Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Cbr250R ilk günki izlenimlerim

    REKLAM ALANI
  1. #1
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Kazasiz surusler arkadaslar.
    10.000 kmlik motosiklet tecrubemden sonra artik yeni bir motor almaliyim demistim ve konu acip yardim istemistim sizden. Yakit,parca ucuzlugu ve gorunusten dolayi yeni kasa bir cbr aradim ve aradigimi buldum.

    Ilk olarak bu motor kesinlikle ve kesinlikle ilk motor olmamalidir.

    Motor 5000 devire kadar kesinlikle serçe gibi sesi solugu cikmiyor fakat 5000 devirden sonra inanilmaz sekilde hem performansi hem sesi degisiyor (vtec gibi) 8 bin devirden sonra yani redline'a girmeye yakin sanki altinizda bir 4 silindirli motor misali bir guc ve ses oluyor. Kulaginda duyma kaybi olan bir insan dusunun ve bunu motorda gaz acmayla hayal edin. Gazi actiginizda paspal sekilde gazlaniyor fakat 2 saniye gecmeden kendini topluyor. Cbr 250r'in inanilmaz derecede guzel bir redline sesi var. Zarari olmasa surekli redline'a sokucam nerdeyse

    Artcili sekilde 0-130 arasi iyi derecede seri 130-150 arasi normal derecede cikiyor. 150 den sonrasi size kalmis birsey ibre 1-2 km artarak ilerliyor. 2. Viteste iken 86 km/h de redline'a giriyor.

    Motorun sevmedigim tek ozelligi oldu. Oda alir almaz hemen depoyu fullemek icin gittim 6 benzin ibresi var toplamda. Aldigimda 2 dis vardi 32 tl benzin aldi megerse depo deligi kucuk oldugu icin yavas yavas iniyormus biraz gidince 5 ibreye dustu ve sinirim bozuldu 120 km gezdikten sonra bu sefer bekleterek doldurttum. 20 tl de orada benzin aldi. Bu arada yanima arabali birisi geldi ve 'motorun hasını almissin, benim biraderdede vardi kaza yapti kolu kirildi, Allah kaza bela vermesin, dur bir fotografini cekeyim biraderi kizdirayim biraz'' dedi, bende kendisine tesekkur edip ilk defa motorculara insan gibi davranan bir araba surucusuyle karsilastigimi motorculara hep boyle saygi gostermesini rica ettim ve yola koyuldum.

    Viraj konusuna gelirsek virajda motor kendiliginden viraja dogru giriyor ve michelin pilot lastikler inanilmaz derecede size guven veriyor.

    Bir diger sevmedigim ozelligi arka freni oldu. Bastiginizda acaba yavasliyo mu diyecek kadar kotu ve basinca ayaklariniza bir titresim geliyor. Fakat on freni bunu telafi ediyor.
    Uzun yol icin durmazsaniz eger elleriniz karincalaniyor, motorda sadece elciklerde hissettim titremeyi.

    Aynalari gayet guzel vites gecisleri bir serce gibi sessiz. Ve motor vitesde iken yan ayakligi acinca motor stop ediyor kendiliginden, bu hosuma gitti.
    Motor sanildigi kadar agir degil 1.76 boy ve 56 kilo ile geri geri gitmede vs sorun ve zorluk yasamiyorum.

    Guvenlik konusuna gelirsek. 120 tlye 1 metre civarinda bir kilit ve xl beden branda aldim. Branda tamamen tekerlerin altina girecek kadar oldu kucuk degil yani. Aldigim kilidi arkaya bagladim ruzgardan dolayi dusmus ve teker eritmis ama icindeki halka zincire dokunmamis. Bunun yani sira ince bir zincir ve kilidi, direksiyon kilidi ve disk kilidi aldim. Ekstra olarak apartman girisinde kamera var. Hem on hem arka tekerden bagladigim icin pek aklim takilmiyor fakat 15 dk civari aliyor motoru tamamen kilitlemek.

    Evet arkadaslar suanki izlenimlerim bunlar. Yakinda resimleri ekleyecegim. Sormak istediginiz sorular varsa seve seve cevaplarim.

    Kazasiz surusler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Motorun hayırlı olsun,kazası belasız sürüşler.

  3. #3

    Üyelik
    04 Eylül 2006
    Hayırlı olsun

  4. #4

    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS Apache Rrt 150
    Hayırlı olsun kardeşim. Motorundan memnun olman ve severek binmen çok güzel. Darısı başımıza inşallah

  5. #5
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Hayırlı olsun kazasız belasız.

  6. #6
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    hayırlı olsun. ne renk? hani fotoğrafları

  7. #7
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    tesekkur ederim iyi niyetleriniz icin
    Salih_T bunu beğendi.

  8. #8
    omer2to - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2015
    Şehir
    Adıyaman
    Motosikleti
    apache rtr 150
    bence rodajı düzgün yap dostum 8 bin devirden bahsediyorsun. Kazasız belasız

  9. #9
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı omer2to adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence rodajı düzgün yap dostum 8 bin devirden bahsediyorsun. Kazasız belasız
    Motor 4500 kmde 2. Sahibiyim tesekkur ederim
    SweentLy bunu beğendi.

