Dostum hayırlı uğurlu olsun benimde almak istediğim motor duke 200 inşallah motorum satılırsa bende alacağım. Tekerine taş değmesin.
Dostum hayırlı uğurlu olsun benimde almak istediğim motor duke 200 inşallah motorum satılırsa bende alacağım. Tekerine taş değmesin.
hayırlı olsun kardeş.bir hafta sona pcx'de neymiş diyceksin.
Hayırlı olsun çok güzel bir tercih.KTM yi sürmeyen anlayamaz. Bir kere test ettim aşık oldum alete.
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
ooo ktm =)) severim ) heleki duke bayılırım :D hadi hayırlı olsun =)
Emin ol pcx i aramazsın. Bir tek lastik sıkıntı olabilir.
Çinlilerin lastiklerine göre yine çok iyidir.
Bende x city den inip buna bindim İyiki de almisim diyorum çok sevdim duke u. Yakıt tüketimi ne hayran kaldım. Hayırlı olsun yeni Motorunuz
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanırsın ins kazasız cezasız
Hepinize tesekkurler. Simdi plaka ruhsatla ugrasiyorum kismetse bu aksam beraberiz oglumla
MRF Revz lastik var üstünde. İstanbul koşullarında risk almayan adamı memnun eder. Yağmur performansı kötü. Naylon lastik değil. Radyal sert hamurlu lastik. Benim motorumda da aynı ebat aynı lastik olduğu için biliyorum. 2000 km'yi geçtim bir sıkıntı yaratmadı. Hint malı olduğu için bozuk yollara dayanıklı ve uyumlu bir lastik.
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Tekerin düz bassın
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
bende xcity sahibiyim duke 390 ile değiştirmeyi düşünüyorum.
http://riderzone.in/negatives-of-duke-390/
burada ağır debriyaj, kısa vites , kötü tekerlek kalitesi gibi bazı sorunlar okudum
sizin duke 200 de bu sorunlar varmı, ivmelenmesi nasıl ,cc farkı hissediliyor mu ve kışın kullanacakmısınız.
Zuluman ben sadece bu motoru çok sevdiğim için aldım iyiki almışım zevk ile kullanıyorum. Her parçası özenle yapılmış. Bu sınıfta hiç olmayan x ring zinciri wp 43 mm ters çatal,4 piston kaliper Radyal kaliper Celil fren hortumu ve mükemmel gaz tepkisi.
Yanlış anlaşılmasın motor çok güzel ancak bilgilerinizde eksiklik var ve verdiğiniz rakamlar yanıltıcı olabilir. Çelik fren hortumu, 4 piston kaliper, x ring donanımları benim motorumda da var ancak kalitesi önemli. KTM'de zincir problem yaşayanlar oldu zira. Belki bende yaşayacağım ileride... 43 mm ters çatal olması güzel ancak ne kadar iyi tasarlandığı önemli misal beğenilen Husqvarna Nuda 900R'da 48mm çatal var fakat beğenmeyen insanlar vardı dünya çapında. Bir çok üst cc motor 41 mm ile inanılmaz iyi işler başarıyor misal çok başarılı bulunan Triumph Street triple serisi KYB 41mm kullanıyor. Kullandığım motoru ele alırsam benim motorumda da 37mm KYB süspansiyon var ve 2000km'lik yolda hiçbir sıkıntı veya mağduriyet yaşamadım. Demek istediğim o hafiflikte ve hacimde bir motorun o düzeyde bir süspansiyona ihtiyaç duyup duymayacağı tartışılır.
Motorla 20 km yaptim. Sesi, toklugu ve ivmelenmesi tek kelimeyle harika. Cok rahat ve inanilmaz zevkli, tavsiye ederim.
Green arrow soyledikleriniz doğru,mt 125 te 43 mm ters çatal var veya duke 125 te. Bu arada dün gece fark ettim beyaz led plaka lambası da çok ince bir detay. Aslında dediğiniz gibi çoğu parça nin bu kadar kaliteli uretilmesinin bu hacım ve güç teki motorda ne alaka dedirtiyor.bu motorda gerçekten çok üst düzey malzemeler kullanılmış. Mt 125 ktm den dahada ileri gitmiş 15 hp motora Michelin pilot street lastik takmış.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)