Çekirge Kaç Kere Daha Zıplayacak ?
Reklamlar
-
Dün sabah 5:30 gibi manisa'dan çıktım.Öğlenden sonra 2 de ankara da evimdeydim.590 km yol yaptım bir sorun olmadı ankara içine girdiğim an 2 kaza atlattım.Ankara çevre yolunda en solun bir yan şeridinde 120km hızla şeridin ortasında gidiyorum.Ne zaman geldi hiç fark etmediğim bir transporter 5 şeritli yolda 2 karış yanımdan 150-160km hızla geçti,öyleki rüzgarı dengemi bozdu.Tahmini bi 15 sn korna bastım 4 lü yaktı.Uzun yoldan geliyorum sırtım,çanak her yer ağrıyor zaten üstüm başım böcek takıldım peşine.Adam koca transporterla durmadan makas,diğer araçların önüne kırma vs lan dedim allahından bul o.ç
Daha önce 1 kez daha böyle 1-2 karış mesafemde çok hızla geçen olmustu ankarada.4 senede kılpayı çok kaza atlattım ama artık çileden çıkıyorum.
Bir diğer konu ise ankara-izmir yolu asfalt %60 gibi bir oranda çizik.Diğer araçları belki daha iyi tutuyordur yolu ama motora etkisi hiç iyi olmuyor.Virajlarda dahi çizmişler
Reklamlar
-
-
Yolların çizik olmasi normal kamyonlar geçtikçe tumsekler oluşuyor o yüzden yapılıyor o çizikler tabi motorcular ı düşünmüyorlar o transporter da bir gün elbet bir kaza yapar fazla yaşamaz geçmiş olsun şehir içi daha az hızlı giderseniz belki faydası olur 100 ile falan
-
almpoz kardeşim çevre yolu yani bolu otobanında limit 120 bende 120 ile seyrediyordum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------
snappy x ozaman hakkın rahmetine az kaldı
Ben araba kullanırken motorlu gördüğümde mümkün olduğunca uzağında kalmaya çalışıyorum adamlar kafa bulmak için hayatımıza kast ediyorlar
-
snappy x adlı üyeden alıntı
hocam benim bildiğim 3
Bu adamdan iyi bilecek haliniz yok ya, snappy bir de yumurta mı tavuktan çıkıyordu yoksa tavuk mu yumurtadan bunu da açıklar mısın bi tavuk uzmanı olarak
Geçmiş olsun bilmiyorum ama acaba uzun yol yaptığınız için yorgunluktan dikkatiniz dağılmış olabilir mi acaba? Bi kaç kere 4' lü yakıp geri kapatmak özür dileme manasına geliyor ama ölü olduktan sonra dilenen özrün anlamı yok. Çizik yol ise bambaşka bir olay tahminimce şu asfalt kazınma olayından bahsediyorsunuz, bildiğin motor kendi başına hareket ediyor öyle yollarda çizgi nereye giderse motorda oraya gidiyor çok dikkatli olmak lazım.
-
DraQuila adlı üyeden alıntı
Dün sabah 5:30 gibi manisa'dan çıktım.Öğlenden sonra 2 de ankara da evimdeydim.590 km yol yaptım bir sorun olmadı ankara içine girdiğim an 2 kaza atlattım.Ankara çevre yolunda en solun bir yan şeridinde 120km hızla şeridin ortasında gidiyorum.Ne zaman geldi hiç fark etmediğim bir transporter 5 şeritli yolda 2 karış yanımdan 150-160km hızla geçti,öyleki rüzgarı dengemi bozdu.Tahmini bi 15 sn korna bastım 4 lü yaktı.Uzun yoldan geliyorum sırtım,çanak her yer ağrıyor zaten üstüm başım böcek takıldım peşine.Adam koca transporterla durmadan makas,diğer araçların önüne kırma vs lan dedim allahından bul o.ç
Daha önce 1 kez daha böyle 1-2 karış mesafemde çok hızla geçen olmustu ankarada.4 senede kılpayı çok kaza atlattım ama artık çileden çıkıyorum.
