Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Korkularınızla Yüzleşin , Motorunuzu Yatırmaktan Korkmayın !

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha keskin dönüş için daha sert kontra vermen gerekiyor hızla alakası belli bir yere kadar önemli.
    benim videom var pegi yere deydirdim diye. istersen senin pegide deydirtiriz pratikle.
    ayrıca yedikule sahilde bu yer müsait her zaman.

    https://www.youtube.com/watch?v=YSPWFNrD1m8

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------



    motosiklette daha basit. ben seleye uzatıyorum sırtımı. çok basit biraz hızlı gidince daha dengeli oluyor. demir parayı düşün düşük hızda slalom yapar gibi bi o yana bir diğer yana serhoş gibi giderken aynı demir parayı daha hızlı yola doğru fırlattığınızda daha dengede ve rahat gider.

    ayrıca dizlerinle sıkmaya gerek bile duymuyorum her halukarda gidiyor motor elsizde
    Barodi selamlar. Konuyla alakasız olarak video'n ile ilgili yardımcı olmak için yazıyım dedim sakın eleştiri babında algılama

    Sola dogru motordan ayagını açıp sol page baskı yaptıgın için arka amortisöre yük biniyor motor yere çöküyor ve yere yaklaşıyor. Pagler degmiş oluyor ama senin motosikleti yatırman konusundaki gelişimini engelliyor .

    Gördügüm kadarıyla kontra degil hang off kullanıyorsun . Eger kontra verip dizini açıyorsan bu çok tehlikeli olur çünkü agırlık merkezini bozuyorsun.

    Motora oturdugumuz zaman vücüt agırlıgımız amortisörlere dagılır. Eger kontra verip sola diz açarsak bu amortisörlerdeki agırlık degişimi demektir ve viraj içinde motorun çizgisini kaybetmesine sebeb olabilir.

    Biliyosun kontra tekniginde dizlerle depo sıkıca tutulmalı bu sayede gidona baskı yapmamızı engelliyor aynı zamanda agırlık merkezide sabit kalıyor amortisörler allak bullak olmuyor.

    Hang off yaptıgını varsayarak öneride bulunayım bende bu aşamalardan geçtim.

    1 - İlk önce daire çizme katkısı olmaz sadece Bir kuka bir lastik koyup sol viraj oluştur ve Viraja öyle gir.

    2- Sarkman gerekicek ciddi manada. Sol kalçanın yerinden çıktıgını hisset.

    3- Sola sarkenken gövden dik kalıyor biliyorum naked gidon. Ama gögsünü deponun üstüne yapıştırman gerekicek çünkü agırlık merkezini aşagıya çekmen lazım yani sarkınca dizinide açtıgın zaman gögsün depodan uzak kalmasın.

    3- Boyun kısmın ortada duruyor. Ayna öpme diyoruz genelde Sol aynanı öper gibi sol boynunu çıkar bakışın böylece ufugu görücek aynı şekilde agırlık merkezını yine iç tarafa dogru çekiceksin.

    4- Hang off fizik kurallarıyla alakalı bir sistem . Viraja girdigimizde motosiklet arka tekerin itişinden dolayı dikleşmeye ve virajın dışına atmaya çalışırken yattıgımız taraftan aşagı sarkarak agırlık merkezini içerde tutup çizgimizi koruyabiliriz asıl mantıgı bu fizikçi arkadaşlar daha iyi açıklarlar.

    Zaten güzel dönüyorsun kendimce destek olmak için söyledim istersen dikkate al yada alma
    barodi, Ezio41 ve Sokollu bunu beğendiler.
    Facebook Adresim. İletişim = https://www.facebook.com/mt.izmir.3


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı CEM. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barodi selamlar. Konuyla alakasız olarak video'n ile ilgili yardımcı olmak için yazıyım dedim sakın eleştiri babında algılama

    Sola dogru motordan ayagını açıp sol page baskı yaptıgın için arka amortisöre yük biniyor motor yere çöküyor ve yere yaklaşıyor. Pagler degmiş oluyor ama senin motosikleti yatırman konusundaki gelişimini engelliyor .

    Gördügüm kadarıyla kontra degil hang off kullanıyorsun . Eger kontra verip dizini açıyorsan bu çok tehlikeli olur çünkü agırlık merkezini bozuyorsun.

