İşte uzun zamandır beklediğimiz CBR600RR incelemesi.
Barkın Diavel ile seviyeyi mars'a yükseltmişti şimdi biraz garipsedim o yüzden,ama fazlasıyla yeterli akıllarda soru işareti bırakmadan objektif olarak ele almış,sanki mikrofon da biraz sıkıntı var gibi onun dışında başarılı.
2003 cbr 600 rr tasarımını güncel versiyonundan daha şık bulan bir tek ben miyim acaba ?
şuanki 600rr tasarımının üzerine bir şey tanımıyorum malesef
Herkese göre değişir
Ben yeni kasayı ilk gördüğümde çok kötü olmus araba gibi bu demiştim. Sonra nedense çok beğenmeye başladım. :D
düşük devirlerde pek can yok anladığım kadarıyla şehir için harraret durumlarından bahsetmemiş. bu motoru alanlar genelde pistte gazlamıyor. şehirlar arası yollarda şehir için kullanıyor keşke bunlarada değinseydi
pc90 kodlu 600rr ın üretimi bitti diye bilyorum. 2007 model 600rr kasası efsanedir...
Straights are for Fast Bikes, CORNERS are for FAST RIDERS !
Kendi görüşlerimi belirtmek isterim; 1 yıldır 2008 modelini kullanıyorum. Motor bloğu yeni modelleri ile aynı. Düşük devirde cansız olduğuna ben de katılıyorum. Uzun yolda her 200km de bir yakıt molası verince herhangi bir yorgunluk vermiyor. Tabi kişinin anatomisine göre de değişir. Boyum 1,75 kilom 95. Sıkışık trafikte 1-2 viteste 10-15km hızla gidince sıcaklık 105 dereceye gelip fan açıyor. Öyle abartıldığı gibi safkan pist motoru gibi gelmedi bana sanki honda insanların bunu şehir içinde de kullanacağını planlayarak tasarlamış. Ben çoğunlukla şehir içinde kullanıyorum. Anlatıldığı gibi bir işkence veya zorluk yaşatmıyor. Honda türkiyenin inatla abs versiyonunu getirmeyişini ben de çok anormal buluyorum.
Ben bir gösterge paneline takıldım: plastiği kalitesi düşük, göstergenin şekli , bilgileri.
37.200 Tl ile en ucuz 600'lük makina vay be paralara bak
Barkın Bey, Avrupa motorlarını test edebilmeye başlayınca Japonları eskisi gibi övmemeye başladı. Doğru yolu bulmaya başladı sanırım. Darısı Japon ve Avrupa dışından gelen motorlara karşı olan önyargısı kırılması ve o motorları da test etmesi niyetine.
yanlış şu an elimdeki faturadan yazıyorum 23.03 2015 tarihi fiyatı 22.046tl ,8157 tl ötv ve 5436 tl kdv den sonra toplam 35.640 tl ye gelmiş sonra bu fiyattan indirim var
inceleme için ise o yrrk gibi katlanır olmayan aynaları nasıl pas geçer anlamış değilim yıl olmuş 2015 katlanır ayna yok motorda eve girip çıkarken kapat sonra tekrar aç yalama oldu amk ani gelen güç yok mu bu barkının yorumudur her şeyi yalamış yutmuş 120 bg in ani gelen güç sayılmaması normal ona göre
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Yıllardır milleti 10 dakikalık video için mi beklettin Barkın reis Biraz daha iyi hazırlanabilirdi bence. Umarım r6 videosu daha uzun ve detaylı olur.
Motosikletin sahibi Reşit, bizim forumdaki Reşit abi olabilir mi bu arada ?
Ön farların italyan motoru gibi tasarımı kötü sayılmaz ama motorun tasarım bütünlüğünü bozuyor. Bence her tarafı japon kokmalı, çekik gözlü keskin bakışlar iyidir.
Ama yan karenajlar 2007 nin yanında daha güzel, hatta 916 lar gibi retro
Aslında barkın abi cidden çok haklı 600rr hiç adam gibi değişmedi belirgin net düzgün bir Değişikliği yok bizlerde bunu görüyorduk ama görmemezlikten geliyorduk barkın abi bunu yüzümüze vurunca anlamış olduk hala eski kasa ile aynı Gösterge paneli kandırmalı debriyaj nasıl olmaz ? Diğer markalar kaç senedir kullanıyor genel görünen o ki Honda asıl yatırımını 250cc ve altına gerçekleştiriyor onları ekmek teknesi olarak görüyor
ya abi siz ne nankorsunuz be adama yıllarca çek abi 600rr abi diye ciyakladiniz şimdi böyle yapsaydin keşke böyle olmuyo muydu diye ses yapmayın emeğe saygı duyun totalde 10 dk çıkan videoya hic yoksa 6 saat 7 saat gidiyor kurgu set hazırlığı falan hakkını verip bi teşekkür edin en azından
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)