Bel fıtığı, hangi tarz motora dönsem?
Reklamlar
-
Kendi açımdan konuşayım.
Belimde hem fıtık hem kas zayıflaması nedeniyle agrı var.
Scooter tarzı oturuşlarda belime gövdemin yükü bindiği için sıkıntı oluyor.
Bacakları biraz acarak oturdugumda nedense biraz gevşiyorum.
ns200 'e binerken dik durmaya calısırsam scooter poziyonundan daha az agrım oluyor; öne doğru kambur yapar ve agırlıgımı kollarıma verirsem agrım daha da azalıyor.
tabi bunun yanında ileri derece boyun düzleşmesi ve fıtık oldugu için bu sefer boynum agrıyor.
Reklamlar
-
bende de orta düzeye yakın fıtık var, egzersiz, spor hak getire, günlük 10 saat otururak çalışıyorum,
motor duke 250 var, 2,5 3 saatlik kullanımlarda belimde bir ağrı hissetmiyorum, ama yükü hep bacaklarıma verdiğim için, ve motorun selesi rahatsız olduğu için ağrı genelde bacaklarımda oluyor.
-
-
Çok daha ciddi bel ameliyatı geçirdim. Motosiklet kullanıyorum. Genel olarak adventure motorlar daha uygun, beklenmedik çukur tümsek ıvır zıvır yüzünden. temel olarak alttan tepme olmaması lazım. konfor sele, yumuşak amortisör. Sakın rahat oturuş pozisyonu için cruiser alma :D
-
Barisozde adlı üyeden alıntı
Çok daha ciddi bel ameliyatı geçirdim. Motosiklet kullanıyorum. Genel olarak adventure motorlar daha uygun, beklenmedik çukur tümsek ıvır zıvır yüzünden. temel olarak alttan tepme olmaması lazım. konfor sele, yumuşak amortisör. Sakın rahat oturuş pozisyonu için cruiser alma :D
Merhaba Barış,
Ben de 2011 yılında boyun fıtığı ameliyatı geçirdim.
Bundan dolayı ilk motorumu alışımı 2 yıl kadar ertelemek durumunda kalmıştım.
Tam kapalı kaskları çıkartırken boynumu çook rahatsız ettiği için çene açılır kask kullanıyorum mecburen.
Neyse ki çene kısmını daima kapalı halde kullanırım ve vizörü de sinek, arı vb. girmesine karşı sadece yarım cm kadar açarım maksimum.
Neyse, birkaç gün önce Ankarada KTM 390 Adv üstüne oturdum ilk kez.
Yerden müthiş yüksekmiş.
Hatta arkadaşımın 890 adv'sinden sonra hatırı sayılır derecede yüksek geldi.
1.78 boyumla ayaklarım yere bile değmedi.
Benim rally de yüksek ama üstüne oturunca biraz çöküyor.
390 hiç çökmüyor.
Muhtemelen yoldaki en küçük çukur, tümsek, taş, çakıl, kum, kestane, fıstık, leblebi, böcek vb her şeyi hissetiriyordur Rally'nin aksine.
Rally yerine ya da yanına o kadar sert ve yüksek bir motor ya da daha doğrusu KTM düşünsem 690 Enduro R falan bakardım herhalde.
Velhasıl Rally ile devam.
Selamlar.
Paran varsa
Japon, yoksa
alman.
A wise man once told his wife . . . nothing because he was a wise man.
If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)