Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

R25 ilk kaza. Kadıköyün tam anlamıyla ortasında. Trafik kural ihlali içerir.

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok.
    Geçmiş olsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    %200 taksici suçluyken yine her zamanki gibi seni suçlu çıkarmayı başarmışlar helal olsun. Biri tecrübeden girmiş ötekisi cc den. 1 senedir 600rr kullanıyorum 3-4 defa düşmüşlüğüm var, kaza yapmışlığım da var. Bayramda bursa-mugla gezisi yaptık. Oradaki ybr125 i olan arkadaş (tecrübeli) çok rica etti kullanmak istiyorum dedi. Motorları değiştik ybr125 ile 5mt gittim neredeyse düşüyordum çok dengesiz geldi. Ben buna binersem kesin kaza yaparım dedim ve süremedim. Sonuç olarak hangi motora alışırsan onu sürersin. Ağırlık, cc, denge, tecrübe bambaşka şeyler. Eğitim alınca hangisinin ne derecede önemli olduğunu kendin anlıyorsun zaten.

  3. #43
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Siz hiç haklı ve ölü diye bir şey duymadınız sanırım. Motosiklette başınıza bit şey geliyorsa suçlusunuzdur. Hata bulup ders çıkarmanız gerekir. Aksi düşünce zarara neden olur
    Bune bunu beğendi.

  4. #44
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    O doğru ama insanların burada bu arkadaşa kendini suçlu hissettirmeye çalışmaları dediğiniz anlamda zerre kadar fayda sağlamaz. Herkes kendi gelişiminden kendisi sorumludur. Muğla dönüşü arkadaşım 180km hızda arkadan gelen golf ü görmediği için sol şeritte giderken orta çizgiye yaklaştığı anda golf tarafından öyle bir sıkıştırıldı ki birden bire irkildi. İlk durduğumuz noktada sıkıştırılmamak için gittiği şeridi her zaman ortalamasının gerektiğini anlattım. Şimdi bu arkadaş 20 yıllık motorcu ben 1 yıllık motorcuyum. Ben bu kuralı biliyorum ama 1 senede 3-4 defa düştüm o ise hiç düşmedi dolayısıyla hata da yapmadı ama Muğla dönüşü düştüğü o durumda ölebilirdi de. Sonuç olarak tecrübe ve bilgi her zaman sizi kurtarmaz. Bir gün öyle bir duruma düşersiniz ki ne tecrübe ne bilgi bir işe yaramaz. Ama bunu bile düşünemeyen insanların ben 5-10 yıllık tecrübeliyim diyerek yeni başlayanlara akıl vermesi bence daha tehlikeli.

  5. #45
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O doğru ama insanların burada bu arkadaşa kendini suçlu hissettirmeye çalışmaları dediğiniz anlamda zerre kadar fayda sağlamaz. Herkes kendi gelişiminden kendisi sorumludur. Muğla dönüşü arkadaşım 180km hızda arkadan gelen golf ü görmediği için sol şeritte giderken orta çizgiye yaklaştığı anda golf tarafından öyle bir sıkıştırıldı ki birden bire irkildi. İlk durduğumuz noktada sıkıştırılmamak için gittiği şeridi her zaman ortalamasının gerektiğini anlattım. Şimdi bu arkadaş 20 yıllık motorcu ben 1 yıllık motorcuyum. Ben bu kuralı biliyorum ama 1 senede 3-4 defa düştüm o ise hiç düşmedi dolayısıyla hata da yapmadı ama Muğla dönüşü düştüğü o durumda ölebilirdi de. Sonuç olarak tecrübe ve bilgi her zaman sizi kurtarmaz. Bir gün öyle bir duruma düşersiniz ki ne tecrübe ne bilgi bir işe yaramaz. Ama bunu bile düşünemeyen insanların ben 5-10 yıllık tecrübeliyim diyerek yeni başlayanlara akıl vermesi bence daha tehlikeli.


    Kendi içinde çeliştiğinin farkında mısın? Akıl yaşta değil baştadır demişler isterse yüz yıllık motorcu olsun eksik bir noktası varsa o adam tamamen eksiktir, radar gibi açık olacak gözler motosikletin üstünde, kafa baykuş gibi bi sağa bi sola gidecek tarayacaksın etrafı arkadan golf mü geliyor, içinde apaçi mi var yoksa aile mi var, ilerde yola sağ taraftan bağlanan tali yol var mı, etrafta taksici, minibüs, kamyon var mı? Bunlara bakacaksın. Ben taksicinin olduğu hiç bir yola güvenemem mesela yoluma çıkmasa bile korna çalarım dikiz aynasından beni görmesini isterim çünkü bu taksici yolu babasının çiftliği zanneden bi kafada her an bi anormallik yapabilir.