Bir diğer konu ise ankara-izmir yolu asfalt %60 gibi bir oranda çizik.Diğer araçları belki daha iyi tutuyordur yolu ama motora etkisi hiç iyi olmuyor.Virajlarda dahi çizmişler
Daha yeni aynısını bana Zırhlı Birliklerin önündeki ışığa gelirken yaptı kahverengi bir transporter. Sebepsiz yere sıyırttı geçti. Kovaladım ama Eskisehir yoluna döndü. Katil ruhlu ..zevenkler!
-
daha dün gece 12 civarında izmir çandarlıda 2 şeritli yolda sağ şeritte giderken yerlere taşlar gelmiş sol şeride geçtim yol bomboş geçmemle sağ şeritten nissan juke un en az 160 km hızla geçmesi bir oldu. ben diyim 1 saniye sen de yarım saniye. geçer geçmez sellektör korna falan 4lüleri yaktı gazladı gitti. dursaydı bir adliye çalışanı olarak katil olabilirdim.
-
Aslında bunun motosiklet kullanmak veya motosiklet sürücülerine karşı bir dikkatsizlik olarak algılamayın. Yapılan araştırmalarda trafik kazalarının büyük kısmının yolculuğun ilk ve son safhalarında gerçekleştiği gibi bir istatistik mevcut. Yolculuğunuzun bu kısımlarında daha dikkatli olmanızı tavsiye etmekten başka bir şey söylemek gereksiz olur buna dayanarak.
-
schizo adlı üyeden alıntı
daha dün gece 12 civarında izmir çandarlıda 2 şeritli yolda sağ şeritte giderken yerlere taşlar gelmiş sol şeride geçtim yol bomboş geçmemle sağ şeritten nissan juke un en az 160 km hızla geçmesi bir oldu. ben diyim 1 saniye sen de yarım saniye. geçer geçmez sellektör korna falan 4lüleri yaktı gazladı gitti. dursaydı bir adliye çalışanı olarak katil olabilirdim.
İşte bu yüzden caddede motor kullanmaktan vazgeçme aşamasındayım cross alıp arazide gazlamayı düşünüyorum böyle olmuyor.1-2 sn le hayatta kalmak bu duruma düşmeyen kişinin anlicağı iş değil şakasıda yok.İlk başıma geldiğinde tepki veremedim öylece baktım ayının arkasından ulan ne oldu ölüyoduk dedim kendi kendime
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------
Karacocuk adlı üyeden alıntı
Aslında bunun motosiklet kullanmak veya motosiklet sürücülerine karşı bir dikkatsizlik olarak algılamayın. Yapılan araştırmalarda trafik kazalarının büyük kısmının yolculuğun ilk ve son safhalarında gerçekleştiği gibi bir istatistik mevcut. Yolculuğunuzun bu kısımlarında daha dikkatli olmanızı tavsiye etmekten başka bir şey söylemek gereksiz olur buna dayanarak.
Yapılan araştırmanın mantığını anladımda ben şeridi ortalamışım hız limitini geçmeden giderken yan şerit bom boş iken adam bile isteye benim şeridime geçiyor bana yakın geçiyor bu o araştırma ile ilgili değil..Bu tamamen dur şu motorcuyu bi aklını alayımla alakalı bile isteye kasten hayatıma kast etmeyle alakalı..Ben 10 kere mola verdim belki daha fazla bir acelem yok yani
-
29 Temmuz 2015, 14:25
#10
Araştırmalar gayet mantıklı. Uykusuz kalmanın ne kadar önemli olduğunu kafası bir türlü almayan bir millet olarak, varacağımız yere erkenden varmak için sabahın 3'ünde yola çıkıp, 9 saat aralıksız kullanınca yorgunluktan ya en başta ya da en sonda "bitsin artık bu yol" diyerekten kaza yapılıyor. Bakın kaza yapan birçok motorcu arkadaşın hikayeleri hep "gece ikide gidiyordum", "geceyarısı yola çıktık" diye başlar, kazayla biter.
