Hyosung Cok mu Kalitesiz Acaba?
Reklamlar
-
26 Temmuz 2015, 14:46
#21
Arkadaşlar 90 gündür serviste yatan . 2.600 km de bununan Hyosung şahsıma aittir.
daha önce bir başlık açıp başımdan gelenleri uzunca yazmıştım .
Başta şunu belirteyim bazı arkadaşların ''bakımını düzenli yaparsan, motora düzenli bakarsan , motoru üzmezsen yağını suyunu değiştirisen seni üzmez '' gibi yorumlarından siz iyi kullanırsanız bir sorun çıkmayacagı anlamını çıkarmayı çünkü bende zamanında öyle düşünmüştüm.
motosikletim ilk 500 ve 1500 bakımlarını yetkili servisde yaptırdım rodajını özenle yaptım kapalı garajda muhafaza ettim yagını suyunu lastik basıncını her sürüşümden önce kontrol ettim . Motor bloğunun ısınmasını beklemeden asla yola çıkmadım, motosiklete lamba , led , egzoz takmadım .
Peki benim motosiklet ''garantili , servis bakımlı , 2,600 km de'' niye bozuldu ben mi kötü kullanıcıyım ( 10 yıl çinli kullandım mtc 250, tiger 250 servise sadece yag değişimine gittim )
Sorunun çözümüne gelelim; motorun servisde yatışının 70. gününde avukat aracılığıyla 1000 lira harç parası ile tüketici mahkemesini dava açtım, Green Arrow arkadaşımın yardımıyla Hyosung Koreye mail attık .
Motosikletim 78. günde yapıldığı telefonu geldi gelip alabilirsiniz !!!
peki kardeşim 3 günde yapabileceginiz iş için neden beni 78 gün beklettiniz .
şimdi ben avukata 1.500-2.000, mahkeme harcına 1000 motosikleti kamyonetle tasıtmaya 300 aküye 200 verecegim ve motosikleti alacagım.
yani 3.500 lira ve 78 gün sonunda motosikletim yapılmış oluyor çok minnettarım !!!
Motosikletim 90 gün sonunda halen Adana Akın Motosiklette yatmaktadır.
Ben 12 bin liramı çöpe attım ...
Reklamlar
-
26 Temmuz 2015, 19:17
#22
Green arrow hocam motorunuzdan suan memnunsunuz umarim oyle de devam eder. Ben hyosungu aldigimda 2012 model 5000 kmde orjinal saglam bir motordu. 8250 tlye aldim simdi olsa kesin honda alirdim ama dis gorunusune dedigim gibi asiktim hala da oyleyim. Benim sikintim kaza yaptiktan sonra basladi grenajlarda kiriklar ve surtmeler vardi sadece tamir ve boya icin 1500 tl istedi yetkili servis. Sifir alirsam da 1750 2000 tl civarina gelecekmis. Hondalarin boyali orjinal grenajlari 250 300 tl. Neyse farin plastik cam kapagi kirikti farda baskaca bir hasar yoktu. Hyosung far cami alabilmek icin 650 tlye tum fari almamiz gerekiyormus 650 tl de ordan gecirdiler sadece cam icin. Ufak tefek diger sinyal vs hasarlari icin de 750 tl istediler. Bir sinyal 120 tl olur mu yahu sanki ducati kullaniyoruz. Ben de lanet olsun dedim hasarli olarak 5000 tlye sattim. Benim hyosung maceram da bu sekilde. Ha sorarsan kullanirken memnun muydun diye, anormal agirligi, dar gidon turu ve oturus pozisyonu disinda hastasiydim hatta egzoz sesi hala telefonumda kayitlidir ara ara dinlerim. Is motor satin almakla bitmiyor malesef hyosung alinca nurtopu gibi bir servisiniz de oluyor. Gt250r yedek parcalari anormal pahaliydi hyosungsourceden de arastirdim 500 tl civari daha uyguna geliyordu.
-
26 Temmuz 2015, 20:01
#23
Bu şartlarda gtr250 alınmazmış grenajlı motor zaten bana göre değil, park halinde devrilmesi bile masraflı...
Bu sorun kalitesizlikle ilgili değil, kazık parça fiyatlarıyla ilgili olsa gerek...
-
26 Temmuz 2015, 20:10
#24
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
2007 doneminde hyosung alanlar forumlarda agliyorlardi ve sorunlarinin cozumu icin muhatap bulamadiklarindan yakiniyorlardi aradan gecmis 8 yil ve degisen bisey yok gibi gorunuyor.
