Adamda (vectra) 15bin lira masraf çıkmış. Ekonominin canini yakmak kolaymi oyle
Şaka bir yana gaza gelmesin diye nerdeyse hiç sollamadim. Sadece sabah cikarken rampa uzun ve dik olunca mondi 1. viteste slalom yapmaya baslayinca sollamak zorunda kaldım. Inişte bir yerde zor yakaladım: yavaş dedim ama anlamadı. Neyse cani sağolsun. Ls2 sağlam kask ve parasının hakkını veriyor.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Arkadaşlar bu kadk rs1 okadar yazısı falanda birebir ls2 yle çok gördüm kuryeler genelde kullaniyor bu kask ls2 değil %90
Atıp tutmaya gerek yok bu kask rs1 defalarca gördüm hatta çok eskiden artçı kaskı olarak kullanırdım.
Hayatında ls2 görmemiş insan beyanatları doldu ortalık, LS2'nin klipsleri böyle değil. Çakma yoğurt kovası resimdeki.
Ben ls2 ile 80km/h hızla giderken motorun yanlaması sonucu motordan uçtum, sağ omsum ve sağ kolum altta kalacak şekilde yere düştüm, kafamı o hızla takla attarak yere çarptım. Kalktım, kazadan sonra motoru sürerek bir de karakola gittim.
Ls2 o kadar basit bir kask değil, 1 yıldız hikayesini duymayan kalmadı zaten, konu ile ilgili ben detaylı bir paylaşım yapmıştım, avustralya karayolları bilmem ne enstitüsünün Shark S700 ve LS2 kıyaslamasını falan paylaşmıştım. Sırf fiyatı 250 lira diye .ok atmayın kaska.
Ben ls2 kullanıyorum bu kask ls2 degil
Ls2 nin kelepçesi plastik tir bu çakma olanınki sarı demirden.
8 aydır ls2 kullanıyorum. Ayrıca çakma bile olsa iş görmüş
bide bunların nrc si var genelde dominosçularda
Valla arkadaşlar bu gün facebook'da yeni kaza ismiyle gördüm paylaşayım dedim. Ne markayı kötülemek gibi derdim var nede başka birşey.
Mevzu zaten konuyu tartışıp çıkarabiliyorsak ders çıkarmak ki başımıza gelmesin.
Tekeriniz düz bassın.
LS2 FF350 modeli Sharptan 4 yıldız alırken devamı olan FF351 modeli 1* yıldız aldı.
Nedeni ise özellikten yandan alınan darbelerde başarısız olması.
Yan darbelerde çok zayıf :(
Kazada da yandan çarpma ise kask dağılmış görünüyor.
LS2 parasının hakkını veren kask olduğunu düşünüyorum. LS2 FF351 gama ve FF370 crono mevcut elimde rüzgar sesi alma ve vizörün kolay çizilmesi problemleri var ama sağlamlıkta çarşı pazar malı kasklar gibi değil güveniyorum ki kafama takıyorum. Bütçem olsa daha iyisini alırım ama fiyatına ve kullanım amacıma göre yeterli. Kazaya karışmış birçok ls2 kask gördüm karpuz gibi patlayacak, çatlayacak kask değil. Bu arkadaştaki orijinal kaskmı bilmiyorum kilit mekanizması bendekine benzemiyor. Ayrıca yere düşmüş, çatlamış, deforme olmuş kaskları kullanmaya devam ederseniz koruyuculuğu kalmaz. Bu arkadaşın kafa patlamamış kask patlasın ne olacak. Daha iyi bir kask olsa burun ve kaş bölümlerinde de yaralanma olmayabilirdi. Direkt marka kötüleme çabası nedir anlamıyorum ne kadar para o kadar köfte. Ucuz pazar malları alacağına yine ls2 alın. Bütçen varsa iyi motora biniyorsan al adam akıllı kask.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Bir kere kaza yapan kask ff350 veya ff351 değilki. ff370 crono ben bu yıldızlara pek güvenemiyorum nereden nasıl darbe alacağın belli olmaz.
Şu "en iyisi benimki" kafasından vazgeçin. Bugün LS2 kullanırsın, ondan iyisi yoktur. Seneye Nolan alirsin, işte kask bu dersin. Marka fanatikligine gerek yok.
"Ne kadar Ekmek o kadar köfte"
112ciyiz
Ben anlamadım tartışmayı. Sanki merkezden ayrılmışsınız gibi. Arkadaş kaskın görevi kaza esnasında sağlam kalmak değil ki, darbenin şiddetini azaltmak, emmek. Bunu yaparken illaki dağılacak. Kask kazadan sağlam çıkacak diye bir kural yok, kaskın içindeki kafa sağlam çıkmalı. Ayrıca kask daha önce neler yaşadı bilmiyoruz.
Eski arabalar tank gibiydi, kazada falan acayip mukavemet gösterdiğinden insanlar ölürdü kazalarda (Araştırmalar amerkan arabalarındaki ölüm/yaralanma oranının daha yüksek olduğunu ortaya çıkartmıştı volvo belgeselinde izlemiştim). Yeni araçlarda (mercedes dahil) kaporta zayıf, şasede burkulma/kırılma noktaları mevcut. Adam araba kazadan sağlam çıksın diye üretmiyor çünkü, içindekiler sağlam çıksın diye üretiyor. Kazada ezilme/burkulma çarpışmanın şiddetini sönümlüyor.
İyi de, kask çarpmanın şiddetini azaltıyor. Testler de bunu anlamak için yapılıyor.
http://sharp.direct.gov.uk/content/impact-zone-diagrams
Sharp testleri sonucuna göre ;
Koruyuculuk oranı iyi ise beyne iletilen darbe şiddeti azalıyor. Beyniniz korunuyor.
Koruyuculuk oranı düşükse, alınan darbe emilemiyor, direkt beyninize iletiliyor.
Tahminimce o kask çarpışma anında değil sonrasında çok ağır bir şeyin altında sürüklenmiş. Kaskın üzerinde yüksek basınçla oluşabilecek sürtünme yanığı var (siyah bir yanık-çizik gibi). Bence ilk çarpışmada değil sonrasında ezilmiş.
Öncelikle arkadaşa geçmiş olsun umarı msağlığı iyidir.
Başlıkta LS2'nin çakması olabilir denmiş kask alırken neye güveneceğiz böyle bir güvenlik ekipmanında sahte ürün satılabilmesi çok acı.
Bazı arkadaşlara cevabım net. 'Nenemin de sakalı olsa, dedem olurdu'
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)