    Motora oturdugumuz zaman vücüt agırlıgımız amortisörlere dagılır. Eger kontra verip sola diz açarsak bu amortisörlerdeki agırlık degişimi demektir ve viraj içinde motorun çizgisini kaybetmesine sebeb olabilir.

    Biliyosun kontra tekniginde dizlerle depo sıkıca tutulmalı bu sayede gidona baskı yapmamızı engelliyor aynı zamanda agırlık merkezide sabit kalıyor amortisörler allak bullak olmuyor.

    Hang off yaptıgını varsayarak öneride bulunayım bende bu aşamalardan geçtim.

    1 - İlk önce daire çizme katkısı olmaz sadece Bir kuka bir lastik koyup sol viraj oluştur ve Viraja öyle gir.

    2- Sarkman gerekicek ciddi manada. Sol kalçanın yerinden çıktıgını hisset.

    3- Sola sarkenken gövden dik kalıyor biliyorum naked gidon. Ama gögsünü deponun üstüne yapıştırman gerekicek çünkü agırlık merkezini aşagıya çekmen lazım yani sarkınca dizinide açtıgın zaman gögsün depodan uzak kalmasın.

    3- Boyun kısmın ortada duruyor. Ayna öpme diyoruz genelde Sol aynanı öper gibi sol boynunu çıkar bakışın böylece ufugu görücek aynı şekilde agırlık merkezını yine iç tarafa dogru çekiceksin.

    4- Hang off fizik kurallarıyla alakalı bir sistem . Viraja girdigimizde motosiklet arka tekerin itişinden dolayı dikleşmeye ve virajın dışına atmaya çalışırken yattıgımız taraftan aşagı sarkarak agırlık merkezini içerde tutup çizgimizi koruyabiliriz asıl mantıgı bu fizikçi arkadaşlar daha iyi açıklarlar.

    Zaten güzel dönüyorsun kendimce destek olmak için söyledim istersen dikkate al yada alma
    HAng off ve kontra arasındaki farkı bilmiyordum, kontra sırasında oluşan merkezkaç kuvvetini yenebilmek için ağırlık merkezini içeri kaydırmak maksadı ile ayak açılıyor, toto yana çekiliyor, baş ve boyun ayna hizasına alınıyor sanıyordum.

    Tenqu

  3. #23
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Scooterlarda motor yatırmak çok farklı oluyor. Ağırlık merkezinin daha aşağıda olması nedeniyle vitesli motordaki gibi yatırmaya kalkarsanız motoru yere yapıştıracak gibi oluyorsunuz. Bu nedenle motoru çok temkinli bir şekilde yatırıyorum.

  4. #24

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı CEM. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barodi selamlar. Konuyla alakasız olarak video'n ile ilgili yardımcı olmak için yazıyım dedim sakın eleştiri babında algılama

    Sola dogru motordan ayagını açıp sol page baskı yaptıgın için arka amortisöre yük biniyor motor yere çöküyor ve yere yaklaşıyor. Pagler degmiş oluyor ama senin motosikleti yatırman konusundaki gelişimini engelliyor .

    Gördügüm kadarıyla kontra degil hang off kullanıyorsun . Eger kontra verip dizini açıyorsan bu çok tehlikeli olur çünkü agırlık merkezini bozuyorsun.

    Motora oturdugumuz zaman vücüt agırlıgımız amortisörlere dagılır. Eger kontra verip sola diz açarsak bu amortisörlerdeki agırlık degişimi demektir ve viraj içinde motorun çizgisini kaybetmesine sebeb olabilir.

    Biliyosun kontra tekniginde dizlerle depo sıkıca tutulmalı bu sayede gidona baskı yapmamızı engelliyor aynı zamanda agırlık merkezide sabit kalıyor amortisörler allak bullak olmuyor.

    Hang off yaptıgını varsayarak öneride bulunayım bende bu aşamalardan geçtim.

    1 - İlk önce daire çizme katkısı olmaz sadece Bir kuka bir lastik koyup sol viraj oluştur ve Viraja öyle gir.

    2- Sarkman gerekicek ciddi manada. Sol kalçanın yerinden çıktıgını hisset.

    3- Sola sarkenken gövden dik kalıyor biliyorum naked gidon. Ama gögsünü deponun üstüne yapıştırman gerekicek çünkü agırlık merkezini aşagıya çekmen lazım yani sarkınca dizinide açtıgın zaman gögsün depodan uzak kalmasın.

