2. Motorumu aldım Kawasaki Ninja 300
Reklamlar
-
04 Temmuz 2015, 17:06
#21
Ben de ninja 300den sonra 636 istiyorum ama muhtemlen 2006 model bişey bakacağım tabi sadece tipini beğeniyorum teknik özelliğini biliyorum ve 2. Viteste kronik bi arızası olduğunu biliyorum başka bi fikrim yok:( temiz 2006 636 bulursam 636 alırım yoksa bi makineye 45 bin veremem maalesef üniversiteye bu sene basliyacagim yaş 18:( , o yüzden ya 20 25 bin 600rr bakarım yada 16 17 bine 636 lar var alırım bi 636 sorunsuz sıkıntısız daha da satmam diye düşünüyorum. Tabi ki aklım da kle500 de var :( gazlamayi viraji seviyorum fakat gezmek tozmakta hobilerim arasında malum ninja 300 le anca asfaltta gidebiliyoruz dağ yolunda makineyi haşat etmenin sonraki sahibini üzmenin gereği yok. Yani baya bi karışık:D en iyisi bi ninja 300de 10 20 bin devirelimde hayırlısı diyelim sonra
Reklamlar
-
04 Temmuz 2015, 17:47
#22
barodi adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun. ancak egzoz olayına kesinlikle karşıyım çift silindirde. çünkü o sesi vermiyor yani 4 silindirin o tatlı sesini istediğiniz kadar en kral egzozu takın yinede o sesi vermiyor. 4 silindir olsaydı m4 veya two brothers tek geçerim.
Dostum, insanların bu 4 silindire bağlanmış egsoz aşklarını anlamış değilim. Ben 4 silindiri satıp 2 silindir aldım. Gaz açtığım zamanki sesi resmen makineli tüfek gibi. Ayrıca kullanış rahatlığı gaza verdiği tepkiler emin ol senin altındaki makineden daha iyi. Kabul ediyorum, ben rüzgarı yerim, senin makine rüzgarda ve uzun yolda yağ gibi akar. Ama şuna emin ol, eğer egsoz takarsam hem trafikte seninkinden daha görünür olurum hem de araçlar bana mesafeli olacağından güvenliğim artar. Bence silindir sesi sevgisi biraz göreceli. Bildiğim bir Kawasaki VN 800 var ki ondaki ses ve ritim çoğu Harley'de yok. Arkadaşım konuyu kaynatmayayım, motoruna kazasız belasız güzel günlerde binmeni dilerim.
-
04 Temmuz 2015, 17:49
#23
Hayırlı olsun özellikle 30. yıl tasarımına bayılıyorum fakat 191. yapmaz o makine, yani bizim R25' lerle 194 basan varsa 200' ü devirmeli ninja. Eğer avrupa yakasındaysanız bi yerlerde buluşalım mümkünse bi gün yüzüyle görelim şu makinayı.
-
04 Temmuz 2015, 17:56
#24
Bune adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun özellikle 30. yıl tasarımına bayılıyorum fakat 191. yapmaz o makine, yani bizim R25' lerle 194 basan varsa 200' ü devirmeli ninja. Eğer avrupa yakasındaysanız bi yerlerde buluşalım mümkünse bi gün yüzüyle görelim şu makinayı.
Aslında oyle dusunmemek lazım duke 390 da pek gıtmıyor oyle top speed kesıcı var ama 0 100 u baya iyi 5.5 sn dı galıba
-
04 Temmuz 2015, 18:10
#25
Sepya adlı üyeden alıntı
Rosso alma pişman olursun o pist lastiği asfaltta ömrü çok az cep yakar
pist lastiği olduğu nerden çıktı,her bombeli lastik pist lastiği diye bir şey yok hamuru yumuşak diğer lastiklerden de 2-3 bin daha az gidiyor. Aradaki 200 lira fark için ben hayatımı riske atmam.
