R25 ilk kaza. Kadıköyün tam anlamıyla ortasında. Trafik kural ihlali içerir.
Reklamlar
-
Arkadaşlar herkese merhaba.
Öncelikle kendimden bahsedeyim toplasanız 1 aydır motor kullanıyorum. 21 yaşında 172 boy 110kiloyum. Yamaha Riding Academy ve Sürücü kurusnun 2 saatlik eğitimlerinden sonra R25 almıştım ve 1 ay olmadan 2300 km oldu. ROSSO II leri satın aldım fakat türkiyeye gelme sıkıntısı oldugu için henüz IRC stock lastikleriyle devam ediyorum. Bu hafta lastik elime geçecekti. motorun üzerinde koruma takozları var. motoru aldıgım ikinci gün dönerken yatırmıştım 0km hızla. fren manetim yamulmus motorda çizik bile olmamıştı. ardından geçen hafta beşiktaşta sahile bağlanan üst yoldaki yokusu inip ışıklarda beklerken ayagımın takılması sonucu motoru yavas yavas yatırdım yine ışıkta beklerken yine çizik bile olmamıştı.
bugunkü kazadan bahsedeyim...
kadıköy haldun tanerin önündeki ışıklardan kalktım moda istikametine dönüşü yapacaktım. tam bu sırada haldun taner sahnesinin önünden kalkan bir ticari taksi imkansız bir u donusu yapmaya karar vermiş ve bize yeşil yanerkende bu saçma düşüncesini uygulamaya koydu. sol şeritte olmama ragmen bizim şeride kadar girdi. (dururken beni görmeden birden hareketlendi.) ön tamponu plastikti hareket edince birden ben ayağımla onun on tamponuna tekme atttım tamamen bir reflexle oldu. tampnu kırıldı bende bu sayede sola yattım ama motorum hiç sürüklenmedi. oldugu yere devrildi yine bir çizik bile yok. sinirlerim tepeme çıktı kaskı çıkardım adamın kafasında parçalamak için giderken adam indi arabadan birşeyin var mı diye gelince bişi diyemedim çevreden birçok insan sagolsunlar çocugu öldürüyordun lan diyerek adamın üzerine yürüdüler. plakasının fotografını bir abi whatsapptan gönderdi ama taksici çok korkmuştu adamı linç etmesinler diye kalabalıgı dağıttım birşeyim yok diyerek. bu arada motordan benzin aktı tahliye hotumuyla ben ciddi bişey var diye zannederek hemen kaldırdım kenara cektim taksicide yolcusunu bırakıp park edip yanıma geldi. bu forumda okudugum için hemen tutanak tutacagım dedim 155i aradım ama ne bende ne de motorda birşey olmadığı için taksiciyi numarasını alıp onada kendimi kaydedip saldım. adamın eli ayagı titriyordu bildiginiz. kazanın nerede oldugunu ne kadar merkezi bir yer oldugunu anlamanız için kroki fotografı atıyorum.
bundan önce en anlamadıgım olay sen iyi kullansnda karşıdan biri vurur diyenlerdi. başıma tam anlamıyla bu geldi. kesinlikle hız yapmıyordum aralara girmiyordum kendi şeridimde bu geldi başıma.
bana kızın. tavsiyeler verin herşeye açığımdır.
yardım eden o abilere çok teşekkürler.
ardından motoru çektiğim ANES motor Kızıltoprak şubesine ve değerli abim Numan abiye yardımlarından ve beni rahatlatmasından dolayı çok çok teşekkür ederim.
