Çok kararsızım üstadlarım yardımcı olsun 100 cc den 600 cc ye geçiş ?
Reklamlar
-
Abilerim ve kardeşlerim öncelikle herkese merhaba . ben şu an 100 cc bir motor kullanıyorum 4000 km civarı yol katettim arasında ekstra olarak 150 cc mondial cg ve yamaha x-max 400 abs kullandım hepsini toplasan 1000 km civarı bir deneyim yaşadım . Kasım ayı civarında kendime Yamaha Fazer6 s2 almayı planlıyorum . Bir kaç tane motor kullanıcısı abim bana gazı akıllıca açarsam ilk 4000 km sürat yapmadan kullanırsam alışabileceğimi söyledi . Sürüşümü beğeniyorlar genelde reflekslerim kuvvetli ve hakimiyetim yerinde gayet sizce çok tehlikeli olur mu ya da bunu başarabilir miyim ?
Reklamlar
-
600 lük nedir ki direk 1000 lik al çocuk oyuncağı
-
hayabusa yakışır ;) direk cennet garantili !
-
Kendini tutabilirsen al tabi neden olmasın
Tutamiyosan aman diyim pamuk totoya çabuk girer
Bunu anlamanın kendimce yolu kullandığın diğer motorlar ile son surate çok cikiyosan 600 lük ilede çok çıkarsın.
-
Düzgün tek yorumu attığınız için teşekkür ederim . Ben gazı akıllıca açıp kapayarak tahminimce alışana kadar yani ilk 5000 km 7000 devirde kullanacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:23 ----------
Zaten üstüne bindiğim gibi 11000 devirlerde gezecek halim yok . Şehir içi maksimum 70 yurt dışından Türkiye'ye gelirken de maksimum 150-160 civarı hızlar düşünüyorum motora iyice hakimiyet kazanıncaya kadar bu böyle gidecek diğer kullandığım motorlarda x-Max 400 abs de 130 km/h Yaptım kendi 100 cc motorumla 110 km/h civarı bir Hız yapmıştım kendi motorumu çok zorladım çünkü gitmeyeceğini biliyorum 😁
-
bence kademe kademe çıksan daha iyi çünkü iş km yapmakta değil alete eninde sonunda hakim olursun esas sorun trafiğe hakim olmakta nerede yavaşlaman gerek durman gerek hızlanman gerek nereden ne çıkabilir. 600 cc şaka sinir gaza gelme affetmez sinirlenip açarsan gazı biranda gözleri yoğun bakımda açma ihtimalin var. 32 yaşındayım aktif olmasada çocukluktan beri motosiklet kullanırım bununla birlikte 4 teker ki kamyonetlere kadar tecrübe edindim ama bu ülke trafiğinde ben 250 cc den yukarısına çekiniyorum biraz. bana kalırsa 150 cc 200 250 diye yükselsen daha iyi aceleye gerek yok
-
kaanfz6 adlı üyeden alıntı
Düzgün tek yorumu attığınız için teşekkür ederim . Ben gazı akıllıca açıp kapayarak tahminimce alışana kadar yani ilk 5000 km 7000 devirde kullanacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:23 ----------
Zaten üstüne bindiğim gibi 11000 devirlerde gezecek halim yok . Şehir içi maksimum 70 yurt dışından Türkiye'ye gelirken de maksimum 150-160 civarı hızlar düşünüyorum motora iyice hakimiyet kazanıncaya kadar bu böyle gidecek diğer kullandığım motorlarda x-Max 400 abs de 130 km/h Yaptım kendi 100 cc motorumla 110 km/h civarı bir Hız yapmıştım kendi motorumu çok zorladım çünkü gitmeyeceğini biliyorum
Güzel arkadaşım sen forumda kendini ilk zannediyorsun sanırım ! Ne ilksin ne de son. 150cc den 1000'e, 250 den 600'e, vs... liste uzar gider. O sana gaz veren abilerin seni pek sevmiyor heralde. Git istediğin motoru al paran varsa , burada da kimsenin sana onay vermesini , vicdanını rahatlatmasını bekleme !