Cahillerle tartışmaya girmeyin. Ben hiç yenemedim.-İmam Gazali-
-
04 Temmuz 2015, 19:30
#26
4Vaqrant adlı üyeden alıntı
Ben de ninja 300den sonra 636 istiyorum ama muhtemlen 2006 model bişey bakacağım tabi sadece tipini beğeniyorum teknik özelliğini biliyorum ve 2. Viteste kronik bi arızası olduğunu biliyorum başka bi fikrim yok:( temiz 2006 636 bulursam 636 alırım yoksa bi makineye 45 bin veremem maalesef üniversiteye bu sene basliyacagim yaş 18:( , o yüzden ya 20 25 bin 600rr bakarım yada 16 17 bine 636 lar var alırım bi 636 sorunsuz sıkıntısız daha da satmam diye düşünüyorum. Tabi ki aklım da kle500 de var :( gazlamayi viraji seviyorum fakat gezmek tozmakta hobilerim arasında malum ninja 300 le anca asfaltta gidebiliyoruz dağ yolunda makineyi haşat etmenin sonraki sahibini üzmenin gereği yok. Yani baya bi karışık:D en iyisi bi ninja 300de 10 20 bin devirelimde hayırlısı diyelim sonra
Benimde yas 18, uni bu sene baslayacagim. Sabanci uni dusunuyorum, sizin daha once motor tecrubeniz var mi? Veya suan motorunuz var mi?
aquarist4 adlı üyeden alıntı
Dostum, insanların bu 4 silindire bağlanmış egsoz aşklarını anlamış değilim. Ben 4 silindiri satıp 2 silindir aldım. Gaz açtığım zamanki sesi resmen makineli tüfek gibi. Ayrıca kullanış rahatlığı gaza verdiği tepkiler emin ol senin altındaki makineden daha iyi. Kabul ediyorum, ben rüzgarı yerim, senin makine rüzgarda ve uzun yolda yağ gibi akar. Ama şuna emin ol, eğer egsoz takarsam hem trafikte seninkinden daha görünür olurum hem de araçlar bana mesafeli olacağından güvenliğim artar. Bence silindir sesi sevgisi biraz göreceli. Bildiğim bir Kawasaki VN 800 var ki ondaki ses ve ritim çoğu Harley'de yok. Arkadaşım konuyu kaynatmayayım, motoruna kazasız belasız güzel günlerde binmeni dilerim.
Tiger 1000tl dediler hocam full karbon ve sesinden cok memnun olursunuz dediler, siz ne dusunuyosunuz?
Bune adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun özellikle 30. yıl tasarımına bayılıyorum fakat 191. yapmaz o makine, yani bizim R25' lerle 194 basan varsa 200' ü devirmeli ninja. Eğer avrupa yakasındaysanız bi yerlerde buluşalım mümkünse bi gün yüzüyle görelim şu makinayı.
Avrupa yakasindayim youtube da r25 180 - ninja 191 olarak islenmis ama r25 cikiyorsa 190 a ninja 200 u gorecektir.
Pangea adlı üyeden alıntı
pist lastiği olduğu nerden çıktı,her bombeli lastik pist lastiği diye bir şey yok hamuru yumuşak diğer lastiklerden de 2-3 bin daha az gidiyor. Aradaki 200 lira fark için ben hayatımı riske atmam.
Pirelli diablo 2 hiz:w ve h var nedir hocam onlar 100 lira fark var ayni ebatlarda
-
04 Temmuz 2015, 20:21
#27
Ninja 194 yapar gerisi yalan bence
Ben 192 gordum
-
04 Temmuz 2015, 20:29
#28
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Ninja 194 yapar gerisi yalan bence
Ben 192 gordum
Bende 191 videosu izledim, r25 beygir olarak dusuk zaten 180 de kaliyor
-
04 Temmuz 2015, 20:43
#29
berkekolik1 adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 1.5 yıldır xmax 250 kullanıyorum (maxi scooter) değiştirmemin zamanı geldiğini düşündüm, bunu satmayacağım ikisine de binmeyi düşünüyorum.
Ninja 300 ü seçme sebebim, 250liklere göre güçlü olması, maximum hızı : 191 km/h
600 lük almayı düşünüyordum fakat bir geçiş motoru kullanayım dedim, senede artık bir 636 aldım yazarım inşallah
Sorular: Ek olarak ne alayım sizce? Egzoz düşünüyorum tiger alsam pişman olur muyum?
Pazartesi günü teslim edecekler motoru.
Aldığım model: Kawasaki ninja 300 ABS Special Edition 30.yıl Özel rengi.
http://www.youtube.com/watch?v=V2geSO4Ta2s]
Hocam öncelikle hayırlı olsun egsoz için internette görmüştüm ninja300 e yoshimura egsoz sesi çok güzeldi .
