2 parmak 4 parmaktan hizliymis :)
-
11 Ağustos 2015, 22:27
#1
https://youtu.be/obLMadMwI1Q
Gezinirken denk geldim son zamanlarda frenlemeyle ilgili cok muhabbet dondu paylasayim dedim.
Reklamlar
-
11 Ağustos 2015, 22:43
#2
Hatırı sayılır derece de frenleme de fark oluyor.
-
11 Ağustos 2015, 22:45
#3
Benim kafama takılan bir soru var. Fren dozajını ayarlarken benim motorun kitapçığında 6 ile gelir fabrika çıkışı yazıyor. Ben 1 ile kullanmaya başlamışım motoru. Ona alıştıktan sonra bir kaç kere değiştirdiğimde gereksiz kitlemelere sebep oldum. Hangi dozajda kullanmak gerekli. 1 sıkıntı yaratabilir mi ? Bu arada ben de freni bu arkadaşın belirttiği şekilde sıkıyorum.
-
11 Ağustos 2015, 22:47
#4
-
11 Ağustos 2015, 22:50
#5
Ben üç kullanıyorum ortası olsun dengeli olsun
-
11 Ağustos 2015, 22:52
#6
Ben de 2 parmak frene basıyorum ama hocam bence insan nasıl alıştıysa öyle fren yapmalı
-
11 Ağustos 2015, 22:59
#7
2 parmağımın 4 parmağımdan hızlı olduğunu gösterebileceğim bir moturum bilenek yok.
Pööööf çok sıkıldım sitede de konular yavaş akıyor vurup kafayı zıbarayım bari
-
11 Ağustos 2015, 23:06
#8
yunusus adlı üyeden alıntı
2 parmağımın 4 parmağımdan hızlı olduğunu gösterebileceğim bir moturum bilenek yok.
Pööööf çok sıkıldım sitede de konular yavaş akıyor vurup kafayı zıbarayım bari
Çok uzaklardasın İzmir'de olaydın sıkıntı olmazdı
Aşklar biter yollar bitmez dedim, ne aşk bitti ne de yollar..
-
11 Ağustos 2015, 23:27
#9
yunusus adlı üyeden alıntı
2 parmağımın 4 parmağımdan hızlı olduğunu gösterebileceğim bir moturum bilenek yok.
Pööööf çok sıkıldım sitede de konular yavaş akıyor vurup kafayı zıbarayım bari
O da olur be dostum hayirlisiyla.bence de insan neye alistiysa onda ustalasmaya calismali.yok ben henuz oturtamadim teknigini diyen varsa 2 parmak uzerine yogunlassin bence.
-
12 Ağustos 2015, 00:02
#10
ben tek parmak yapıyorum tek parmak bile bazen teker kitleyebiliyor 2 parmak nedir lö :D
-
12 Ağustos 2015, 01:10
#11
-
12 Ağustos 2015, 02:40
#12
2 veya tek parmakla sıkıyorum. hoş çok iyi değilim frenlemede.
-
12 Ağustos 2015, 07:16
#13
dundanbiri adlı üyeden alıntı
Çok uzaklardasın
İzmir'de olaydın sıkıntı olmazdı
Trde olsam zaten moturum olurdu 3 5 10 ay daha bekleyeceğiz naaabalım
[I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]
-
12 Ağustos 2015, 07:29
#14
Biri Alman (2parmak) diger Japon(4parmak) ekolu, 2 parnak ile gazi kapatip diger iki parmak arada sikismadan 2 parmak ile maksimum dozla kapatabiliyorsan eyvallah... hayat sana guzel o zaman
-
12 Ağustos 2015, 09:06
#15
Süper Moderatör
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Benim kafama takılan bir soru var. Fren dozajını ayarlarken benim motorun kitapçığında 6 ile gelir fabrika çıkışı yazıyor. Ben 1 ile kullanmaya başlamışım motoru. Ona alıştıktan sonra bir kaç kere değiştirdiğimde gereksiz kitlemelere sebep oldum. Hangi dozajda kullanmak gerekli. 1 sıkıntı yaratabilir mi ? Bu arada ben de freni bu arkadaşın belirttiği şekilde sıkıyorum.
dundanbiri adlı üyeden alıntı
Ben üç kullanıyorum
ortası olsun dengeli olsun
Fren manetindeki o ayar fren dozajı ile ilgili değil, tamamen sizin parmak boyunuzla ilgili.
yani 1. kademede de 5. kademede de fren aynı, sadece manetin elciğe olan uzaklığını ayarlar o ayar. Bu da sizin parmak ve el boyutunuz ile ilgili tamamen.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
12 Ağustos 2015, 09:54
#16
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Fren manetindeki o ayar fren dozajı ile ilgili değil, tamamen sizin parmak boyunuzla ilgili.
yani 1. kademede de 5. kademede de fren aynı, sadece manetin elciğe olan uzaklığını ayarlar o ayar. Bu da sizin parmak ve el boyutunuz ile ilgili tamamen.
Bilgi için teşekkür ederim. Sıkarken bocalama yaşamamın ve tekeri kitlememin sebebi uzaklık mesafesi o zaman ? Kendim için en doğru olanı deneyip bulmam gerekiyor o zaman...
-
12 Ağustos 2015, 10:00
#17
Mardin İl Temsilcisi
orta parmak çok faydalı gençler. demedi demeyin.
-
12 Ağustos 2015, 10:24
#18
CompanERROR adlı üyeden alıntı
orta parmak çok faydalı gençler. demedi demeyin.
Lafa bak abi :D :D
-
12 Ağustos 2015, 11:58
#19
Kombine fren sistemi olan sürücüler için arka fren pedalına ayağımızın neresiyle basmak gerek diye bir tartışma çıksa da onu da konuşsak
En zarif fren serçe parmakla yapılır
Bu tartışma çok anlamsız, insan elinin fizyonomisi ve parmakların gücüyle ilgili herşey aslında, bir de pist motorlarının kullanılış tekniği gibi değil bizim sokak sürüşlerimiz... Kerpeten ile bir tahtayı sıkın, bakın bakalım hangisini kullanmazsanız ne oluyor ? İşte motorda da o ...
-
12 Ağustos 2015, 12:28
#20
shadowmaster adlı üyeden alıntı
Kombine fren sistemi olan sürücüler için arka fren pedalına ayağımızın neresiyle basmak gerek diye bir tartışma çıksa da onu da konuşsak
En zarif fren serçe parmakla yapılır
Bu tartışma çok anlamsız, insan elinin fizyonomisi ve parmakların gücüyle ilgili herşey aslında, bir de pist motorlarının kullanılış tekniği gibi değil bizim sokak sürüşlerimiz... Kerpeten ile bir tahtayı sıkın, bakın bakalım hangisini kullanmazsanız ne oluyor ? İşte motorda da o ...
Ortada bir tartisma yokki hocam 2 parmak fren reaksiyon suresi 4 parmak frenden daha kisaymis video onu gosteriyor.herhangi bir konuda tartismiyoruz ki
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)