    3- Boyun kısmın ortada duruyor. Ayna öpme diyoruz genelde Sol aynanı öper gibi sol boynunu çıkar bakışın böylece ufugu görücek aynı şekilde agırlık merkezını yine iç tarafa dogru çekiceksin.

    4- Hang off fizik kurallarıyla alakalı bir sistem . Viraja girdigimizde motosiklet arka tekerin itişinden dolayı dikleşmeye ve virajın dışına atmaya çalışırken yattıgımız taraftan aşagı sarkarak agırlık merkezini içerde tutup çizgimizi koruyabiliriz asıl mantıgı bu fizikçi arkadaşlar daha iyi açıklarlar.

    Zaten güzel dönüyorsun kendimce destek olmak için söyledim istersen dikkate al yada alma
    saol dikkate alacağım . yanlız hang off u ilk defa duyuyorum. ama videolarda olsun kontralarda olsun hep diz aşağı açık olarak dönüyorlar. dönüş sırasında o diz niye aşağı doğru yani yere doğru gidiyor peki? yada hangi durumlarda diz aşağı gidecek. açıkcası ben dizi aşağı doğru yaysamda hiç bir anlam bulamıyorum. yaymak için yayıyorum. vallahi bana ve sürüşüme hiç bir katkısını görmememe rağmen. niye öyle yoksa özentimi yada böyle yapılması gerektiği içinmi?
    birde o düşme hissini o korkuyu yensem iyi olacakta. ben asıl amacım o korkuyu yani düşme hissini yenmek. motordan düşüp motorun ayağımın üzerine düşüp koparacağı korkusundan dolayı açıkcası birşeyler yapmaya çalışıyorum. inşallah ileride daha iyi olurum. motor birde ağır yani 205 kg. ayağa düşse ayak pert olur allah korusun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HAng off ve kontra arasındaki farkı bilmiyordum, kontra sırasında oluşan merkezkaç kuvvetini yenebilmek için ağırlık merkezini içeri kaydırmak maksadı ile ayak açılıyor, toto yana çekiliyor, baş ve boyun ayna hizasına alınıyor sanıyordum.

    Tenqu
    merkez kaç ne ?ağırlık merkezi neresi ? ağırlık merkezini nereye kaydırıyoruz ?niçin kaydırıyoruz? kaydırmasak ne olur ?
    merkezkaçtan kaçamassak ne olur? kaçarsak ne olur?

  5. #25
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Race_Blue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En iyi anlatan Keith Code Amcadan. Twist of the Wrist 2 *
    https://youtu.be/VTC7f6M2L1E?t=231

    Keith Code'a karşı boynumuz kıldan ince zaten .

    http://youtu.be/VTC7f6M2L1E?t=231


    Alıntı phns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok guzel ve bililendirici bir konu tesekkurler
    Ben teşekkür ederim .


    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen xj6 yani benim motor diye söylemiyorum çok dengeli ve rahat lastikleride yenileyince yol tutuş ve viraj ve frenleme inanılmaz değişiyor.
    Ah ah bi xj6'mız olmadı bizim Xj6 gördüm mü gözümün önünde oynayan video şu ; https://www.youtube.com/watch?v=6jGlRmeBVHI Dakika 1.30'dan itibaren beni benden alıyor , eriyip bitiyorum sese .





    Alıntı CEM. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barodi selamlar. Konuyla alakasız olarak video'n ile ilgili yardımcı olmak için yazıyım dedim sakın eleştiri babında algılama

    Sola dogru motordan ayagını açıp sol page baskı yaptıgın için arka amortisöre yük biniyor motor yere çöküyor ve yere yaklaşıyor. Pagler degmiş oluyor ama senin motosikleti yatırman konusundaki gelişimini engelliyor .

    Gördügüm kadarıyla kontra degil hang off kullanıyorsun . Eger kontra verip dizini açıyorsan bu çok tehlikeli olur çünkü agırlık merkezini bozuyorsun.

    Motora oturdugumuz zaman vücüt agırlıgımız amortisörlere dagılır. Eger kontra verip sola diz açarsak bu amortisörlerdeki agırlık degişimi demektir ve viraj içinde motorun çizgisini kaybetmesine sebeb olabilir.

    Biliyosun kontra tekniginde dizlerle depo sıkıca tutulmalı bu sayede gidona baskı yapmamızı engelliyor aynı zamanda agırlık merkezide sabit kalıyor amortisörler allak bullak olmuyor.