    Kendinizi suçlu hissetmek güzeldir motosiklet üstünde tetikte olursunuz hız yapmazsınız ve en güzeli ben oldum yeaaa kafasına kapılmazsınız.
    aquarist4 bunu beğendi.

  6. #46
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Kesinlikle çelişmiyorum. Yazdıklarımın farkındayım. Bir şeyi birine forum ortamında küçük düşürecek, motosikletten soğutacak şekilde anlatmak ile gerçek hayatta doğru uslup ile anlatmak aynı değil. Samimi arkadaşım olmasına rağmen acaba söylersen alınganlık yapar mı diye bile düşündüm ki insanların burada bu kadar rahat, lakayid bir dil kullanmalarını hiç doğru bulmuyorum. Yazdıklarınız da tamamen doğru ama sadece teoride. Bunları ne kadarını gerçekleştirirseniz o kadar güvende olursunuz ama kaza riski hiçbir zaman %0 olmaz. O kadar çok kaza olasılığı var ki yazmaya kalsanız sayfalara sığmaz.

  7. #47
    Coach_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xciting R
    Geçmiş olsun tecrübe dediğin şey böyle kazanılıyor zaten. Altında r25 değilde 100cc cup olsaydı durum çok farklı olmazdı. Düşe kalka bi şeyler öğreniyor insan. Biraz kendi yaşadıklarından birazda anlatılanlardan. Yeni motor - başlangıç motoru - sat bunu cc düşür muhabbetine de takılma. Gerçi yeni moda " eğitim almak " olsada gördüğüm kadarıyla düşük cc ile başla yoksa r6 alana kefen bedava muhabbeti son hız devam ediyor.

    Hiçbir zaman gidin kafadan 600cc ile başlayın demiyoruz, bu işler maddi güçle,cesaretle ve kendine güvenle alakalı. adam bu işi bildiğine inanır, cebinde parası vardır. Birde motoru aldığında işi bilenler arasında kendini bilerek, ufak ufak işi öğrenme yoluna giderse sorun çıkmaz. Kendine güveniyor ve cesareti de varsa yola devam eder.

    Son olarak eklemek gerekirse ; bu yazdıklarım " gerçek hayatta " böyle oluyor, Klavye başında yazmakla aynı şey değil...
    bilginozi bunu beğendi.
    Straights are for Fast Bikes, CORNERS are for FAST RIDERS !

  8. #48
    Volteria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    X Treme Max 150
    Eve hırsız girmiş, 10bin tl yi çalmış götürmüş. Akşa m komşular geçmiş olsuna gelmiş, hepsi hırsızı lanetlemiş(suçlamış) ev sahibinin can sıkıntısı biraz geçmiş.
    Yada komşular gelmiş ev sahibine bak kapıyı kitle de yat geceleri, birde alarm tak demişler ve hiç biri hırsıza küfretmemiş çünkü zaten giden gitmiş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

    Düşe kalka insan tecrübe ediyor ne demek ya? Atari oyunumu bu çoğu insanın bir düşme hakkı oluyor farkında mısınız ya sakat kalıyorlar ya da ölüyorlar. 70le düş ölmezsin ama arkadan gelen araç üstünden geçmesin.
    Düşeceğin varsa düşersin öömediysen ders çıkar hatta daha güzel ama "düşer ya ne olcak 250 değil 600 da olsa kişi kendini biliyorsa bişey olmaz aferin koçuma bak ne güzel düşüyor düştü de o mu suçlu minibüs suçlu yoksa çoçuk niye düşsün...." Uzar gider. Dikkat, dikkat, dikkat ⚠ işin altın kuralı içindeki apaçiye dur demek
    Bune bunu beğendi.

  9. #49
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Tamam da işi kadere bağlamak ile kendinde hata aramak arasında nasıl bir bağlantı var? Arkadaşınız orta şeritten gidiyorsa hatasını görecek, adam 300 ile 500 ile geliyordu ama demeyecek. Veya yerler buz tutmuş düşmüşsünüzdür. Vay efendim bu yol neden ıslak derseniz olmaz.
    Ben mi anlatamıyorum yoksa anlamıyor muyum bilemedim.
    600-1000cc sıra 4 alıp kullanan ve şu anda ölmemiş insanlar olabilir. Ama genç yaş, heyecan arayışı ve tecrübesizlik bir araya geldiğinde 125-250 cc bir motosiklete göre kat kat daha fazla ölümcül bir 'silah' a dönüşüyor. Bununla beraber kişinin kendi sürüş tarzı ve becerisini baz alarak veya geldiği noktaya nasıl geldiğini unutarak birine, '' al baba 600 cc bak mahmut abiye.. hala aramızda, sana da bi şey olmaz. Yalnız yavaş git haa... '' demek bombanın pimini çekip ele vermektir. Hele ki bizim kültürümüz, yaşayışımız ve trafiğimi ile. Yapmayın
    Bune bunu beğendi.

