k_ayhn babacım ortalığı toz duman ettin. Bir soru ile. İkisini de test et. birinden birini seç. Ayrıca başlıkta beni etkileyen en önemli unsur bir çok değişik marka tavsiyesi olmaması. Sevindim bu duruma.
k_ayhn babacım ortalığı toz duman ettin. Bir soru ile. İkisini de test et. birinden birini seç. Ayrıca başlıkta beni etkileyen en önemli unsur bir çok değişik marka tavsiyesi olmaması. Sevindim bu duruma.
Hemen şimdi Ducati'ye telefon ediyorum fabrikayı kapatsınlar olurmu öyle ürettikleri her motosiklete çift silindiri sokuşturmuşlar.Hem Japon değil İtalyan hem de çift silindir.Terbiyesizlik resmen.
Not:Dostum söylediklerinin bazılarına katılıyorum ama her motosiklet 4 silindir ve grenajlı olsa cidden sıkıcı olurdu.Kimisi naked hastası,kimisi cruiser hastası kimisi ciddi şekilde çift silindir hastası hatta MV Agusta'nın 3 silindirli motorları çoğu aynı sınıftaki motora nal toplatır.Biraz renkler ve zevkler durumu.Bu iki motosikletten hangisi seçersin diye sorarsan bende XJ6 derim.Ama kişisel zevk ve tercihini sanki mutlak bir gerçekmiş gibi empoze etmek yazdıklarınızı okuyan insanların kafasını karıştırabilir.
Hocam mesajını yeni gördüm. Oran büyük falan değil. Yeni MT serisinden önce Yamaha önceki senelerde kaç adet 600cc ve üzeri motor satmış, şimdi ne kadar satıyor hesabına bakılsın ben eminim oranımın doğru çıkacağına. Motorun karakterini ve yapısını bilerek yüksek cc kullanan kullanıcı sayısı çok düşük. A markası veya B markası yok. Motor uygun fiyatlı çıktı, fiyatına göre çok şey vaad ediyor.
Yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin!Bencede xj6
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
O zaman 250'liğe tasarruf için binen, hafif olduğu için binen, az yaktığı için binen kişilerin hiç biri motorcu değil, Tüh o kadar da motorcuyuz diye geçiniyorduk. zaten sizin yüzünüzden millet 600'lükle başlaşam olur mu 1000'likle başlasam olur mu diyor.
Motorcu değilmişiz hadi dağılalım.
,
Hayabusa kullanıcıları topiğine gidiyorum. Aşağısı kurtarmaz artık
Zaten ilk cevaplarda da yazdım, eski forum katılımlarında da bulabilirsin. XJ6N - XJ6S - XJ6F 200 kgr. üstü ağırlıkları olan makinenin giysisi değişik versiyonlarıdır. Bir SS performansında (sadece son hızı düşük, üstünde R6 bloğu kullanılıyor, aktarıcılar farklı), hem kullanıcı hem de artçı için bir touring rahatlığında fakat tarzına göre şehir içi kullanım için ağır bir makinedir. Caddeden sokak girişlerinde, keskin dönüşlerde ağırlık merkezi farkı sebebiyle bende hep ürkme hissi uyandırdı. Uzun yolda çok keyifli makine. 10 günlük Fazer 8 tecrübemden sonra Diversion'ı Çanakkale'den satın alıp 5 saat boyunca bir kere yağmurluk giymek bir kere de benzin almak dışında totomu koltuktan hiç kaldırmadan İzmir'e geldim, bu ne kadar rahat olduğunu size anlatır. Şimdi gelelim MT-07'ye.. İzmot'tan satın alıp üstüne binmeden önce bir kere başka bir MT-07 üstüne oturmuş, ağırlık ve dengesine bakmış fakat emanet makina olduğu için kullanmamıştım. İzmot'tan alıp marş yapıp hareket ettiğimde sanki XJ6 sonrası mobilete binmiş