Fiyat çok fazla 4.5-5 anca eder durumu iyiyse...
Fiyat çok fazla 4.5-5 anca eder durumu iyiyse...
kaç ordan... bulaşma sakın
Ben sana söyleyeyim. Bence alınır.Hele sıfır pulsar veya arkadaşın dediği cbf 250 ile karşılaştırmak çok yanlış.
Ben GS 500 kullandım.Harika bir motor.Kolay kolay sorun çıkarmaz.Çok güçlüdür ve çok seridir.Kullanımı bir o kadar kolay ve keyiflidir.
Düzgün bakımlı olanları 190-200 km. son sürati rahat görür.Hava soğutmalı olmasına rağmen asla şişmez ve hararet sorunu yoktur.
Tipi benim çok hoşuma giden bir makinadır.Şu anki motorum Hornet 900. Tip olarak çok benzeşirler GS 500 ile.
Burada sorulacak soru şu? Alacağınız motorun seceresi temiz ise,ve modeline göre biraz daha indirim yaparsa kaçırmayın derim.
250 cc Lik motorlarla kıyaslanmaz.99 modeli max 4-4.5 eder.Vaktin çoksa motorla uğraşmayı seviyorsan yurt dışından parça sipariş edip getirebilecek durumun varsa olur.Yakıt olarak şehirler arası yolda 90-100 km/hızı geçmezseniz 100 km'de ortalama 4 lt yakıt harcar.Ha birde motorun yağ değişimlerinde mutlaka yağ filtresinin değişmesi gerekir.Değiştirmemişlerdi pahalıya mal oldu. Egzantrik değişimi yapıldıysa alabilirsin
ben bu görüşe çok katılamıyorum. Motorum 1 seneyi devireli 2 ay oluyor. Fakat kışın kullanmadığımdan ancak 2600 km ye ulaştı. Bu şekilde düşünürsek 10 yılda ancak 20 binlere ulaşır. O yüzden direk kaç yıllık motor bu kadar km de olur mu demek yanlış geliyor bana. Ha bu devirde yalan söyleyen insanda çok o konuda katılıyorum ama gidip bir incelemek lazım.
Motor bloğunda herhangi bir sorun yoksa alınabilir. (Yağ eksiltme vs.) Ancak ben bu konunun tartışmasını çok önceleri yapmıştım bir esnaf abimle.
KTM Duke 200 aldım 11.500 TL'ye. Bana ne kadara aldığımı sordu, aynı şekilde izah ettim. Bana Yamaha R6 Thundercat alman daha akıl karı olurdu dedi. Araştırdım modeller 98-99 ve bu araçların yatmamış olma ihtimali, motorun komple elden geçmeme ihtimali yok gibi birşey. Çok temiz, ama gerçekten çok temiz olduğuna kanaat getirdiğiniz bir motosiklet bulabilirseniz bu modellerde alınabilir. Ancak samanlıkta iğne aramak gibi birşeydir bu da.
Diğer ilanlardan daha pahalıya koyarlar, ''Bu adam gözü gibi bakmıştır, ondan pahalı koymuş ilanı'' dersiniz ve gider en pahalı ilandaki cihazı almaya kalkarsınız da motosiklet elinizde patlar onu da şimdiden söyliyim. Böyle bir yol izliyorsanız, bu bir yöntemdir çünkü.
Yedek parçalarını bulmanız zordur, sürekli yurt dışından sipariş etmeniz gerekir. Eliniz ermiyorsa iyi bir servis bulmanız gerekir. Tabi tekrar belirtiyorum kesinlikle ''Motor kısmının çok temiz olması gerekir''.
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
99 model 500 cc makinaya o para verilmez.1.5 aydır krank bulamıyorum 2006 model er 5 e .Bulduğum kişilerde 1500 tl istiyor.Parça felan hak getire öyle birşey yok.İngilizcen kuvvetli ise belki temiz parça bulabilirsin.Dikkat etmek lazım .En ufak bir sıkıntıda en aşşağı 1 ay motosikletin ile vedalaşa bilirsin.
Mamba09 yatak sardı 2 aydır motosikletsiz, 2500 tl masraf etti.Ben 1.5 ay önce 30km hızla giderken krank kırdım hala parça bulamadım.
paran çoksa al tabi
Gs500 de parça sıkıntısı çekemezsin. Parça bulamadım diyen arkadaşlar ne bulamadıklarını yazarsa bende öğrenmiş olurum.
gs500'de sıfır parça sıkıntısı yok. tabii 1.5 ay beklerseniz. türkiye'de stokta sıfır gs500 parçası çok az.
ben motosikletimin tüm ürünlerini türkiye'den sıfır almaya çalıştım. ama krankın sıfırınıda bulamadım. yurtdışından 1 ay sonra gelir oda 1.700 tl dediler. mecburen temiz ikinci el araştırmaya başladım, 3 krank seçtim sonuncusu temizdi onu aldık.
krank kolları eksikti bu seferde. oda sıfır uzun süre verdiler. bekleyecek vaktim yoktu. pırıl pırıl gs 500 krank kolu getirttim amerikadan. oda 2 hafta sürdü.
türkiye'de parça sıkıntısı var. türkiye'de ki parçaların hepsi berbat. ikinci el türkiyeden asla almayın. yurtdışında parça sıkıntısı yok ama süre uzun. bilginiz olsun.
tanım: parça bulunuyor ama uzun sürüyor.
2-3 senede sen binsen olacak sana 20 senelik motor tekrar satarken alıcısı varmı buda önemli
Mamba09 hadi hayırlısı kardeşim. Senin zaten cafe racer planın vardı onuda dört gözle bekliyorum. Umarım çektiğin sıkıntıların ardından mutlu olursunuz.
Motorun kullanım ömrü 10 yıldır şasi eskiyor bi yerden sonra artık güven meselesi 2 teker üstünde gidiyorsun sonuçta
Yahu iyide bu gs500 e bir şey değil ki. Bu bahsettiğiniz süreleri ben yamaha da çok daha fazlasıyla yaşadım. Hayabusa için bile ben parça sıkıntısı çektim söylediklerinize göre. 2 haftalar 1 aylar eski motora özgü değil arkadaşlar. Bu ülkede böyle. En bol parça cbr 250 dir. Renk bahanesiyle kardeşimin motoru için 2 hafta grenaj bekledik. Ne yani şimdi motosiklet eskidiğinde çöpe mi atacağız. O zaman nasıl klasikler, bobberlar, custom makinalar çıkacak ortaya.şahsen ben kıyamam yeni makina parçalamaya. Bu konuda ki asıl cevap olarak verilmesi gereken şey kardeşim o para çok.4 bin civarı ise fiyat al demek. Senin motorunun bakım grubu, aktarma grubu ve grenajın en dandik sitede bile varsa lütfen parça sıkıntısından bahsetmeyin. İlk girdiğin servisten alamayacaksın heralde.
4 bine gs500 u kim kaybetmisde buluyorsunuz.. kim verir 4 e.. insaf en az 7 tl den asagi olmaz..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)