-
26 Temmuz 2015, 23:41
#25
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
Green arrow hocam motorunuzdan suan memnunsunuz umarim oyle de devam eder. Ben hyosungu aldigimda 2012 model 5000 kmde orjinal saglam bir motordu. 8250 tlye aldim simdi olsa kesin honda alirdim ama dis gorunusune dedigim gibi asiktim hala da oyleyim. Benim sikintim kaza yaptiktan sonra basladi grenajlarda kiriklar ve surtmeler vardi sadece tamir ve boya icin 1500 tl istedi yetkili servis. Sifir alirsam da 1750 2000 tl civarina gelecekmis. Hondalarin boyali orjinal grenajlari 250 300 tl. Neyse farin plastik cam kapagi kirikti farda baskaca bir hasar yoktu. Hyosung far cami alabilmek icin 650 tlye tum fari almamiz gerekiyormus 650 tl de ordan gecirdiler sadece cam icin. Ufak tefek diger sinyal vs hasarlari icin de 750 tl istediler. Bir sinyal 120 tl olur mu yahu sanki ducati kullaniyoruz. Ben de lanet olsun dedim hasarli olarak 5000 tlye sattim. Benim hyosung maceram da bu sekilde. Ha sorarsan kullanirken memnun muydun diye, anormal agirligi, dar gidon turu ve oturus pozisyonu disinda hastasiydim hatta egzoz sesi hala telefonumda kayitlidir ara ara dinlerim. Is motor satin almakla bitmiyor malesef hyosung alinca nurtopu gibi bir servisiniz de oluyor. Gt250r yedek parcalari anormal pahaliydi hyosungsourceden de arastirdim 500 tl civari daha uyguna geliyordu.
Şuanlık çok şükür oldukça memnunum bir sıkıntı da yok. Ben alırken sizlerin yaşadıkları sıkıntıları bilerek aldım. Hatta bildiğim için şuan aldığım motorun bütün yedek parça fiyatlarını bilerek ve liste yaparak aldım. GT250R görünüş olarak çok güzel ancak yapısı itibarıyla bana hiç uygun motor olarak gözükmüyordu sizde zaten ağırlık ve gidon turlarını belirtmişsiniz. GD250R'ı hafifliğinden ötürü düşünmüştüm ancak gidon turu ve sürüş pozisyonu vazgeçirdi iyiki de vazgeçmişim diyorum motoruma bindikçe çünkü naked olan versiyonunda bile hafif öne eğim var şehiriçinde trafikte bu bile yorabiliyor bazen . İşin ilginç kısmı sorunların ve parça pahalılığının büyük çoğunluğu R modellerine denk gelmiş. Şuan ufak bi düşmede çıkabilecek hasarlara bakıldığında 2 sinyale 90 lira, 2 radyator dış koruma kapağına 120 lira, yan ayaklık takımlarına 60 lira, arka frene koluna 55 lira para ödemek gerekiyor. Belli motorlarda yaşanan buji ve pipo problemi yaşanır mı bilmiyorum ama 16-20 lira. Belirttiğim hepsi orjinal. Birde şöyle bir durum var arkadaşlar 300 dolar yazılan orjinal koruma demirini ben Japonya'da bir siteden 180 dolara buldum fiyat gene yüksek ama bazı orjinal aksesuarlar nedense satılmamak amacıyla üretiliyor bunu başka markalarda da gördüm. Parça kodunu yakalayıp iyi araştırmak gerekiyor yurtdışından kısacası.
-
27 Temmuz 2015, 00:00
#26
I LOVE YOU HONDA I LOVE YOU JAPAN ❤❤❤😁😁 KONUN KISA VE OZ OZETI 😁
-
27 Temmuz 2015, 00:31
#27
Germ adlı üyeden alıntı
I LOVE YOU HONDA I LOVE YOU JAPAN ❤❤❤���� KONUN KISA VE OZ OZETI ��
Tercih meselesi hocam. Honda'nın motorlarını hatta arabalarını ben hiç beğenmiyorum. Kimisi hastası sürekli Honda alıyor. Hani Japon karştı veya düşmanı olsam anlayacağım. Arabam Mazda hatta hastasıyım yani o derece. Japon kültürüne ilgim var, filmlerini dizilerini izliyorum, dillerini öğreniyorum yavaş yavaş. Tek diyebileceğim bence başkasının lafıyla ve önerisiyle iş yapmayın. Herşeyi önce kendiniz araştırın görün. Paranızı koyduğunuz şartları iyi değerlendirin. Ben hobi olarak aldım bu motoru, zarar etmişim etmemişim çokda umrumda değil açıkcası. Japon motorları piyasada zilyon tane yer alırken ben kendi motorumu daha yolda veya burada kimsede görmedim. Bu olay benim çok hoşuma gidiyor mesela.