  10. #50
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Düşünce ne olacağını kimse bilemez. 300km de düşüp kalkıp üstünü silkip yürüyen var, 30km ile düşüp ölen var. Çarpmak var, sürüklenmek var. Hiç bir yerinize bişey olmaz boynunuz kırılır ölürsünüz. Bu işte belli bir standart yok maalesef ama ben düşmem diye motora binen varsa vazgeçebilir. Ben düşmemiş bir motorcu tanımıyorum. Ama hiç düşmeyen vardır yıllardır biniyordur ilk düşüşünde ölebilir. Böyle bişey işte. Bu kadar koruma kask hep tedbir amaçlı.

  11. #51
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı Coach_k adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun tecrübe dediğin şey böyle kazanılıyor zaten. Altında r25 değilde 100cc cup olsaydı durum çok farklı olmazdı. Düşe kalka bi şeyler öğreniyor insan. Biraz kendi yaşadıklarından birazda anlatılanlardan. Yeni motor - başlangıç motoru - sat bunu cc düşür muhabbetine de takılma. Gerçi yeni moda " eğitim almak " olsada gördüğüm kadarıyla düşük cc ile başla yoksa r6 alana kefen bedava muhabbeti son hız devam ediyor.

    Hiçbir zaman gidin kafadan 600cc ile başlayın demiyoruz, bu işler maddi güçle,cesaretle ve kendine güvenle alakalı. adam bu işi bildiğine inanır, cebinde parası vardır. Birde motoru aldığında işi bilenler arasında kendini bilerek, ufak ufak işi öğrenme yoluna giderse sorun çıkmaz. Kendine güveniyor ve cesareti de varsa yola devam eder.

    Son olarak eklemek gerekirse ; bu yazdıklarım " gerçek hayatta " böyle oluyor, Klavye başında yazmakla aynı şey değil...

    Sırf 600 ve üzeri motor hacmine sahip motorlar dengede tutmak bile sorun ciddi vücut kondisyonu gerekiyor yerden bi damacana su kaldıramayan adam bacaklarının arasında 200 kiloyu nasıl tutacak? Benim birader yıllarca kuryelik yaptı iş değiştirdi bi gün keyfe keder gs1150 sürerken yol kenarındaki suya giriyor ve olduğu yerde kayıp düşüyor sol kolda işlev yok yoldan geçenler şaşkın ne oldu durduk yere bu adama diye, oradan bi taksiye atlayıp hastaneye gidiyor doktora anlatıyor böyle böyle diye doktora şuraya otur elini bana ver deyip ayağıyla koltuk altına bastırıp kolunu küt diye çekiyor tabii biraderin gözünden yıldırımlar çıkıyor o an, meğersem motorla yan düştüğünde refleks olarak kolunu yana atıyor ama motorun ağırlığı yüzünden omzu yerinden çıkıyor, doktor görür görmez anlamış tabii.

    Demem o ki 100' lük cub ile düşme ile 250cc ss motordan düşme arasında yüzlerce fark var, biri hafif, bacak arada sıkışmaz, motoru farklı pozisyonda, oturuşu bambaşka yani insanları teselli ederken yanlış örnek vermeyin, illa üzülmesin istiyorsanız hepimizin düştüğünü ve düşmeye devam edeceğini önemli olanın çok dikkatli ve gereken hızlarda giderek büyük akzaların olmasını engellemeyi belirtmek.

    Bu arkadaş tedbirliymiş yavaş gitmiş başka biri 600' lük alet ile o yolda yapıştırsaydı o takside ona yapıştırırdı bizde taziye bölümünde arkasından Allah rahmet eğlesin yazardık.

    Arada bi taziye bölümüne de uğrayın çok uzak değil. http://www.motosiklet.net/forum/taziye/

    Özet: İsterse insanda peygamber sabrı olsun dünyanın en bilinçli insanı olsun yine de 600' lük ile başlanmaz, tecrübe gücünün yettiği motorla elde edilir.