    Hang off yaptıgını varsayarak öneride bulunayım bende bu aşamalardan geçtim.

    1 - İlk önce daire çizme katkısı olmaz sadece Bir kuka bir lastik koyup sol viraj oluştur ve Viraja öyle gir.

    2- Sarkman gerekicek ciddi manada. Sol kalçanın yerinden çıktıgını hisset.

    3- Sola sarkenken gövden dik kalıyor biliyorum naked gidon. Ama gögsünü deponun üstüne yapıştırman gerekicek çünkü agırlık merkezini aşagıya çekmen lazım yani sarkınca dizinide açtıgın zaman gögsün depodan uzak kalmasın.

    3- Boyun kısmın ortada duruyor. Ayna öpme diyoruz genelde Sol aynanı öper gibi sol boynunu çıkar bakışın böylece ufugu görücek aynı şekilde agırlık merkezını yine iç tarafa dogru çekiceksin.

    4- Hang off fizik kurallarıyla alakalı bir sistem . Viraja girdigimizde motosiklet arka tekerin itişinden dolayı dikleşmeye ve virajın dışına atmaya çalışırken yattıgımız taraftan aşagı sarkarak agırlık merkezini içerde tutup çizgimizi koruyabiliriz asıl mantıgı bu fizikçi arkadaşlar daha iyi açıklarlar.

    Zaten güzel dönüyorsun kendimce destek olmak için söyledim istersen dikkate al yada alma
    Çok güzel anlatmışsınız hocam , elinize sağlık sizinde .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  6. #26
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Yine de bu teknikleri geliştirip gerektiğinde kaçış manevrası olarak kullanmakta fayda var, burası Türkiye hiç kimse şerit ortalama konusunda stabil değil, elde mobil telefon bir sağa bir sola durumu bolca mevcut
    Sokollu bunu beğendi.

  7. #27
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de bu teknikleri geliştirip gerektiğinde kaçış manevrası olarak kullanmakta fayda var, burası Türkiye hiç kimse şerit ortalama konusunda stabil değil, elde mobil telefon bir sağa bir sola durumu bolca mevcut
    Türkiye şartlarında zaten motosiklet kullanıpta hayatta kalan kişi , benim gözümde üstün yetenekli bir insandır . Bu kadar cahil ve maganda ruhlu otomobil sürücüleri olduğu sürece Türkiyede hayatta kalmak büyük başarı . Daha az önce motorumla eve gelirken sol şeritte ilerliyorum 100 km civarı hızla , yol 3 şeritli orta şerit boş sağ şerit dolu . önümdekine selektör yapıyorum aval aval dikiz aynasından bakıyor bana . Beni gördüğü halde yol vermiyor .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  8. #28

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    "nereye bakarsan oraya gidersin"
    kontra tekniğini(iki teker gidonu çevirdiğinde değil, dengesini bozduğunda, yatar döner) bilinç seviyesine taşıyamayanların cümlesi.
    ha; gideceğin yeri görmeli (bilmeli) sin. ayrı
    Sokollu bunu beğendi.

  9. #29
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı CEM. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .

    Gördügüm kadarıyla kontra degil hang off kullanıyorsun . Eger kontra verip dizini açıyorsan bu çok tehlikeli olur çünkü agırlık merkezini bozuyorsun.

    Motora oturdugumuz zaman vücüt agırlıgımız amortisörlere dagılır. Eger kontra verip sola diz açarsak bu amortisörlerdeki agırlık degişimi demektir ve viraj içinde motorun çizgisini kaybetmesine sebeb olabilir.

    Biliyosun kontra tekniginde dizlerle depo sıkıca tutulmalı bu sayede gidona baskı yapmamızı engelliyor aynı zamanda agırlık merkezide sabit kalıyor amortisörler allak bullak olmuyor.
    İşte burası önemli, güzel nokta hocam. Şimdi mesele pegi yere sürtmek mi, yani motoru daha fazla kontra ile yatırarak (dizler depoda iken) yatış açımızı zorlamak mı , yoksa motosikletten sarkarak daha fazla yatış açısına gerek kalmadan diz değmek mi ? Bana göre birincisi, bazı kişilerde motosikleti değil kendinizi yatırın amaç en az yatış açısıyla dönmek diyorlar.