-
27 Temmuz 2015, 00:40
#28
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Tercih meselesi hocam. Honda'nın motorlarını hatta arabalarını ben hiç beğenmiyorum. Kimisi hastası sürekli Honda alıyor. Hani Japon karştı veya düşmanı olsam anlayacağım. Arabam Mazda hatta hastasıyım yani o derece. Japon kültürüne ilgim var, filmlerini dizilerini izliyorum, dillerini öğreniyorum yavaş yavaş. Tek diyebileceğim bence başkasının lafıyla ve önerisiyle iş yapmayın. Herşeyi önce kendiniz araştırın görün. Paranızı koyduğunuz şartları iyi değerlendirin. Ben hobi olarak aldım bu motoru, zarar etmişim etmemişim çokda umrumda değil açıkcası. Japon motorları piyasada zilyon tane yer alırken ben kendi motorumu daha yolda veya burada kimsede görmedim. Bu olay benim çok hoşuma gidiyor mesela.
Yani farkindalik güzel bisey 😊
-
27 Temmuz 2015, 09:08
#29
Hyosung kalitesiz bir motosiklet değildir. Neredeyse %70 civarında Japondur dersem hatalı olmaz.Aşağıda açıklıycam bunu.
Fakat 1-2 parçasında 3-4 yılda bir bozulma eğilimi var pahalı olmayan parçalar.
Bu durum aslında istisnasız her markanın bir sürü modelinde vardır. Arabalarda da yok mu X markanın Y modeli çok sağlam fakat Z modeli şunda şunda sorun çıkarıyor diye.
Tecrübesi çok olmayan arkadaşlar Japon deyince A dan Z ye sorunsuz zannediyor.
Japonlarında birsürü modelinde Hyosungda bahsettiğim gibi bozulmaya eğilimli parçalar olur.
20 tane model çıkarır sadece 1 tanesi aşırı sorunsuz olur.O da zaten efsane motosiklet olur.
Hyosung gelecek vaad eden, küçük bir firma toplasan zaten 8-10 tane modeli var. Bu kadar dar bütçeli küçük bir firma için bence efsane güzel işler yapıyorlar.
Bunda japon desteğini çok alıyorlar.
Açıklayalım:
-Motor bloğu Suzuki tasarımcılığıda yapan.Japon Hamamatsu tasarımıdır. Herkes Suzukiye motor yaptırdı diye bilir aslı böyle.
-GT serisinin şasesi Suzuki GS 500 şasesidir.
-Karbüratörlülerdeki beyin Kokusan Japon.Suzukiye beyin yapan firma.
-Karbüratör/Enjeksiyonunu Japon Mikuni yapıyor.
-Sensörlerinde Bosch (Alman) veya Denso(Japon) tercih ediliyor
-Bilimum iğne rulmanların hepsi KOYO Japondur.
-Krank rulmanı SKF olması lazım(FAG da olabilir).
-Şuanki tüm amortisörleri Japon KYB dır.
-Tüm sigorta röle sistemi DENSO japon.
Geriye kalan ıvır zıvırda Kore malı.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan, boş konuşanları çok sallamamak lazım.
Mükemmel bir motosiklet değil elbette fakat fiyat performansı çok güzel bir motosiklet.
-
27 Temmuz 2015, 09:18
#30
servis ve distribitör sıkıntısı haricinde hyosung 10 numara motordur ama servis servis servis.....
-
27 Temmuz 2015, 10:23
#31
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hyosung kalitesiz bir motosiklet değildir. Neredeyse %70 civarında Japondur dersem hatalı olmaz.Aşağıda açıklıycam bunu.
Fakat 1-2 parçasında 3-4 yılda bir bozulma eğilimi var pahalı olmayan parçalar.
Bu durum aslında istisnasız her markanın bir sürü modelinde vardır. Arabalarda da yok mu X markanın Y modeli çok sağlam fakat Z modeli şunda şunda sorun çıkarıyor diye.
Tecrübesi çok olmayan arkadaşlar Japon deyince A dan Z ye sorunsuz zannediyor.
