Korkularınızla Yüzleşin , Motorunuzu Yatırmaktan Korkmayın !
Reklamlar
-
06 Temmuz 2015, 22:57
#41
umuttuna adlı üyeden alıntı
Aslinda bende son zamanlarda denemeye basladim diz olayini.dizlerimi acmadan da cok dengeli ve duzgun donebiliyordum ama farkettim ki dizler de ayni cene goz kafa gibi virajda yonlendirici.cok tuhafima gitti ilk once ama kesinlikle ise yariyor diz de cene gibi dogru aciyi tutturmamizi sagliyor yani yanlis bir aliskanlik degil bence.
Hocam eğer boyunuz uzun ise, gövde kol ve baş kısmının içeriye yatarken, dizi sıkı sıkı tutmaya çalışmak zaten bir rahatsızlık veriyor. Sandalyede otururken bile deneyebilirsiniz.
Race_Blue adlı üyeden alıntı
Herhalde bi 4 kez izlemişimdir, orda teoriden bahsediyorlar ama biz burda teoriyi uygularken yaptığımız alışkanlıkları sorguluyoruz.
Reklamlar
-
07 Temmuz 2015, 01:22
#42
-
07 Temmuz 2015, 19:26
#43
Kocaeli İl Temsilcisi
turkish39 adlı üyeden alıntı
Hocam yine açmadı linki .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
09 Temmuz 2015, 05:10
#44
Vallahi çok sevindim, 1 yıldır forumdayım ilk başlarda resmen aşık olmama rağmen bi süre sonra birbirini üstün görmesinden tut kekosuna saçma şeyler yüzünden bazen forum soğutuyordu kendinden.Çok uzun zaman sonra hiç tartışmanın olmadığı saygı çerçevesinde bilgi paylaşımı yapılan bi konuyu zevkle okudum ve kendimce bi şeyler öğrendim.Hepinizin eline sağlık hocam
-
09 Temmuz 2015, 07:55
#45
-
09 Temmuz 2015, 08:13
#46
arkadaşlar bu konuyu okudum, evin ordaki viraja yatarken düştüm. şuanda şişli etfal hastahanesindeyim. ben etttim siz etmeyin
not : espiri tabi
-
09 Temmuz 2015, 08:42
#47
Dizimizi neden açmamız gerektiği ile ilgili , izlemenizi öneririm. Daima dıştaki pege basıyor ve vucut ağrlığımızı dizimizle depoya aktarıyoruz, iç taraftaki ayak topukla motoru kavrıyor dizimizi açarak üst gövdemiz için hem alan açıyoruz hem de doğrulmak için iç taraftaki ayağımızı kullanırken kuvvet almamızı sağlıyor. Tam ifade edemedim lakin videoyu izlerseniz ifadeyi daha net anlayabileceksiniz. İşin sırrı gidondan destek almadan normal poziyona gelebilmek ve diz kapalı iken bunun zor olduğunu söylüyor...
-
09 Temmuz 2015, 09:31
#48
sonalp adlı üyeden alıntı
Dizimizi neden açmamız gerektiği ile ilgili , izlemenizi öneririm. Daima dıştaki pege basıyor ve vucut ağrlığımızı dizimizle depoya aktarıyoruz, iç taraftaki ayak topukla motoru kavrıyor dizimizi açarak üst gövdemiz için hem alan açıyoruz hem de doğrulmak için iç taraftaki ayağımızı kullanırken kuvvet almamızı sağlıyor. Tam ifade edemedim lakin videoyu izlerseniz ifadeyi daha net anlayabileceksiniz. İşin sırrı gidondan destek almadan normal poziyona gelebilmek ve diz kapalı iken bunun zor olduğunu söylüyor...
https://www.youtube.com/watch?v=XB14B38CU0g
çok güzel videoymuş bu ya. paylaşım için teşekkürler.
-
09 Temmuz 2015, 19:32
#49
Kocaeli İl Temsilcisi
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Vallahi çok sevindim, 1 yıldır forumdayım ilk başlarda resmen aşık olmama rağmen bi süre sonra birbirini üstün görmesinden tut kekosuna saçma şeyler yüzünden bazen forum soğutuyordu kendinden.Çok uzun zaman sonra hiç tartışmanın olmadığı saygı çerçevesinde bilgi paylaşımı yapılan bi konuyu zevkle okudum ve kendimce bi şeyler öğrendim.Hepinizin eline sağlık hocam
Teşekkür ederim sağolun güzel yorumunuz için .
Sokollu adlı üyeden alıntı
Birader sen hep geç kalıyorsun adamın suçu yok
Biz izledik bile
Valla bende açmadı bir türlü linki anlamadım .
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu konuyu okudum, evin ordaki viraja yatarken düştüm. şuanda şişli etfal hastahanesindeyim. ben etttim siz etmeyin
not : espiri tabi
Açtığım konu yüzünden hastenelik oldun desene
sonalp adlı üyeden alıntı
Dizimizi neden açmamız gerektiği ile ilgili , izlemenizi öneririm. Daima dıştaki pege basıyor ve vucut ağrlığımızı dizimizle depoya aktarıyoruz, iç taraftaki ayak topukla motoru kavrıyor dizimizi açarak üst gövdemiz için hem alan açıyoruz hem de doğrulmak için iç taraftaki ayağımızı kullanırken kuvvet almamızı sağlıyor. Tam ifade edemedim lakin videoyu izlerseniz ifadeyi daha net anlayabileceksiniz. İşin sırrı gidondan destek almadan normal poziyona gelebilmek ve diz kapalı iken bunun zor olduğunu söylüyor...
https://www.youtube.com/watch?v=XB14B38CU0g
Faydalı bir video olmuş teşekkürler .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
09 Temmuz 2015, 21:49
#50
Virajlarda baya korkuyorum baya yavaşlayıp öyle dönüyorum düşme korkusundan bu yazı için teşekkürler
-
10 Temmuz 2015, 22:02
#51
Kocaeli İl Temsilcisi
ebruuu adlı üyeden alıntı
Virajlarda baya korkuyorum baya yavaşlayıp öyle dönüyorum düşme korkusundan bu yazı için teşekkürler
Ben teşekkür ederim . Düzgün bir eğitim ile bu korkularınızı azaltabilirsiniz . Tabi en önemlisi asfaltı güzel bir viraj ve 2 adet güzel yol tutan bir lastik .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
12 Temmuz 2015, 17:14
#52
tam da bu konuya uygun bir video...
farklı bir açıklaması var mı bilmiyorum ama daha da yatırması gerektiğini düşünüyorum
http://www.skoften.net/item/invoegen...en_slecht_idee
video olarak eklemek istedim ama olmadı link veriyorum
-
13 Temmuz 2015, 17:28
#53
Kocaeli İl Temsilcisi
potasyum adlı üyeden alıntı
Video'daki olayda tam da açtığım konuyu destekler nitelikle . Viraja iç taraftan değilde dış taraftan girip gideceği yere baksaydı , böyle bir olayla karşılaşmazdı . Bakışınıda kilitlediği için diğer şeride o tarafa doğru gitti .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
13 Temmuz 2015, 18:03
#54
-
13 Temmuz 2015, 19:07
#55
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)