serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Sırası ile Şunları Yap,,,
Elin Anahtar Tutarmı Bilemem Ama En azından USTA'NA ANLAT VEYA ÇIKTI AL OKUT,,,,,,
İlk olarak Motora marş bas 3...5 dakıka kadar,
sonra bujiyi sök,
BUJİYİ KONTROL ET ISLAKMI DİYE!!!
Islak ise BENZİN GELİYOR DEMEKTİR,
''kARBÜRATÖR EN AZINDAN BENZİN VERİYOR DEMEKTİR,,,''
bUJİ KABLOSUNU SOK VE ŞASİYE TUT MARŞ'A BAS,
kIVILCIM GELIYOR İSE ateşlemede var demektir,,,
Parmağını BUJİ DELİĞİNE SIKICA BASTIR AMA TÜM GÜCÜN İLE marşa bas,
eğer parmağın tıkayamayacak şekilde itiyor ise KOMPRESYON VAR demektir subapların normal,,,
SON OLARAK MUHTEMEL ARIZA ''BÜYÜK İHTİMAL ÖYLE SANIYORUM 'Kİ'' SENTE ATLAMIŞ veya MANYETO BOŞA DÖNMÜŞ,,,
SOL TARAFTAKİ SARGININ ORTASINDA alyen anahtarla açılan kapak var onu açın,
Onun üzerinde 17 NUMARA ANAHTAR İLE AÇILAN CİVATA VAR onuda açın,
Buji deliğinden içeriye ince bir tel sokun,
Ve Dıer deliktende 17 LOKMA ile motoru döndürün,
17 numara ile açtığınız civatanın yuvasından'da EL FENERİ İLE ışık tutarak kontrol edin,
T işareti orada gözüktüğü zaman piston en tepede olmalıdır,,,,,
Bunları kontrol edip tekrar deneyin,,,
Ve ARIZA GİDERİLMEMİŞ İSE HİÇBİR ŞEKİLDE ÜCRET ÖDEMEYİN,
Takılan BUJİ SÖKÜLÜP ALINSIN,
TAKILAN VİDA GEİ ALINSIN,
Madem HASTA ÖLÜ,
NE GEREK VAR İĞNE VURMAYA......