http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-0-km-2015-model-hyosung-gd.250-racing-motosiklet-216674038/detay
Ne zaman geldi de ilana çıktı anlamadım, yoksa ben mi mağaradan yeni çıktım?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-0-km-2015-model-hyosung-gd.250-racing-motosiklet-216674038/detay
Ne zaman geldi de ilana çıktı anlamadım, yoksa ben mi mağaradan yeni çıktım?
Güzelim hyo ne olmuş içim acıdı tek silindire düştü akvaryum gibi egzozu oldu , bu arada 40 bg değil 27.6 bayii kendisi de eklemiş üç beş beygir
ilanıda nedense yedek parça bölümüne açmış ilginç bayi
Bi zamanlar bi Hyosung vardı. Apaçiler ağlıyolar dı Anne baba benim niye hyosung'um yok diyorlardı. Ama kader bu işte o günki gücünü kudretini kaybeden hyosung artık sadece gönüllerde kaldı.
Şaka bir tarafada o tipler ne ya hani nerde bu Hyosung.
Hyosung gibi ülkemizde çok satan bir motosikletin ,yine aynı markanın başka 250 liğini getirerek öldürmek niyeki.Kesin daha fazla kar marjı vardır .
Model dünya genelinde ilgi gördü ancak Türkiye'de şekil şemal yönünden eleştirilere maruz kalıyor. Biraz göz alışkanlığı ile ilgili birşey, zamanla oturur. yeni seri ile beraber Hyosung spor 250cc'de çeşidini 4 e çıkarmış oldu. GT250P, GT250R - GD250N, GD250R.
2015 gt250r
2015 gd250r
Gayet güzel aslında görünümü.
5 para etmez cbr 125 ile kapışır :D
acaba şeymi eski problemleri giderildimi yoksa sadece kasa mı değişti
Hocam geleli oldu baya. Ben 3 aydır naked modelinin sahibiyim . Benim alt devirlerde 100km civarı hızlara kadar bu sınıfta gördüğüm en seri motor. Tork değeri olarak da sanırım birinci sayı ve maksimum devir aralığı olarak. Ben gayet memnunum fakat naked olduğu için rüzgar derdi var biraz. Racing modelinin camı oldukça geniş olduğu için güzel gazlanabileceğini düşünüyorum rahatlıkla. Sele bana göre rahatsız değil ancak çok daha rahat motorlar var sınıfında titreşim üst devirlerde zorlandığında hissediliyor.
Ah ne olmuş, vah ne bitmiş demeyin boşuna. GT250 R değil bu GD250 R, tek silindirli modeli yani. Kendim de bir Hyosung kullanıcısıyım çok övemiycem markayı ancak çamur atıcam diye de bu kadar kasmayın, eğreti duruyor. Sırf fiyatlarından ve beyinsiz distribütörlerin sorumsuzluklarından dolayı buna maruz kalıyor. Öyle ya, şu GD250R 9-10 bin TL olsa yere göğe sığdıramazdınız. Yapmayın yahu.
Ayrıca şahsi kanaatime göre GD serisinin tasarımı gayet güzel, haşin ve alışılagelmişin dışında. Yamaha'nın MT serisini de sırf bu keskin hatlarından dolayı beğeniyorum. Tabii iki marka ve modellerini kıyaslamayacağım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Eski motorla alakası yok yeni motorların. Çift silindir teke, hava soğutma su soğutmaya dönmüş durumda. Süspansiyon ve fren sistemleri tamamen farklı. Motorlar 40 kilo civarında hafifledi. Motor yapısı tamamen değişip alt devirlerde canlı üst devirlerde daha cansız bir motor haline geldi eskinin aksine. Hyosung başlığında bir çok yazı yazdım merak eden herkesi beklerim sayfaya paylaşım adına.
şekli güzel bence.
Yinede bu fiyatı hyosunga vermek tamamen zevk meselesi.Kaldıki şahsen önümde yzf 250 dururken.Yada Ktm rc 200 .
Ben bu hyosung sahiplerinin ergen ergen alınmalarına acaip tav oluyorum cıbır kullananlar bile bu kadar alıngan değilken (ki onları daha çok yerin dibine sokuyor millet) bu hyo kullananlar neden motorlarına laf söyletmiyor? Motoru alırken koreden hisse filan mı verdiler fabrikaya ait nedir bu durum? Ben bile aldığım günden beri motorumun türlü türlü kusurunu yazıp yeni alacaklara anlatacak rahatlığı bulabilirken bu hyosunga laf söyletmeme çabası nedir? Kusursuz muhteşem bir motor mu yani bunu mu anlayalım?
Bir kez daha hyosungun tasarımdan anlamadığını gördük
Hocam olay sizinde dediğiniz gibi tercih meselesi. Racing alsam gene GD250R alırdım ben. Kimisi alt devir performansı arıyor kimisi üst devir. Oturuş pozisyonlarının R25 ile alakası yok üst devirlerde R25 kopar giderken alt devirde tek silindir motorlar yol alır tork ile. KTM rc200 ile GD250R kıyaslanabilir oturuş ve benzer yapısı itibarıyla.
GD250R bana nedense R25'i hatırlattı. Bir tek ben mi benzettim, özellikle ön ve yan grenaj kısmını.
İkisi de benzer zamanlarda tasarlanmış motorlar. 2013 fuarında GD250R prototip olarak tanıtılmıştı yurtdışındaki fuarların bir kısmında. Bana göre Hyosung gösterge ve ön görünüm tarzı olarak Ducati'ye daha çok benzemeye çalışmış. Yaptıkları dizayn'ın Japon motosikletleriyle alakası yok bana görede.
Tek kişiden alıntı yapıp, genele saydırmak. Benim motosikletimle alakası yok konuştuğumuz motosikletin. Eleştirenlerin de neredeyse tamamı Hyosung kullanmayanlar. Bunun da alınganlıkla alakası yok. Laf söyletmemekle de alakası yok. Yazdığım mesajda "Hyosung kullanıcısıyım çok övemiycem markayı ancak..." gibi bir ifade var. Kusursuz demiş miyim, dememiş miyim ? Okuduğunu da anlamaz oldu herkes.
Bir de o ergen alınganlığı lafı falan hoş olmadı, buradan laf sallamak kolay tabii. Ben düşüncelerimi yazarken atışma amacıyla yazmadım, laf edecekseniz ve atışma yaratacaksanız yanlış kişiyle konuşuyorsunuz. Zaten şu hayatta 3 tip insanla tartışmam; 1-AKP'lilerle, 2-Fenerlilerle, 3-Hyosung karşıtlarıyla.
Ben bu tartışmayı uzatmıycam, ama bir daha kişiye özel laf sokma çabası içine girecekseniz (bunu genele aksettirme çabanız olsa dahi) özel mesaj diye bir icat var. Onu kullanmanızı tavsiye ederim.
İyi günler.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)