nc700s de fazla zorlarsan yakıtı içi verir otomatik şanzıman değil galiba 750 xdct otomatik şanzıman olması lazım 700 yerine 750 olabilir bir bak istersen.
nc700s de fazla zorlarsan yakıtı içi verir otomatik şanzıman değil galiba 750 xdct otomatik şanzıman olması lazım 700 yerine 750 olabilir bir bak istersen.
Nc 700s düşünürsen bir abim satışa koydu 2013 model 10bin küsür kilometre de sanırım özen motor Gaziantep de ilanı var. Motor temiz mi diye soracak olursan adamla çay içmeye gidiyoruz kalktığımızda ön bagajdan bez alıp motoru siliyordu o derece hassas bir kullanıcı tanışırsan ne demek istediğimi anlarsın. Daha fazla bilgi istersen mesaj atabilirsin.
hız olarak değil. ama 2 kişi uzun yolda motor çekişi ve torku yetmez. çok zorlanır. yoksa 100 km hız yeterli bir hız.
Eğer sıkıntı konforsa süper sportlardan uzak durman gerek. Fiyat aralığında fena değil ön planda konfor diyorsan güzel bir maxi scooter aradığın cevap olacaktır hem konforlu hem rüzgar almaz.
Dön dolaş ara ama senin ilaç beğenmediğin motor. Rahat sele , rahat iki kişi 130-140 lara çıkar, otobüs kamyon vız gelir tırıs gider, ağır abi rüzgardan etkilenmez,yokuş mokuş dinlemez ben 98 kg. İle 26.000 km yapmış biri olarak söylüyorum. Al F modelini artçın da sevinsin, sende performans gör. Cbf 150 yi senin tüm şikayetlerin gibi nedenlerle değiştirmek zorunda kaldım.
Kardeşim benim 150 cc Bisan Commuterim var arada bi Uşak-Manisa yapıyorum yaklaşık 200 km öyle fazla hız aramıyorum 80 km 6 bin devirde gidiyorum 2 mola versem yetiyor hiçde sıkıntı yasamıyorum sahsen artçı olayını bilmemde 150 cc uzun yol için gayet iyi
tarzına uysun uymasın hyosung gv 250 alacaksın. Kız arkadaşın sana dua edecek. scooterdan hoşlanmıyorsun vitesli istiyorsun uzun yolda rahat edeceğim diyorsun,hem güçlü,hem keyifli motor.araştır derim.2 sene her hafta sonu uzun yol yaptım. kışlar dahil tık demedi üstelik 2006 modeldi.http://www.sahibinden.com/motosiklet...&viewType=List
Az yakıt,
Hız,
Artçı konforu,
Bagaj,
2. eli sağlam,
...
Her ne kadar vitesli düşünüyorsanız da; YENİ KASA BURGMAN 400 derim.
İstediğin tarzda sana göre bir motor yok dostum. ss olmadığı sürece her türlü rüzgarı yiyeceksin. arabaların yanından kopup gitmesinden, sele rahatsızlığından, stabil 150km gidememenden memnun değilsin, o zaman garip gelecek ama en rahatı araba almandır. 15-16 bin lira bütçe ile çok rahat temiz 2. el bir araba alabilirsin. He yok ben motosiklet sevdalısıyım bu ayrı bir tutku diyorsan bütçeni ve deneyimini biraz daha arttırıp bmw'nin karenajlı endurolarından var nam-ı diğer yunus polis motorlarından, alacaksın tüm sorunlarını ancak o motorlar çözer.
Büyüyünce Kawa ol'cak
Fz1 fazer ve cbr1100xx desem abartmam umarım. Sahibindende kovaladigim birer ilan var. Umarim olur da alir yazarim buraya.
