YBR'den sonra PULSAR mantıklımı ?
Reklamlar
-
03 Ağustos 2015, 17:43
#1
Merhabalar. Ybr kullanıcısıyım ve acemiliğimi attığımı düşünüyorum. Daha yüksek cc en azından torku, beygiri, şekli daha kuvvetli daha güzel bişeyler alayım diyorum ama motosiklet fiyatları malum. Bütçemi zorlayarak pulsar 200ns alabilirim belki ama buna değermi diye düşünüyorum sonuçta bir pulsar 2 tane sıfır ybr parası kararsız kaldım. 125cc'den 200ns'e geçen arkadaşlar varsa ybr'den sonraki izlenimlerini paylaşıp yardımcı olabilrmi acaba. Şimdiden teşekkür ederim
Reklamlar
-
03 Ağustos 2015, 17:46
#2
Doğrusu benim düşüncemde bu yönde. İlerleyen senelerde pulsar almak. Varsa böyle ybr'den pulsara binen arkadaşlar bizleri iyi bilgilendirsin
-
03 Ağustos 2015, 17:48
#3
125 ten 200 veya 250 ye geçmek mantıksız 500 ve yukarısına geç motosiklet olayını bitir yok sürekli büyük cc diye kaşınacaksın
-
03 Ağustos 2015, 17:53
#4
Bence mantklı. ybrden sonra pulsar epey tatmin eder. Zaten geçişte bu şekilde olmalı, birden 600e geçmek bence riskli.
-
03 Ağustos 2015, 18:13
#5
natila adlı üyeden alıntı
125 ten 200 veya 250 ye geçmek mantıksız 500 ve yukarısına geç motosiklet olayını bitir yok sürekli büyük cc diye kaşınacaksın
Bütçe müsait olsa tabi olabilir ancak 200ns bile pahalı geliyorken 600cc almam mümkün değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
_kaan_ adlı üyeden alıntı
Bence mantklı. ybrden sonra pulsar epey tatmin eder. Zaten geçişte bu şekilde olmalı, birden 600e geçmek bence riskli.
Pulsar ilk motosikletinizmi yoksa geçiş motosikleti kullandınızmı ?
-
03 Ağustos 2015, 18:28
#6
Motorunuzla bir sorununuz yoksa, bence mevcut bütçenizi koruyun, daha büyük atılımlar için saklayın Pulsardan ziyade 250cc'ler daha mantıklı YBR'den sonra.
-
03 Ağustos 2015, 18:36
#7
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Motorunuzla bir sorununuz yoksa, bence mevcut bütçenizi koruyun, daha büyük atılımlar için saklayın
Pulsardan ziyade 250cc'ler daha mantıklı YBR'den sonra.
Pulsarı almayıp yzfr25 alim desem en az 8-9 ay daha beklemem gerekir. Sürekli uzun yol yapıyorum ybr uzun yolda yetersiz kalıyor yoksa memnunum
-
03 Ağustos 2015, 18:40
#8
9 bine 2. el cbr 250 alarak geçiş yapmak bence daha mantıklı .nasıl olsa satacaksın bir süre sonra
-
03 Ağustos 2015, 18:53
#9
idmanyurdu adlı üyeden alıntı
9 bine 2. el cbr 250 alarak geçiş yapmak bence daha mantıklı .nasıl olsa satacaksın bir süre sonra
Buda bir ihtimal ama sıfır almak istiyorum :/
-
03 Ağustos 2015, 19:30
#10
98, 99 F650 Funduro yada Transalp 650 al motora binmeye basla kardes..
-
03 Ağustos 2015, 19:51
#11
Otoriteler şimdi gelir
-
03 Ağustos 2015, 19:52
#12
Eğer cc büyütme amacın varsa bulabilirsen temiz GS500-ER5 tavsiye ederim. Masraflı olur çok yakar dersen Pulsar iyidir. ER-5 ortalama 5lt/100km yakıt harcar, uzun yolda 4lt'ye kadar düşer.
-
03 Ağustos 2015, 20:00
#13
Bir Pulsar iki tane Ybr parası sonuçta diyen adama Transalp, Er-5 çok ağır gelir. Yakıtını geçtim parça maliyeti cep yakar (bizim gibiler için)
Ben cbr 250'den sonra Inazuma kullanıyorum bakımlarını ustamla beraber yapıyoruz. Şu an maddi durumlardan ötürü satmak zorundayım.
Bütçemi zorlarsam Pulsar, yoksa Ybr alarak cc düşeceğim.
0-80 hızlanması şehir içinde gayet iyi, ve commuter'lara göre oldukça güzel bir tasarımı var. 2.5 lt'ye kadar düşüyor yakıt uygun kullanımda.
Hız olarak sizi tatmin edecektir. Uzun yol için hiç bir 250 cc yetmiyor, bilginize.
-
03 Ağustos 2015, 20:05
#14
Pulsar gayet güzel bir makine ybr sonrası da işe yarayacaktır.
-
03 Ağustos 2015, 20:48
#15
Ben ilk motor olarak pulsar düşünüyorum.
-
03 Ağustos 2015, 20:50
#16
Bendede 150 Apache Vardı,Ondan Sonra Pulsar Aldım.Aklımda 600lük Vardı.İmkanımda Vardı Alabilirdim.Gittim Pulsar Aldım.Tecrübe Olsunb Diye, Hata Yaptığımı Anladım,Daha 1 Ay Oldu Nete Takas İlanı Açtım.Aklın Varsa 600lük Al Ama Kendine Güveniyorsan.Ama 600lük Derkende Bence Racing Alma İvmelenmesi Daha Düşük Bir Makine.Fazer Gibi.
-
03 Ağustos 2015, 21:29
#17
Param olsa da mt07 alsam , alsak, alabilsek allah hepimize nasip etsin
-
03 Ağustos 2015, 21:44
#18
er5-gs500 pek piyasada kalmayan motorlar artık bir 5 yıl öncesinde popülerlerdi.
Direkt 500 ve üstüne zıpla diyen de var bugündür forumda atıp tutuyor, insanları tehlikeli olabilecek yollara sokuyor. Azıcık gençleri düşünerek yazın şu yazdıklarınızı, göbek kaşıyarak 1000 olmaz ama 600 olur demeyin.
Pulsarı 2 . el aldıktan sonra para kaybınız minimum olur. Ybr ye göre kat kat daha güçlü bir motosiklet, kesinlikle uzun süre idare eder. Kaldı ki daha yeni acemiliğinizi attığınızı düşünüyorsunuz, daha da çok yeter
-
03 Ağustos 2015, 22:26
#19
Pulsar alma çok sorunlu bir motor hergün arıza yapar seni üzer sonra ybryi mumla arasın söyleyeyim inazuma ve cbr elden olur.
-
03 Ağustos 2015, 23:04
#20
Muhammett adlı üyeden alıntı
Bütçe müsait olsa tabi olabilir ancak 200ns bile pahalı geliyorken 600cc almam mümkün değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
Pulsar ilk motosikletinizmi yoksa geçiş motosikleti kullandınızmı ?
daha önce honda cgl 125 kullandım, ondan önce de asya noltalji.
To live is to die...
Youtube : Gaan Ylmz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)