gibi hissettim kendimi. Omuzlarımla ellerimin mesafesi, ön kısmın göğsüme olan yakınlığı, 169 kgr. kuru ağırlığı ile (ABS'siz) XJ6'dan çok farklıydı. Hafifliği ile tüm korkumu alıp götürdü. Gaz kolunda XJ6'dan sonra hiç zorlanmadım ama gaz açtığımda yarattığı vibrasyon beni güldürmedi desem yalan olur, makine kudurduğu zaman dikkatli olmak gerekir zira rüzgardan motordan arkaya doğru savruluyorsunuz.. Hem sürat yapayım, hem rahat, konforlu olsun derseniz MT-07 size göre değil çünkü sizi rüzgara dövdürüyor. Ben şehir dışında çok süratli kullanmayıp şehir içinde devirli kullanıp tabiri caizse yardıra yardıra gitmeyi sevdiğim için MT-07'yi de çok sevdim. Benim izlenimlerim bunlar. Bir de unutmadan ekleyeyim, sanki MT-07 tek kişi için hazırlanmış bir makine ki hem artçı koltuğu pek rahat değil hem de artçı için tutamaç yok. Bütün bunları değerlendirerek satın aldığım için dezavantajları benim yüzümü güldürüyor. Bunu satsam ne mi alırım? Motor alırsam gene bir MT-07 alırım. (MT-09 veya tracer bana fazla gelir, gerek de yok.)
Ayhan ,Ben xj6 s kullandım çok memnundum gönül rahatlığıyla xj6 alabilrsin.
Shamy, muhtemelen yaşın baya büyük ondan bu saçmalıklarını yaşlılığına veriyorum. Cehaletin paçalarından akıyor zira. Daha fazla yaşından dolayı bişey söylemeyeceğim. AEA'nın incelemesini gelmiş burda anlatıyorsun yok süspansiyon berbat yok virajları kötü.
Bir kere MT-07 ile xj6-f i değerlendiren zihniyet gitsin ot toplasın bence, daha fazla işe yarar. Birisi sport touring diğeri naked. Bambaşka tarzlar, başmbaşka kültürler, bambaşka keyifler bambaşka amaçlar güdüyor. Daha bunu anlayamamışsınız.
Bari MT-07 ile XJ6-N i kapıştırında bişeye benzesin.
cbf 1000 den geçiyorsunuz, bir yolunu bulup kullanmadan, denemeden almayın derim ben
Mt07 motocage de saseye ek bir baglanti atmislar inceledim, bunun muhakkak faydasi olacaktir. Ustune birde hyperpro suspansiyon kiti takilirsa on yay ve yag, arka şok daha guvenli olur. Gerci xj6 da da on yay kitine kesin ihtiyac var, ayni sey performans kullanmayi seviyorsaniz cbr650 icinde gecerli. Bu sinif motorlar malesef ucuz ve zayif suspansiyon ile geliyorlar, ayrica xj6 nin on freni icinde hafif bir oynama yapmak lazim celik fren hortumu ve adam gibi sinter metal balata takimi gibi. Kivraklik konusunda bilmeyen arkadaslar yorum yapmasin xj6 nin kivrakligi mt07 kadar iyidir kolay yonlenir. Ben altimdaki cbr650f i bile sanki bir Ybr kullaniyormus gibi kolayca savurabiliyorum sıkısık trafikte ve dar alanlarda.
Benim kisisel tercihim kesinlikle xj6 olur. 4 silindirin keyfini hicbirsey vermez cunku motosiklette.
Merhaba öncelikle dediklerinize sonuna kadar saygı duyuyorum belki çok tecrübenizde var ama son dediklerinize katılmıyorum bir motora motor dememiz icin illaha bu özelliklere sahip olmak zorunda değil diye düşünüyorum biraz zeck meselesi aslında motordan ne beklediğimiz önemli teşekkürler iyi günler
bugun ybr 125 ile rusyayi gezen oradan japonyaya gitmeye calisan "ikiteke" hepimizden daha motorcudur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)