-
04 Temmuz 2015, 21:20
#30
Kocaeli İl Temsilcisi
Hayırlı olsun kazasız belasız .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
04 Temmuz 2015, 21:21
#31
berkekolik1 adlı üyeden alıntı
Benimde yas 18, uni bu sene baslayacagim. Sabanci uni dusunuyorum, sizin daha once motor tecrubeniz var mi? Veya suan motorunuz var mi?
Şuan ninja 300 var. Önceden çin malı scooter felan sürmüştüm ama fazla değil. Ninja 300 ile biraz vakit geçirip hayırlısıyla 600lüğe geçicem.Arkadşaların dediği gibi yoshimura yada m4 ninja için en iyi egsozlardı diye hatırlıyorum bende.Tabi baya pahalıdır sanırım onlar.
-
04 Temmuz 2015, 22:41
#32
berkekolik 1 "Tiger 1000tl dediler hocam full karbon ve sesinden cok memnun olursunuz dediler, siz ne dusunuyosunuz?"
Ben MT 07'ye takılmış bir tiger videosunu youtube'dan izlemiş ve dinlemiştim. Çift silindirde makineli tüfek gibi saydırıyordu. Ama benimki naked bir makine. Sesi yakıştırabilirim. Sizin makine SS görünümlü olduğu için biraz kullandıktan sonra, gaz açtığınız zamanlardaki sesin yükseldiğini düşünün, asıl o zaman karara varırsınız. Bence bir süre orjinal egsozla kullanıp makinenin ciğerlenmesini bekleyin. Uygun bir şekilde rodaj süresini bitirip, kulağınız egsoza iyice alıştığında son kararınızı verirsiniz. Tabii bu benim naçizane fikrim.
-
04 Temmuz 2015, 22:47
#33
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kazasız belasız .
Çok teşekkürler
4Vaqrant adlı üyeden alıntı
Şuan ninja 300 var. Önceden çin malı scooter felan sürmüştüm ama fazla değil. Ninja 300 ile biraz vakit geçirip hayırlısıyla 600lüğe geçicem.Arkadşaların dediği gibi yoshimura yada m4 ninja için en iyi egsozlardı diye hatırlıyorum bende.Tabi baya pahalıdır sanırım onlar.
Bende 1 sezon kullanıp 600lük düşünüyorum, memnun musun 300 den? egzoz takmadın sanırım sesi nasıl orjinal?
aquarist4 adlı üyeden alıntı
berkekolik 1 "Tiger 1000tl dediler hocam full karbon ve sesinden cok memnun olursunuz dediler, siz ne dusunuyosunuz?"
Ben MT 07'ye takılmış bir tiger videosunu youtube'dan izlemiş ve dinlemiştim. Çift silindirde makineli tüfek gibi saydırıyordu. Ama benimki naked bir makine. Sesi yakıştırabilirim. Sizin makine SS görünümlü olduğu için biraz kullandıktan sonra, gaz açtığınız zamanlardaki sesin yükseldiğini düşünün, asıl o zaman karara varırsınız. Bence bir süre orjinal egsozla kullanıp makinenin ciğerlenmesini bekleyin. Uygun bir şekilde rodaj süresini bitirip, kulağınız egsoza iyice alıştığında son kararınızı verirsiniz. Tabii bu benim naçizane fikrim.
Rahatsız mı olurum sesten yani hocam? tam anlayamadım
-
04 Temmuz 2015, 23:00
#34
Hayırlı olsun Ben de egsozun gereksiz olduğu düşünenlerdenim.
Bu arada yakında buralar r25 vs. ninja300 yorumlarıyla dolacak hazır olun
-
04 Temmuz 2015, 23:14
#35
@berkekolik1 ben öyle ses delisi bi insan değilim tabi ki seviyorum 600 lük köpeklerin hirlamasini ama illede olsun diyen biri değilim 1 sezon binicem demişsiniz 1000 tl harcama yapmaya gerek var mi? Ve orjinal egsozu bana gayet yeterli geliyo. Ama dediğim gibi ben illede ses meraklisi biri olmadigimdan belki bana yeterli geliyodur. Ama bence gayet güzel.
