suzuki inazuma f + ktm duke 250 + kawasaki z250sl tavsiye
Reklamlar
-
23 Haziran 2015, 08:46
#21
180 boy ile ninjayı ve ktm yi gerç inazuma senindir.
Reklamlar
-
23 Haziran 2015, 09:17
#22
Mantıkla bir yere kadar gidebilirsiniz ki seçenekleri 3e düşürerek bayağı bir yol gelmişiniz. Ama karar verirken üstüne oturup şöyle bir baktığınızda "İşte bu!" dediğiniz motora yönelin. Mutlu olursunuz.
-
23 Haziran 2015, 16:24
#23
tesekkurler yorumlar icin =) yarından itibaren turlara baslamak lazım galerilere...
-
23 Haziran 2015, 16:49
#24
nvrmnd adlı üyeden alıntı
tesekkurler yorumlar icin =) yarından itibaren turlara baslamak lazım galerilere...
abi hiç benelliyi düşündün mü acaba ? Hem naked istersen tek silindir istersen çift ?
-
23 Haziran 2015, 16:57
#25
Utku Onar adlı üyeden alıntı
abi hiç benelliyi düşündün mü acaba ? Hem naked istersen tek silindir istersen çift ?
evet guzel sekli semali teknolojik özellikleri vs ama benim icin özellikle satıs sonrası destek ve gerektiginde az zararla satılabilmesi önceliklerden biri =)
-
23 Haziran 2015, 17:03
#26
nvrmnd adlı üyeden alıntı
evet guzel sekli semali teknolojik özellikleri vs ama benim icin özellikle satıs sonrası destek ve gerektiginde az zararla satılabilmesi önceliklerden biri =)
aynen o da var ama herkes çekiniyor, biraz alan olsa da görsek nasılmış ilk ağızdan duysak iyi, olur reklam falan yapmıyorlar ki, bi de ne kadar da kaliteli olsa giriş fiyatı için çok yüksek bi rakamla girdi çekinmekte haklısın
-
23 Haziran 2015, 17:09
#27
Utku Onar adlı üyeden alıntı
aynen o da var ama herkes çekiniyor, biraz alan olsa da görsek nasılmış ilk ağızdan duysak iyi, olur reklam falan yapmıyorlar ki, bi de ne kadar da kaliteli olsa giriş fiyatı için çok yüksek bi rakamla girdi çekinmekte haklısın
turkiye sartlarında bin liranın bile önemli oldugu bir konum da bu distribütörlerle yeni marka ve modellerin yer alması anlık oluyor hep maalesef...
2 sene sonra benelli markasının nolacagını öngöremiyorsak burada baska sorun vardır sadece fiyat degil...
-
23 Haziran 2015, 20:34
#28
Kocaeli İl Temsilcisi
nvrmnd adlı üyeden alıntı
evet guzel sekli semali teknolojik özellikleri vs ama benim icin özellikle satıs sonrası destek ve gerektiginde az zararla satılabilmesi önceliklerden biri =)
Satış sonrası destek , yedek parça ve 2. elde piyasası çabuk gitsin diyorsanız eğer , tek bir marka var oda Honda ... Kawasaki ve Ktm alırsanız eğer biraz uğraşırsınız , özellikle satarken yavaş gider .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
23 Haziran 2015, 20:41
#29
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Satış sonrası destek , yedek parça ve 2. elde piyasası çabuk gitsin diyorsanız eğer , tek bir marka var oda Honda ...
Kawasaki ve Ktm alırsanız eğer biraz uğraşırsınız , özellikle satarken yavaş gider .
git bana crf 250 mi al diyorsun simdi =))
bugun z motor la konustum euro da dusmus bakalım insallah yukselmez yine =)
-
23 Haziran 2015, 21:17
#30
Kocaeli İl Temsilcisi
nvrmnd adlı üyeden alıntı
git bana crf 250 mi al diyorsun simdi =))
bugun z motor la konustum euro da dusmus bakalım insallah yukselmez yine =)
Crf 250 L ile diğer listenizdeki motorlarla yapamacağınız şeyleri yaparsınız gözünüz kapalı . Lakin crf 250'in lastikleri dişli olduğu için , hem hızınız azalacak , hem stabiliteniz azalacak , hemde motorun viraja girmesi azalacak . Dağ tepe kullanacağım derseniz eğer Crf 250 L biçilmiş kaftan .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
23 Haziran 2015, 21:36
#31
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Crf 250 L ile diğer listenizdeki motorlarla yapamacağınız şeyleri yaparsınız gözünüz kapalı . Lakin crf 250'in lastikleri dişli olduğu için , hem hızınız azalacak , hem stabiliteniz azalacak , hemde motorun viraja girmesi azalacak . Dağ tepe kullanacağım derseniz eğer Crf 250 L biçilmiş kaftan .