Japonlarında birsürü modelinde Hyosungda bahsettiğim gibi bozulmaya eğilimli parçalar olur.
20 tane model çıkarır sadece 1 tanesi aşırı sorunsuz olur.O da zaten efsane motosiklet olur.
Hyosung gelecek vaad eden, küçük bir firma toplasan zaten 8-10 tane modeli var. Bu kadar dar bütçeli küçük bir firma için bence efsane güzel işler yapıyorlar.
Bunda japon desteğini çok alıyorlar.
Açıklayalım:
-Motor bloğu Suzuki tasarımcılığıda yapan.Japon Hamamatsu tasarımıdır. Herkes Suzukiye motor yaptırdı diye bilir aslı böyle.
-GT serisinin şasesi Suzuki GS 500 şasesidir.
-Karbüratörlülerdeki beyin Kokusan Japon.Suzukiye beyin yapan firma.
-Karbüratör/Enjeksiyonunu Japon Mikuni yapıyor.
-Sensörlerinde Bosch (Alman) veya Denso(Japon) tercih ediliyor
-Bilimum iğne rulmanların hepsi KOYO Japondur.
-Krank rulmanı SKF olması lazım(FAG da olabilir).
-Şuanki tüm amortisörleri Japon KYB dır.
-Tüm sigorta röle sistemi DENSO japon.
Geriye kalan ıvır zıvırda Kore malı.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan, boş konuşanları çok sallamamak lazım.
Mükemmel bir motosiklet değil elbette fakat fiyat performansı çok güzel bir motosiklet.
çok güzel düşünceler ve bilgiler bende bunları biliyorum ve aynen katılıyorum. Sonuçta elektronik ve mekanik alatler kul yapısıdır bozulabilir , ben önemli olan bozulunca yapılma aşamasındaki ilgiye , alakaya, muhattap bulabilmeye ve servis kalitesine bakarım.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/148750-hyosung-gt250r-kuralkanin-son-uniteks-motor%27un-ilk-kurbani-oldum-mahkeme-icerir.html linkimde de bunları belirtmiştim.
2.600 km de servis bakımlı ve garantili motosiklet arıza verince Kore, Japon, Çin malı olması farketmiyor servis devreye giriyor.
Fakat garantisi devam eden 2.600 km de Benim motosikletim 90 gündür serviste 12.000 lira verip aldıgınız motoru daha binemeden servise çekmeniz ne demek biraz empati yapalım .
Kuralkan ve Üniteks iki firmada motosikleti sahiplenmiyor birisi ben devrettim Hyosung'u diyor , diğeri motosikleti bizden almadın diyor.
Bir ürünün kalitesini sadece üzerindeki malzemeler oluşturmaz , ürünün kalitesi verilen servis ağıyla , yapılan distribütörlükle , sağlanan parça ve hizmetle ölçülür.
90 gün sonunda Kuralkan, Üniteks Motor ve Avukat üçgeninde gidip gelmekdeyim harcadığım para 3.500 lira , fakat gördüğünüz gibi iyidir , kötüdür gibi öznel ifadeler kullanmıyorum , ben sadece yaşadıklarımı yazıyorum . Herkesin kendi tercihidir, ister alır ,ister satar
-
27 Temmuz 2015, 11:15
#32
Konumuz Hyosung ve kalite olduğu için ve yeni motosiklet veya garantisi bitmiş motosiklet alacaklar bu durumdan etkilenmeyecek olduğu için farklı bi durum.
Senin mevzunu başka zamanda da konuşmuştuk haklısın ama senin konun "Türkiye'de Honda ve BMW dışında motor alınırmı" konusu
Neden dersen Honda-BMW hariç Hiç bir motosiklet firması kurumsal değil. Hepsinde yaşanabilecek mevzu.
Kuralkan geçmişte. Motosikletten hyosung yazılarını kazıtarak çakallık yapdı ve Globalin sattığı Hyosunglara garanti vermeyip mahkemede" Ben Hyosung satmıyorum ki ST Kanuni satıyorum" ayağına oynadı. Kullanıcılarda bunların kazımayı unuttuğu Hyosung logove yazısını motorun kapalı bölgelerinde bulup mahkemeye sununca ZORUNLULUKTAN garanti ve destek vermek zorunda kaldı.
Aynı adamlar şimdi yine ..lik yapıyorlar. Şaşırdık mı ? Hayır tabiki.