Olması gerekeni soruyorsan imkanın varsa git önce eğitimini al, ben herşeyi biliyorum sürüşüm çok güzelmiş havalarından bir çık, eğitimden sonra kendin de olayın öyle olmadığını göreceksin. Ben çok iyiyim Rossi, Marquez halt etmiş diyorsan onu da öğrenmenin yöntemi var.
Rospa'nın İleri Sürüş Testi var. Aşağıda linkini veriyorum. Git o teste git geçersen testi 1500'lük 2000'lik al.
http://www.gisakademi.com/index.php/...t-klavuzu.html
-
Evet haklı olabilirsiniz fakat ben bu motoru yurt dışında kullanacağım için trafik konusunda kendime daha çok güveniyorum en azından sıkıştırıp önüme atlayacak ve benimle yarışmak isteyecek Şahin ve Doğan sürücüleri olmayacak 😁 trafik te hep standart hızda akıyor ve motor kullanıcılarına saygılılar . Zaten daha alışmadığım motorla gaz açma gibi bir lüksüm yok en azından kendimce yok o kadar aptal ve canını Hiçe sayan bir insan değilim 😊
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:10 ----------
MimTolga adlı üyeden alıntı
Güzel arkadaşım sen forumda kendini ilk zannediyorsun sanırım ! Ne ilksin ne de son. 150cc den 1000'e, 250 den 600'e, vs... liste uzar gider. O sana gaz veren abilerin seni pek sevmiyor heralde. Git istediğin motoru al paran varsa , burada da kimsenin sana onay vermesini , vicdanını rahatlatmasını bekleme !
Olması gerekeni soruyorsan imkanın varsa git önce eğitimini al, ben herşeyi biliyorum sürüşüm çok güzelmiş havalarından bir çık, eğitimden sonra kendin de olayın öyle olmadığını göreceksin. Ben çok iyiyim Rossi, Marquez halt etmiş diyorsan onu da öğrenmenin yöntemi var.
Rospa'nın İleri Sürüş Testi var. Aşağıda linkini veriyorum. Git o teste git geçersen testi 1500'lük 2000'lik al.
http://www.gisakademi.com/index.php/...t-klavuzu.html
Ben kendimi her şeyi biliyorum havasına sokmuyorum tabiki de daha deneyim olarak bir çok motor kullanıcısına göre en düşük seviyedeyim . Ileri teknik Sürüş Eğitimine de yurt dışında motoru aldığım zaman gideceğim zaten .
-
Belli bir düşüncem veya önerim yok. Fakat olmaz diyenlere itiraz ediyor ve savunmaya geçiyorsanız konuyu neden açtınız?
-
10 Temmuz 2015, 08:25
#10
İtiraz etmek değil bu ben sadece eksiklerimi ve kendimi bildiğim için artılarımı söylüyorum bana ukala muamelesi yapıyor arkadaş . Sadece imkansız mı onu Öğrenmeye çalışıyorum yavaş yavaş öğrenemez miyim yani ben bu motoru ? Yani ben bu motora bindiğim gibi gazlayabilecek kadar bilgili olmam mı gerekiyo ?
-
10 Temmuz 2015, 08:27
#11
Al kardeş 600lük kesmez ama 1000lik al. Bu makinalar öyle 100lüğe ya da xmax'e benzemez , asla ve asla hata affetmez ağırdır hızlıdır asabidir , en ufak bi hatada sürücüsünü üstünden atar. Sadece km değil (ki toplam 8 bin - 10 bin km zaten yeterli tecrübe değil) zaman , süreç olarak da bir tecrübe gerektiriyor. Sen bilirsin ama sağlıklı olmaz , helvanı yapmasınlar sonra.
-
10 Temmuz 2015, 08:33
#12
kardeşim, bence kademeli geçiş yap.
her cc nin zevkini yaşa aralarındaki farkı gör.
bir grup sürüşüne katıldığında hangi motorun hangi hızlarla gidebileceğini avantajını dezavantajını anlamış olursun.
birde ne acelen var arada bi 250 lik tek silindir, bi 300 lük çift silindir sıkıştır 1 er yıl.
sonuçta can bu super mario değiliz ki yanınca tekrar başlayalım
hayyırlısı....
