aslında mantıklı dusununce 125cc naked bır motorun 250cc ss ıle fıyatlarının aynı olması zaten mantıklı gelmıyor
bu arada abı ybr ıle mt yı sadece cc acısından kıyaslamayı pek ıstemıyorum cunku arada sadece cc olarak benzerlık var her ne kadar motordan anlamasamda
başka bir konu tek sılındırlı motorlarda tıtresım olur demıslerdı oda sıkıntı tabı bırde yanılmıyorsam bu benellıler çok tıtrıyomus yada ben baska bır marka ılede karıstırıyo olabılırım tam hatırlamıyorum
r25 ı fılan pek dusunmedım acıkcası ss en azından tecrube kazandıkdan sonra tercıh etme taraftarıyım cunku altımda bı r25 olursa gazlamak ıstıcem tecrubede 0 oldugu ıcın muhtemelen bı yerlere gırıcem
fıyat konusunu dusununce her ne kadar tasarım vs dıger ozellıklerı ıle mt125 onde olsada fıyatı sız soyleyınce tuzlu oldugu aklıma yattı ondan artık vazgectım dıyebılırım aynı paraya 250cc bır naked almaya karar verdım
hyosungu kullanan arkadaslar ve forumlardan tavsıye almaya calısıcam
ktm yı sanırım tasarımı acısından pek tercıh etmıyorum ozellıkle cırtlak bı turunç renk kullanması ktm ye nedense ön yargı ıle bakmamı saglıyo (donanıma değil tasarım için söyledım)
bu benellı 250cc ama 31.5 beygır olup nasıl oluyoda mt125 ıle aynı oluyo fıyatı arada o kadar beygır farkı var
toparlayacak olursam mt125den vazgectım parasını hak etmedıgı kanaatına karar verdım malum para kly kazanılmıyo hele tek basıma calısıp alacagımı dusunursem sanırım hyosunga odaklanıcam sımdılık ktm dusunmuyorum malum rengını ve tasarımını sevmıyorum ama benellıyede bakmayı unutmucam