-
27 Temmuz 2015, 12:09
#33
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hyosung kalitesiz bir motosiklet değildir. Neredeyse %70 civarında Japondur dersem hatalı olmaz.Aşağıda açıklıycam bunu.
Fakat 1-2 parçasında 3-4 yılda bir bozulma eğilimi var pahalı olmayan parçalar.
Bu durum aslında istisnasız her markanın bir sürü modelinde vardır. Arabalarda da yok mu X markanın Y modeli çok sağlam fakat Z modeli şunda şunda sorun çıkarıyor diye.
Tecrübesi çok olmayan arkadaşlar Japon deyince A dan Z ye sorunsuz zannediyor.
Japonlarında birsürü modelinde Hyosungda bahsettiğim gibi bozulmaya eğilimli parçalar olur.
20 tane model çıkarır sadece 1 tanesi aşırı sorunsuz olur.O da zaten efsane motosiklet olur.
Hyosung gelecek vaad eden, küçük bir firma toplasan zaten 8-10 tane modeli var. Bu kadar dar bütçeli küçük bir firma için bence efsane güzel işler yapıyorlar.
Bunda japon desteğini çok alıyorlar.
Açıklayalım:
-Motor bloğu Suzuki tasarımcılığıda yapan.Japon Hamamatsu tasarımıdır. Herkes Suzukiye motor yaptırdı diye bilir aslı böyle.
-GT serisinin şasesi Suzuki GS 500 şasesidir.
-Karbüratörlülerdeki beyin Kokusan Japon.Suzukiye beyin yapan firma.
-Karbüratör/Enjeksiyonunu Japon Mikuni yapıyor.
-Sensörlerinde Bosch (Alman) veya Denso(Japon) tercih ediliyor
-Bilimum iğne rulmanların hepsi KOYO Japondur.
-Krank rulmanı SKF olması lazım(FAG da olabilir).
-Şuanki tüm amortisörleri Japon KYB dır.
-Tüm sigorta röle sistemi DENSO japon.
Geriye kalan ıvır zıvırda Kore malı.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan, boş konuşanları çok sallamamak lazım.
Mükemmel bir motosiklet değil elbette fakat fiyat performansı çok güzel bir motosiklet.
Bu açıdan bakarsak;
Bajaj da KTM fabrikasından çıkıyor. Regal Raptor da Jonny Pag tarafından tasarlanıyor falan filan gibi bir sürü şey çıkar karşımıza. V blok çin malları virago klonu vs. Yahu işte öyle değil. Sadece japon parça kullanmakla bitmiyor ki bu iş.
Siz kaç tane sorunlu Duke gördünüz? KTM fabrikasında üretilen Pulsarlardan bir sürü arıza haberi var. Tamam çöp diyemem hyosung için ancak, Türkiye şartlarında, servisi kötü, ikinci eli zayıflıyor, ve parçası pahalı. Almamak için yeterli bence. Gerçi bazen benimde gidip bir gv650 alasım geliyor. Hocam arkadaşın GT250R motoru açıldı, sadece silindir saplamaları ile egsantrik köprülerine vermek zorunda kaldığı para 1000 tl'yi geçti. Üstelik te ön silindirde sorun vardı, onun saplamaları ve köprülerine verildi bu para. Bu paraya adamlar motor yapıyorlar.
Neticede, sıfır alıp, 2 sene binip, garantisi bitmeden satmak için alınıp, bir miktar zarar ile, muhteşem görünen, fena kaçan bir motora binmiş olabilirsiniz, ancak uzun vadede sıkıntılı.
Red_Whiskers adlı üyeden alıntı
çok güzel düşünceler ve bilgiler bende bunları biliyorum ve aynen katılıyorum. Sonuçta elektronik ve mekanik alatler kul yapısıdır bozulabilir , ben önemli olan bozulunca yapılma aşamasındaki ilgiye , alakaya, muhattap bulabilmeye ve servis kalitesine bakarım.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/148750-hyosung-gt250r-kuralkanin-son-uniteks-motor%27un-ilk-kurbani-oldum-mahkeme-icerir.html linkimde de bunları belirtmiştim.
2.600 km de servis bakımlı ve garantili motosiklet arıza verince Kore, Japon, Çin malı olması farketmiyor servis devreye giriyor.
Fakat garantisi devam eden 2.600 km de Benim motosikletim 90 gündür serviste 12.000 lira verip aldıgınız motoru daha binemeden servise çekmeniz ne demek biraz empati yapalım .
