Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

İÇ LASTİKLİ TEKERİ TUBELESS 'E ÇEVİRME

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    SYM wolf Classic 125, CBF 150
    Herkese selamlar Motorum SYM WOLF 125 Classic. Lastiklerim michelin pilot street, daha 1 aylık. Abartmıyorum lastiklerim en az haftada 1 patlıyor.Hatta bu hafta 3. kez patladı. Tekerlekleri komple değiştiricem tel janttan vazgectim artık. İstanbulda sıfır jant bulabileceğim adresler nerelerdir.




    http://imageshack.com/a/img661/3058/16ahqD.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ahmet_Tascı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Cg 200
    degistir kesinlikle dublex yap.benimde ilk ic lastikliydi kac defa yolda kaldim 80 90 km motor yanimda ittirdim.dublex aldim kafa rahat patlasa bile 3 4 günde iniyor hava basip devam ediyorum.kesinlikle dublex.3 gun once uzun yolda patladi daha yaptirmadim hava basiyorum 3 4 gun idare ediyor
    Tutkudur Motosiklet

  3. #3

    Üyelik
    28 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    SYM wolf Classic 125, CBF 150
    En son evime 40 km kala patladı, gece saat 1. O sekilde süre süre geldim. Kesinlikle değiştiricem ama uygun ebatta jant bulma konusunda sıkıntı yasıyorum.

  4. #4

    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    kuba cg-100
    Jant boyutu degismeden tubeles olmuyor mu bilen biri anlatsin nasil yapacagiz beyler ferci benim lastikler hic patlamadi 20binde

  5. #5
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Motorun bir harika dostum maasallah..

  6. #6
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Arka jantı çin malı Cg 125 jantı ile çok kolay ve ucuza aluminyum janta çevirirsin ama, motorunun ön fren diskine uygun bir aluminyum jant bulman gerçekten zor.
    Neden lastikleriniz zırt pırt patlıyor ? Jantın içini kesici cisimlere karşı kontrol ettiniz mi. Jant tellerinin iç lastiğe batmasını engelleyecek lastik bant mevcut mu ?

  7. #7
    buraxdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800 / Honda Msx 125
    4 Yıldır Tel jant kullanıyorum , 1 kez bile lastiğim patlamadı. (motor Hyosung RT 125 D)

    Jantlarının içine şamrelden şerit kestirip eklettir.Eski bir yöntemdir fakat muhtemelen işine yarayacaktır.Uygun ebatlarda jant bulsan bile fren grubu,dişli ebatı gibi sıkıntılar yaşayabilirsin.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)