Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Tiger egzoz takıcam polisler başıma bela olur mu ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Tiger egzoz takıcam polisler başıma bela olurmu sıkıntı cekermiyim tavsiyelerinizi bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 1000FA
    Tiger egzoz takınca polisler başına bela olur mu?

    a - Olur
    b - Olmaz
    c - Belki
    d - Hiçbiri
    The earth does not belong to man, man belongs to the earth. Great Indian Chief Sitting Bul

  3. #3
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Yerimizi ayirtalim

  4. #4
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    konu güncelliyimde üste cıksın sizin tavsıyelerınız beklıyorum olumlu yanıt alırsam para hazır.

  5. #5
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Hacım TVS ye masraf yapma koy ustune değiştir motoru

  6. #6

    Üyelik
    21 Mayıs 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    honda cbf600-pcx125
    motor 4 silindir olamadan veya çift silindir yüksek cc olmadan performans egzoz bence pek gerekli değil.
    HayırsızOğul bunu beğendi.

  7. #7
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Slip on takılan egzoz dünyanın en gereksiz icadı. Headers takmayacaksan uğraşma

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    bizim burda shark egzozdan adam dövdü jandarmalar dikkatli ol derim
    oggomoggo ve ayzek bunu beğendiler.

  9. #9
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    şu küçük hacim tek silindir makinelere takılan egzoslar milletin kafasını şişirip motorculara sövdürmekden başka bir işe yaramıyor.
    SweentLy ve tozluklu bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Kucuk hacimli motorun orjinalini bozma.orasiyla burasiyla oynama.yoksa elinde kalir satma ihtimalin cok duser.

  11. #11
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacım TVS ye masraf yapma koy ustune değiştir motoru
    Cepte okadar para yok , sadece farkedilmek istiyorum motoru kımse sallamıyor helekı büyük araclar pat diye önümüze atlıyorlar şunu fark ettım nekdar zangır zangır bagıran motor varsa özellikle titan :D araclar onlardan kaçıyor.

  12. #12
    babaduru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yılların Eskitemediği Peugeot 103-CBR 250 R(2011)
    Ben bir yıl kadar trafikte çok sık olmasada günlük kullanımda tiger egsozla dolaştım bişey diyen olmadı ama cinsin biri çıkarsa diyebiir.

  13. #13
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slip on takılan egzoz dünyanın en gereksiz icadı. Headers takmayacaksan uğraşma
    cidden bilmediğim için soruyorum, dostum şu olayı açıklayabilir misin?
    slip on nedir, headers nedir, mümkünse görsellerle?
    ogzcngdk bunu beğendi.

  14. #14
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cidden bilmediğim için soruyorum, dostum şu olayı açıklayabilir misin?
    slip on nedir, headers nedir, mümkünse görsellerle?
    Slip on sadece orta boru ve son susturucu degistirilio, Full sistemde ise genelde katalitik konverter da iptal edilip duz boru geciliyo, Headers da ise, motorun egsozt manifold u da degistirilip daha iyi nefes alabilen ve daha hafif manifold ("Header") takiliyo

    slip on dan headers a kadar kademeli olarak ses ve guc artiyo... (Kat iptali gerceklestiginde ise egzost muaynesinden gecemiyo)

  15. #15
    EreN! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250R
    valla ben istanbulda özel yapım egzozla bayaa bi süre dolaştım polisten yana sıkıntı olmadı. Ama rizeye gelince her günde aynı polislerle karşılaşınca niye bağırtıyosun diyerek ceza yedim. Ayrıyetten tek silindirde naparsan yap haz verecek bi ses çıkmaz ben bu sonuca vardım.

  16. #16
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Alıntı EreN! adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ben istanbulda özel yapım egzozla bayaa bi süre dolaştım polisten yana sıkıntı olmadı. Ama rizeye gelince her günde aynı polislerle karşılaşınca niye bağırtıyosun diyerek ceza yedim. Ayrıyetten tek silindirde naparsan yap haz verecek bi ses çıkmaz ben bu sonuca vardım.
    ceza yiyince basına neler geldi ? , motor trafıkten men edildimi ?