-
10 Temmuz 2015, 08:39
#13
Teşekkür ederim . Fazer dan önce 2008-2010 modellerde önerebileceğiniz motorlar varsa 250-300 cc lik Önerilere açığım . Olmadı çok kafama takılırsa yine de fazer alır yapana kadar denerim boş alanda virajları hakimiyeti sonra çıkarım Trafiğe siz yine de önerilerinizi yapın naked - sport touring - super sport Tarzı 200-300 cc arası uzun yolda yormayacak marka modelleri bekliyorum hayırlı sabahlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:35 ----------
Cebimde biraz daha fazla nakit olsa Sıfır bir çift silindir r25 yapıştırırdım ama Bulgaristan'dan çok makul fiyata fazer buldum akrabam satan Zaten orda okurken kullanmalık ve Türkiye'ye gelip gitmelik kullanacaktım bana 3000 leva gibi bir fiyata gelecek 18000 km de makine burda çalıştığı için motor Bulgaristan'da Kullanım dışı yani yatıyor hiç olmadı kullanamasam bile burada pert gösterir parçasını satarım 😁
-
10 Temmuz 2015, 08:43
#14
japon alacaksaqn çok seçeneğin yok
kawasaki ninja 250
cbr 250 r
ben ss ciyim
-
10 Temmuz 2015, 08:47
#15
obarey adlı üyeden alıntı
japon alacaksaqn çok seçeneğin yok
kawasaki ninja 250
cbr 250 r
ben ss ciyim
bulgaristandan alacağım için japona kaçmak istemiyorum avrupa sürümlü makineler daha ucuz oluyor çünkü birde 2008-2010 model aralıklı bir şeylere bakıyorum model yükseldikçe fiyatta artıyor mesela fz6 s2 bulgaristanda 5800 leva yani 7500 tl ye filan geliyor
-
10 Temmuz 2015, 08:55
#16
ben 125 cc YBRde yaklasik 5bin km tecrubeden sonra MT07ye gectim.
yas 41. olabildigince yavas, sakin kullaniyorum.
tavsiye ETMEM...
soyliyecegim budur...
-
10 Temmuz 2015, 09:00
#17
bende 1500 km cup kullandım binlik alayım ne dersin
-
10 Temmuz 2015, 09:06
#18
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51428386646312277&s link=a20iya sizce nasıl bir görüş almalıyım çünkü bu alacağım motor beni 2 kontakta 600 km yol götürecek arada sadece 30 dk bir dinlenme olacak ona göre uygun bir motor mudur ? ayrıca snappy x kullanıcısı arkadaşım boş yorum yapma bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------
TEKNECI adlı üyeden alıntı
ben 125 cc YBRde yaklasik 5bin km tecrubeden sonra MT07ye gectim.
yas 41. olabildigince yavas, sakin kullaniyorum.
tavsiye ETMEM...
soyliyecegim budur...
ama imkansız olmadığını da bize göstermiş oldun
-
10 Temmuz 2015, 09:09
#19
Bence biraz daha uysal makine bulmaya çalış fazer600 s2 sanirim 98 beygir elinin altın da o gücü bildiğin için illaki kullanmak isteyeceksin vede 600cc geçerken bence abs li makine almaya çalış bu arada bende 5000km cbr125 tecrübesinden sonra cbf600 geçtim
-
10 Temmuz 2015, 09:15
#20
izmirakar adlı üyeden alıntı
Bence biraz daha uysal makine bulmaya çalış fazer600 s2 sanirim 98 beygir elinin altın da o gücü bildiğin için illaki kullanmak isteyeceksin vede 600cc geçerken bence abs li makine almaya çalış bu arada bende 5000km cbr125 tecrübesinden sonra cbf600 geçtim
peki bulgaristan bursa arası yolculuklarımda beni ne paklar 2008-2010 model 600 cc altı makineler arasında ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
kawasaki ninja 250i R bu konuda beni yormadan uzun yolculuk yapmamda yeterli olur mu ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)