Bir de genelleme yapayım hemen itirazlar gelsin. Trafikte şu araçlara dikkat edin :
- A4 ve üzeri Audi'ler ve özellikle Q7'ler
- VW grubu tüm araçlar, özellikle 34 plaka Passat ile Transporter'lar
- 34 plaka şirket aracı Fluence
- Doblo'lar
- Kuş serileri (Burada iş için Kartal kullanan köylülerle, kara camlı Şahin kullanıp itlik yapan serserileri ayrı tutuyorum)
- Modifiskasyonlu, böğürerek giden Honda, Puegeot 206 ve Şahin'ler
- Bursa'da yaşayanlar için, ön koltuğa Bursaspor forması giydirilmiş veya arka cam altında Bursaspor kaşkolu olan tüm araçlar
- Ön koltuk kafalıkları orta direğin gerisine kadar yatmış olan tüm araçlar
- Üzerinde Osmanlı tuğrası, K. Atatürk imzası, komple Türk bayrağı taşıyan tüm araçlar
- Geceleyin insanı kör edecek şekilde tüm farlarını yakmış olarak veya mavi renkli çakma Xenon farla gezen tüm saygısızlar
Dünyanın tespit edip ceza yazması en kolay şeyi olan bu ayarsız farlıları denetleyip ceza kesmeyen trafik polislerine ve amirlerine de, aldıkları maaşlar haram olsun.
-
29 Temmuz 2015, 15:39
#11
Seko adlı üyeden alıntı
Araştırmalar gayet mantıklı. Uykusuz kalmanın ne kadar önemli olduğunu kafası bir türlü almayan bir millet olarak, varacağımız yere erkenden varmak için sabahın 3'ünde yola çıkıp, 9 saat aralıksız kullanınca yorgunluktan ya en başta ya da en sonda "bitsin artık bu yol" diyerekten kaza yapılıyor. Bakın kaza yapan birçok motorcu arkadaşın hikayeleri hep "gece ikide gidiyordum", "geceyarısı yola çıktık" diye başlar, kazayla biter.
Bir de genelleme yapayım hemen itirazlar gelsin. Trafikte şu araçlara dikkat edin :
- A4 ve üzeri Audi'ler ve özellikle Q7'ler
- VW grubu tüm araçlar, özellikle 34 plaka Passat ile Transporter'lar
- 34 plaka şirket aracı Fluence
- Doblo'lar
- Kuş serileri (Burada iş için Kartal kullanan köylülerle, kara camlı Şahin kullanıp itlik yapan serserileri ayrı tutuyorum)
- Modifiskasyonlu, böğürerek giden Honda, Puegeot 206 ve Şahin'ler
- Bursa'da yaşayanlar için, ön koltuğa Bursaspor forması giydirilmiş veya arka cam altında Bursaspor kaşkolu olan tüm araçlar
- Ön koltuk kafalıkları orta direğin gerisine kadar yatmış olan tüm araçlar
- Üzerinde Osmanlı tuğrası, K. Atatürk imzası, komple Türk bayrağı taşıyan tüm araçlar
- Geceleyin insanı kör edecek şekilde tüm farlarını yakmış olarak veya mavi renkli çakma Xenon farla gezen tüm saygısızlar
Dünyanın tespit edip ceza yazması en kolay şeyi olan bu ayarsız farlıları denetleyip ceza kesmeyen trafik polislerine ve amirlerine de, aldıkları maaşlar haram olsun.
Servis araçlarını ve sarı taksileri yazmayı unutmuşsun daha dün hayvan oğlu hayvan bir taksici sağ arkadan egzozuma çarptı durduğum yerde, ne yapıyosun lan demeye kalmadı kafayı arkaya çevirdim bi baktım yine aynı haycani surat ifadesiyle kafasını camdan çıkarıp arabasına baktı, ama öyle bi surat ifadesi vardı ki hani derler ya yapar mısın yarına mı bırakırsın diye aynen öyle bi tip, geberse cenazesine gidilmez o derece.