  12. #52
    Newbie2015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı Morphin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özgür kardeşim beni hatırlarsın telefonda görüşmüştük. Ben daha alamadım makineyi
    Öncelikle geçmiş olsun diyorum. Yaşadığın kaza gibi bir kazayı arabayla dün yaşıyordum. Sola dönüşte ışıklarda bekliyorum yeşil yandı 1 araç geçti arkasından ben geçiyorum yaşlı bir amca kırmızı falan dinlemeden üzerime doğru sürüyordu. Yeşil yanıyor diye güvensem bana sağ kapımdan çarpacak.
    Ben ne yaptım? Durdum ve asıldım kornaya.. Önümden geçip gitti anca öyle uyandı Kırmızı yandığına.

    Yani anlayacağın trafikte kuralına göre git bişey olmaz tarzında düşünme! Her zaman en kötüsünü düşün.
    - Ya bana yeşil yanıyor ama bu dangalak durmaz ben 2 kere bakıp temkinli geçeyim.
    - Ben Anayoldayım ama Tali yoldan bu dangalak birden önüme kırar sol şeritte kalayım.
    - Bu otobüs - kamyon benim solumda ama sağ şeride geçmeye çalışır, durağa girer ben bundan kurtulayım solumda kalmasın.

    Trafikte her zaman böyle düşüneceksin. Allah'a şükür bu güne kadar kaza yapmadım. Çok iyi trafiği okuduğumu düşünürüm.
    Geçenlerde Ankara'ya gittim hiç biri araba kullanmayı bilmiyor. Aynaya bakmadan birden üzerine kırıyolar. Katil olacaktım 1 günde..
    Bu nedenle güzel kardeşim her yerin, her şeyin, huyu suyu farlı. Buna göre kullanacaksın aracını.

    Motoru yatırma huyundan vazgeçmen lazım. Bence bunun muhtemel sebebi kilo ve boy uyumsuzluğun. Atik, çevik değilsen ve spor yapmıyorsan eğer olmaz.
    Bütün motorcular bedenlerini güçlendirmek için spor yapar. Sana tavsiyem akşamları uygulayacağın 30 dakikalık bir program atayım her gün bunu yap.
    Ne kilon kalır ne de hantallığın.

    Geçmiş olsun, tekerin düz bassın.
    kardeşim çok ağol yazdıkların için. artık hergün bunu düşünmeye başladım. bu spor olayına başlamaya karar verdim. lütfen dikkatli sür sende tavsiyelerin için çok teşekkür ederim )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------

    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, düşe kalka öğrenilecek. Bir problem olmadığı sürece ders almaya kendinizi egitmeye çalışın. Gerisi gelecek.. Düşmeyen motosiklet sürücüsü yoktur. Buna benzer bir olayı 197 km sürat ile yaşadım, yokuş aşağı ve virajı dönerken e5 uzun çayır mevki kadıköy istikametinde, gece 01.00 sularında belediyenin yolları süpüren aracı en sol şeride 10 km sürat ile atladı ve ben 5-10 cm lik bir alandan 200 km'yi aşan bir hız ile geçmek zorunda kaldım. Metrobüs bariyerleri ve kamyonun çelik gövdesinin sogukluğunu omuzlarımın hemen yanı başında hissettim.. O yüzden şehir içinde hız felakettir. Sizlere de örnek bir ders olsun, 1-2 saniye içerisinde karar verip uygulamak, ve o kararın doğru karar olması sonucu şuanda burada bu notu düşebiliyorum Gerçi 1-2 ay oldu ama.. olsun.
    levent geçmiş olsun hocam. ben 10km hızlaydım gerçi ama tavsiyen için ve r25 almaya karar verdiğim günden beri yardımların ve yorumların için çok teşekkür ederim gerçekten bu konuya senin yazacagın cevabıda çok merakla bekliyordum. tavsiyelerini bir bir uygulayacagım. şileye rivaya polonezköye gideceğin zaman bana yazarsan çekmeköyden katılmak isterim arkandan tın tın gelirim
    Morphin bunu beğendi.

  13. #53
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Rabbim hepimizi kazadan beladan korusun hepimizin tekeri düz bassın.

  14. #54
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj - United States
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Newbie2015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    levent geçmiş olsun hocam. ben 10km hızlaydım gerçi ama tavsiyen için ve r25 almaya karar verdiğim günden beri yardımların ve yorumların için çok teşekkür ederim gerçekten bu konuya senin yazacagın cevabıda çok merakla bekliyordum. tavsiyelerini bir bir uygulayacagım. şileye rivaya polonezköye gideceğin zaman bana yazarsan çekmeköyden katılmak isterim arkandan tın tın gelirim
    Rica ederim, bir parça faydamız olduysa ne mutlu bana. İnşallah geziler yaparız, allah sağlık versin.

