Günümüz şartlarında 125-150CC bir commuter 90-100 ile stabil giderken, 120 civarı max hıza sahiptir. Gerisi ya modifiye ya da saçmalamayla yapılmış mühendisliktir.
Günümüz şartlarında 125-150CC bir commuter 90-100 ile stabil giderken, 120 civarı max hıza sahiptir. Gerisi ya modifiye ya da saçmalamayla yapılmış mühendisliktir.
Benim motorun ıslak ağırlığı full depo ile birlikte 163 kg , bende 70 kiloyum toplam da 233 kg ediyor . Motorum 28 Hp . Bu linkteki grafiğie göre 28 hp'yi 143 km'de veriyor . Zaten motorum naked model olduğu için rüzgarı fazla alıyor , düz yolda yaptığı tapa gaz hızı yüzde 95 aynı grafiğe göre . Bende hayıflanıyordum motorum 250 cc ama fazla hızlı gitmiyor diye . Vites dişli oranlarınıda bu link'ten bakarak ; http://www.gearingcommander.com/ benim motorun oranlarına baktım 6. viteste motorun maksimum verdiği hp'de 144.77 km çıktı .
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Casp aldım daha iyi görülmesi için . Kawasaki z250sl'in orjinal zincir dişli oranlarına göre vites hızları .
[IMG][/IMG]
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Gearing commander'i paylaştığınız için çok teşekkürler.
Bu site de hem "dişli değiştirirsem son sürat ne olur" sorusuna yanıt veriyor hem de motosikletin hangi viteste kaç km hıza çıkabildiğiniz gösteriyor.
Örneğin: Bajaj Pulsar 200NS son sürati nedir?
Keeway RKS 150 son sürati nedir?
Hyosung GT250R son sürati nedir? vs vs
Bu sitede de gördüğümüz üzere motosikletlerin göstergeleri genelde sürati %10-20 fazla gösteriyor.
Ezio'nun motorundan örnek verelim:
https://www.youtube.com/watch?v=8ZzG66D8SOY
(Biliyorum bu grenajlı model, özellikle bu videoyu verdim. Sürücü de hafif sanırım, motor sanki uça uça 160'ın yukarısına çıkıyormuş gibi görünüyor videoda)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)