  10. #10
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 4500 kmde 2. Sahibiyim tesekkur ederim
    Bende ilk günden canını almışsın diyecektim vazgeçtim, allah kaza bela göstermesin. Dikkatli kullanın.
    ak.emre bunu beğendi.

  11. #11
    Berkay* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul / Eskişehir
    Motosikleti
    Superlight / 48
    Hayırlı olsun.
    O mavi kilit sizce sağlam mı? Benim arkadaşımın bisikletini onunla bağlıyorum fakat o teller grup grup kolayca kesilir gibi.

  12. #12
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    hayırlı olsun.
    izlenimleriniz km tecrübenizin ve altarnetif olarak fazla motor sürmediğiniz için size böyle birşey gelmiş sanırım.
    aynı motordan bende de var. gene siyahı.


    1. bu motor başlangıç motoru hiç bilmeyen bir insan tarafından gayette olabilir. ( 5,000 devirden sonra deliriyor demişsiniz bu sadece 1.ve2. viteslerde olan birşey. 3-4-5-6 da bayılıyor zaten ki o delirme olayı deviri gerçekten zorlayınca oluyor. motora yazık, hiç bilmiyen insan bile motorun böyle acımasızca bağırdığını duyunca o kadar gaz vermez.
    2. virajlara michelin lastikler ile güven veriyor demişsiniz. doğru irc ye göre çok çok daha güven veriyor. lakin, bu motor viraja güven hiçte vermiyor. 2-3 defa arka teker ciddi anlamda kaydı hemde suratim 120-130 iken olan birşey. yzf r125 süren birisi olarak viras çok zor geldi. yzf de dizlerim deyecekti neredeyse
    MotoGlock bunu beğendi.

  13. #13
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ilk olarak bu motor kesinlikle ve kesinlikle ilk motor olmamalidir.
    Öncelikle hayırlı olsun diyelim.

    ben ilk motor olarak aldım, hiç sıkıntı çekmedim.

  14. #14
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun.
    izlenimleriniz km tecrübenizin ve altarnetif olarak fazla motor sürmediğiniz için size böyle birşey gelmiş sanırım.
    aynı motordan bende de var. gene siyahı.


    1. bu motor başlangıç motoru hiç bilmeyen bir insan tarafından gayette olabilir. ( 5,000 devirden sonra deliriyor demişsiniz bu sadece 1.ve2. viteslerde olan birşey. 3-4-5-6 da bayılıyor zaten ki o delirme olayı deviri gerçekten zorlayınca oluyor. motora yazık, hiç bilmiyen insan bile motorun böyle acımasızca bağırdığını duyunca o kadar gaz vermez.
    2. virajlara michelin lastikler ile güven veriyor demişsiniz. doğru irc ye göre çok çok daha güven veriyor. lakin, bu motor viraja güven hiçte vermiyor. 2-3 defa arka teker ciddi anlamda kaydı hemde suratim 120-130 iken olan birşey. yzf r125 süren birisi olarak viras çok zor geldi. yzf de dizlerim deyecekti neredeyse
    Hocam benim kafayapisinda olan birisi icin ilk motor olamaz, 1-2-3. Vitesler 5bin devirden sonra beni asiri derecede tatmin etti.
    Ben hayatimda hic oyle mukemmel viraj yaptim demedim dememde, fakat cbf 250'ye gore boyle. Benim motorumdaki lastikler 2000 i bile gecmedigi icin guvendim ve yari yolda birakmadi beni, lastik konusunda super benim icin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende ilk günden canını almışsın diyecektim vazgeçtim, allah kaza bela göstermesin. Dikkatli kullanın.
    Tesekkur ederim, daha iyisini sizin olsun diyecegim ama şimdilik susuyorum ben :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

    Alıntı Berkay* adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun.
    O mavi kilit sizce sağlam mı? Benim arkadaşımın bisikletini onunla bağlıyorum fakat o teller grup grup kolayca kesilir gibi.
    Tesekkur ederim.
    Bana kalirsa saglam cunku fark etmedim ne kadar o sekilde gittigini fakat ciddi anlamda eritmis o mavi plastik yuzeyi icindeki tellerde gayet sıkı ve kalın gözüküyor, zaten agırlıgından belli oluyo

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı olsun diyelim.

    ben ilk motor olarak aldım, hiç sıkıntı çekmedim.
    Tesekkur ederim.
    O zaman o cümlemi degistiriyorum, ögrenciler, hiz yapmayi sevip motor surmeyi bilmeden bu motoru alanlara onermiyorum 😄

  15. #15
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Hayırlı olsun fakat redline ve yüksek devir sesine katılmıyorum birde o kilit yerine demir şöyle agır bir kilit alsanız kapıda kamera olması hiçbir işe yaramaz. Bide altta yazdıgınız cümle çoğu motorda olan ve olması gereken bişey

    Ve motor vitesde iken yan ayakligi acinca motor stop ediyor kendiliginden, bu hosuma gitti.

