mundial 180z mi? o motor 200ü vurmazsa kendi motorumu benzin döker yakarım.
mundial 180z mi? o motor 200ü vurmazsa kendi motorumu benzin döker yakarım.
Ara ara forumda birileri bu konuya takılıyorlar. Açıp bakarsanız bütün Çin motorlarında teknik özelliklerde abuk sabuk düşük hız değerlerinin yazdığını görürsünüz. Adamlar bunu ya kullanıcı motoru aldıktak sonra isyan etmesin diye yapıyorlar ya da belki kanuni olarak daha fazlasını yazmak yasak. Hiçbir 1000 cc yarış motorunun teknik verilerinde 300 km/saat yapar diye yazmaz.
Z-One 95'ten fazla yapar ama bazı apaçilerin zannettikleri gibi 160 yap(a)maz. Bu arada bu motor favori apaçi motoru olma konusunda emin adımlarla ilerliyor. Etrafta çok görmeye başladım.
Fabrika verilerinde 95 yaZıyor. 95 ile giderken motor bağırmadan rahat gidiyor. Denedim gördüm. Hız hakkında da şunu söyleyeyim. Aydın buharkent'ten İzmir' e kadar 120 130 140 geldim. Stabil 130 geliyor benim motorum. Şu kask kameramı alayım videosunu çekerim isteyenler için.
Motoru zorlayıp canını çıkarıyosunuz sonra çin malı kötü oluyo. Aynı motoru honda satsa 100km hızı geçmeden sürerdiniz. Genelde japon motorları daha efendi sürülüyor bozulursa çok para gider diye heralde
Canını çıkartmayla ne alaka bilader hergün öyle sürülmüyor zaten yeri geldiğinde hızlı gidiliyor zorlanıyor yeri geldiginde tin tin gidiliyor ne yapalim 5.000 liralık motoru pamuk yastıklarla mı saralım arızalanmasın diye.Ybr de olsa yeri geldiginde zorlanir mobilette olsa yeri geldiginde zorlanır :D
Z250 sl top speed 165 siz 150 cc lik motot ile 140 yapiyosaniz kafaniz iyimis
Senin de acelen olsun . Altında cbf yada ybr olsun . Japondan kastım. Sen de basarsın ben de basarım. Canını çıkarasıya kadar basarım. Hiçbirşey sağlıktan ailemden önemli değil.
150 cc değil 180 cc o
İbrede gorulen degeri yazmis, 120 130 140 geldim demiş.250 cc top speed 165 ise 180 cc bi motorun 140 yapması kafa yapcak kadar ilginc değil.İbre 5 km fazla gosterebilir dersen birsey diyememde sacma sapan ornekler verirseniz bunu ciddiye almaz kimse
rüzgarın ve yolun durumuna göre değişir kardeşim. önemli olan nicelik değil niteliktir. takma bunları kafana yaşın genç. zaten istersen s1000rr al göstergede okuduğun değer gerçek hızdan %5-10 daha yüksek olacaktır. aynı zamanda hiçbir hatun 95 değil de 115 bastın diye artçın olmayacak, hayatta kalmaya devam ettiğin sürece çeşitli başka vesilelerle artçı bulabilmen olası tabi.
Arkadasimin yzf 125 cc var 139 km/sa hiz yapmis.Bu 180 cc ve 140 ile gittim denildiginde gevsek ve dalga gecer tarzda yazmalarina kuruldum resmen.İbrede 150 gormussundur ama cogu motosiklette ve araba ibrelerinde sasma payi var o motor o kadar hiza zor ulasir deseler uzatmicam ama sacma sapan yazanlara ve bu motosiklete bi kere bile binmeden bos konusanlara delirdim :D hepsi 1000 cc suruyor hepsi her konuda prof Maşallah her motoru test etmisler :D
Cep telefonunda GPS özelliği varsa bir GPS programı yükleyip hızları karşılaştırır mısın ? ibre 130 gösterirken telefon ne gösterecek bakalım. Yada basabildiğin kadar bas, ibreye bak, maksimum 145 yaptın diyelim. Sonra GPS menüsünden maksimum çıkılan hıza bir bakar mısın ?
Merhaba, kitapciklarda verilen degerler genelde dogru oluyor. Ilk motorum 2000 model bir Suzuki Burgman'di. Kitapcikta 120 yazmasina ragmen ben defalarca 160'a ibreyi dayamistim. Bir gun denize paralel sahil yolunda (0 yokus) arkamda artcim ile son gazda 120'de kaldim. 125 olmadi. O zaman anladim fabrika verisinin ne anlama geldigini. 2-3 derecelik bir egim veya arkadan esen 10-15 km/s ruzgar veya motorun uzerine yatmak bile son hizi inanilmaz degistiriyor. Uzerine bir de ibre hata payini koyunca motorumuz ucuyor zannediyoruz.
Belki on yil once Burgman'la yaptigim bu tecrubeyi yazdigimda alay konusu olmustum "son hiz 120 mii? Ben rahat 160 yapiyorum. Senin motora para sikismis meh meh meh" dediler. Daha sonra elime gecen 2002 model Burgman'da da durum ayniydi.
Uzun lafin kisasi, bir araci kullanirken ibrede gordugunuz en yuksek hiz, kesinlikle o aracin son hizi degil. Ruzgarsiz ortam, sifir egim ve dogru surus pozisyonunda elde ettiginiz GPS verisi o aracin son hizidir. Kitapcikta gordugunuz son hiz verilerini de boyle elde ediyorlardir tahminimce. Kanuni'yi Mondial'i bilemiyorum.
Merhabalar, yakın zamanda Cunda motosiklet festivaline gittik; arkadaşım sıfır r25'i ve bende mondila Z-one s 180 ile gittim Cunda yolunda bir sefer test etmek namına 136km/h hızı gördüm dijital ibrede ilk defa uzun yolda zonesi kullandığım için bidaha görmedim o hızı fakat stabil olarak 120-130km/h ile tamamladığım yolculukdan gayet memnun kaldım hava soğutmalı olmasından dolayı motor akşam üzeri soğuk havada çok daha çekişli oluyor gündüz aşırı sıcaklarda bir süre sonra verimsizleşiyor genel olarak memnun kaldım belirtmek isterim, fakat bu motor ile stabil 100 km/h üzeri uzun süre kullanım yapmamak gerek bence saygılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)