Ben ekrem amca yi servis hususunda 1.5 yıl önce uyardıM.
Yukarıda yazandan 50 kat daha ağır terbiyesizliklere, hakaretlere ve Küfürler e maruz kaldım.
Ekrem amca forumda önce bizi çekemeyen rakip firmaların adamsın sen dedi.
sonra mail attim, yalan söylüyorsun dedi. Saksakci forumdaslar da sırf para verdiler diye bajaj avukatı kesildiler.
Bu arkadas bayinin son yanitina daha çok beklersiniz diyerek çok iyi bir cevap vermiş, gitse ydi başına gelecekler çok barizdi. Dükkanda tehdit edilecek üzerine yuruyecekler vs vs.
300 sefer kuralkan tabelasını indirip bajaj yazdirmayin dedik adam inatla 175 tane servisimiz var diyor. Al işte sana servis.
Ben motoru aldığımda şehirdeki bayi yoktu.Yahyalıdan motoru getirip kapıma kadar teslim ettiler.İlk bakımıda Yahyalı ya gidip yaptırdım.Nedeni ise motorum 380 km de iken gösterge su alıyor buraya gittim ,yapacak bir şeyim yok demişti.(bakım ücretini de sormuştum.Fazla ücret istemiş.Ben bunu Yahyalıya gittiğimde anladım.İlk Bakımı Yahyalı da 80 liraya yaptırmıştım.Burasının istediği bakım ücreti 80 lira + 2 litre yağ parası ).Göstergeye çözüm bulmadığı için Bende Yahyalıya gittim.Bu bayiyi galiba kimse kontrol etmiyor.Fazla ücret alıyor.Ama kimsenin umurunda değil. Ve ben bakımı Yahyalıda yaptırdım diye beni hiç adam yerine koymadı.Artık bu bayiye ne desek boş.
Bugün iyi kötü motor yürüyor.Yarın bir gün motor çalışmadığı zaman ben 110 km yolu nasıl gideyim? Yada en ufak sorunda 110km yol mu gitmem lazım. Sorun çözülmez ise gerekeni yapacağım. Öğrenci adamım ,maaş yok .Bakım ve yol parasını bulmakta bile güçlük çekiyorum. Bu problemleri motor üzerinde aldığım keyifle görmemezlikten geliyorum.Bu da bir yere kadar.
Kayseri esnafı için normal bir durum.
Sizin sıkıntı daha büyükmüş.Galiba büyük şehirlerde yaşamayan herkeste servis sıkıntısı var.
Kendi iradesi ile yazmamış.Ekrem Bey in çabalarıyla yazmış
Ekrem Beye laf yok,iyi şeyler yapmak için çok uğraşıyor ama bunlar sorunumu çözmeye yetmiyor.Ben kendisine her zaman güvenirim.Gerekeni yapacağına da inanıyorum.
Şimdi bu bayi beni hangi yüzle yanına çağırıyor anlamış değilim.Gitsem zaten bu adama ben nasıl güveneyim.
Son cümlen çok doğru.Burayı gelip görseniz bayi demeye bin şahit ister.Umarım tez zamanda bayiliğine son verilir.
Sonuç olarak yarın Yahyalı bayisi ile görüşüp sorunu çözmeye çalışacağım.Bakalım neler olacak.
Bende bunu anlamıyorum. Ne zaman sıkıntı olsa Ekrem bey yetişip kurtarsın deniyor. Yahu bu kadar satan bir motorun prestijini kurmak firmanın tek temsilcisi Ekrem beyin çabalarına kaldı ise Kullanıcılar yanmış! Yani bu beyefendi bir hastalansa veya firmadan ayrılsa bu kadar adam Açıkta kalacak. Bayi pişkinlikte sınır tanımadan buyrun bekleriz Yazmış. Büyük bir ihtimal ile de bir daha konuya uğramaz.
Japondan şaşmayın dendiğimde arkadaşlar alınganlık yapıyor. Arkadaşlar bütçenizi 1 sene daha zorlayın Japon ALIN. Kaldı ki bajaj da ucuz değil. Paranıza yazık günah. O kadar emek harcayıp, dilinizden tırnağınızdan artırıp motor alıyorsunuz; gel gelelim muhatap yok.
Ekrem beyde bir yere kadar. Hastalığı var, sağlığı var, yıllık izni var.
Eğer bir firma kendine adam gibi servis ağı kuramıyor ise kusura bakmasın kimse ama ne o firmadan nede o firmanın getirdiği markadan kimseye hayır gelmez.
**cep telefonundan yazıldığından ufak tefek harf hataları olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)