Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Hyosung Cok mu Kalitesiz Acaba?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    6-7 bin km de bozulan km okuyucusu benim hangi hatamla oldu? Veya bir gün marşa bastığımda motorun ısınınca teklemeye başlaması benim hangi hatamdan kaynaklı? Dandik bir km okuyucusu 180 TL idi. Benim kalite anlayışım sadece malzeme ve marka ile bitmiyor
    Bir far ampulu değiştirmek için kafa grenajını, kafa grenajı için de yan grenajları sökmek zorunda kalmak bence tasarımda kalitesizliktir. Gtr650 de yağ değişiminde, yağ grenajdaki boşluktan akarken, aynı grenaj tasarımı kullanıldığından 250 de bir kısmı grenaja akıyor. Mecbur yan grenaj sökülecek yine. Arka amortisör bilmemne marka fakat müthiş performanssız.
    Ben 5 kuruşluk maldan 4-5 kuruşluk performans alıyorsam iyidir, kalitelidir. Fakat 3 kuruşluk verim alıyorsam kalite anlamını kaybeder. Aynı paraya daha kaliteli bir motosikşet alınabiliyor mu? Evet.
    efendy06 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6-7 bin km de bozulan km okuyucusu benim hangi hatamla oldu? Veya bir gün marşa bastığımda motorun ısınınca teklemeye başlaması benim hangi hatamdan kaynaklı? Dandik bir km okuyucusu 180 TL idi. Benim kalite anlayışım sadece malzeme ve marka ile bitmiyor
    Bir far ampulu değiştirmek için kafa grenajını, kafa grenajı için de yan grenajları sökmek zorunda kalmak bence tasarımda kalitesizliktir. Gtr650 de yağ değişiminde, yağ grenajdaki boşluktan akarken, aynı grenaj tasarımı kullanıldığından 250 de bir kısmı grenaja akıyor. Mecbur yan grenaj sökülecek yine. Arka amortisör bilmemne marka fakat müthiş performanssız.
    Ben 5 kuruşluk maldan 4-5 kuruşluk performans alıyorsam iyidir, kalitelidir. Fakat 3 kuruşluk verim alıyorsam kalite anlamını kaybeder. Aynı paraya daha kaliteli bir motosikşet alınabiliyor mu? Evet.
    Yok arkadaş, kimse malına laf söyletmiyor. Boşuna uğraşma hocam. Benim bindiğim motoru soran birine forumda 4 lt yakıt harcar 100 km'de dediğimi gören biri face grubunda demediğini bırakmadı. Herşeyi söylediğimiz için ellerinde patlıyormuş. Nappıyım 4lt/100 km yakıyor meret. Yalan mı söyleyim bende var diye. Biraz da titriyor. Son hızı düşük. Malzeme kalitesi vasat. Parçası ucuz ve bol. Servisleri bok gibi. Kendi motorumun gerçekleri bunlar. Ama herkes fanatik olmuş kendi motoruna, laf söyletmiyor.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  3. #43
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1- Üslubunuza dikkat edin. Ben sizin asker arkadaşınız değilim.
    2- Parçaların %70inin japon menşeyli olması yetmez, kalan %30 ne malı?
    3- Kawasakinin servislerinden Z-Moto'dan bahsettim, iyi okuyun.
    4- Ahkam falan kestiğim yok, yedek parça fiyatları, servis kalitesi de en az motorun kalitesi kadar önemlidir. Hiç parça lazım olmayacak mı? Hiç servise girmeyecekmi motor? Kawasaki kaliteli de ne oluyor? Milletin canını okuyor Zmoto.
    5- Ben cbf falan demedim, hondanın bu sınıftaki motoru cbr'ın düşük işletme maliyetini gözardı edemezsiniz.


    Evet ikinci eli zayıf, parça fiyatları çoğunlukla normal ancak bazı parçaları sebepsiz pahalı. Servisi kötü. Sorunsuz bir motor değil, yeniyken binmek biraz eskiyince elden çıkartmak gerekiyor. Bunu ısrarla anlamak istemiyorsanız anlamayın.