Kuralkan ve Üniteks iki firmada motosikleti sahiplenmiyor birisi ben devrettim Hyosung'u diyor , diğeri motosikleti bizden almadın diyor.
Bir ürünün kalitesini sadece üzerindeki malzemeler oluşturmaz , ürünün kalitesi verilen servis ağıyla , yapılan distribütörlükle , sağlanan parça ve hizmetle ölçülür.
90 gün sonunda Kuralkan, Üniteks Motor ve Avukat üçgeninde gidip gelmekdeyim harcadığım para 3.500 lira , fakat gördüğünüz gibi iyidir , kötüdür gibi öznel ifadeler kullanmıyorum , ben sadece yaşadıklarımı yazıyorum . Herkesin kendi tercihidir, ister alır ,ister satar
Aynen katılıyorum bu söylediklerinize. Zaten böyle olmasa, kimse honda ile uğraşmaz, kawasakiye biner herkes. Ancak işte Z-Moto tarafından öpülmek korkusu ile bir çok kullanıcı Kawasakiye yanaşamıyor. Arkadaşa enduro ararken KLE500 bulduk. Çok temizdi. Araştırınca gördük ki, işin sonu eninde sonunda Z-Motoya öpülmek. Vazgeçip 4-5 yıl daha eski BMW aldık.
-
27 Temmuz 2015, 13:10
#34
efendy06 adlı üyeden alıntı
Bu açıdan bakarsak;
Bajaj da KTM fabrikasından çıkıyor. Regal Raptor da Jonny Pag tarafından tasarlanıyor falan filan gibi bir sürü şey çıkar karşımıza. V blok çin malları virago klonu vs. Yahu işte öyle değil. Sadece japon parça kullanmakla bitmiyor ki bu iş.
Siz kaç tane sorunlu Duke gördünüz? KTM fabrikasında üretilen Pulsarlardan bir sürü arıza haberi var. Tamam çöp diyemem hyosung için ancak, Türkiye şartlarında, servisi kötü, ikinci eli zayıflıyor, ve parçası pahalı. Almamak için yeterli bence. Gerçi bazen benimde gidip bir gv650 alasım geliyor. Hocam arkadaşın GT250R motoru açıldı, sadece silindir saplamaları ile egsantrik köprülerine vermek zorunda kaldığı para 1000 tl'yi geçti. Üstelik te ön silindirde sorun vardı, onun saplamaları ve köprülerine verildi bu para. Bu paraya adamlar motor yapıyorlar.
Neticede, sıfır alıp, 2 sene binip, garantisi bitmeden satmak için alınıp, bir miktar zarar ile, muhteşem görünen, fena kaçan bir motora binmiş olabilirsiniz, ancak uzun vadede sıkıntılı.
Aynen katılıyorum bu söylediklerinize. Zaten böyle olmasa, kimse honda ile uğraşmaz, kawasakiye biner herkes. Ancak işte Z-Moto tarafından öpülmek korkusu ile bir çok kullanıcı Kawasakiye yanaşamıyor. Arkadaşa enduro ararken KLE500 bulduk. Çok temizdi. Araştırınca gördük ki, işin sonu eninde sonunda Z-Motoya öpülmek. Vazgeçip 4-5 yıl daha eski BMW aldık.
Hocam Undocab'e cevap verdiğiniz kısımda bence ciddi bir tutarsızlık göstermişsiniz. Undocab size Japonlardan esinlenme değil direk onların kullandığı parçaları kullanarak yapıldığını belirtmiş. Siz tasarımcı, klonlama ve KTM fabrikasından çıkan Bajaj demişsiniz. Bajaj'ın hemen hemen hiç bir parçası KTM düzeyinde değil ve görülerek, tecrübe edilerek birşeyler yapmış adamlar. Kaldı ki yedek parça fiyatlarından da alakaları olamayacağı çok bariz belli. Bana sorarsanızda bütçesine göre oldukça güzel motorlar üretiyor Bajaj. Kısacası direk o ürünleri kullanmak bambaşka esinlenip benzer işler yapmak bambaşka şeyler.
-
27 Temmuz 2015, 13:33
#35
efendy06 adlı üyeden alıntı
Bu açıdan bakarsak;
Bajaj da KTM fabrikasından çıkıyor. Regal Raptor da Jonny Pag tarafından tasarlanıyor falan filan gibi bir sürü şey çıkar karşımıza. V blok çin malları virago klonu vs. Yahu işte öyle değil. Sadece japon parça kullanmakla bitmiyor ki bu iş.