  15. #55
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Geçen yıl 3-4 saat süren teorik eğitime katıldım. Orda hocamız "düşmeyen motorcu yoktur,henüz düşmemiş motorcu vardır" demişti. Bu sözü daha sonra başkalarından da duydum ve çok doğru olduğuna inanıyorum. Geçenlerde 3 şeritli yolda sağ şeritten seyrederken orta şeritte 2 araba boyu ilerde seyreden taksinin sağ sinyaliyle beraber 45 derecelik dönüşe başlamasıyla bir anda "Allahım sana geliyorum" sözleri aklımdan yıldırım gibi geçti. Şimdi bu durumda çoğu arkadaşımız "panik fren, fren çalış, eğitim al" gibi şeyler yazacak ya da en azından akıllarından bu sözleri geçireceklerdir. Yok arkadaşlar.. Henüz ısınmamış lasiklerle kaymak asfaltta ne yaparsanız yapın kurtuluşunuz olamaz. Abs olsa belki diyeceğim, o bile şüpheli, yaşadığımı ben biliyorum. Bir yandan kornaya asılıp adamı aynalara bakmaya zorlayıp hız kestirirken ben gaz açıp manevra yaparak ancak sıyrılabildim. Arkadaşım, yaşamış olduğun an için yorum yapamam, ancak hasarsız atlatmış olduğun için sevindim diyebilirim. Umarım son kazan olur, tekrar geçmiş olsun.

  16. #56
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşünce ne olacağını kimse bilemez. 300km de düşüp kalkıp üstünü silkip yürüyen var, 30km ile düşüp ölen var. Çarpmak var, sürüklenmek var. Hiç bir yerinize bişey olmaz boynunuz kırılır ölürsünüz. Bu işte belli bir standart yok maalesef ama ben düşmem diye motora binen varsa vazgeçebilir. Ben düşmemiş bir motorcu tanımıyorum. Ama hiç düşmeyen vardır yıllardır biniyordur ilk düşüşünde ölebilir. Böyle bişey işte. Bu kadar koruma kask hep tedbir amaçlı.
    Dostum yazmayayım yazmayayım dedim ama kendimi tutamadım. %100 hatalı olduğun iki videonu izledim ve diyorum ki emin ol ikisinde de çok ucuz atlatmışsın. Herkes senin kadar şanslı olmaz.

    Bahsettiğin şeyler yanlış anlama ama en başından beri mantık dışı. 300 ile düşünce ne olacağını bilirsin. 30 ile düşünce de ne olacağını bilirsin. İllaki bir iki istisna olur. Eğer sen istisnaları baz alırsan yeni başlayan adama 600cc de önerirsin, üstüne gider yüklediğin videolardaki gibi sürekli öndeki araca da çarpıp durursun.

    İddia ediyorum her iki kazanda da vurmadan dururdun altında benim motorum olsaydı. Üstüne çalıştığını iddia ettiğin ABS de yok bende. 300 kilo aleti durdurmakla 130 kiloluk aleti durdurmak arasındaki fark burada ortaya çıkıyor.

    Külliyen yanlış yoldasın bari milleti yanlışa sevk etme..
    Bune, Mengu16 ve krd bunu beğendiler.
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  17. #57
    oguzhan6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Şehir
    Zonguldak/KDZ.Ereğli
    Çok geçmiş olsun arkadaşım Allah tekrarından korusun

  18. #58
    Newbie2015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz ve geçmiş olsun dilekleriniz için. yolu iyi sezdiğimi düşünürdüm demekki daha çok yol almam gerekecek.

    saygılarımla

  19. #59

    Üyelik
    11 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW 1200 gs ADV
    Yaptığın kazalar çok düşük hızlarda olmuş sana ve motora çok sıkıntı yaratmamış,ya daha hızlı olsan veya direkt karşılıklı çarpışma olsa.Eğitim trafikteki olası riskleri ilk önce öğrenip süzebilmene sonrada onlardan kaçabilmene yarar.Işıktan kalktığında özellikle de Türkiyede sağ da çıkış varsa orası olası bir tehdittir herşeyi beklemelisin ..vs...vs
    Geçmiş olsun kardeş 1-2 günlük şehir içi sürüş ve yol eğitimini mutlaka al derim.Ben 9 gün sonra 40 oluyorum daha hala nerden hangi eğitimi alsak da daha geliştirsek hesaplarındayım......
    Bune bunu beğendi.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)