xmax al rahat et şehir içi kendi bagajı yetiyor
xmax al rahat et şehir içi kendi bagajı yetiyor
Viteslinin de tadını al.dünyaya bir kere geliyoruz...
Sizinle aynı durumdayım. İlk otorum PCX. Yakıt ekonomisi, kullanım kolaylığı açısından benim gibi bir acemi için oldukça yeterli. Dün Mudanya'dan İzmir'e artçılı olarak geldim. Yokuşlarda bayılma ve sollamalar dışında hiç sıkıntı yaşatmadı. Tabi daha konforlu bir sele arıyor insan uzun yolda. Maddi durumum uygun olduğu zaman 250 cc bir motosiklet almayı ben de planlıyorum. Öncelikli kullanım amacım şehir içinde ulaşım olduğu için vites olmaması ve yüksek bagaj hacmi benim için önemli. Bu yüzden tercihim X Max 250 olacak. Tabi imkan olsa şehir dışında kullanma amacıyla bir tane de enduro olsa yanında hiç fena olmazdı
Tavsiyem ağırlıklı kullanım amacınıza göre tercih yapın.
Inazuma hakkında sorular;
Merhaba.
2. el İnazuma almayı düşünüyorum. Birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1- Motor çok yakıyor deniliyor, siz 100 km de kaç lt yakıyorsunuz?
2- 120 ile dik bir yokuş veya düzde stabil gidiyor mu?
3- Bakım aralıkları kaç km? Suzuki servisleri ilgileniyor mu? Bakım maliyeti ortalama kaç tl?
4- Genelde sakin bir sürücüyüm, derdim hız değil ancak gerektiğinde 150 km/h civarına nazlanmadan çıkıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl?
Cevaplar:
6000 kilometredir inazuma kullanan biri olarak sorularını bir de ben cevaplayayım
1) Dün tam 392 km yol (Nazilli-Aydın arası) yaptım. 317 km'de 10,7 litre benzin yaktım. Yolun yarısını sakin kullandım (90-100) diğer yarısını da agresif kulladım (130-140). Depoyu çıkmadan doldurmuştum, kütahyada bir benzinlikte mola verdim 10 dakika kadar motor yan ayaklıkta durdu sonra çalışmadı meğer benzin bitmiş, iyiki benzinlikte mola vermişim :D
2) Motorumda üçlü çanta var ve genelde hepsi dolu oluyor. Bu sefer de annem sağolsun bütün yemeklerini cam kavanozlarına doldurup çantalarıma koydu. Çok fazla yokuşla karşılaşmadım ama gayet dik bir yokuşa 130la girip 115le çıktım. Zaten Inazuma'nın alt devirleri çok güçlüdür. Yokuşları fazla dert etme.
3) Bakım aralıklarını yusufbaris arkadaş anlatmış. Ek olarak Eskişehirdeki servis 'eh işte' dedirtecek kadar ilgileniyor.
4) Kullanım şartlarına göre değişiyor. Mesela 6. viteste 80le tın tın giderken hadi bi gaz açayım dersen motor 120lerde tıkanmaya başlıyor. Ama vitesleri düzgün atarsan kendini birden 140ta görebilirsin.
5) Artçı konforuna diyecek pek bişey yok. Yaz başında Eskişehir-Nazilli ve Yalova-Nazilli yolunu artçılı yaptım. Bi kere sağda dur ayaklarımı hissetmiyorum lafını duymadım.
Son olarak, bir motorun tavsiyesini kesinlikle onu kullanmamış birinden alma. Memleketimizde ne yazık ki kullanmayı bırak görmeden yorum yapanlar var. Mesela dün sabah daha Nazilliden çıkmadan kırmızı ışıklarda bi Pulsarla durdum. Dayı şöyle bi süzdü.
Dayı: Günaydın Inazuma'mı bu?
Ben: Günaydın, evet.
Dayı: 250 dimi bu?
Ben: Evet.
Dayı: Çok yakar bu.
Ben: Yoo öyle çok fazla değil.
Yeşil ışık yandı.
Dayı: Yok yok çok yakar bu. Ve bastı gitti.
Neye göre bu kanıya vardı anlamak mümkün değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)