Barodi selamlar. Konuyla alakasız olarak video'n ile ilgili yardımcı olmak için yazıyım dedim sakın eleştiri babında algılama
Sola dogru motordan ayagını açıp sol page baskı yaptıgın için arka amortisöre yük biniyor motor yere çöküyor ve yere yaklaşıyor. Pagler degmiş oluyor ama senin motosikleti yatırman konusundaki gelişimini engelliyor .
Gördügüm kadarıyla kontra degil hang off kullanıyorsun . Eger kontra verip dizini açıyorsan bu çok tehlikeli olur çünkü agırlık merkezini bozuyorsun.
Motora oturdugumuz zaman vücüt agırlıgımız amortisörlere dagılır. Eger kontra verip sola diz açarsak bu amortisörlerdeki agırlık degişimi demektir ve viraj içinde motorun çizgisini kaybetmesine sebeb olabilir.
Biliyosun kontra tekniginde dizlerle depo sıkıca tutulmalı bu sayede gidona baskı yapmamızı engelliyor aynı zamanda agırlık merkezide sabit kalıyor amortisörler allak bullak olmuyor.
Hang off yaptıgını varsayarak öneride bulunayım bende bu aşamalardan geçtim.
1 - İlk önce daire çizme katkısı olmaz sadece Bir kuka bir lastik koyup sol viraj oluştur ve Viraja öyle gir.
2- Sarkman gerekicek ciddi manada. Sol kalçanın yerinden çıktıgını hisset.
3- Sola sarkenken gövden dik kalıyor biliyorum naked gidon. Ama gögsünü deponun üstüne yapıştırman gerekicek çünkü agırlık merkezini aşagıya çekmen lazım yani sarkınca dizinide açtıgın zaman gögsün depodan uzak kalmasın.
3- Boyun kısmın ortada duruyor. Ayna öpme diyoruz genelde Sol aynanı öper gibi sol boynunu çıkar bakışın böylece ufugu görücek aynı şekilde agırlık merkezını yine iç tarafa dogru çekiceksin.
4- Hang off fizik kurallarıyla alakalı bir sistem . Viraja girdigimizde motosiklet arka tekerin itişinden dolayı dikleşmeye ve virajın dışına atmaya çalışırken yattıgımız taraftan aşagı sarkarak agırlık merkezini içerde tutup çizgimizi koruyabiliriz asıl mantıgı bu fizikçi arkadaşlar daha iyi açıklarlar.
Zaten güzel dönüyorsun kendimce destek olmak için söyledim istersen dikkate al yada alma