Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

2007 Model R6

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    Beyler R1in krankındaki eşitsiz düzlem olayı R6 da var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    o sistem sadece R1'e özeldir,

    ve zaten R1 sesi dier 1000CC 4 SİLİNDİR MOTORLARIN SESİNE BENZEMEZ,

    Standart çalışma prensibi,

    2 piston üstte olur, 2 piston altta olur,,,

    4 silindir olarak görülür,
    1 ve 3 çalışır,
    2 ve 4 çalışır,

    1 ve 3 çalışırken,

    1 emiş yaparken 3 patlama sağlar ve gücü oluşturur,
    bir tur atar,
    2 emiş yapar 4 patlama sağlar,
    Sonasında yine bir tur atar,
    1 PATLAMA yapar 3 EMİŞ YAPAR,,,

    boyle çalışır ve krank her turda güce ulaşır,

    R1'de sistem böyle değildir,,,,

    TAM SIRALI 4 SİLİNDİR OLUR,
    1..2.3..4.. diye sıralar,
    arada tur farkı yok denecek seviyededir,
    Sokollu bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)