Tekeriniz düz bassın dostlar.
saygılarımla yorumlarınızı bekliyorum
özgür ozan olgun
Reklamlar
-
Geçmiş olsun nacizane tavsiyem Motosiklet kullanıyorsanız kendinizi bırakın karşı tarafın bile hatasını anlayıp kurtarmayı öğrenmeniz lazım ve lastik rosso'da olsa kullanmayı bilmek gerekir rosso ile iş bitmez anlayacağın
-
geçmiş olsun tecrübeniz azmış
-
Yaptığınız düşüşler tamamen acemilik. Taksinin atlamasında da bi olağanüstülük göremedim. En fazla 40km hızla gidiyor olmalısınız her türlü atlatılırdı. Daha düşük güçlü ve hafif bir motorunuz olsa bu kazaları yaşamazdınız. İlk motor olarak hiç uygun değil R25.
-
Geçmiş olsun. Hızınızın düşük olması belkide sizi faciadan kurtardı. Tekrarını yaşamazsınız inşallah
-
Cok gecmis olsun size bisey olmamasi iyi ama yazdiklarinizdan anladigim kadariyla yere daha saglam basmaniz gerekiyo. daha dikkatli olmalisiniz kazasiz belasiz surusler...
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yaptığınız düşüşler tamamen acemilik. Taksinin atlamasında da bi olağanüstülük göremedim. En fazla 40km hızla gidiyor olmalısınız her türlü atlatılırdı. Daha düşük güçlü ve hafif bir motorunuz olsa bu kazaları yaşamazdınız. İlk motor olarak hiç uygun değil R25.
Bu ilk motor olayını bir türlü anlayamıyorum . Tamam motor güçlü ama gazlamadığı sürece sorun yok bende r6 var ilk motorum bugün 6.gün oluyor hiç bir problem yaşamadım daha. Gazlamıyorum ve panik freni yapmayı öğreniyorum arkadaşlar iş motorda değil sürücüde bitiyor
-
arkadalar araba bana egzoz tarafından ççarptı. yani ben onu geçmiştim birden hareket etti. arkadan sıkıstırdıkları için oldu birden arkadasına bakarak hareket etti kaçamazdım. ama tabiki tecrübem az.
mengu dostum. bazı yasak u donuslerı vardır yasak olmasına ragmen yaparsın. bazıları vardır insan tenezzül bile etmez ordan u donusu yapmaya adam 2 tane ana yolun ters yonune aynı anda girdi. müşterisi moda kavsagını dolasmayıp direk iş bankasının onunde inmek istemiş.
ne bende ne motorda suana kadarki düşüşlerde allaha şükür bir sıkıntı yok. çizik dahi yok.
-
-
20 Temmuz 2015, 22:45
#10
mertcnkt adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun üstat
sagolasın kardeşim r6ın hayırlı olsun. lütfen dikkat et.
-
20 Temmuz 2015, 22:56
#11
mertcnkt adlı üyeden alıntı
Bu ilk motor olayını bir türlü anlayamıyorum . Tamam motor güçlü ama gazlamadığı sürece sorun yok bende r6 var ilk motorum bugün 6.gün oluyor hiç bir problem yaşamadım daha. Gazlamıyorum ve panik freni yapmayı öğreniyorum arkadaşlar iş motorda değil sürücüde bitiyor
Nası sorun yok. 150'lik bir commuter ile Bajaj Pulsar 200 arasında bile trafikte sürüş açısından fark var. Naked ve Racing'lerde trafik daha hızlı akıp gidiyor nedense çevrendeki olayların o kadar farkında olamıyosun. Artık motor mu çabuk hızlanıyo, yada oturuş tarzı mı etkiliyo bilmem ama commuterların daha rahat ve sakin sürüşü var. Yamaha R25 benim Pulsar'dan yüzde 30-40 daha seri bi motor, yeni başlayanlar için kimse tavsiye etmiyor.
