ninja 250 cc 4 silindir 45 hp geliyor.
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 16:27
#41
fatih. adlı üyeden alıntı
- Gelirse benim halim buna benzer olur muhtemelen.
psyche adlı üyeden alıntı
90'lı yıllarda üretilen 250 cc bandındaki 4 silindirliler maalesef tutmadı sürekli sorun çıkardıklarından dolayı,fakat yeni nesil teknoloji ile bunların önüne geçilebilir ki Kawasaki piyasanın bu denli kızıştığı dönemde boşa sıkma şansı yok.
Kawasaki yaparsa olur,sürekli 10k üstü devir çevirmenize de gerek olacağını sanmıyorum ki en az 2 silindir ortalama bir 250 cc torkunu yakalayacağına eminim.
Neredeyse 20 sene geçmiş aradan, sorunları çıkmadan öngörebilecek seviyeye gelmiştir japonlar.
Zaten hangi japonun yaptığı önemli değil, biri yaparsa diğerleri pastayı bırakmamak için illaki eşdeğer modeli çıkarır diye düşünüyorum.
Sağlıcakla kalın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
josepth_o6 adlı üyeden alıntı
Eğer ki gelecek sene doviz kurunda aşırı bir dalgalanma olmassa 15.000 veya 15.500 tl seviyelerinden satacaktırlar. Arkadaşlar 250 cc ve altı olursa üst vergi dilimine girmeyecek. Siz neye göre 20.000-25.000 tl gibi garip fiyatlar çekiyorsunuz. 4 silindirlide olsa altı üstü 250 cc lik makina. Yolda hızlı gitmesine gider de heralde yakıtı 10 lt nin altına düşmez.
Ülkedeki çakal distribitörlerin tavırları yüzünden o fiyatları tahmin ediyorum.
R25 lansman fiyatı 13500 dediler, 2 motor getirdiler millet sıraya girdi, piyasada motor yok. ardından bir ay içerisinde ~%8 zam yedi. ardından bi zam daha. r25 2 silindir bi makina, r125 bile şekil olarak daha güzel, yolunmuş, kuşa döndürülmüş makina için yaptılar bunu.
4 silindir, müşterisi nerdeyse hazır ( en azından ben hazırım ) makina için neler yapacaklar kim bilebilir ki?
Umarım sen haklısındır ve biz o makinalara 15000 hadi 17000 gibi fiyatlarla sahip olabilelim, ama yukarıda da belirttiğim gibi bizim ülkede o fiyatlara 4 silindirli ördek bile vermezler :(
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 16:30
#42
josepth_o6 adlı üyeden alıntı
Eğer ki gelecek sene doviz kurunda aşırı bir dalgalanma olmassa 15.000 veya 15.500 tl seviyelerinden satacaktırlar. Arkadaşlar 250 cc ve altı olursa üst vergi dilimine girmeyecek. Siz neye göre 20.000-25.000 tl gibi garip fiyatlar çekiyorsunuz. 4 silindirlide olsa altı üstü 250 cc lik makina. Yolda hızlı gitmesine gider de heralde yakıtı 10 lt nin altına düşmez.
4 silindirin üretim maliyeti 2 silindire göre çok daha yüksektir. Mesele harcanan malzeme değil, işçilik ve karmaşık motor bloğunda. Sırf krankının üretimi bile 2 silindirlinin en az iki katı maliyetlidir.
-
26 Haziran 2015, 16:33
#43
20Bin olursa bence uygun olur. arkadaşlar 600cc ler ine için aldığımızı bir gözden geçirelim. 300 yapmak için mi
bu motor tahminimce 220 yapar gibime geliyor. ve sesi ve tipi yeterli olur gibime geliyor. 20 kağıt olursa sanki alırım
-
26 Haziran 2015, 16:39
#44
gerçekse ve gelirse aşırı pahalı olacak alt vergi dilimi diye ucuz olacağını kimse zan etmesin hadi bende fiyat sallayım 26,000 olacak diyorum dünya çapında h2 kadar satar belki bir nevi prototip gibi olacak bence her köşe başı göremeyeceğiz
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
26 Haziran 2015, 16:43
#45
yzf250r diye fake haberler çıkardı forumlarda 3-4 senede anca geldi r25 olarak. Böyle bir düşüncewleri varsa da en az 3-4 sene geçer diye düşünüyorum. Kavgayı o zaman yaparız. Belli mi olur o zamana kadar hyosung v4 250 yapar belki
-
26 Haziran 2015, 16:44
#46
-
26 Haziran 2015, 17:39
#47
Arkadaşlar bu motor 4 silindirli RR versiyon olursa 45 HP den daha fazla olur 60 - 70 HP civarında bir gücten bahsedebiliriz..600 lukler varken 500 lük üretmeyecekler bu belli..Ancak 250 CC de 4 silindirli canavar makineler gelebilir.2 yıla kadar.. Bu makineleri kullananlarda 600 lüklere geçebilir..