Siz kaç tane sorunlu Duke gördünüz? KTM fabrikasında üretilen Pulsarlardan bir sürü arıza haberi var. Tamam çöp diyemem hyosung için ancak, Türkiye şartlarında, servisi kötü, ikinci eli zayıflıyor, ve parçası pahalı. Almamak için yeterli bence. Gerçi bazen benimde gidip bir gv650 alasım geliyor. Hocam arkadaşın GT250R motoru açıldı, sadece silindir saplamaları ile egsantrik köprülerine vermek zorunda kaldığı para 1000 tl'yi geçti. Üstelik te ön silindirde sorun vardı, onun saplamaları ve köprülerine verildi bu para. Bu paraya adamlar motor yapıyorlar.
Neticede, sıfır alıp, 2 sene binip, garantisi bitmeden satmak için alınıp, bir miktar zarar ile, muhteşem görünen, fena kaçan bir motora binmiş olabilirsiniz, ancak uzun vadede sıkıntılı.
...
Hayırdır sıcak mı çarptı ?
Ne dediğini bilmeyen kişilere normalde cevap vermem de istisna yapalım senin için.
Birincisi : Konu başlığı şu "Hyosung Cok mu Kalitesiz Acaba?"
Burada parçalarının diğer japonların kullandığı parçalar ile aynı olduğunu anlattım.
MUADİL VEYA BİLMEM NEYİN KLONU VS YAN MARKASI ANLATMADIM.
Beyininden kopyala yapıştır yapmışsın. Başka konuların cevaplarını burada ne yazdığını idrak edemeden buraya yazıyorsun.
Hele bi bak bakayım karşındaki senin dediğin gibi "Almanlar yenilince bizde yenilmiş sayıldık mı" diyor ne diyor.
İkincisi : Konu başlığı şu "Hyosung Cok mu Kalitesiz Acaba?"
Hyosung'un kalitesi ile servisin veya yedek parça fiyatlarının ne alakası var?
Açarsın ayrı bi başlık ayrıca değerlendirirsin.
Üçüncüsü : Konu başlığı şu "Hyosung Cok mu Kalitesiz Acaba?"
Hyosung'u cbf150 ile karşılaştırın başlığı değil.Çok cevap lazımsa. O bahsi geçen tamiratı Ninja 250 ile yap bi kaç para masrafın oluyor.Konuşalım.
Töğbe töğbe gördükçe sinirleniyorum.
Adam burada kalitesiz benzer üretimden bahsediyor
Bajaj da KTM fabrikasından çıkıyor. Regal Raptor da Jonny Pag tarafından tasarlanıyor falan filan gibi bir sürü şey çıkar karşımıza. V blok çin malları virago klonu vs. Yahu işte öyle değil.
Burada japon malı parça kullanmakla bitmiyor diyor.
Sadece japon parça kullanmakla bitmiyor ki bu iş.
Daha hangi konuya ne yazacağını bilmeden,neyi neyle kıyaslayacağını bilmeden ahkamın kralını kesiyor herkes.
-
27 Temmuz 2015, 13:54
#36
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
Malzeme kalitesi vasat kullanicilarin yasadigi sorunlar var ama gorunus 10 numara arada ozlemiyor degilim. Ayrica motor cok agir gidon acisi dar oturus pozisyonu cok yorucu gt250r icin gecerli bu dediklerim.
Dediklerine malzeme kalitesi vasatın dışında katılıyorum. Tamam kalite bi Japon değil ama vasatta değil ben memnunum biniyorum.
-
27 Temmuz 2015, 14:01
#37
Özetle : Çinli'den kaliteli ama Japon'dan kalitesizdir. Ona göre kararını ver.
-
27 Temmuz 2015, 14:18
#38
kurubuz adlı üyeden alıntı
Özetle : Çinli'den kaliteli ama Japon'dan kalitesizdir. Ona göre kararını ver.
Yorumunuza kısmen katılıyorum. Katılmadığım nokta da şu: Kendi motorum için konuşursam boya kalitesi diğer rakiplerinden kötü ancak bunun dışında bana göre 250cc sınıfındaki Japonlardan hiç bir eksiği yok teknik ve donanım anlamında. Hatta bazı modellere nazaran fazla olduğu noktalarda mevcut.
