Beyler R1in krankındaki eşitsiz düzlem olayı R6 da var mı?
Beyler R1in krankındaki eşitsiz düzlem olayı R6 da var mı?
o sistem sadece R1'e özeldir,
ve zaten R1 sesi dier 1000CC 4 SİLİNDİR MOTORLARIN SESİNE BENZEMEZ,
Standart çalışma prensibi,
2 piston üstte olur, 2 piston altta olur,,,
4 silindir olarak görülür,
1 ve 3 çalışır,
2 ve 4 çalışır,
1 ve 3 çalışırken,
1 emiş yaparken 3 patlama sağlar ve gücü oluşturur,
bir tur atar,
2 emiş yapar 4 patlama sağlar,
Sonasında yine bir tur atar,
1 PATLAMA yapar 3 EMİŞ YAPAR,,,
boyle çalışır ve krank her turda güce ulaşır,
R1'de sistem böyle değildir,,,,
TAM SIRALI 4 SİLİNDİR OLUR,
1..2.3..4.. diye sıralar,
arada tur farkı yok denecek seviyededir,
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)