iki tarafta hatali ancak iyi durmussunuz, tahminen o anki hiziniz o yolun izin verdigi hizdan yuksek... iyi fren yapmayi hepimizin ogrenmesi lazim.
Geçmiş olsun özellikle sağdan soldan bu kadar açıklık bir alana biraz daha düşük hızda ve tedbirli girmekte fayda var , birde çok az gaz kesip sol tarafa doğru kaçış manevrası ile risk bu kadar büyümeden geçiştirile bilirdi,çünkü öküzün durmayacağı daha ilk anda belliydi.
Tabi bunlar trafikte anlık oluyor burdan yazmakla olmuyor sadece fikir üretiyoruz işte neyse tekrar geçmiş olsun memleketin öküzü çok küfürümüzü edip yola devam etmek en güzeli aynı sizin yaptığınız gibi. :D
Ben,keyfim ve kahya, her gün birimiz kullanıyoruz.
Neden tepki vermedin diye soracak olursanız ben durduktan sonra 250kg lık motoru devirmeden ayakta tutmaya ve depo kısmına yapışan hayalarımın acısıyla uğraşırken adam zaten bi el kaldırıp çoktan feribota gidiyor. Dediğim gibi farkında bile değil benim geldiğimin, nasıl bir tehlike yarattığının, indirip kavga etsen ne olacak ki..
Ayrıca bkz: "Trafikte tartıştığı motosiklet sürücüsünü tabancasıyla öldüren İst. Emn. Müd. Tutuklandı"
Adam hatalı fakat sende de hata var.
Feribottan iner inmez yardırarak dönüşün olduğu yere çok hızlı gelmişsin.Orda dönen olmasa bile yavşlayarak geçmen lazım.
Sonuçta oradan da feribot kalkıyor ve karşı şeritten gelen araçların çoğunun dönme ihtimali var.
Geçmiş olsun.
İnsanların hayırlısı; geç kızan, cabuk sakinlesen
Insanlarin şerlisi; cabuk kızan, geç sakinleşen
açıkçası "çok" hızlı olmasam da biraz hızlıyım, evet acelem yüzünden benim hatam bu oldu. Ama yine de dikkat ederseniz o kısma gelirken gazı kesiyorum tedbir amaçlı ki beni kurtaran bu oluyor zaten
Öncelikle geçmiş olsun. Hadise'ye binaen birkaç şey söylemek isterim. 1. Acelem vardı;kesinlikle tolerans nedeni değildir.
2. Bulunduğunuz ortam türündeki yerlerde 70 fazla bir rakam.
3. Her zaman periferik açı iyi değerlendirilmeli ve ön görü,kör noktaları esgeçmemeliyiz. (önümüz boş diye gaza basamayız,çevre faktörünün değerlendirmek zorundayız)
4. Kavga kesinlikle çözüm değildir.
Tekrar geçmiş olsun.
geçmiş olsun
geçmiş olsun, focusun sizi görmediği belli, siz o hızla giderken görmemesi de normal yola bakıp boş gördükten sonra gideceği yöne kırmış, ancak arabanın burnu dönmüşken görmüştür. En azından el işareti ile özür dilemiş (11.sn), hemen art niyet aramayalım.
Valla artık o kadar olağan geliyor ki bu durumlar insanın sinirleri laçkalaşıyor.
Sorun zaten adamın karşıdan gelen yola/araçlara bakmaması. Görmek için bakmak lazım, yoksa karşıdan gelen uzunları ve çakarları açık bir motoru görmemesi imkansız. Arabanın görüş açısına girdiğimde henüz şeridinden yeni çıkıyordu ve kafasını çevirip beni görmesi şeridin sonuna kadar geçtiğinde (yanındakilerin uyarısıyla) oldu. Böyle bir olayın mazereti, açıklaması yok.
Bu tipler için tek dileğim bizim motor üzerinde yaşadığımız korkunun aynısını bir kamyon/tır bunlara yaşatsın acaba durabilecek mi yoksa üstüme çıkacak mı diye..
Araç da kiralık araç , garentanin aracı
Mini hasar sigortası da yaptırdılar mı isterse vursun karşıdaki önemli değil...
Geçmiş olsun. İyi durabilmişsiniz. Şimdi nc700x in fren mesafesine baktım epeyde kötüymüş 142ft diyor yani 43mt. MT09 31mt çok fark var. Ben kavşaklarda hızımı düşürürüm genellikle, böyle şeylerin olma ihtimali yüksek oluyor.
Geçmiş olsun, yanlış anlamayın ama görülmeyen kavşağa biraz hızlı geliyorsunuz bence. ABS olunca insan biraz daha güvende hissediyor herhalde.
Hayatta ve sağlıklı kalmak kimin haklı kimin haksız olduğundan daha önemli. Maalesef bu gibi durumlar trafiğin gerçekleri.
Çok benzer, fakat çok daha kısa mesafeli-ani olanında ben senin kadar şanslı değildim malesef...
İstanbul'da böyle kafa kafaya gelme durumları çok rastlanan, sıradan şeyler haline geldi.
Gecmis olsun. Valla ucuz atlatmissin. Hazir durmusken arka cama tiklayiverseydin keske
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)