Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

motoru orta sehpaya alma

    REKLAM ALANI
  1. #1
    s103r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mh drift/ 250 Repsol İnş :)
    Arkadaşlar motoru orta sehpaya alamiyorum direkaiyondan sol elimle tutup sag elimlede arkadan tutuyrm ama dusecekmis gibi geliyir nedir bu isin çozumu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Gucunuzu ayaginiza verin elinizle kaldirmaya calismayin. Isi de uzun uzun yapmayin ayaginizla orta sehpaya basin, motoru azicik itin tik diye kendi kalkar zaten.

  3. #3
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    motorun soluna geçip sol ayağını koy işler hallolacak.
    sağ ayağı koyarsan vücudunun ağırlığını kullanamıyorsun.

  4. #4
    mücahit1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Null
    ya sen motoru kaldirmiycaksin ki bas ayakliga tüm gücüyle motoru geri çek yukarı kaldırma fıtığa kadar gider

  5. #5

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt-25
    buda benden anlatım olsun. önce orta sehpaya ayakları yere değecek kadar bas. motoru kendine göre hafif ileri geri iterek orta sehpa ayak uclarının ikisininde yere değdiğinden emin ol ve kontrollü ayağa ağırlığını verirsen motor kendinden kalkar.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Motoru orta sehpaya alamıyorsan tekniğin yanlıştır.
    Kullandığım motor çıplak 253 kg ,çantalar dolu olunca 280 bile olur,Ben de pehlivan filan değilim,180 boyunda 81 kilo ,elliyi devirmiş,sakalı bile kırarmış bir adamım.Akranlarım torun sahibi ,bu yaştan sonra niye motor kullanıyorum o da ayrı mevzu ;)
    Yoldan geldiğimde hiç bir zaman yan ayağa bırakmam,durmadan önce ön freni iyice sıkar ön amortisorleri basarım.sağ elim ön frende olur sonra inerken yan ayağı ve orta sehpayı acarım.sehpanın iki ayağının da yere değdiğinden emin olduğumda sehpaya üstten basarken ön freni bırakırım ve motor sehpanın üzerine biraz daha oturur,sonra sağ elimle yan çanta demirinin bağlantısından(bazısı artçı tutamaklarından tutar)geriye doğru az bir kuvvet uygulayıp sehpanın üzerine alırım.Ha sehpaya basarken ayağında terlik,spor ayakkabı filan varsa olmaz o iş,tabanı sert bir bot olmalı ki işe yarasın.
    Motoru orta sehpadan indirirken her zaman yan ayağı acarım,bir dengesizlik halinde yan ayak emniyet sağlar.

  7. #7
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    * Motorun solunda dur
    * Sol elin gidonda sag ayagin ayakliga bas
    * Sag elinle kuyruk demirini siki tut
    * Sag dizinle hafif motoru karsiya iterken sag ayak basili kalacak ayakligin karsi tarafininda yere degme sesini duy ve hisset.
    * Simdi burasi cok onemli kafani saga cevir.
    sag ayagina yuklen ve motor hop kalkacak.

  8. #8

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    * Motorun solunda dur
    * Sol elin gidonda sag ayagin ayakliga bas
    * Sag elinle kuyruk demirini siki tut
    * Sag dizinle hafif motoru karsiya iterken sag ayak basili kalacak ayakligin karsi tarafininda yere degme sesini duy ve hisset.
    * Simdi burasi cok onemli kafani saga cevir.
    sag ayagina yuklen ve motor hop kalkacak.
    * Sag dizinle hafif motoru karsiya iterken sag ayak basili kalacak ayakligin karsi tarafininda yere degme sesini duy ve hisset.


    Şu önemli işte, bu ayrıntı yerine kesinlikle getirilmeli yoksa motoru kendi güc kuvvetinle kaldırabilirsen kaldırırsın. Yüksek kg lu makinalar iki ayaklık yere de değerek kalırılır.
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  9. #9
    sagat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2015
    Şehir
    zonguldak- ereğli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 apache
    herkesin tekniği farklı iki elinde gidonda olsun,ön freni sık, orta sehpanın ayakla basılan yerine ayak ucunun ortasıyla bas, ellerinle hızlı bir şekilde gidonu aşağı bastır. bu amotisörlerin yaylanıp motorun hafifce geri zıplamasını sağlar. işte bu geri zıplama esnasında freni bırakıp az bir çabayla gidonu geri çekersen kolaylıkla motoru orta sehpaya alabilirsin.

  10. #10
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)