-
26 Haziran 2015, 18:13
#48
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
20Bin olursa bence uygun olur. arkadaşlar 600cc ler ine için aldığımızı bir gözden geçirelim. 300 yapmak için mi
bu motor tahminimce 220 yapar gibime geliyor. ve sesi ve tipi yeterli olur gibime geliyor. 20 kağıt olursa sanki alırım
Taş çatlasa R25'ten %10 dha fazla yapacak. R25 kaç yapıyor tam bilmiyorum ama 180 yapıyorsa bu da 200'ü ancak görebilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motor 4 silindirli RR versiyon olursa 45 HP den daha fazla olur 60 - 70 HP civarında bir gücten bahsedebiliriz..600 lukler varken 500 lük üretmeyecekler bu belli..Ancak 250 CC de 4 silindirli canavar makineler gelebilir.2 yıla kadar.. Bu makineleri kullananlarda 600 lüklere geçebilir..
60 -70 BG bana göre imkansız. 45 BG iyidir.
-
26 Haziran 2015, 18:18
#49
Yapsalar da gelse keşke.. İsteyen 4 silindir alır isteyen tek silindir.. Fix tarife motor önermeyi ne çok seviyoruz
-
26 Haziran 2015, 18:23
#50
Millet sadece ses için 99 model motorlara para verip alıyor. 250cc falan farketmez, egsozdan o ses çıksın, fiyatı da uçuk olmasın, kapış kapış gider.
-
26 Haziran 2015, 18:27
#51
en fazla 15000 tl olur. r 25 te tıpkı honda gibi indirime gider.
4 silindir 600 luk xj6 lar 19000 tl iken niye almadınız *
gerci hala sıfır 4 silindirli 600 lük yamaha 21000 tl iken gidipte 250 cc 4 silindire dediğiniz gibi uçuk bir fiyatla gelirse alınmaz. ayrıca başlangıç motoru diye alanlar bu motoru aldıklarında 20000 devir ve 4 silindirin sesi ile fena gaza gelip patlamaları kaçınılmaz olur.
-
26 Haziran 2015, 18:34
#52
Emin değilim ama o yıllarda üretilen 250cc 4 silindirliler - 20K rpm çevirebilenler - 2 zamanlı diye biliyorum. Yanılıyor muyum ?
-
26 Haziran 2015, 19:16
#53
-
26 Haziran 2015, 19:20
#54
motor gelince herkes,çok pahalı alamıyoruz diye ağlayacak
-
26 Haziran 2015, 20:09
#55
Z motor diye bişey var ama haberi yok herhalde milletin
Kawasaki önce bi Türkiye' de ofis açsın sonra alalım yoksa AEA' nın zencili kawasaki caps' ine döneriz
-
26 Haziran 2015, 20:35
#56
İki değil dört zamanlı makinelerdi.
-
26 Haziran 2015, 21:04
#57
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Alırım. Akrepi takarım.
Aklıma nedense şu video geldi bi anda :D
Abi şöyle makine getirceğine git eski 2zamanlı daş gibi makinelerini getir fiyatlarını ucuz tut azcık, daha fazla satılcağına eminim. 125 cc 2 zamanlı olsun bizim olsun abi ya. Şimdiki crosslara çok gönlüm gidiyor. Ama hepsi el yakıyor. 90 model 4-5 lira. Kaç kez rektefe olmuş. Sen böyle 250 cc miş 4 silindirmiş uğraşcağına şu 2 zamana önem verin ya vakitten çalmayın :D
250 cc 4 silindir makine çok yorulur diye tahmin ediyorum. Ama bilinmez tabi. Ama bu biraz cem yılmazın ayda çilek yiyim ama muz tadı versin gibi bişey. Ses var görüntü var performance cantlar yok :D Yani bilmiyorum onun yerine bir sürü daha verimli, daha güçlü, daha performans a sahip 4 silindirli motorlar var. 15-20 arası fiyatı kesin olucaktır. Ama Kawa hep bi güzellik yapıyor bakalım ne düşer
-
26 Haziran 2015, 21:37
#58
3 silindir yapsınlar millet yine ses yönün'den tatmin olur yalnız başımızı şişirecekler orası'da bir gerçek.
-
26 Haziran 2015, 22:54
#59
bu tarz haberler sık sık çıkıyor motosiklet sitelerinde, bana asparagas gibi geliyor.
ha çıksa öğrenci halimle böbreği satar alırım, boş zamanlarında cbr 250rr videosu izleyen adamım ben :/
-
26 Haziran 2015, 23:00
#60
yeni ehliyet yasası için yapılmış sanki 47 hp ye kadar kullanabilen tayfa için
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)