresi bağlantısı, Üst kapak şase bağlantı sacı gibi.
http://bizimmotor.com/cg-modelleri-i...-ye-gecis-seti
Abi bu parcalari alinca baska bir seye gerek varmi?
-
08 Haziran 2016, 02:14
#19
Mengü eski avatarını geri istiyoruz.
-
08 Haziran 2016, 02:18
#20
tinerci adlı üyeden alıntı
Mengü eski avatarını geri istiyoruz.
aynen geri istiyoruz. MazhaRR arkadaşımızı da görmek isterdik konuda; o da ybr ye 200cc kit yapmıştı bildiğim kadarıyla.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)