    Hocam marka fanatiklerine bakarsanız en az ktm kadar kaliteli Arkadaş arıza kaynaklı kaza yapınca azcık üstlerine gittim giderken stop etmek diye kronik arızamı olur diye, taşladılar beni
    Hocam, Bajaj bile kendini o modellerde KTM'den esinlenerek daha uygun bütçeli motor ürettik diye lanse ediyor. Fuarda takım elbiseli adam çıkıp standda manet şu kadar, grenaj bu kadar diyip pazarcı ağzı yaptı burada. Parça fiyatları bazı Çinlilerden bile ucuz. Ben çok takdir ediyorum Bajaj firmasını bu konuda. Ne kadar ekmek o kadar köfte mantığında ürün sunuyorlar ve çoğu firmadan büyük yedek parça ve servis sistemi yarattılar çok kısa sürede. Ama bir KTM olamaz keza benim bindiğim motor GD250N'da öyle, bariz Duke serisine bakarak hazırlanmış bir motor Hyosung'da bunu belirtiyor zaten. KTM'deki boya-malzeme kalitesi ve ABS gibi teknolojiler yok ancak ikisini de almadan önce kullanan biri olarak inanın bana kullanılan motor, süspansiyon ve ekipmanlar o üründen aşağı kalır değil uçurum yok yani ama bana göre KTM'de pahalı değil. Binen adam istediği gibi eleştirsin sıkıntı yok ancak binmeyip kulaktan dolma konuşan insan rahatsız ediyor yalan yanlış laflarla.

  4. #44

    Üyelik
    04 Eylül 2006
    Bakımlarını zamanında yaptığınızda biraz dikkat ettiğinizde çok üzülecek bir motor olduğunu düşünmüyorum.

  5. #45
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Adam sorduğuna soracağına pişman oldu.Servislere ve garantiye güvenmeyip kendine iyi bir usta bulursan,parçanı kendin temin edebilirsen(Çok ta zor bir iş değil) Hyosung güzel motosiklettir.Bir Japon kadar olmayabilir ama bence malzeme kalitesi Çinlilerin çok üstünde.Ama şu aralar fiyatları gerçekten çok yüksek.Bu motosikleti Japonlar dan 1000-2000 TL ucuza satacaksın ki insanlar bu markaya yönelsin.1-2 yıl öncesine kadar durum böyleydi ama şu son 1-2 yılda Japonlarla nerdeyse aynı fiyata geldi.Ben 250 cc cruiser'da başka alternatifim olmadığı için Hyosung'a yöneldim.Motosikletimden son derece memnunum.Yaptığım tercihten hiç pişman değilim.Şu anda 250 cc ss yada naked alacak olsam Kawasaki Z 250,Ninja 250 SL,Suzuki Inazuma gibi seçeneklere bir bakardım.250 cc cruiser alacak olsam yine GV 250 alırdım.

  6. #46

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam, Bajaj bile kendini o modellerde KTM'den esinlenerek daha uygun bütçeli motor ürettik diye lanse ediyor. Fuarda takım elbiseli adam çıkıp standda manet şu kadar, grenaj bu kadar diyip pazarcı ağzı yaptı burada. Parça fiyatları bazı Çinlilerden bile ucuz. Ben çok takdir ediyorum Bajaj firmasını bu konuda. Ne kadar ekmek o kadar köfte mantığında ürün sunuyorlar ve çoğu firmadan büyük yedek parça ve servis sistemi yarattılar çok kısa sürede. Ama bir KTM olamaz keza benim bindiğim motor GD250N'da öyle, bariz Duke serisine bakarak hazırlanmış bir motor Hyosung'da bunu belirtiyor zaten. KTM'deki boya-malzeme kalitesi ve ABS gibi teknolojiler yok ancak ikisini de almadan önce kullanan biri olarak inanın bana kullanılan motor, süspansiyon ve ekipmanlar o üründen aşağı kalır değil uçurum yok yani ama bana göre KTM'de pahalı değil. Binen adam istediği gibi eleştirsin sıkıntı yok ancak binmeyip kulaktan dolma konuşan insan rahatsız ediyor yalan yanlış laflarla.
    Hocam işte mevzu o. Bu sektörde herkes bir diğerinden esinleniyor zaten ama esinlenmek tek başına yetmez. Sen KTM'nin malzeme, işçilik, boya kalitesini sağlayamıyorsan ktm'ye özenmenin bir anlamı yok. Özenmekten öte geçemezsin. Bunu sadece Hyo için yazmıyorum. Bajaj'da aynı. Adam giderken motor stop etmiş arka teker kitlenmiş, düşmüş, yaralanmış. Motor stop edince arka teker kitlenmez diye savunma yapıyor firma yetkilileri ve servisi. Yahu kitlenir veya kitlenmez, sanane, banane? Senin sattığın motor giderken stop ediyor mu, etmiyor mu mevzu o.
    Kadırga çıkmış, yamaha bandını aldık, yamaha kalitesinde motor yapıyıruz diyor. 250 cc motorları 19 hpmi ne. Almışlar 15 sene evvelki teknolojiyi, yamaha diye ittirmeye çalışıyorlar. Anam babam çinli markası olan aroranın ürettiği motorların her yerinde "japan technology" yazıyor. Yahu hepimiz biliyoruz, öyle böyle dandik değil, japonun yanından geçemez. Binmekte olduğum motoru alırken bana suzuki üretiyor bloğunu deyip RKS Titanic satmaya kalktı bayi. Suzukiyi karıştırmasa alacaktım muhtemelen. Suzuki deyince dedim bu suzukinin işi gücü yok mu size motor yapacak? Bak bütün cg'ler honda kopyası, arora'nın yebere ve cebefe diye motorları var, esinlenmişler japonlardan.