@Sokollu yok kardes kazanan açık ara r25 ben bıraktım onlarla tartışmayi. Anca asfaltta yan yana gelip gazlarsak o zaman yolda tartismayi devam ettiririm onlarla
-
04 Temmuz 2015, 23:18
#36
Sokollu adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun
Ben de egsozun gereksiz olduğu düşünenlerdenim.
Bu arada yakında buralar r25 vs. ninja300 yorumlarıyla dolacak hazır olun
Hazırım
4Vaqrant adlı üyeden alıntı
@berkekolik1 ben öyle ses delisi bi insan değilim tabi ki seviyorum 600 lük köpeklerin hirlamasini ama illede olsun diyen biri değilim 1 sezon binicem demişsiniz 1000 tl harcama yapmaya gerek var mi? Ve orjinal egsozu bana gayet yeterli geliyo. Ama dediğim gibi ben illede ses meraklisi biri olmadigimdan belki bana yeterli geliyodur. Ama bence gayet güzel.
@Sokollu yok kardes kazanan açık ara r25 ben bıraktım onlarla tartışmayi. Anca asfaltta yan yana gelip gazlarsak o zaman yolda tartismayi devam ettiririm onlarla
Alıyor mu ninja Birde pirelli rosso 2 alacağım
-
04 Temmuz 2015, 23:32
#37
berkekolik1 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler
Bende 1 sezon kullanıp 600lük düşünüyorum, memnun musun 300 den? egzoz takmadın sanırım sesi nasıl orjinal?
Rahatsız mı olurum sesten yani hocam? tam anlayamadım
Daha önce Diversion'ım vardı. Orjinal egsozla gaz açtığımda bir SS gibi uzuyordu, sesi de tabii. Touring bir makineyi SS gibi kullanmanın getireceği zararı bildğim, SS gibi agresif kullanmaya başladığıım, SS makine istemediğim ve şehir içi daha kullanışlı bir makine istediğim için MT 07 aldım. MT 07'yi aldığımda rölanti ve ağır kalkış sesini beğeniyor fakat hız arttırdığım zamanki sesine bir türlü ısınamıyordum. Ta ki biraz gazı açtığım, torkunu hissetmeye başladığım zamana kadar. Bir çok siteden akrapoviç araştırıp diğer markaları da incelemiştim. Ama ben bu halini seviyorum. Düşük devirlerde bir kedi gibi mırıldanırken, devir yükselttiğimde hırçın bir kedi gibi ses çıkarıyor kükremese de. Performans egsozlarını şehir içinde sadece daha farkedilebilir kıldıkları için düşünebilirim. Bizim insanımız 4 silindir gürültülü egsozlu makineleri seviyor. Kendisine bakılsın istiyor. Kızların ilgisi de cabası. Yaşım 43. Benim beklentim bunlar değil, benim tarzım bu değil. Ben fazla gösterişli olmayıp, sırtı yere gelmeyen makineler seviyorum. Güç istediğimde MT 07'nin gaz kolu hiç hayır demiyor ve bana güven veriyor. Herkesin istediği motora sahip olmasını, herkesin motoruyla kazasız, neşeli, eğlenceli sürüşler yapmasını dilerim.
-
05 Temmuz 2015, 00:01
#38
En önemlisi tekerler teker yüzünden çok rahat durabileceği mesafede durmadı 2 ay önce güm.
Haliyle soğudum motordan ve yok parasına verdim.
Kesinlikle ilk iş tekerlek olmalı.
-
05 Temmuz 2015, 00:23
#39
berkekolik1 adlı üyeden alıntı
Bende 191 videosu izledim, r25 beygir olarak dusuk zaten 180 de kaliyor
Kuyuya taş atan deli gibi olmayayım ama r25 180'de kalmıyor eğer göstergedeki rakamı baz alıyorsak. Tabi ki sürücü ağırlığı rüzgar direnci ve yol eğimi artı eksi değerdir ama ben şahsen top speed denemediğim halde 180 üzeri hıza çıktığımı hatırlıyorum.
Bu ninja300 gibi daha yüksek tork,beygir ve motor hacmi olan bi makineyle kıyaslamak anlamına gelir mi hayır . Konumuzla alakalı mı, hayır. Sadece düzeltme yapayım dedim
-
05 Temmuz 2015, 00:44
#40
Bilmem deneyemedim hiç Çorum'da r25 görmedim:D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)