  17. #17
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    tvsye tiger yapanlardan biride benim. o motor üstündeki orjinal egzozla uzun yolda delirtiyor adamı motoru sıkıyor
    ben o şekilde muayneye bile gittim sıfır sıkıntı
    zaten 6 bin devire kadar hiç bagırmıyor
    6 binden sonra tiger coşuyor
    satma sakın o parayı üstüne ver motor al diyenleri filan
    pişman olursun canlı örnegi burda benim.
    deli gibi pişman oldum.
    Özgürr bunu beğendi.

  18. #18
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cidden bilmediğim için soruyorum, dostum şu olayı açıklayabilir misin?
    slip on nedir, headers nedir, mümkünse görsellerle?
    dostum yine bilmeden yazanlar olmuş ben sana açıklamasını yapayım. slip on üstüne geçirmek anlamına gelir. bu da egzoz kafasını çıkartıp takmak yani sadece tüpün değişmesi demektir. slip on egzozlarda diğer borular dahil değildir tüptür sadece.

    headers ise; sübaplardan manifolda ilerleyen egzoz gazına yol belirleyen borudur. yani motordan çıkan boru var ya. işte odur tam olarak. tek ise header diyebiliriz katalitik konvertör iptali falan bunlar boş işler headersta katalizör olmaz diye bişey yok. superbomb megabomb standart ve boru içerisinde sıkıştırmayı sağlayacak değişik sistemler vardır. yani asıl performansı veren headerstır. çünkü tüm sıkıştırmayı geri beslemeyi orası yapar. öyle bama güme egzozu genişletmek zarardan başka bişey değildir hem gereksiz yakıt tüketimi hem güç düşüşü hem de rahatsız edici gereksiz ses.

    tiger üzerinden gidecek olursak bir egzoz tüpü ve headers ı fotoğrafta görebilirsin




    eğer merak ettiğin bişey olursa özelden de yazabilirsin dostum bildiklerimi dilim döndüğünce aktarmaya çalışırım.
    oggomoggo bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  19. #19
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum yine bilmeden yazanlar olmuş ben sana açıklamasını yapayım. slip on üstüne geçirmek anlamına gelir. bu da egzoz kafasını çıkartıp takmak yani sadece tüpün değişmesi demektir. slip on egzozlarda diğer borular dahil değildir tüptür sadece.

    headers ise; sübaplardan manifolda ilerleyen egzoz gazına yol belirleyen borudur. yani motordan çıkan boru var ya. işte odur tam olarak. tek ise header diyebiliriz katalitik konvertör iptali falan bunlar boş işler headersta katalizör olmaz diye bişey yok. superbomb megabomb standart ve boru içerisinde sıkıştırmayı sağlayacak değişik sistemler vardır. yani asıl performansı veren headerstır. çünkü tüm sıkıştırmayı geri beslemeyi orası yapar. öyle bama güme egzozu genişletmek zarardan başka bişey değildir hem gereksiz yakıt tüketimi hem güç düşüşü hem de rahatsız edici gereksiz ses.

    tiger üzerinden gidecek olursak bir egzoz tüpü ve headers ı fotoğrafta görebilirsin

    http://image5.sahibinden.com/photos/...6629431t6e.jpg


    eğer merak ettiğin bişey olursa özelden de yazabilirsin dostum bildiklerimi dilim döndüğünce aktarmaya çalışırım.
    Dyno verileri var mi? Headers vs kat iptalini karsilastiran.. Headers da restriktif bir yer ama hic bir zaman bir kat kadar restriktif olabilcegini sanmiyorum. Yanlis anlama bilmiyen demissin ben sadece bildigimi aktardim yanlissam affola ama dogrusuna da duzeltmek isterim

  20. #20
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı rebirth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu küçük hacim tek silindir makinelere takılan egzoslar milletin kafasını şişirip motorculara sövdürmekden başka bir işe yaramıyor.
    valla 7/24 sövüyorum öyle gereksiz bağırtıyorlar ya bide hiç tavsiye etmiyorum hele abimin kızı oldugunda 5 aylıkken bizde uyurken bir motor geçti çocuk sıçradı yazık degılmı ondan sonra hep sıcrayarak uyanmıs 1 ay boyunca okadar uyuz oluyorumkı hanı yakalasam demir levyeyle girişicem o derece yani
    oggomoggo ve tozluklu bunu beğendiler.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)