-
20 Temmuz 2015, 23:07
#12
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Nası sorun yok. 150'lik bir commuter ile Bajaj Pulsar 200 arasında bile trafikte sürüş açısından fark var. Naked ve Racing'lerde trafik daha hızlı akıp gidiyor nedense çevrendeki olayların o kadar farkında olamıyosun. Artık motor mu çabuk hızlanıyo, yada oturuş tarzı mı etkiliyo bilmem ama commuterların daha rahat ve sakin sürüşü var. Yamaha R25 benim Pulsar'dan yüzde 30-40 daha seri bi motor, yeni başlayanlar için kimse tavsiye etmiyor.
abi sen daha tecrübelisin ama ben motorumla ettiğim bu naçizane tecrübede kendini bilirsen bir sıkıntı cıkmadıgı kanısına vardım. tabi hergün çok değerli abilerimden tavsiye alıyorum.
-
20 Temmuz 2015, 23:08
#13
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
20 Temmuz 2015, 23:17
#14
mertcnkt adlı üyeden alıntı
Bu ilk motor olayını bir türlü anlayamıyorum . Tamam motor güçlü ama gazlamadığı sürece sorun yok bende r6 var ilk motorum bugün 6.gün oluyor hiç bir problem yaşamadım daha. Gazlamıyorum ve panik freni yapmayı öğreniyorum arkadaşlar iş motorda değil sürücüde bitiyor
kaza yapınca anlarsın ilk motor olayını !
sizin ilk motor r6 ise şayet allah yardımcınız olsun. kaza beladan korusun. iş motorda ve sürücüde .
-
20 Temmuz 2015, 23:17
#15
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun .
sağolasın hocam.
-
20 Temmuz 2015, 23:20
#16
Çok geçmiş olsun arkadaşım. Olaya iyi yönünden bak, ne sende nede motorunda büyük bir hasar oluşmamış en azından.
Evet, bazı durumlar vardır ki nekadar usta olursan ol kaza kaçınılmazdır. Ama çarpışma anından önce yapılacak birkaç refleks hareket ile yaşamla ölüm arasındaki ince çizgiyi belirlersiniz. Bu nedenle tecrübe her zaman çok önemlidir.
Kendine daha fazla zaman tanı ve daha dikkatli kullanmaya çalış. Yeniden geçmiş olsun arkadaşım.
-
20 Temmuz 2015, 23:43
#17
mertcnkt adlı üyeden alıntı
Bu ilk motor olayını bir türlü anlayamıyorum . Tamam motor güçlü ama gazlamadığı sürece sorun yok bende r6 var ilk motorum bugün 6.gün oluyor hiç bir problem yaşamadım daha. Gazlamıyorum ve panik freni yapmayı öğreniyorum arkadaşlar iş motorda değil sürücüde bitiyor
Eğer bir racing makina ile bir commuter/scooter'ın aynı kıvraklığa sahip olduğunu düşünüyorsan iş sürücüde bitmiyor ama sürücü olarak işin bitmiş demektir....
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
20 Temmuz 2015, 23:51
#18
mertcnkt adlı üyeden alıntı
Bu ilk motor olayını bir türlü anlayamıyorum . Tamam motor güçlü ama gazlamadığı sürece sorun yok bende r6 var ilk motorum bugün 6.gün oluyor hiç bir problem yaşamadım daha. Gazlamıyorum ve panik freni yapmayı öğreniyorum arkadaşlar iş motorda değil sürücüde bitiyor
Hayırlı olsun hocam 6günde çözmüş'sün olayı süpersin kazasız belasız inş
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
20 Temmuz 2015, 23:58
#19
mertcnkt adlı üyeden alıntı
Bu ilk motor olayını bir türlü anlayamıyorum . Tamam motor güçlü ama gazlamadığı sürece sorun yok bende r6 var ilk motorum bugün 6.gün oluyor hiç bir problem yaşamadım daha. Gazlamıyorum ve panik freni yapmayı öğreniyorum arkadaşlar iş motorda değil sürücüde bitiyor
Allah akıl fikir versin..
En basitinden lowside..
-
21 Temmuz 2015, 00:02
#20
geçmiş olsun. verilmiş sadakanız varmış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)