ZERO ELEKTRİKLİ MOTOSİKLET - 600cc kadar güçlü ve daha torklu 0-100 4 sn :)
-
22 Ağustos 2015, 12:54
#1
Reklamlar
-
22 Ağustos 2015, 12:58
#2
Dünyanın en verimsiz motorları araba motorlarıdır enerji kullanımı bakıldıgında
En verimlisi ise elektrikli ısıtıcı
Elektrigin gucunu kucumsemeyın kullandıgımız motor blokları çok dusuk bır verım ıle calısıyor
-
22 Ağustos 2015, 13:04
#3
bu motora binilmez
sessiz film'mi izlenir
-
22 Ağustos 2015, 13:12
#4
2 yıl önce ilk cub motoru almadan önce, elektrikli cublara heveslenimş ve biraz araştırmıştım. Bu motorda da önemli olan tek konu batarya. Bazı sorular şunlar:
1.Dolu batarya ile ne kadar km gidiyor.
2.Batarya kaç saatte tekrar doluyor?
3.Bataryanın hangi arızaları garanti kapsamına giriyor?
4.Yeni batarya kaç lira?
Çünkü bunlar sık sık batarya arızası veriyor
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
-
22 Ağustos 2015, 13:15
#5
Fiyatı ne kadar. Elektriklide en büyük sorun şarj,menzil,beyin arızası bu nedenlerden dolayı alınmaz. ikinci el piyasası ölü külliyen zarar.
-
22 Ağustos 2015, 13:21
#6
zileliorhan adlı üyeden alıntı
2 yıl önce ilk cub motoru almadan önce, elektrikli cublara heveslenimş ve biraz araştırmıştım. Bu motorda da önemli olan tek konu batarya. Bazı sorular şunlar:
1.Dolu batarya ile ne kadar km gidiyor.
2.Batarya kaç saatte tekrar doluyor?
3.Bataryanın hangi arızaları garanti kapsamına giriyor?
4.Yeni batarya kaç lira?
Çünkü bunlar sık sık batarya arızası veriyor
Bence menzil de bir sorun hocam elektriklilerde
E-cublar ortalama menzil 60-70km aku zayıflayınca o kadar yapmıyor bile
yani evden en fazla 35km uzaklaşabiliyorsun
Elektrikliler geleceğin motorları ama gelişmeye ihtiyaçları var gelecekte çok daha iyi olacaklar
1914 model indian two-sixty 1000cc olmasına rağmen max hızı 89km/h
Elektrikliler şimdiden 600cc geçebiliyorsa ileride kim bilir ne olur
-
22 Ağustos 2015, 13:22
#7
Hafta içi detaylı inceleme videosu atacam. Orada sorularına cevaplar var zaten. Kısaca açıklayım Genede.
1. 660.000 km pil garantisi
2. sakin kullanımda 300 km ye kakdar menzili var
3. 2 saatte sarj olabiliyor
diğer sorularını hakkında fikrim yok :D
-
22 Ağustos 2015, 13:30
#8
660 bin km pil garantisi nasıl olur 60 bin olmasın o. Bataryaların 60 bin km dayanması da gerçekten çok iyi.
-
22 Ağustos 2015, 13:34
#9
akbird adlı üyeden alıntı
Hafta içi detaylı inceleme videosu atacam. Orada sorularına cevaplar var zaten. Kısaca açıklayım Genede.
1. 660.000 km pil garantisi
2. sakin kullanımda 300 km ye kakdar menzili var
3. 2 saatte sarj olabiliyor
diğer sorularını hakkında fikrim yok :D
1.660.000 km.de bir yazım hatası olmasın. 60.000 km.mi?
2.Bu motorları hiç kimse sakin kullanmaz, 54 yaşındaki bu fakir kulunuz dahi.
3.2 saatte şarz oluyorsa eğer, bu çok iyi.
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
-
22 Ağustos 2015, 13:39
#10
-
22 Ağustos 2015, 13:53
#11
Tek şarj 300 km gitmesi çok iyiymiş ama fiyat ne? Şimdi 30.000 tl dersen yaş o iş
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Birde bu konuda hep merak ettiğim birşey var. Akaryakıt kullanan her aracın bir aküsü var ve bu aküyü motordan aldığı güçle şarj edebilme özelliğine sahip. Bu elektrikli motorlara da kurulsa ve çarkın normal dönüş enerjisiyle hem gitse hem de diğer yandan bataryayı şarj etse illa ki harcadığı kadar şarj edemez ama yok mudur böyle bir imkan. Veya zaten öyle mi? Teknik bilgiye sahip arkadaşlar var mı? Sonuçta elektrikli motorda bile bir enerji açığa çıkıyo bu çıkan enerjiyle dinamo falan kullanılamaz mı? Tamamen merak
-
22 Ağustos 2015, 13:54
#12
afu35 adlı üyeden alıntı
Tek şarj 300 km gitmesi çok iyiymiş ama fiyat ne? Şimdi 30.000 tl dersen yaş o iş
Net fiyatları henüz yok. Motosikletler yeni gelmiş daha muhtemelen 30 bin tl üstü olacaktır fiyatı. ama şimdi basit bi hesap yapalım.