    Barodi'nin de yazdığı gibi bence diz açma işini ideal oturuş pozisyonundan çok düşme hissini engellemek için yapıyoruz gibi geliyor bana.

    40 km.hız ile giderken dizler depoya sarılı, omuz ve göğüs depo hizasında sola viraj için kontrayı verdiğimizde, dış ayaklığa baskı uygulasak bile motosiklet yatık vaziyete girdiğinden depoyu tutup devam etmekten ziyade kendimi geriye çekerek düzeltmeye veya sol dizimi açarak vücudumu o açıdan kurtarmaya çalışıyorum. Hang off pozisyonu ile alakası yok bunun farkındayım.

    Sarkmadan , sadece kontra tekniği ile (tabi ki viraj yönüne doğru ağırlığımızı ve bakışımızı vererek) dönmeyi çalışmak bana konforlu bir sürüş biçimi gibi gelmiyor.

    Düzeltme veya öneride bulunan olursa sevinirim.

    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saol dikkate alacağım . yanlız hang off u ilk defa duyuyorum. ama videolarda olsun kontralarda olsun hep diz aşağı açık olarak dönüyorlar. dönüş sırasında o diz niye aşağı doğru yani yere doğru gidiyor peki? yada hangi durumlarda diz aşağı gidecek. açıkcası ben dizi aşağı doğru yaysamda hiç bir anlam bulamıyorum. yaymak için yayıyorum. vallahi bana ve sürüşüme hiç bir katkısını görmememe rağmen. niye öyle yoksa özentimi yada böyle yapılması gerektiği içinmi?
    birde o düşme hissini o korkuyu yensem iyi olacakta.
    Abi tamamen psikolojik bence, bu gördüğümüz videolardan, fotoğraflardan veya Motogp yarışlarından aklımıza kazınmış bir imge. Ama senin de dediğin gibi herhangi bir katkısı yok.

    Alıntı ehil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "nereye bakarsan oraya gidersin"
    kontra tekniğini(iki teker gidonu çevirdiğinde değil, dengesini bozduğunda, yatar döner) bilinç seviyesine taşıyamayanların cümlesi.
    ha; gideceğin yeri görmeli (bilmeli) sin. ayrı
    Güzelmiş

  10. #30

    Üyelik
    15 Aralık 2010
    Bir karisiklik var kavramlarda sanirim.oncelikle motoru donduren tek sey kontradir bunu hepimiz biliyoruz.hang off motoru yatirma veya yonlerdirme yontemi degildir o işi yalnizca kontra yapar(cok dusuk hizlar haric)hang off aslinda motoru yatirmaya degil tam tersi daha fazla yatirmadan daha cok donmeye yarar.yani bir yonlendirme teknigi degildir.viraja girildikten sonra agirlik merkezini donulen tarafa alarak daha az yatis acisiyla donmeyi saglar.virajda vucut pozisyonlarindan biridir hang off yani sarkma.diger ikisi motorla esit acida olmak yani ayni acida yatmak sonuncusuda tam tersi yatis yonunun tersine vucut pozisyonu.yani motor saga yatarken vucut sola yatar.hang off trafikte tehlikelidir dogru trafikte endogru secim motorla bir olmaktir
    Sokollu bunu beğendi.

  11. #31
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    diz yerde döneceğim en fazla bir kere daha düşer http://www.motolastik.com/pirelli-di...7-73w-pmu26387 benlemi yaşayacak amk motoru
    RAMİREZ bunu beğendi.
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  12. #32
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı umuttuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir karisiklik var kavramlarda sanirim.oncelikle motoru donduren tek sey kontradir bunu hepimiz biliyoruz.hang off motoru yatirma veya yonlerdirme yontemi degildir o işi yalnizca kontra yapar(cok dusuk hizlar haric)hang off aslinda motoru yatirmaya degil tam tersi daha fazla yatirmadan daha cok donmeye yarar.yani bir yonlendirme teknigi degildir.viraja girildikten sonra agirlik merkezini donulen tarafa alarak daha az yatis acisiyla donmeyi saglar.virajda vucut pozisyonlarindan biridir hang off yani sarkma.diger ikisi motorla esit acida olmak yani ayni acida yatmak sonuncusuda tam tersi yatis yonunun tersine vucut pozisyonu.yani motor saga yatarken vucut sola yatar.hang off trafikte tehlikelidir dogru trafikte endogru secim motorla bir olmaktir
    Kendi adıma konuşayım hocam, hang off pozisyonunun yönlendirme tekniği olmadığının, daha az yatış açısıyla dönmemizi sağlayan bir oturuş pozisyonu olduğunun farkındayım.