  16. #16

    Üyelik
    12 Temmuz 2014
    cbr 250 başlangıç motoru olabilecek kıvamda bir alet. hızlı mı hızlı 160 üstüne çıkabiliyorsun ama zorlaman gerekiyor. onun dışında 7000 devirde atacağın her vites acemi için yeterli bir hız getiriyor.

  17. #17
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Allah kaza bela vermesin inşallah. Ama ilk motor olamaz deyimine katılmıyorum, küçük cc den geçtiğin için sanırım sana öyle geldi, ilk motor olarak gayet güzel alınır kullanılır, 600 lük kullandığın zaman cbr meğer hiç gitmiyormuş diyeceksin bu seferde

  18. #18
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun fakat redline ve yüksek devir sesine katılmıyorum birde o kilit yerine demir şöyle agır bir kilit alsanız kapıda kamera olması hiçbir işe yaramaz. Bide altta yazdıgınız cümle çoğu motorda olan ve olması gereken bişey

    Ve motor vitesde iken yan ayakligi acinca motor stop ediyor kendiliginden, bu hosuma gitti.
    Tesekkur ederim, kilidi dahada saglamlastiracagim fakat daha zamani var, kaskimi yenilemem lazim ondan sonra sira kilitte

  19. #19
    zulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBR250
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ilk olarak bu motor kesinlikle ve kesinlikle ilk motor olmamalidir.

    Motor 5000 devire kadar kesinlikle serçe gibi sesi solugu cikmiyor fakat 5000 devirden sonra inanilmaz sekilde hem performansi hem sesi degisiyor (vtec gibi) 8 bin devirden sonra yani redline'a girmeye yakin sanki altinizda bir 4 silindirli motor misali bir guc ve ses oluyor. Kulaginda duyma kaybi olan bir insan dusunun ve bunu motorda gaz acmayla hayal edin. Gazi actiginizda paspal sekilde gazlaniyor fakat 2 saniye gecmeden kendini topluyor. Cbr 250r'in inanilmaz derecede guzel bir redline sesi var. Zarari olmasa surekli redline'a sokucam nerdeyse

    Viraj konusuna gelirsek virajda motor kendiliginden viraja dogru giriyor ve michelin pilot lastikler inanilmaz derecede size guven veriyor.

    Bir diger sevmedigim ozelligi arka freni oldu. Bastiginizda acaba yavasliyo mu diyecek kadar kotu ve basinca ayaklariniza bir titresim geliyor. Fakat on freni bunu telafi ediyor.
    Uzun yol icin durmazsaniz eger elleriniz karincalaniyor, motorda sadece elciklerde hissettim titremeyi.

    Aynalari gayet guzel vites gecisleri bir serce gibi sessiz. Ve motor vitesde iken yan ayakligi acinca motor stop ediyor kendiliginden, bu hosuma gitti.
    Motor sanildigi kadar agir degil 1.76 boy ve 56 kilo ile geri geri gitmede vs sorun ve zorluk yasamiyorum.

    Evet arkadaslar suanki izlenimlerim bunlar. Yakinda resimleri ekleyecegim. Sormak istediginiz sorular varsa seve seve cevaplarim.

    Kazasiz surusler
    Kardeş hayırlı olsun , yeni motor yeni heyecan eyvallah anladık lakin bu hangi cbr250r onu anlamadık , 5k dan sonra vtec gibi gaz açmalar , 8k dan sonra 4 silindir gibi güçler-sesler , viraja kendiliğinden girmeler , dandik arka fireni telafi eden ön frenler , serçe gibi sessiz vitesler vs.vs...
    Valla sendeki cbr böyleyse Bendeki cbr değil bumoto calibre

  20. #20
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kaza bela vermesin inşallah. Ama ilk motor olamaz deyimine katılmıyorum, küçük cc den geçtiğin için sanırım sana öyle geldi, ilk motor olarak gayet güzel alınır kullanılır, 600 lük kullandığın zaman cbr meğer hiç gitmiyormuş diyeceksin bu seferde
    Tesekkur ederim, kimseye vermesin insallah.
    valla hocam cbf 250 22 beygirken cbr250 27 beygir ve aradaki 5 beygir inanilmaz derecede belli oluyor. Ben bu motorda bile heyecanlanirken 600luk makinede nasil olurum kim bilir. Bir tanidigim 1100cc motoru ilk surerken kalp krizi gecirip duvara bodozlama girip hayatini kaybetmisti. Cbr 250r idealdir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

    Alıntı zulu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş hayırlı olsun , yeni motor yeni heyecan eyvallah anladık lakin bu hangi cbr250r onu anlamadık , 5k dan sonra vtec gibi gaz açmalar , 8k dan sonra 4 silindir gibi güçler-sesler , viraja kendiliğinden girmeler , dandik arka fireni telafi eden ön frenler , serçe gibi sessiz vitesler vs.vs...
    Valla sendeki cbr böyleyse Bendeki cbr değil bumoto calibre
    Senin motor ölmüş o zaman moruk :D 9 aylık motor ve 4500 kmde oldugu, fazla zorlanmadigi icin boyle benimki galiba. Yakinda seninki gibi olur sanirim :D
    bekotr2 bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)