Listemin ikinci sırası ise servis şoförleri ve servisi andıran tüm beyaz panelvan araçlar, bunların gözünden görünmeziz, çok yüksekte oturuyorlar sanırım ondan kaynaklanıyor.
-
29 Temmuz 2015, 21:15
#12
Dostlar dikkatimi çeken bir konu motor kullanan arkadaşlar başlarına gelen bir olay yazdığında çoğunluk sen hatalısın diyor :D
Biladerim ben sabah 5:30 gibi yola çıktım.Eve gelmem 10 saat sürdü..Hızım ortalama 110 du.Çok mola verdim uykumda yoktu.Çok uykuyu seven biriside değilim.Eve yaklaştım diyede acele etmedim çünkü acelem yok olsa okadar keyfi mola vermezdim.Sol şerit bom boş adam keyfi dibime yanaştı geçti diyorum siz araştırmayı söylüyorunuz.Hayvan bile istiye dibimden en az 160 la geçti ne araştırması başka bir dilde mi konuşuyorum
-
29 Temmuz 2015, 21:49
#13
Motosiklet sürerken gözlerimi fildir fildir 4 yandan tehlike gelcek diye döndürmekten bıktım 😀 ve bu kadar dikkatli olmamiza ragmen bunun gibi hayvan sürücüler hayatımızı tehlikeye atıyor.Genelde dolmuş, taksi gibi taşıtlar.Bakalım çekirge sürüsü olarak kaç kere sıçrayabilcez 🐞
Bide arkadaşın dediği gibi bu sitede konuyu açana laf atma veya yorum yapana laf atma olayı gerçektende çok sık oluyor.
-
29 Temmuz 2015, 22:26
#14
Seko adlı üyeden alıntı
Araştırmalar gayet mantıklı. Uykusuz kalmanın ne kadar önemli olduğunu kafası bir türlü almayan bir millet olarak, varacağımız yere erkenden varmak için sabahın 3'ünde yola çıkıp, 9 saat aralıksız kullanınca yorgunluktan ya en başta ya da en sonda "bitsin artık bu yol" diyerekten kaza yapılıyor. Bakın kaza yapan birçok motorcu arkadaşın hikayeleri hep "gece ikide gidiyordum", "geceyarısı yola çıktık" diye başlar, kazayla biter.
Bir de genelleme yapayım hemen itirazlar gelsin. Trafikte şu araçlara dikkat edin :
- A4 ve üzeri Audi'ler ve özellikle Q7'ler
- VW grubu tüm araçlar, özellikle 34 plaka Passat ile Transporter'lar
- 34 plaka şirket aracı Fluence
- Doblo'lar
- Kuş serileri (Burada iş için Kartal kullanan köylülerle, kara camlı Şahin kullanıp itlik yapan serserileri ayrı tutuyorum)
- Modifiskasyonlu, böğürerek giden Honda, Puegeot 206 ve Şahin'ler
- Bursa'da yaşayanlar için, ön koltuğa Bursaspor forması giydirilmiş veya arka cam altında Bursaspor kaşkolu olan tüm araçlar
- Ön koltuk kafalıkları orta direğin gerisine kadar yatmış olan tüm araçlar
- Üzerinde Osmanlı tuğrası, K. Atatürk imzası, komple Türk bayrağı taşıyan tüm araçlar
- Geceleyin insanı kör edecek şekilde tüm farlarını yakmış olarak veya mavi renkli çakma Xenon farla gezen tüm saygısızlar
Dünyanın tespit edip ceza yazması en kolay şeyi olan bu ayarsız farlıları denetleyip ceza kesmeyen trafik polislerine ve amirlerine de, aldıkları maaşlar haram olsun.
