Sizce bu motosiklet kac cc ?
Reklamlar
-
06 Temmuz 2015, 00:57
#21
kinqdai adlı üyeden alıntı
14 ün üstünde de beygir gücü sergileyebilir. Doğru yanlış bilinmez. 100 cc olsun ama sıralı türde motor olsun istediğin şekilde, belli düzende motor üzerinde modifikasyon yaparsın. Ama bazı CG lerin motorları CUP motor şeklinde. Onlardan bişey çıkmaz
100 cc motor her türlü modifiye edilir yani anlıyacağın
Ama onlarında fazlası zarar. Düzen sıkıntıları var. Sürekli sibop yakaalama, fazla sıkıştırma sonucu krank ı kırmaya silindiri delmeye kadar başına sorun açıyor.
Ama bizim bi abimiz var hiç acımaz motora. Onunda bir sözü var. CG değilmi anasını satayım kökü kaç kuruş
Ne olursa olsun 10 20 liraya motor parçası topluyon adam haklı
O Cg'lerin sol motor kapağı cub'larla sanırım aynı, debriyaj kolunun da yeri değişik. Karterinin Cg ile alakası yok. Cg125'i bilen kaçarak uzaklaşır onlardan
Reklamlar
-
06 Temmuz 2015, 01:00
#22
Silindir ile oynamamış gibi duruyor
Dişliler le oynamış ise düzde geçebilir ama rampada geçemez
-
06 Temmuz 2015, 01:00
#23
06serhat adlı üyeden alıntı
Dikkat et bu makine 14 geygirmiş geyikte olabilirmiş yapmışlar geygir olmuş .
Bu nedenle 1 geygir 1.4 beygir yapıyor öyle hesapla
-
06 Temmuz 2015, 01:08
#24
100 cclik motoru 150cc yapıpta muayeneden geçirdim diyen bir apaçi vardı doğrumudur geçermi?
-
06 Temmuz 2015, 01:12
#25
06serhat adlı üyeden alıntı
100 cclik motoru 150cc yapıpta muayeneden geçirdim diyen bir apaçi vardı doğrumudur geçermi?
Ben 125'i 150 yapıp muayeneden geçirdim 100'lüklerde vergi olmadığından cc büyütmeye dikkat ediyolar. Diğerleriyle pek ilgilenen yok.
-
06 Temmuz 2015, 01:22
#26
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben 125'i 150 yapıp muayeneden geçirdim
100'lüklerde vergi olmadığından cc büyütmeye dikkat ediyolar. Diğerleriyle pek ilgilenen yok.
125liği 150cc yaptığın motoru şimdide 200cc mi yapıyorsun? Atolyede çalışma var sanırım
-
06 Temmuz 2015, 01:33
#27
-
06 Temmuz 2015, 01:39
#28
bu motorlar çok çirkin ezik büzük bişey gibi duruyor ama çoğu 125-150 cc japon motorlardan çok daha hızlı, sebebini bilmiyorum ama çok merak ediyorum hafif oldukları içinmi acaba ?
-
06 Temmuz 2015, 01:42
#29
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Havalı tabanca olunca motoru söküp takmaya doyamıyorum
2011'de aldığım ilk vitesli motorum Mondial Hyena 100 usta etti beni
sürekli bi yeri dökülürdü. Değişik aksesuarlarla motorun tipini değiştirmeye ve büyük göstermeye çalışırdım, en son Cg125 deposu takmıştım bi depoyla 350km yol gidebiliyodu. Şu an muayenesi ve sigortası geçik. Satsam para etmeyeceği için duruyo öyle.
Başarılar sana o zaman
-
06 Temmuz 2015, 02:00
#30
Usercom adlı üyeden alıntı
Araştırman için çok teşekkür ederim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)