Merhaba arkadaşlar,
2015 Bajaj Pulsar'ın eskilere göre farkları nedir? 2015 modellerin hepsinde bu yenilikler mevcut mu?
Merhaba arkadaşlar,
2015 Bajaj Pulsar'ın eskilere göre farkları nedir? 2015 modellerin hepsinde bu yenilikler mevcut mu?
Bayi önceki modellere göre(2013-2014) kullanıcılar tarafından gelen şikayetler üzerinde uğraşılıp 2015 te bu eksikler giderilmeye çalışıldığından bahsetmişti. Lastikler süspansiyonlar vs vs saydı ama hyosungtan caydırmadı.
bildiğim kadarı ile lastik biraz farklıymış gerisi aynı demişti bayi.
13 NİSAN 2015 tarihinden itibaren sevkiyatına başladığımız PULSAR 200 NS modelimizde bazı iyileştirmeleri sizlere sunuyoruz;
1. Orta sehba standart hale geldi. Geçtiğimiz yıl bize çok kızdınız, biliyoruz. Ama bizden kaynaklanan bir durum yoktu. Mücadelemizle nihayetinde talebimizi BAJAJ’a kabul ettirdik. İnşallah bundan sonra standart olarak sunulacak,
2. Selede konfora yönelik malzemesinde ve kalınlığında düzeltme yapıldı. Daha rahat bir sürüş konforu elde edeceksiniz,
3. Lastik kalitesinde iyileşme sağlandı. Sizlerin yorumunu merakla bekliyorum,
4. Yakıt pompası contası o-ring conta olarak geliştirilmiş, yüksek sızdırmazlık özelliği kazandırılmıştır.
5. Açısı artırılıp, uzatılan debriyaj ve fren kolu ile kolay tutuş ve daha iyi kavrama özelliği kazandırılmıştır.
6. Hava filtre elemanı yüzey alanı büyütülerek daha fazla toz tutma özelliği kazandırılmıştır.
7. Dikey akü pozisyonu ile kolay montaj, kontrol ve bakım yapılması sağlanmıştır.
8. Denge sensörü bağlantı yeri değiştirilmiştir.
Ve en heyecanlısı en dahicesi geliyor sevgili bacaccı müşterilerimiz, biliyoruz hepimiz çok mutlu olucaz evet açıklıyorum, hazır mısınız, opsiyonel olarak sunduğumuz büyük bacac mühendisleri tarafından geliştirilen stop etme sorunumuz, standart paket haline getirilip tüm hayranlık uyandıran o pür tatlığına devam etmektedir
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
çünkü wolfünde bir problem yok arkadaşımın kdiner
Hemen..
wolf 250 cc'lerin en az yakan motorudur, (STCS teknolojisini bi araştırın yakıtı ne şekilde püskürttüğünü göreceksiniz.) 8 bin devir 140 km stabil hız. zorlarsan düzde 157 gibi süratlere ulaşmakta.
(en can alıcı konu bu ya sürat!)
rahatlık, pulsardan iyi inazumadan kötü.
titreşim, tek silindir malum, günde sadece 800 km yaptıracak kadar
görüntü, güç, kudret bence tatminkar, şehir içi ve dışında sizi her türlü badireden kurtarabilecek donanımlara sahip.
benzinliklerde oldukça ilgi çekiyor, pompacıların gözbebeği, henüz kafe bar ortamlarında çok ilgi çekemedi bana sorarsan yakışıklı, pulsar da görüntü olarak tatlı bir motor, decepticonlara benzetiyorum inazumayı at çöpe.
yedek parça, aman kaza falan yapmayın, bulunması zor ve pahalı parçaları var bu konuda en iyisi pulsardır. inazuma da eşşek gibi parça fiyatıyla saçmalamayı başarıyor.
motorda kronik sorun yaşayan ben görmedim, hele hele ölümcül kazalara sebep verebilecek bişey rastlamadım.
fiyat konusuna görünce evet pahalı, sıfırı 13bin TL! 11bine bulunabilir gerçi 2014'leri falan, 2. elleri de 7-8-9 değişiyo.
bana kalırsa temiz bir ikinci el benim yaptığım gibi düşünülebilir, ciddi diyorum 250 cc yeterli alet, en azından gerçekten motosiklet ile taşı toprağı gezmek isteyen adam için, bazen düşünüyorum bunu satıp ne alsam diye, aklıma motor gelmiyo.