Iyi. Bu genellemeye gore motosiklet sevdalisi bi 4teker surucusu olarak benden cekinmenize gerek yok. :D ama genellemeye servis araclari ve taksileri, buyuk hafriyat kamyonlarini da dahil etmek gerekir.
Bu hafriyat kamyonlarinin yaninda sadece motosiklet degil, tum araclar tehlike altinda. (Ankara).
-
30 Temmuz 2015, 00:41
#15
numangokce adlı üyeden alıntı
Iyi. Bu genellemeye gore motosiklet sevdalisi bi 4teker surucusu olarak benden cekinmenize gerek yok. :D ama genellemeye servis araclari ve taksileri, buyuk hafriyat kamyonlarini da dahil etmek gerekir.
Bu hafriyat kamyonlarinin yaninda sadece motosiklet degil, tum araclar tehlike altinda. (Ankara).
Geriye kalan araçlarda trafiğin çok küçük bir kısmı zaten. Biraz paranoyak olmak lazım motor üstündeyken. Otomobil ile 12 yıldır hemen hemen hergün İstanbul trafiğindeyim, yüzbinlerce kilometre yaptım ama Ankara'ya gidince korkarım. Çok az sürücüde saygı ve trafik kurallarına uyma gibi bir alışkanlık var.
-
30 Temmuz 2015, 07:22
#16
k.erkut adlı üyeden alıntı
Geriye kalan araçlarda trafiğin çok küçük bir kısmı zaten. Biraz paranoyak olmak lazım motor üstündeyken. Otomobil ile 12 yıldır hemen hemen hergün İstanbul trafiğindeyim, yüzbinlerce kilometre yaptım ama Ankara'ya gidince korkarım. Çok az sürücüde saygı ve trafik kurallarına uyma gibi bir alışkanlık var.
Valla 4 kere istanbul trafigine girme gafletinde bulundum, nerdeyse arabayi birakip yaya gidecektim. -bunun sebebi sizin gibi trafikte uzun zaman gecirmis olmam olabilir- Istanbul trafiginde zaman gecirenlere, hele soforlugu meslek edinmislere hayranim. simdilerdeyse neredeyse hic trafige cikmiyorum. Toplu tasimayla islerimi hallediyorum. Ama motosikletim olsaydi. Ustunden inmezdim
-
30 Temmuz 2015, 08:35
#17
DraQuila adlı üyeden alıntı
Dostlar dikkatimi çeken bir konu motor kullanan arkadaşlar başlarına gelen bir olay yazdığında çoğunluk sen hatalısın diyor :D
Biladerim ben sabah 5:30 gibi yola çıktım.Eve gelmem 10 saat sürdü..Hızım ortalama 110 du.Çok mola verdim uykumda yoktu.Çok uykuyu seven biriside değilim.Eve yaklaştım diyede acele etmedim çünkü acelem yok olsa okadar keyfi mola vermezdim.Sol şerit bom boş adam keyfi dibime yanaştı geçti diyorum siz araştırmayı söylüyorunuz.Hayvan bile istiye dibimden en az 160 la geçti ne araştırması başka bir dilde mi konuşuyorum
Dostum öküz her yerde öküz. Açtığın konuda sonuna kadar haklısın. Ama arkadaşın da belirtmek istediği şey, o kadar yorgun olmasan arkadan geleni farkedebilirdin belki, bunu anlatmak istemiş. Sonuçta can pazarı bu kim haklı kim haksız meselesi değil. Adamlar pamuğu tıkadıktan sonra haklının haksızın bir önemi olmuyor.(:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
30 Temmuz 2015, 10:54
#18
DraQuila adlı üyeden alıntı
Dostlar dikkatimi çeken bir konu motor kullanan arkadaşlar başlarına gelen bir olay yazdığında çoğunluk sen hatalısın diyor :D
Biladerim ben sabah 5:30 gibi yola çıktım.Eve gelmem 10 saat sürdü..Hızım ortalama 110 du.Çok mola verdim uykumda yoktu.Çok uykuyu seven biriside değilim.Eve yaklaştım diyede acele etmedim çünkü acelem yok olsa okadar keyfi mola vermezdim.Sol şerit bom boş adam keyfi dibime yanaştı geçti diyorum siz araştırmayı söylüyorunuz.Hayvan bile istiye dibimden en az 160 la geçti ne araştırması başka bir dilde mi konuşuyorum
Senin durumun Transporter vakası oluyor, seninle alakası yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------
numangokce adlı üyeden alıntı
Iyi. Bu genellemeye gore motosiklet sevdalisi bi 4teker surucusu olarak benden cekinmenize gerek yok. :D ama genellemeye servis araclari ve taksileri, buyuk hafriyat kamyonlarini da dahil etmek gerekir.
