Anket: risk faktörü ve seviyesi hangisi en tehlikeli
- Katılımcı sayısı
- 133. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
600 rr -r6 -gsxr
-
mt-07
-
xj6
-
cbr 650 f
-
honda nc 700 ve serisi
-
gsr 600
-
hornet
-
fazer600
-
choper grubu
-
cruaser grubu
-
650 cc endurolar
-
diğerleri
250 cc den 600 cc ye geçiş motosikletleri hakkında anket risk seviyesi
Reklamlar
-
27 Haziran 2015, 16:53
#1
bildiğiniz gibi 250 cc den 600 cc ye geçen arkadaşların çok fazla risk aldıkları ortada . özellikle mt 07 ile kaza yapan çok fazla.bu riski azaltabilmek adına 250 cc den 600 cc ye geçmek isteyenlere fikir olması açısından hangi motor daha fazla risk taşıyor .
Reklamlar
-
27 Haziran 2015, 17:07
#2
motosiklet genel anlamda risk taşıyor. beygir ve tork olarak düşünüldüğü zaman 20 beygirlik bir 250cc motosikletten 100 beygirlik 600cc motosiklete geçmek tabiki de tehlikeli olur. marka model vermekten ziyade daha orta sınıf, eğer ilerisi için hedef 4 silindirli bir motosiklet ise nispeten 2 silindir motosikletler daha öğretici olur, devir aralıkları, tarzları olarak.
-
27 Haziran 2015, 17:38
#3
araba ile trafik adabını öğrenerek, arabaların trafikdeki davranışlarını öngörerek motosikletle trafiğe çıkmak büyük ölçüde faydalıdır, riskleri azaltır
-
27 Haziran 2015, 18:11
#4
ben 800 lüğe geçtim insan olan, gaza gelmeyen, şımarmayan, ne bildiğini, ne bilmediğini bilen birisi için sıkıntı çıkmaz zannımca...
-
27 Haziran 2015, 18:12
#5
birden fazla seçeneğe oy verebilirsiniz. en tehlikeliden ziyade en tehlikeli olanlar.
-
27 Haziran 2015, 18:22
#6
her motor aynı riski taşır.ankete motorların değil sürücülerin isminin yazılması gerekir
-
27 Haziran 2015, 18:50
#7
Bir şeyler yazmıştım sildim. 250 den sonra aklı olan, tam anlamıyla motosiklete hakim olmak isteyen 4 silindir veya Son hızı 200+ motosikletler bakmasın. Ankette fazer600 var, durmayan motor olarak ün yapmış. Oraya gelinceye kadar, cbf500,, er6 n-f gibi motosikletler var ki afallamayı alır, öğretici olur. Yeni çıkanlardan cbr500 ve ktm390 da aklıma gelenler arasında.
Malesef motosikletler aynı riski taşır cümlesine katılmıyorum. Güçlü, spor motosikletlerin çoğu zaman sınırları daha çok zorlanır. Kaldı ki amortisör, fren fücü, şase, hatta oturuş pozisyonuna kadar her şey riski arttırabilir
-
28 Haziran 2015, 00:31
#8
Bugün motorum bakımdan çıktı. Orada bir r6 vardı, onun yanında telefonla konuşurken 2 eleman geldi. Abi senin mi motor diyerek muhabbete girdiler. Yok benimki şu dedim. Bizde motor alacaz da, ne tavsiye edersin falan dediler.
Ne kullanıyorsun dedim, 180'lik bir motor dedi. Sen 600'lüğü boşver, al bi hyosung bak keyfine dedim. Ama nafile. İlla 600lük olacak, hemde hayatında daha hiç ss tarz motora binmemiş biri. Hemde tipi hoşuna gittiği için r6 istiyor. İşte malesef haberlerde gördüğümüz rahmetliler, genelde bu tür arkadaşlar oluyor. Yazın rehavetine kapılarak motor alıyorlar, sonrası malum.
20 gündür motor kullanmıyordum, bugün binmek nasip oldu. İlk yarım saat ciddi risk altında hissettim kendimi. Ki 30 bin kilometre tecrübem var. Tecrübesiz elemanları cidden düşünmek istemiyorum.
-
28 Haziran 2015, 00:44
#9
Hiç birini işaretlemedim zira bu makinelere "seni üstünden atar bu hayvan hırçındır biraz" muamelesi yapılması tuhafıma gidiyor. Hayvan pazarından at almıyorsun ki, hepsinin teknik özellikleri çarşaf çarşaf yazıyor.
Mt serisi için malı yapan adam kendi sayfasına "Master of Torque, Dark Side of Japan" ibareleri kullanmış, bunu alıp da kaza yapan adamın "250cc'den geçtim ama çok hafif olduğu için düştüm, gidon amortisörü olmalıydı bence, abs neden yok ki " diye sitem etmesi çok ironik.