    Benim değindiğim nokta, hang off kullanılmadan motorla birlikte yatılan pozisyonlarda, dizler depoda vücut motosikletle bir iken, yatış açısı arttıkça yani motosiklet keskin virajı almak için yere yaklaştıkça , bakış ve kafa çıkışta olsa bile rahatsız bir vücut pozisyonunda olduğumdan dış ayağa basarken dizimi viraj yönüne doğru açma gibi bir alışkanlığım var. Bunu sarkmak için değil, kendimi daha rahat hissetmek için yapıyorum. Yanlış bir alışkanlık mıdır onu bilemiyorum.

  13. #33
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @sokollu; ben de sport touring kullanırken bunu çok sık yapıyordum, bir çoğuna göre doğru değil, ama beyin bunu kendisi yapıyor. Yakında bir araç/nesne olmadıkça sorun da yok aslında sonuçta performans sürüşü yapmıyoruz. Şimdiki motorum cruser ve buna hiç ihtiyaç duymadığımı fark ettim, kendi adıma ilginç bir deneyim oldu bunca zaman sonra...
    Sokollu bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    yavaş yavaş o konuda master a doğru gidiyorum, motor sola doğru fırlayip gidiyor ben hiç yere düşmeden ayakda devam,
    kafada sadece kask, sorun berkaya anlatsın.. ))

  15. #35

    Üyelik
    15 Aralık 2010
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi adıma konuşayım hocam, hang off pozisyonunun yönlendirme tekniği olmadığının, daha az yatış açısıyla dönmemizi sağlayan bir oturuş pozisyonu olduğunun farkındayım.

    Benim değindiğim nokta, hang off kullanılmadan motorla birlikte yatılan pozisyonlarda, dizler depoda vücut motosikletle bir iken, yatış açısı arttıkça yani motosiklet keskin virajı almak için yere yaklaştıkça , bakış ve kafa çıkışta olsa bile rahatsız bir vücut pozisyonunda olduğumdan dış ayağa basarken dizimi viraj yönüne doğru açma gibi bir alışkanlığım var. Bunu sarkmak için değil, kendimi daha rahat hissetmek için yapıyorum. Yanlış bir alışkanlık mıdır onu bilemiyorum.
    Aslinda bende son zamanlarda denemeye basladim diz olayini.dizlerimi acmadan da cok dengeli ve duzgun donebiliyordum ama farkettim ki dizler de ayni cene goz kafa gibi virajda yonlendirici.cok tuhafima gitti ilk once ama kesinlikle ise yariyor diz de cene gibi dogru aciyi tutturmamizi sagliyor yani yanlis bir aliskanlik degil bence.
    Sokollu bunu beğendi.

  16. #36
    Source53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2018 Honda Forza
    Paylaşım için teşekkürler.

  17. #37
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO

  18. #38
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Arka frene olması gerektiğinden fazla basınca beygir tepiyor

  19. #39
    Race_Blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha-YZF-R25
    Kitabını okumuş olanlar daha iyi anlayabiliyor. Türkçe alt yazılı.

    http://motosiklettv.web.tv/video/twist-of-the-wrist-ii-turkce-alt-yazili-bilegin-dansi__e3qvzufhevq
    Linki : http://motosiklettv.web.tv/video/twi...i__e3qvzufhevq

  20. #40
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Source53 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paylaşım için teşekkürler.

    Rica ederim , ben teşekkür ederim .


    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Linki açmadı .


    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka frene olması gerektiğinden fazla basınca beygir tepiyor

    Gazı fazla açıp hemde arka frene basınca tepikler aynen .


    Alıntı Race_Blue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kitabını okumuş olanlar daha iyi anlayabiliyor. Türkçe alt yazılı.

    http://motosiklettv.web.tv/video/twist-of-the-wrist-ii-turkce-alt-yazili-bilegin-dansi__e3qvzufhevq
    Linki : http://motosiklettv.web.tv/video/twi...i__e3qvzufhevq

    Herkesin izlemesi gereken bir eğitici video . Hatta 1 kere değil en az 3 kere izlenmesi lazım tamamen kavrayabilmek için .
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)