Bu arada minik bir not. Ikinci el nispeten eski motor alirken mumkun oldugunca goz onunde olmayan motorlari tercih et. (Misal 600rr yerine ducati 749 veya 999 gibi) Cunku emin ol alayinin cacigi cikmis oluyor. Basta butun japon ssler olmak uzere, gsr600 fazer600 gibi motosiklet dunyasinin alexis texasi olan motorlari coook coook iyi, saglam bir tanidik olmadan alma. 10 15 yillik ama hala 40000 kmlerde olan motorlarin o km'de olmadigindan adin gibi emin ol. Zaten biraz arastirma yaptiginda 50 bin km ustu motosiklet zor bulacaksin malum sitede.
mondial Rx3'ü tavsiye eden arkadaşlar bu motoru hangi özelliğinden dolayı tavsiye ettiniz?
titreşim mi yok?
az mı yakıyor?
zorlanmadan 120yi geçebiliyor mu?
ve o selesi çok mu rahat
anlatın da öğrenelim cidden merak ettim.
benim gs 500ü satayım sana :D
Ben 150'likle 400km'lik uzun yola çıkmıştım. Yola 200-250 ml kadar eksik yağla çıktım, yol da müsait oldukça 100-110 yardırdım, uzun süre düzde 110'la gittim. Eksik yağla daha da coşuyo motor Ankara dönüşü ankaraya 60km kala motordan anormal sesler gelmeye başladı. Yağ çubuğunu bi açtım içersi duman duman Neyse 30-40km hızla çok sakin, hafif gazla en yakın benzinliğe kadar geldim ucuz bi 20W-50 yağ alıp kurtardım motoru. Tahmini 400ml yağ vardı karter'de, sıfır değildi ama üst kapağa eksik yağ gidiyo tabi. Subap ayarıyla normale döndü motor. Balansörlü Cg 150 motorla uzun yolda motor yağını kontrol etmek şartıyla istediğiniz kadar hızlı sürebilirsiniz. Doğru zincir dişlilerini seçerseniz 100km hızda 8500 devirde saatlerce yol alabilirsiniz.
açıkçası 125cc scooter ile 400 km hiç durmadan gitmiş biri olarak, herhangi bir sorun yaşamadım. özellikle 109 da devir kesicinin devreye girmesi yokuş aşağı giderken ve önümü çok uzun mesafelerce açık bir şekilde görürken zoruma gitmedi değil ama kendi limitlerimi ve motorun limitlerini bildiğimden sorun etmedim. yokuş yukarı veya düz yolda zaten 109 u göremediğim için devir kesici beni hiç rahatsız etmedi. aksine düşük cc ve devir kesici belki de uzun yolda ceza yememi engelledi. 100 az bir sürat değil. ben o sürat ile uzun yolda bütün kamyonları solladım. belki 3 saniye de yanlarından hızlıca geçemedim ama nihayetinde geçtim. otobüs veya araçlar zaten bırak geçsinler seni. neticede 2 tekerin viraj performansı, yola tutunması ile 4 tekerin bir değil. hem amaç bir yere varmak ise her zaman daha hızlısı vardır. düşük cc ile uzun yol merakın varsa amacın varmak değil yolun kendisi olmalı. ne kadar uzun sürerse o kadar keyifli hesabı.
Ben 100cc ile 80-90 giderken kamyon gördüğümde biraz yavaşlayıp, 4'e alıp Torku arttırıyorum ve 5 ile devam edip 100 ile filan geçiyorum. Motorun yapıcağı da bu zaten. Maksimum 5-10 saniyede bitiyor. Açıkçası "o motor bende olacak..." demedim değil...
Vulture, mondial ailesinde kendini kanıtlamış ve en güvenilir motorlardan bir tanesi. Bu kadar şikayetini duymak beni biraz şaşırttı.
Bence takın kaskı, ekipmanı. Sağ şeritten güzel güzel gidin 100 ile. Bence vulture 100 ile sabit cehenneme kadar gider... Bırakın geçsinler, zaten kış geliyor. Kaç kere uzun yol yapacaksınız Allah aşkına ?
1 sene daha bekleyin, seneye Temmuz gibi tam sezonda temiz bir 600cc alın ve kurtulun bence. 600cc rahat bir motor bu ihtiyaçların hepsini karşılayacaktır. Ama vulture kötü bir motor değil...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)