çoğu kişi mt07 yöneliyo mesela, iyi de mt07 ile daha az gezicem ben, o sebepten sat bunu git sıfır wolf al yada inazumanın tadına bak diye düşünüyorum, Sym Wolf'ün 300cc ve abs'li olanı var ama ulaşamıyoruz işte. neyse dostlar herkese iyi günler.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
ben burda inazuma ve pulsardan bahsetmiyorum, sizde bahsetmeyin sadece kendi motorunuzun iyi ve kötü yanlarından bahsedin, hiçbir bağı olmadığı halde kendi motorunuzu küçük düşürerek pulsarın seviyesine kadar iniyorsunuz ve inebiliyorsunuz buda pulsarı bir adım önde olduğunu gösteriyor, gidin siz kendi cc oranında motorlarla kıyaslama yapın, cc ve fiyat bakımından karşılaştırma yapacağınız motor pulsar değil ve bana kıçını kaldıramayan motordan bahsetmeyin ve övmeyin, ben pulsarla 6 kaza yaptım toplasam 200tl yi geçmemiştir masrafım, siz motorunuzla allah göstermesin kaza yaparsanız artık motor parasına motorunuzu toplarsınız sanırsam dimi, yanılıyorsam düzeltin. ben pulsarla taşı toprağı geziyorum neyden çekiniyorsunuz da taşı toprağı gezemiyorsunuz gitmez mi sağlam değil mi yoksa her hangi bir parçasına sorun gelir diye mi endişe ediyorsunuz. endişe etmeyin motorunuza bakıyorsanız oda size bakar,altınızdaki motorun keyfine bakın hayatınızı yaşayın,
1) 2 defa çanakkale yaptım,
2) 3 defa bursa yaptım,
3) 1 defa sakarya poyrazlar gölü yaptım,
4) 1 defa kefken cebeci köyü yaptım,
5) 1 defa kocaeli denizli göletine gittim,
istanbulda ikamet ediyorum ve istanbul içinde de turlama yapıyorum ve yapmaya devam ediyoruz, kasım ayında motoru aldım şuan 9000 küsür deyim, doğru size ve sizin gibi düşünenlere göre pulsar sorunlu ve stop ediyor, siz öyle düşünmeye devam edin ben keyfime ve aldığım zevke bakarım, ben yaşıyorum siz sürünüyorsunuz. Şunu da söylim, sizin gibi düşünenlere anlatmak zor, 6 kazamı da stop etmeden dolayı yaşamadım, motorumun bana verdiği zevkten yaptım ve liste halinde sıraladığım yerlerden hiç birinde stop etme yaşamadım, doğruya bizim motorlarda stop etme var ondan dolayımı yaşamadım acaba bunu bende çözemedim, farklı motor kullanan kişiler yardımcı olabilirler mi acaba. herkes konuşur ama kimse bir fikir vermez, sadece konuşuruz çok biliyoruz ama uygulamada sıfır. istediğinizi yazın benden size cevap gelmeyecektir, tşk ediyorum rüzgarın tadını çıkartın kalın sağlıcakla.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Konuyu acan arkadas kafan karismistir belki olayi aciklayayim.
abecimotorcu nickli arkadas yaklasik 1 aydir pulsar forumuna gelip sizin motor boyle kotu bizim motor boyle kotu diyen adam. Burda gelip karalama yapmaya da bayiliyor.
Wolf 13000 tl
Pulsr 8700 tl.
el insaf.
Motosikleti wolf de altin elbiseli adamin titresimden dolayi kufur ettigi motor.
ki altin elbiseli japon haric motorlarin olmasina raen pulsar incelemesinde hic bir sey diyemeyen adam.
Stop etme sorunu su , bazen ozellike dusuk hizda yokus asagi giderken fren ve debriyaja ayni anda basarsan motor stop ediyor. Benim basima 6000 km dir 5 10 kez gelmistir. 10 la 20 ile giderken.
zaten debriyaji sikmis oldugun icin sikinti olmuyor tekrar basiyorsun. Devam.
