929rr motoru 1000 (999) cc yapmak için gerekenler nedir? Ne kadar bir masraf çıkarır?
929rr motoru 1000 (999) cc yapmak için gerekenler nedir? Ne kadar bir masraf çıkarır?
Sana hiç bir fikri olmadan yazan birisi olarak değmeyeceğinin garantisini verebilirim. Parçadan ziyade muhtemelen işçilik senin gözünü fazlasıyla korkutur. Birde işin tutar mı tutmaz mı kısmı var ki mühendislerin yıllarca hesap kitap yaptığı iş tutmuyorsa bu konulara hiç girmemek lazım
Merakımdan soruyorum fostum elbet vardır bir yapımı falan Sağolasın yorum için
Ne kadar fark eder abi cup motoru mu bu
Bi abimiz custom yapmış 929 kasaya 2013 1000Rr kasası atmış hani alırsak değiştirilmesi ne olur diye düşündüm.
74mm çapta pistonun 75m çapa çıkarınca zaten 954rr da kullanılan motoru yapmış oluyorsun.ama 954 ile 929 arasında bile 2 hp güç farkı varken??
77mm piston takarsan 1000 cc olur ama dynoda ona göre yazılım yapman lazım.
77mm piston seti yaptırırsın getirtmesi 2000 tl yi bulur.
conta seti
daha iyi gaz çıkışı için kapağına işlem yaptırman lazım
gömleğini yeni pistonlarına göre büyütmen lazım.birbirine çok yakın çalışan pistonlar için daha güçlü fan veya daha büyük radyatöre ihtiyaç duyulabilir.çünkü makine çok sıcak çalışacak buna göre tasarlanmadığı için
dynoda yazılım yaptıracaksın.açtığın motorda sorunlu parça varsa değişmesi gereken extra 1000-2000de onlar için kenarda olması lazım
5000 minimum diyorum.10hp belkide 15 hp almak için.
929 un üstüne 5-6 eklesen zaten daha sağlıklı çalışan daha güçlü 1000 rr arayınca bulunabilir
kol-krank yatak işine girersen 10.000 de sen ona
elindeki motoru sat
100cclik istedigin motosikleti al
modifiye profesyonel yapilmayinca bi boka yaramaz
hele büyük motorlarda her aksam bir birine ayarlidir
Bir zincir düsün (motosikletin aksami : sasi ,yakit orantisi ,eksozu, sanzimani, frenleri, krank piston.....)
bir iki halkasi kalin olsa ne yazar geri halkalari hala ayni kalinsa ... en ince yerinden kopar.
eksozu degistirip 10 ps güclendi diye sevinenler , daha güc kaybettigini , yada tork kaybettigini bilseler o kadar parayu kuru gürültü icin vermezler. Hele yeni motosikletler o kadar ince hesaplanip parcalari birbirini tamamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
250 ccye kadar deneme yanilma yöntemiyle modifiye yapilabilinir zaten 125cc 150cc 200cc motorlarin aksamlari birbirine benzer, hem asiri güc cikmayacagi icin sorun olmaz, ve o 1-3 ps cok fark yaratir
929 zaten yeterince güçlü daha nesini değiştireceksinki
Hem tekerlek arası mesafe sonraki çıkan 1000cclere göre daha az
Motoru güçlendirecem derken bu sefer sürekli tek tekere gelmesinden kullanamayabilirsin de
İşin birde bu yönü var bu sefer kalkışın belli viteslerde çok düşük olacak
Artı türkiyede adam akıllı dyno yapabilen tek adam varki ole ucuzda değil ortalama 1 lira ona bayılman gerekecek dynoda adam akıllı yazılım atmak için diğer yapanlarında makinaları çok iyi değiller bilmem kaç hp oldu diyorlar ama makinaların sapma hata oranlarıda yüksek baya ince bir iş yapılması gereken
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)