onu alırsam ilk iş lastikleri degistirecem zaten aklımda o alternatif öle var =)
-
23 Haziran 2015, 21:50
#32
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Crf 250 L ile diğer listenizdeki motorlarla yapamacağınız şeyleri yaparsınız gözünüz kapalı . Lakin crf 250'in lastikleri dişli olduğu için , hem hızınız azalacak , hem stabiliteniz azalacak , hemde motorun viraja girmesi azalacak . Dağ tepe kullanacağım derseniz eğer Crf 250 L biçilmiş kaftan .
Konuyla bi alakası olmayabilir ama crf 250 ile Sakarya'da Yakup abi bir viraj yapıyor Dişli lastiklerde ya düşecek diye ona bakmaktan ben bariyerler e girecektim adam resmen fizik kurallarına meydan okuyor Kafayı yedim onu izlemekten
Yani altında güzel bi naked veya ss olsa adam omuz değdirir o derece
Yani lastik Dişli olmuş olmamış eğer kaliteli yumuşak hamurlu bi lastik seçilirse bu motorla yapılacak olanların Sınırı yok
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
23 Haziran 2015, 22:03
#33
crf 250l nin oturuş pozisyonu diğerlerinden biraz farklıdır, daha önde kalırsınız, seleside duruş pozisyonunuz ile birleşince biraz değişik ve belki yorucu olabilir... Yani bence onu bir kanra koymalısınız (şasi ve diğer yürü bileşenleride farklıdır öteki modellere göre) ...
Bence eğer uzun yolda kullanacağım derseniz o zaman bu modeller içinden sizi en çok Inazuma rahat ettirir. Inazuma ile ilgili vermş oldugunuz bir detayı bir çok arkadaş atlamış olabilir lakin F modeli, duke ve z250 ye göre rüzgar konusunda sizi rahat ettirir.
Bir de yine F modelin gidon yapısı klasik Inazumaya göre biraz daha yüksek, duruş farkı yatıyor. Biraz daha touring bir motorda duruyorsunuz.
-
23 Haziran 2015, 22:11
#34
atoprak adlı üyeden alıntı
crf 250l nin oturuş pozisyonu diğerlerinden biraz farklıdır, daha önde kalırsınız, seleside duruş pozisyonunuz ile birleşince biraz değişik ve belki yorucu olabilir... Yani bence onu bir kanra koymalısınız (şasi ve diğer yürü bileşenleride farklıdır öteki modellere göre) ...
Bence eğer uzun yolda kullanacağım derseniz o zaman bu modeller içinden sizi en çok Inazuma rahat ettirir. Inazuma ile ilgili vermş oldugunuz bir detayı bir çok arkadaş atlamış olabilir lakin F modeli, duke ve z250 ye göre rüzgar konusunda sizi rahat ettirir.
Bir de yine F modelin gidon yapısı klasik Inazumaya göre biraz daha yüksek, duruş farkı yatıyor. Biraz daha touring bir motorda duruyorsunuz.
aradıgım sey tam da bu aslında ama maddi yonden biraz üzüyör sadece... 16 bin lira ya 2. el transalp daha mantıklı oluyor gibi..
-
23 Haziran 2015, 22:35
#35
nvrmnd adlı üyeden alıntı
motosikleti genel de sehir ici kullanıcam ama kafam estiginde de 300-500 km'lik yolları rahat gidebilmek istiyorum..
bu 3 model dısında bir de honda crf 250 L ide katmak gerek tabii =)
nvrmnd adlı üyeden alıntı
dogru onları yazmayı unutmusum..
boy 180 kilo 74... genel de tek sürücem...
nvrmnd adlı üyeden alıntı
kask ve ıvır zıvır seyleri elimde tasımaktan nefret ediyorum cunkü...
nvrmnd adlı üyeden alıntı
aradıgım sey tam da bu aslında ama maddi yonden biraz üzüyör sadece... 16 bin lira ya 2. el transalp daha mantıklı oluyor gibi..
Hocam kriterlerinizi okudum da Crf 250 L nerden bir alternatif olarak çıktı anlamadım, hiç bir şekilde uymuyor size.