Bu hafriyat kamyonlarinin yaninda sadece motosiklet degil, tum araclar tehlike altinda. (Ankara).
Motosiklet sevdalıları ve motosiklet sürücülerinin tümü bu genellemenin dışındadır. Onları zaten yollarda biz de farkediyoruz. Misal trafik durduğunda aradan gelirken daha iki araç kala araçlarını kenara çekip yol veriyorlar. Onlara buradan selam olsun.
-
30 Temmuz 2015, 12:21
#19
Fark etmememin 2 sebebi var.1. Si Ayi 160 ustu bir suratle ilerliyor.2.si aynamda %50 kolumu goruyorum uyku veya yorgunluk degil.Ben geldigini gorsemde her hangi bisey yapmazdim sol seritte degilim sol seride yakin dahi degilim onun yolu acik ustume surecegini dusunmezdim surekli arkayida izlemiyorum ..
Bircok tanidigim benzer sebeplerden oturu gecirdikleri kazalardan sebebiyet caddede motor kullanmayi birakti.Cross gecenler var tamamen birakanlarda yok degil.
Can tatlidir basa gelmeden ailenin yuzundeki o korkuyu,yureklere dusen atesi gormeden konusmak anlamsizdir.
Trafikte hergun bak onune kirdi,arkaya dayandi,acaba beni gordumu,viraj islak mi , sen motorsun hadi yolun sagindan git vs vs vs seylerden okadar sıkıldım ve doldumki cadde de motor hayatim benimde sonlanmistir.Arazide kafamida kirsam ben kiracam baskasinin ayiligi degil ..
-
30 Temmuz 2015, 17:18
#20
DraQuila adlı üyeden alıntı
Dün sabah 5:30 gibi manisa'dan çıktım.Öğlenden sonra 2 de ankara da evimdeydim.590 km yol yaptım bir sorun olmadı ankara içine girdiğim an 2 kaza atlattım.Ankara çevre yolunda en solun bir yan şeridinde 120km hızla şeridin ortasında gidiyorum.Ne zaman geldi hiç fark etmediğim bir transporter 5 şeritli yolda 2 karış yanımdan 150-160km hızla geçti,öyleki rüzgarı dengemi bozdu.Tahmini bi 15 sn korna bastım 4 lü yaktı.Uzun yoldan geliyorum sırtım,çanak her yer ağrıyor zaten üstüm başım böcek takıldım peşine.Adam koca transporterla durmadan makas,diğer araçların önüne kırma vs lan dedim allahından bul o.ç
Daha önce 1 kez daha böyle 1-2 karış mesafemde çok hızla geçen olmustu ankarada.4 senede kılpayı çok kaza atlattım ama artık çileden çıkıyorum.
Bir diğer konu ise ankara-izmir yolu asfalt %60 gibi bir oranda çizik.Diğer araçları belki daha iyi tutuyordur yolu ama motora etkisi hiç iyi olmuyor.Virajlarda dahi çizmişler
istanbul'dan çok daha kötü araba kullanılan iki yer gördüm biri ankara diğeri de muhtemelen galaksinin en kötü araba kullanılan yeri suudi arabistan.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)