-
28 Haziran 2015, 03:17
#10
250 cc den 600 rr , r6 , gsxr -600 e gececekler bu ankete göre bir kez daha düşünebilirler. Oran cok yuksek. Yuzde 70 imiz en yuksek risk grubunun racing sinifi oldugunu kabul etmis. Dikkate alin. Bosuna bu kadar kisi oy vermemis.
-
28 Haziran 2015, 03:21
#11
Aslında insan zamanla alışıyor gücüne ama o süre içinde ölmez ise tabi
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
-
28 Haziran 2015, 03:54
#12
Benim duyduğum en çok kaza (ölümlü) mt 07 ile...
-
28 Haziran 2015, 08:58
#13
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bence kazalar nerde nasıl, hangi hizda gidilecegini bilmemekten kaynaklı oluyor.
-
28 Haziran 2015, 09:10
#14
Aslinda anket başlığını şu şekilde yazsaydın daha iyi olurdu:
OKUMA YAZMAM YOK, ÖDÜL ALACAK ROMAN YAZMAK İSTİYORUM, NE TARZ BİR ROMAN OLSUN.???
İşin özeti bu aslında.
-
28 Haziran 2015, 10:34
#15
600cc iyi bir tecrübe olmadan gerçekten sakat. Şu MT-07 çıktı çıkalı parayı birleştiren gitti aldı. İnternette dolu patlama videoları var kullanıcıların. Sorsan biz 250'lik sürerek enayilik yapıyoruz o kadar eğitim aldık ama binemiyoruz :D. Gene bir nebze daha akıllı olan tayfa da oldu gittiler nc700 aldılar çıktığı zaman o daha uslu ve her anlamda cebi koruyan bir motor oldu. Ben fiyatı mantıklı olsa yükseltmeyi düşünsem nc750 üzerinden gitmeyi tercih ederdim heralde. Ama şuan çok çok mutluyum yani 155 kg dolu depo ile 29 hp'lik bir motor bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor.
-
28 Haziran 2015, 11:04
#16
Geçen r6 ile kaskaız tişörtle şehir içi bi ışıktan diğerine gazlayan bi eleman gördüm. Ne yazıkki ölüm profiline tam oturuyordu. Işıkta yanıma gelseydi söyleyecektim.
-
28 Haziran 2015, 11:11
#17
barodi adlı üyeden alıntı
250 cc den 600 rr , r6 , gsxr -600 e gececekler bu ankete göre bir kez daha düşünebilirler. Oran cok yuksek. Yuzde 70 imiz en yuksek risk grubunun racing sinifi oldugunu kabul etmis. Dikkate alin. Bosuna bu kadar kisi oy vermemis.
Hacı abi o %70 inin % kaçı racing e binmiş de oy atmış. İşkembeden sallamak kolay. Bana göre de en sakat motor cruiser tarzı. Ne duruyor ne dönüyor. Hayvan gibi gidiyor ama durmuyor. Olay kişide biter. 125 cc bir scooter otoyolda çok riskli olabilirken 100+ beygir bir motor çok daha güvenli olabilir. Olay trafik tecrübesi, aldığı eğitimin niteliği ve bireyin kişilik özellikleridir. Motosiklet sadece bir araçtır. Üstünde sürücüsü olmadan dengede bile duramayan alete suç atmak eksikliğimizi kapatma yoludur
-
28 Haziran 2015, 19:07
#18
-
28 Haziran 2015, 19:15
#19
basamakları 3 er 5 er çıkmamış olmak adına 250 cc den 600 cc ye geçiş çok büyük bir boşluk bırakıyor
bazılarımız yetenekli olabilir ve farkı tolere edebilir; ama bazılarımız edemeyebiliriz
arada 40-50 beygir civarlarında (gs500, er5 gibi) bir geçiş motoruyla alıştırma yapmakta fayda olmakla birlikte kabul etmeliyiz ki bir çoğumuz 600 cc yi hakkıyla kullanabilecek kadar iyi sürücüler değiliz
tabi özellikle ss veya bunlardan bozma naked modellerden bahsediyoruz burda
epey bir 250 lik doldu piyasaya, eşyanın tabiatı gereği 400 cc lik modeller de gelmeli, hatta gelecektir
-
28 Haziran 2015, 22:05
#20
İlk şıkka verdim oyumu, MT-07'ye vermememin tek sebebi racing tarzı motosikletlerin genelde görünüş kaygısıyla alınması ve kullanıcı profilinin genelde çabuk gaza gelip, bazen de sadece ses dinlemek için sınırlarını zorlamaktan ziyade aşması.
Not: Hayır, uzanamayacağım ciğere mundar demeye çalışmıyorum. Kaç yaşında adamım şurada, kafaya taksam bir ay içinde alırım öyle bir makina. Derdim sadece: "Yeeaa, bunun da YBR'si var ondan öyle diyooer yeeaa" diyecek potansiyel arkadaşlara öyle olmadığını belirtmek istemem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)