Beyler 98-99 Model bir YzfR1 e 2008 model bir grenaj takılırsa sıkıntı çıkar mı?
Beyler 98-99 Model bir YzfR1 e 2008 model bir grenaj takılırsa sıkıntı çıkar mı?
Nasıl uydurucan ki şaseye bağlantı yerlerini, yapabilen nadir ustalar vardır ama yine de eğreti duran yerler olacaktır.
Nerde yaptirabilirim ki aklima yatti aslinda. Gecenlerde 2000 model cbr 1000rra 2013 kasa attiklarini gordum hayran kaldim resmen
SAĞLAM BİR USTA İLE İŞLEM ÇÖZÜLEBİLİR,,,
Önemli olan O USTAYI bulmandır...
Bu işlem çoğunlukla KIŞ AYLARINDA yapılır,
Sebebi ise KIŞIN İŞLER AZALIR BAZI MOTORCULAR BOŞ KALIR o sebepten ugrasacak vakıt cok olur,,,
Geçen sene kıbrıstan bir arkadaş komple grenaj değişimi yaptı, onun motoru 1994 model CBR250RR FIREBLADE idi Kanada merkezli bu tür işleri için komple bodykit üreten bir firma var ismi tyga-performance çokta başarılı iş yapıyorlar, fiyatlar biraz tuzlu. aşağıda önceki ve sonraki hali mevcut istersen bu firma ile iletişime geç sana yardımcı olsunlar.
firma adresi : http://tyga-performance.com/site/
Dünya geneli distribütörleri : http://tyga-performance.com/site/distributors.php
CBR250RR sayfası : http://tyga-performance.com/site/index.php?cPath=72_1036_81_144
arkadaşın aldığı kit : http://tyga-performance.com/site/product_info.php?cPath=72_1036_81_144&products_id= 1299
eski hali :
yeni hali :
Rengi beyaz kırmızı yaptı.
"Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."
Olmaz diye bişey yok ancak çok uğraştırır.
Motosikleti piste soktuğumuz zaman ulem nasılsa düşüp kırıyoruz bari 2-3 bin euromuz gideceğine 5-6 yüz euromuz gitsin diye ucuz Çin işi karenaj satın alıyoruz.
O motosiklet için üretilmesine rağmen 2-3 kez bağlantı sorunu yaşadığım oldu.
Daha fenası belli bir süratten sonra gelen zangırtı ve bilumum sesler cabası.
Bazen de cuk oturuyor şans işi.
Orijinal olmayan bir karenajda bu hesaba birde rüzgârın etkisini katmak gerekiyor.
Ayrodinamik kuvvetlerin devreye girdiği ve çok önemli olduğu yüksek süratlerde yapılan işin sürüşü nasıl etkileyeceği de bir başka muamma!
Fazla sürat yapmayan küçük hacimli motosikletlerde büyük sıkıntı yaratmaz ama 240-250 km hızlara çıkabilen motosikletlerde bu hesapların çok iyi yapılması gerekiyor.
Unutulmamalı ki belli bir sürâte kadar motosikletin selesine, daha yüksek sürâtlerde ise Azrail'in kucağında oturuyoruz.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Dostum grenajlarin siparisini bir site uzerinden verecegim tabiki oluru olunca.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)