    Uzun oldu, velhasıl, sadece ilk alım maliyeti ve motorun ne kadar güzel görünüp ne kadar güçlü olduğu belirlemez kaliteyi. 3 sene sonra parçası lazım olduğunda kaça satacaklar, boyasının kalitesi ne, servisi nasıl, ikinci el piyasası nasıl bunlar da en az motorun kendisi kadar önemlidir. Yoksa kawasaki de çok kaliteli (Ninja300 hariç onda garip kusurlar mevcut boyada ve işçilikte)ama servisin önünden geçen kazık yiyor, iki parçası ikinci el commuter parası. Uçak mı lan bu? diyesi geliyor insanın. İşte bu yüzden ne kadar kaliteli yaparsan yap, z-moto gibi, kanuni gibi distribitörler devreye girdikçe bi halta yaramaz motorlar. Kanuni Tiger 250 modelinin parça fiyatlarına bakın bir, piyasada yok mu, çakılı, niye eşşek kadar para istiyor kanuni? Çünkü alternatifi yok. Tek alternatifi suzuki, o da en az kanuni kadar pahalı parça fiyatı olarak. Almaya mecbursun ya, döşüyor da döşüyor. Benim motorun parçası her markada çok uygun, neden mi? Çünkü asya, kanuni, arora, mondial gibi bir sürü marka aynı modeli getirmiş ve parçalar birbirine uyuyor. Rekabet var yani.

    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam sorduğuna soracağına pişman oldu.Servislere ve garantiye güvenmeyip kendine iyi bir usta bulursan,parçanı kendin temin edebilirsen(Çok ta zor bir iş değil) Hyosung güzel motosiklettir.Bir Japon kadar olmayabilir ama bence malzeme kalitesi Çinlilerin çok üstünde.Ama şu aralar fiyatları gerçekten çok yüksek.Bu motosikleti Japonlar dan 1000-2000 TL ucuza satacaksın ki insanlar bu markaya yönelsin.1-2 yıl öncesine kadar durum böyleydi ama şu son 1-2 yılda Japonlarla nerdeyse aynı fiyata geldi.Ben 250 cc cruiser'da başka alternatifim olmadığı için Hyosung'a yöneldim.Motosikletimden son derece memnunum.Yaptığım tercihten hiç pişman değilim.Şu anda 250 cc ss yada naked alacak olsam Kawasaki Z 250,Ninja 250 SL,Suzuki Inazuma gibi seçeneklere bir bakardım.250 cc cruiser alacak olsam yine GV 250 alırdım.
    Alternatifi çok çok az hatta yok denebilir gv250'nin o tartışmasız bir gerçek. Üstelik cruiserin sakin bir kullanım biçimi olduğundan motor çok yorulmaz, arıza yapmaz. Sahi başka enjeksiyonlu cruiser var mı o paralara?


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler