Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Sizce bu motosiklet kac cc ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kinqdai adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14 ün üstünde de beygir gücü sergileyebilir. Doğru yanlış bilinmez. 100 cc olsun ama sıralı türde motor olsun istediğin şekilde, belli düzende motor üzerinde modifikasyon yaparsın. Ama bazı CG lerin motorları CUP motor şeklinde. Onlardan bişey çıkmaz 100 cc motor her türlü modifiye edilir yani anlıyacağın Ama onlarında fazlası zarar. Düzen sıkıntıları var. Sürekli sibop yakaalama, fazla sıkıştırma sonucu krank ı kırmaya silindiri delmeye kadar başına sorun açıyor.
    Ama bizim bi abimiz var hiç acımaz motora. Onunda bir sözü var. CG değilmi anasını satayım kökü kaç kuruş Ne olursa olsun 10 20 liraya motor parçası topluyon adam haklı
    O Cg'lerin sol motor kapağı cub'larla sanırım aynı, debriyaj kolunun da yeri değişik. Karterinin Cg ile alakası yok. Cg125'i bilen kaçarak uzaklaşır onlardan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Silindir ile oynamamış gibi duruyor
    Dişliler le oynamış ise düzde geçebilir ama rampada geçemez

  3. #23

    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    KEŞAN
    Alıntı 06serhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06747642/detay


    Mengü16 kardeş sen anlarsın ustasın burada bu makina gerçekten 250cc mi? Cd yazıyor cgden farkı ne? Arka amortisörleri ilgimi çekti. Tahminince ne kadar hız yapar?
    Dikkat et bu makine 14 geygirmiş geyikte olabilirmiş yapmışlar geygir olmuş .
    Bu nedenle 1 geygir 1.4 beygir yapıyor öyle hesapla
    06Serhat bunu beğendi.

  4. #24
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    100 cclik motoru 150cc yapıpta muayeneden geçirdim diyen bir apaçi vardı doğrumudur geçermi?

  5. #25
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı 06serhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 cclik motoru 150cc yapıpta muayeneden geçirdim diyen bir apaçi vardı doğrumudur geçermi?
    Ben 125'i 150 yapıp muayeneden geçirdim 100'lüklerde vergi olmadığından cc büyütmeye dikkat ediyolar. Diğerleriyle pek ilgilenen yok.

  6. #26
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 125'i 150 yapıp muayeneden geçirdim 100'lüklerde vergi olmadığından cc büyütmeye dikkat ediyolar. Diğerleriyle pek ilgilenen yok.

    125liği 150cc yaptığın motoru şimdide 200cc mi yapıyorsun? Atolyede çalışma var sanırım

  7. #27
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı 06serhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125liği 150cc yaptığın motoru şimdide 200cc mi yapıyorsun? Atolyede çalışma var sanırım
    Havalı tabanca olunca motoru söküp takmaya doyamıyorum 2011'de aldığım ilk vitesli motorum Mondial Hyena 100 usta etti beni sürekli bi yeri dökülürdü. Değişik aksesuarlarla motorun tipini değiştirmeye ve büyük göstermeye çalışırdım, en son Cg125 deposu takmıştım bi depoyla 350km yol gidebiliyodu. Şu an muayenesi ve sigortası geçik. Satsam para etmeyeceği için duruyo öyle.

  8. #28
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    bu motorlar çok çirkin ezik büzük bişey gibi duruyor ama çoğu 125-150 cc japon motorlardan çok daha hızlı, sebebini bilmiyorum ama çok merak ediyorum hafif oldukları içinmi acaba ?

  9. #29
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havalı tabanca olunca motoru söküp takmaya doyamıyorum 2011'de aldığım ilk vitesli motorum Mondial Hyena 100 usta etti beni sürekli bi yeri dökülürdü. Değişik aksesuarlarla motorun tipini değiştirmeye ve büyük göstermeye çalışırdım, en son Cg125 deposu takmıştım bi depoyla 350km yol gidebiliyodu. Şu an muayenesi ve sigortası geçik. Satsam para etmeyeceği için duruyo öyle.
    Başarılar sana o zaman

  10. #30
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Alıntı Usercom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işinize yarayabilecek birçok şey buldum

    200cc olduğunu idda eden Breton

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19751385/detay

    bir diğeri

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19887783/detay

    bu da 150lik iddasında bulunanlar

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...18855156/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...12500357/detay

    Resimler

    1.Stock breton silindiri
    2.150cc breton
    3.motor yapılarını karşılaştırmanız için 100 uag 100 masti 150 superboy x ve masti 150 (profilden)
    4.200cc Kanuni Breton modifiye silindir


    tüm resimlerin linkleri


    http://imgur.com/MXp6LBl
    http://imgur.com/6zNVzxb
    http://imgur.com/zwMV68e
    http://imgur.com/8SiK1rh
    http://imgur.com/ClH096z
    http://imgur.com/PMDirri
    http://imgur.com/5vdzRTl


    Kişisel görüşüm paylaştığınız fotoğraftaki motorun 150cc olduğu

    arkadaşınız yarışa girse bile o kampana frenler ile ancak sağa sola çarparak durabilir

    yalnız deponun üstünü kapladığına göre (ve aynaları sökmüş) motorun üstüne yatanlardan
    Araştırman için çok teşekkür ederim


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)