Çin canavarı cg 150 ile 700 km yol..
Reklamlar
-
25 Haziran 2015, 15:18
#1
Reklamlar
-
25 Haziran 2015, 15:28
#2
geçenlerde ben de 10-15 dk sağanak yağmurda sırılsıklam olmuştum..dediğin gibi uzun yolda makine biraz güçlü olmalı, 130-140 görebilmeli istendiğinde..
-
25 Haziran 2015, 15:43
#3
asde06 adlı üyeden alıntı
geçenlerde ben de 10-15 dk sağanak yağmurda sırılsıklam olmuştum..dediğin gibi uzun yolda makine biraz güçlü olmalı, 130-140 görebilmeli istendiğinde..
suan 125 130 goruyor uzun yol icin yeterli oldu
-
25 Haziran 2015, 16:28
#4
Motoru kaç cc yaptın ? Çok anormal bir masraf yapmadan en fazla 219cc oluyo diye biliyorum. 250 diye satılanlar bile aslında 232cc.
-
25 Haziran 2015, 16:39
#5
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motoru kaç cc yaptın ? Çok anormal bir masraf yapmadan en fazla 219cc oluyo diye biliyorum. 250 diye satılanlar bile aslında 232cc.
Nasil yani 250 cc olsun herseyi dedim tamam 4 5 gune hazir olur dediler 5.gun aradilar yapildi diye 450 tl de para aldilar.kaziklandim mi noldu simdi
-
25 Haziran 2015, 16:45
#6
Ahmet_Tascı adlı üyeden alıntı
Nasil yani
250 cc olsun herseyi dedim tamam 4 5 gune hazir olur dediler 5.gun aradilar yapildi diye 450 tl de para aldilar.kaziklandim mi noldu simdi
Normalde orjinalinden 200'lük motorlarda 63.5mm silindir var 196cc oluyor onlar. Sen motoru kendin toplarsan ama orta halli performans istersen 65.5mm silindir takarsın 209.6 cc olur. Veya Cg 150'ye olabilecek en büyük silindiri 67mm'liği takarsın 219.3 cc olur. Senin motor ya 209 ya da 219cc dir şu anda. Orjinal 250'liklerde biraz daha uzun stroklu krank var 232cc'ye kadar çıkıyo. Senin motora takamazsın zaten o krankı. Ben de Cg 150'ye modifiye yapmaya uğraşıyorum parçaları toplamaya başladım haftaya haftasonu motoru söker parçaları değiştirip geri toplarım diye düşünüyorum.
-
25 Haziran 2015, 16:51
#7
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Normalde orjinalinden 200'lük motorlarda 63.5mm silindir var 196cc oluyor onlar. Sen motoru kendin toplarsan ama orta halli performans istersen 65.5mm silindir takarsın 209.6 cc olur. Veya Cg 150'ye olabilecek en büyük silindiri 67mm'liği takarsın 219.3 cc olur. Senin motor ya 209 ya da 219cc dir şu anda. Orjinal 250'liklerde biraz daha uzun stroklu krank var 232cc'ye kadar çıkıyo. Senin motora takamazsın zaten o krankı. Ben de Cg 150'ye modifiye yapmaya uğraşıyorum parçaları toplamaya başladım haftaya haftasonu motoru söker parçaları değiştirip geri toplarım diye düşünüyorum.
Ben mi konusayim motorcuyla :\ sanada kolay gelsin abi is ustundeyken ve bitirince resimli konu acarsan incelerim
-
25 Haziran 2015, 18:52
#8
o motordaki sele ile 700km gidebilmen mucize
-
25 Haziran 2015, 18:56
#9
Bu arada merak ettim vizörü olmayan kask şu 20 liralık polis savar kasklardan mı ? Öyleyse onunla uzun yola çıkıp 100-110 gitmekle büyük çılgınlık yapmışsın
-
25 Haziran 2015, 19:10
#10
benim motorda zorlanmadan 120 görüyor ama 100 den sonrası bana pek güvenli gelmiyor açıkçası..
-
25 Haziran 2015, 19:37
#11
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu arada merak ettim vizörü olmayan kask şu 20 liralık polis savar kasklardan mı ? Öyleyse onunla uzun yola çıkıp 100-110 gitmekle büyük çılgınlık yapmışsın
hayir normal kask sadece iç camı yok rüzgar gözlerde yani direk :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
burak5353 adlı üyeden alıntı
o motordaki sele ile 700km gidebilmen mucize
Aynen oyle totom uyusmustu artik.bir motorda bu kadar mi kötü sele olur :( degistirmek gerek yumusacik bisey lazım :/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)