-
23 Haziran 2015, 22:38
#36
Yani bu durumda en temel fark 0km ile 2nci el bir motor arasındaki temel ayrımada kalır...
16k ya bulunan TA sanırım 650 lik karbratorlu model... En azından tüketimi daha fazla olacaktır... Yaşını ve olası sorunlarını geçtim...enjeksiyonlu bile olsa fazla yakar...he ama her türlü daha iyi gider... Tamamiyle farklı bir klansmanda motordur (bildiğin, kocaman enduro!)... Eğer 16-17k lira verebielcekseniz o zaman 2012-2013 honda nc 700s de düşünebilrisniz... Yukardaki moelllerin hepsinden az yakar, daha iyi gider... Abs de standart olur..kalıp olarak biraz daha uygun (size göre ve bana görede, bende 196cm yin) olur...
Tecrübe vs konusunangirmiyorum...TA düşündüğünüz için örnek verdim
-
23 Haziran 2015, 22:48
#37
Ya ustam cok basit bi mantik bence,
Agir abi kafasindaysaniz : inazuma
Sehir icinde cocukluk :duke veya kawa
Araziyede girerim affetmem:crf250
Bi kere inazuma ve crf en uzak dunyalar bence, aklinizda biri varsa digeri olmamali...
Sehir ici ise uzun yol cok nadir giderim der iseniz boy-kalip-para(alim sonrasi icin) ktm, daha kisa boy-biraz daha kucuk kalip-daha tatli gaz tepkisi-fazladan ekipman parasi ise kawa der.
Uzun yol vazgecilmezim derseniz inazuma.
Crf ile de duke'yi kiyaslayabilirsiniz duke daha rahat sehir ici odaklidir kaldirim/merdiven affetmez hepsinden "iner" ama cikmak biraz guven ozveri tecrube istiyo. Crf ile rahat rahat hem sehir ici hem sehir disi isteginiz dahilinde her sekilde gidersiniz.
-
23 Haziran 2015, 22:56
#38
genel olarak kafa sundan dolayı karısık tabii ki maddiyat öncelikli gelen sey... ve aslında cruiser ve scooter kullandıgım icin hep rahatlık on planda bende... ve ööle hız manyaga biri diilimdir..
crf rahatsız, duke ve 250 sl orta rahatlıkta denebilir herhalde, inazuma da en rahatı ve en pahalısı =)
muhtemelen 250sl suan da bana en mantık gorunen sey.. sonucta 100-120km ile istedigim sehirler arası yolculuguda yaparım bir sırt cantamla ondan bir sıkıntı cıkacagını ve cok rahatsız olacagını sanmam...
-
23 Haziran 2015, 23:12
#39
Kocaeli İl Temsilcisi
nvrmnd adlı üyeden alıntı
genel olarak kafa sundan dolayı karısık tabii ki maddiyat öncelikli gelen sey... ve aslında cruiser ve scooter kullandıgım icin hep rahatlık on planda bende... ve ööle hız manyaga biri diilimdir..
crf rahatsız, duke ve 250 sl orta rahatlıkta denebilir herhalde, inazuma da en rahatı ve en pahalısı =)
muhtemelen 250sl suan da bana en mantık gorunen sey.. sonucta 100-120km ile istedigim sehirler arası yolculuguda yaparım bir sırt cantamla ondan bir sıkıntı cıkacagını ve cok rahatsız olacagını sanmam...
Kawa 100-120 km hızları çok rahat akıcı bir hızda yapıyor . Uzun yola gider gitmesine ama belirli mesafelerde dinlenmek şart . Çünkü süspansiyonları sert olduğu için , hafif bozuk asfaltlı yollardan geçerken rahatsız edebiliyor . Topcase olayıda olmadığı için sırt çantası veya soft arka çanta ile işi çözebilirsiniz .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
23 Haziran 2015, 23:14
#40
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Kawa 100-120 km hızları çok rahat akıcı bir hızda yapıyor . Uzun yola gider gitmesine ama belirli mesafelerde dinlenmek şart . Çünkü süspansiyonları sert olduğu için , hafif bozuk asfaltlı yollardan geçerken rahatsız edebiliyor .
Topcase olayıda olmadığı için sırt çantası veya soft arka çanta ile işi çözebilirsiniz .
tamam topic kapanabilir =) haftaya bir terslik cıkmazsa insallah paylasırım makinan fotolarınla...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)