km de ortalama 25 kr yakan bi makine. 100.000 km de 25 bin tl benzin yakar. ama aynı km de elektrikli olanla firmanın değidine göre 4 bin tl gibi elektrik tüketiyor. ayrıca 100 bim km de yağ- buji- masraflarını da katarsan ohooooo
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
-
22 Ağustos 2015, 13:59
#13
afu35 adlı üyeden alıntı
Tek şarj 300 km gitmesi çok iyiymiş ama fiyat ne? Şimdi 30.000 tl dersen yaş o iş
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Birde bu konuda hep merak ettiğim birşey var. Akaryakıt kullanan her aracın bir aküsü var ve bu aküyü motordan aldığı güçle şarj edebilme özelliğine sahip. Bu elektrikli motorlara da kurulsa ve çarkın normal dönüş enerjisiyle hem gitse hem de diğer yandan bataryayı şarj etse illa ki harcadığı kadar şarj edemez ama yok mudur böyle bir imkan. Veya zaten öyle mi? Teknik bilgiye sahip arkadaşlar var mı? Sonuçta elektrikli motorda bile bir enerji açığa çıkıyo bu çıkan enerjiyle dinamo falan kullanılamaz mı? Tamamen merak
Saatler boyunca normal hızla pedal çevirsen bile 500wattlik bir e-bisiklet akusunu sarj edemezsin yani elektrikli bisikleti kendim sarj ederek kullanayim mantigi dogru degil
Ayrica termodinamik diye bir şey var bir sure sonra dinamoda üretilen enerjinin çoğu ısıya dönüşecektir
Bir sure gidersin sonrası hüsran
-
22 Ağustos 2015, 14:01
#14
afu35 adlı üyeden alıntı
Tek şarj 300 km gitmesi çok iyiymiş ama fiyat ne? Şimdi 30.000 tl dersen yaş o iş
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Birde bu konuda hep merak ettiğim birşey var. Akaryakıt kullanan her aracın bir aküsü var ve bu aküyü motordan aldığı güçle şarj edebilme özelliğine sahip. Bu elektrikli motorlara da kurulsa ve çarkın normal dönüş enerjisiyle hem gitse hem de diğer yandan bataryayı şarj etse illa ki harcadığı kadar şarj edemez ama yok mudur böyle bir imkan. Veya zaten öyle mi? Teknik bilgiye sahip arkadaşlar var mı? Sonuçta elektrikli motorda bile bir enerji açığa çıkıyo bu çıkan enerjiyle dinamo falan kullanılamaz mı? Tamamen merak
Maalesef böyle birşey mümkün değil.
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
-
22 Ağustos 2015, 14:13
#15
akbird adlı üyeden alıntı
Rica etsem kataloğun sol tarafındaki bilgiler de çıkacak şekilde fotoğrafı tekrar yayınlayabilir misiniz? Örneğin 3 farklı şarz süresi var. Bu neye göre değişiyor, görmek istiyorum.
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
-
22 Ağustos 2015, 14:20
#16
şuan ofisten çıktım ama döndüğümde atarım. şöyle açıkaıym biraz. her modelin sarj süresi değişiyor ama ortalama 2 saat cıvarında. süreleri. Standart şarjla 10 saatte doluyor. hızlı sarjla 2 saat civarında. Alacağınız sarj ünitesiyle alakalı veriler sanırım onlar.
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
-
22 Ağustos 2015, 14:25
#17
Bana jantlar hic guven vermedi o ne oyle sert bir cukura kasise girsen onuda gectim kaldirima cikmaya calissan kiril gider kurdan gibi o ne oyle pulsarin ktm nin bile jantlari kiriliyorken buna hic binilmez
-
22 Ağustos 2015, 14:28
#18
afu35 adlı üyeden alıntı
Tek şarj 300 km gitmesi çok iyiymiş ama fiyat ne? Şimdi 30.000 tl dersen yaş o iş
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Birde bu konuda hep merak ettiğim birşey var. Akaryakıt kullanan her aracın bir aküsü var ve bu aküyü motordan aldığı güçle şarj edebilme özelliğine sahip. Bu elektrikli motorlara da kurulsa ve çarkın normal dönüş enerjisiyle hem gitse hem de diğer yandan bataryayı şarj etse illa ki harcadığı kadar şarj edemez ama yok mudur böyle bir imkan. Veya zaten öyle mi? Teknik bilgiye sahip arkadaşlar var mı? Sonuçta elektrikli motorda bile bir enerji açığa çıkıyo bu çıkan enerjiyle dinamo falan kullanılamaz mı? Tamamen merak
Hocam 30 bin lira hayal. Daha pahalıdır bence. Buna binen adam tork anlamında bir daha tatmin olamaz :D
-
22 Ağustos 2015, 14:29
#19
akbird adlı üyeden alıntı
Motorun verilerine bakılınca 54 BG güç ve 92 nm torku var. Yani bu demektir ki, örneğin Honda NC750X'den daha iyi değerlere sahip. Fiyatı 30 bin civarında olacaksa, zaten NC 750 X'in fiyatı da o civarda. Gelsin görelim, fiyatına bakalım. Ama deiğim gibi iş geliyor batarya'da düğümleniyor. O konunun netleşmesi lazım.
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
-
22 Ağustos 2015, 14:47
#20
Bir ara böyle birşey vardı, çöp oldu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)