Ktm duke 390 sayfasinda bile benzer problemler var.
Haydaaa noldu kardeşim böyle celallendin hakaten anlam veremedim
seni instagramdan da takip ediyorum fotolarını beğeniyorum çok yanlış geldin sahiden,
bana gezmekten bahsetme istersen şuan bi senem dolmadı ve yaptığım yol 23 bin km, öyle sürünüyosunuz falan boş muhabbet yani
bundan öncede honda cb ile aynı mesafeyi kat ettim aşağı yukarı onunla çok kazalara bulaşmıştım,
evet zaten parça fiyatlarının astronomik doluğundan bahsettim, pulsarla niçin kıyaslama yapmıcam orasını anlamadım, ne güzel işte aynı kategoride 3 tane motor var zaten toplasan.
6 kaza yapmışsın çok geçmiş olsun bu arada. asabiyetini de anlamış değilim.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Arkadaşımın wolfüne laf yok siz bakın kendi pulsarınıza .
Burda konu wolf falan değil de arkadaş genel bir bilgi istediği için açıklama yaptım daha da agresifleşti anlayamadım pulsar aslında stop etmese iyi motor, şuan hiç birisi fiyatlarını haketmiyo fakat şunu söylemek gerekir ki 9700 Tl'ye full+full kız gibi wolf alırsın. pulsar almassın.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Yeni modellerde stop etme sorunu yok ki arkadaş. Bikaçtane pulsara sahip olduğu bile şaibeli adam garajdan çıkarken stop ettirmiş buraya yazıyor.
BE HEY ANDAVALLAR BİDE YAZMIŞTI Kİ AZ GAZ VERİP DEBRİYAJLA KALKINCA STOP EDİYOR. ALLAHALLA YAAAA.. NASIL OLUR BU MAL HERİFE BİRİ DE DEMEMİŞ Kİ NORMALDE MOTORLAR DEVİRSİZ DEBRİYAJ BIRAKINCA STOP EDER
"Çamur At İzi Kalsın" sizin bu asılsız iddalarınız yüzünden kuralkanın cebine helalinden bir lira az giriyorsa kul hakkıdır. Ekrem Ata kadar dürüst bir insana bile neler söylenmiş pulsar sayfasında. E şeref olmayınca Ekrem Bey de ne olgun karşılamış. Bunlarda ufak pürüzler, elbet olacak diye.
Aga hiç biri değilde arkadaşımın deposu durduğu yerde benzin kaçırmaya başladı -pulsar-.
vites aralarının kısa oluşu vs hoşuma gidiyor fakat kırılan, dökülen daha bi kaç parçayı da görünce insanın gözünden düşüyor ister istemez. yani adam sıfır motosiklet alıyor, depodan benzin kaçırmaya başlıyor, gösterge su alıyor, göstergedeki o çubuk kırılıyor vs vs. ben uğraşmak istemem.
Parçası ucuz mu evet? Garanti işliyor mu bu parçalarda(depo hariç) evet. ama dediğim gibi ben uğraşmak istemezdim nitekim hyosung da aynı şekilde bezdirmişti beni. Ek olarak kol gibi parça fiyatları da cabasıydı
Bazen düşünüyorum acaba ben farklı bir pulsar mı kullanıyorum, ya ben salağım yada diğer kullanıcılar veya yorum yapanlar çok zeki, tamam ufak tefek sıkıntıları var ama bu kadar zeki olmaya gerek yok. Ha siz almazsınız orası ayrı arkadaşınıza da söyleyin lütfen motoru satsın sizde capona devam edin, onlar acıtmıyor.
Wolf ile illa motor kiyaslamak istiyorsan bir ara duke 200 e veya inazumaya bin. Yada binme bosver bir daha wolfe binmek istemeyebilirsin.
Ha birde wolf 13 bin tl oldugu zamandan beri kac tane satilmis acaba? Bu kadar fanatik olma. Pulsar fiyat-performans olarak su an en iyisi.
bu fabrika değil mi stop etme olayından dolayı iyileştirme yaptık deyipte 2014 modellerini geri çağırmayan
aman abi istediği kadar çok satsın sonucta mondialle satışta liderlik hesapları yapsın ama beni kandıramazlar
ben kaliteye önem veririm
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)