-
27 Temmuz 2015, 14:40
#39
2006 model ve 2014 modellerını kullandım motorun bır kere onceden adı cıktı bunun sebebıde kullanıcı hatası cunku 250 cc motordan 600 cc motor gıbı gıtmesı beklenıyordu bu yuzden herkes uzak dur bulasma der aslında motorun kronık bır problemı degıl dı krank kırma olayı surucu hatasıdır bunları yenı modellerde hallettıler gıdon turu devır kesıcı falan su anda hemen hemen sorunsuz dıyebılırım ama tabıkıde bı japon kalıtesı bekleme malz kalıtesı japonlardan bır tık asagısında okadar alınabılecek bır motor ama su anda dısprıtor sıkıntı malesef var bır kac kere el degıstır
-
27 Temmuz 2015, 14:52
#40
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hayırdır sıcak mı çarptı ?
Ne dediğini bilmeyen kişilere normalde cevap vermem de istisna yapalım senin için.
Birincisi : Konu başlığı şu "Hyosung Cok mu Kalitesiz Acaba?"
Burada parçalarının diğer japonların kullandığı parçalar ile aynı olduğunu anlattım.
MUADİL VEYA BİLMEM NEYİN KLONU VS YAN MARKASI ANLATMADIM.
Beyininden kopyala yapıştır yapmışsın. Başka konuların cevaplarını burada ne yazdığını idrak edemeden buraya yazıyorsun.
Hele bi bak bakayım karşındaki senin dediğin gibi "Almanlar yenilince bizde yenilmiş sayıldık mı" diyor ne diyor.
İkincisi : Konu başlığı şu "Hyosung Cok mu Kalitesiz Acaba?"
Hyosung'un kalitesi ile servisin veya yedek parça fiyatlarının ne alakası var?
Açarsın ayrı bi başlık ayrıca değerlendirirsin.
Üçüncüsü : Konu başlığı şu "Hyosung Cok mu Kalitesiz Acaba?"
Hyosung'u cbf150 ile karşılaştırın başlığı değil.Çok cevap lazımsa. O bahsi geçen tamiratı Ninja 250 ile yap bi kaç para masrafın oluyor.Konuşalım.
Töğbe töğbe gördükçe sinirleniyorum.
Adam burada kalitesiz benzer üretimden bahsediyor
Burada japon malı parça kullanmakla bitmiyor diyor.
Daha hangi konuya ne yazacağını bilmeden,neyi neyle kıyaslayacağını bilmeden ahkamın kralını kesiyor herkes.
1- Üslubunuza dikkat edin. Ben sizin asker arkadaşınız değilim.
2- Parçaların %70inin japon menşeyli olması yetmez, kalan %30 ne malı?
3- Kawasakinin servislerinden Z-Moto'dan bahsettim, iyi okuyun.
4- Ahkam falan kestiğim yok, yedek parça fiyatları, servis kalitesi de en az motorun kalitesi kadar önemlidir. Hiç parça lazım olmayacak mı? Hiç servise girmeyecekmi motor? Kawasaki kaliteli de ne oluyor? Milletin canını okuyor Zmoto.
5- Ben cbf falan demedim, hondanın bu sınıftaki motoru cbr'ın düşük işletme maliyetini gözardı edemezsiniz.
Evet ikinci eli zayıf, parça fiyatları çoğunlukla normal ancak bazı parçaları sebepsiz pahalı. Servisi kötü. Sorunsuz bir motor değil, yeniyken binmek biraz eskiyince elden çıkartmak gerekiyor. Bunu ısrarla anlamak istemiyorsanız anlamayın.
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Hocam Undocab'e cevap verdiğiniz kısımda bence ciddi bir tutarsızlık göstermişsiniz. Undocab size Japonlardan esinlenme değil direk onların kullandığı parçaları kullanarak yapıldığını belirtmiş. Siz tasarımcı, klonlama ve KTM fabrikasından çıkan Bajaj demişsiniz. Bajaj'ın hemen hemen hiç bir parçası KTM düzeyinde değil ve görülerek, tecrübe edilerek birşeyler yapmış adamlar. Kaldı ki yedek parça fiyatlarından da alakaları olamayacağı çok bariz belli. Bana sorarsanızda bütçesine göre oldukça güzel motorlar üretiyor Bajaj. Kısacası direk o ürünleri kullanmak bambaşka esinlenip benzer işler yapmak bambaşka şeyler.
Hocam marka fanatiklerine bakarsanız en az ktm kadar kaliteli Arkadaş arıza kaynaklı kaza yapınca azcık üstlerine gittim giderken stop etmek diye kronik arızamı olur diye, taşladılar beni
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler